quote:
Nu onder water staan, dan eten en rond het middaguur aan het scheppen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:53 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, dus over 1 topic ... zeg over 3 uur ga je aan de slag?
Begreep ik goed dat de postbode daar werkt?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:25 schreef chufi het volgende:
Mo alweer bovenaan.. Denk dat we ook ff de dorpskroeg gaan bezoeken daar op het eiland![]()
Ik gok dat je gesport hebt danquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D.!![]()
Ik zit nog een beetje uit te hijgen
Je moest opgeknapt worden?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt! En ik ben er aardig van opgeknapt.
Hij staat aan de andere kant van de bar begreep ik iddquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Begreep ik goed dat de postbode daar werkt?
Ik voelde me gisteren al niet lekker en vanmorgen nog steeds niet helemaal jofel, maar toch maar gaan sporten en daar inderdaad van opgeknapt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Je moest opgeknapt worden?
Lekkere shake weer nu?
Daar gaat de omzet!quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij staat aan de andere kant van de bar begreep ik idd
Sporten doet de mens goed!quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voelde me gisteren al niet lekker en vanmorgen nog steeds niet helemaal jofel, maar toch maar gaan sporten en daar inderdaad van opgeknapt.
As we speak! Ik heb zo'n handige beker met bal, handig!
Dubbel handig!
Shake it baby!quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
Sporten doet de mens goed!
Ah, zelf schudden dus. Ik laat mijn blender het werk doen
Omspoelen voldoetquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Shake it baby!
Blender moet je weer afwassen, deze beker gooi ik gewoon in de vaatwasser.
Ik kon me ook niet voorstellen dat je uit de blender zou drinkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Omspoelen voldoet
En ik gooi het daarna ook in een beker hoor
Dus, demonteren?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:43 schreef Deisyy het volgende:
En mijn oven heeft kuren, als hij aanstaan komt er allemaal condens tussen het deurtje, dat dan lekker naar beneden druipt. Dus ik had hem aangemeld bij Coolblue, want daar had ik hem ruim een jaar geleden gekocht. Kreeg ik een mailtje dat ik de oven maar even op moet sturen, wel in een blanco verpakking graag
Heb je alleen de blauwe doos nog?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:43 schreef Deisyy het volgende:
En mijn oven heeft kuren, als hij aanstaan komt er allemaal condens tussen het deurtje, dat dan lekker naar beneden druipt. Dus ik had hem aangemeld bij Coolblue, want daar had ik hem ruim een jaar geleden gekocht. Kreeg ik een mailtje dat ik de oven maar even op moet sturen, wel in een blanco verpakking graag
Dat heb je dan goed niet voorgesteldquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon me ook niet voorstellen dat je uit de blender zou drinken
Ik heb maar even gebeld met Coolblue, het was een foutje, dus nu komt er op mijn verjaardag een mannetje van AEG.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dus, demonteren?
Of toch weer een mailtje terug?
Nu moet ik ineens weer aan die lippenstift van gisteravond denkenquote:
Oh dat was niet de insteekquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens weer aan die lippenstift van gisteravond denken
sowieso bezoek dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb maar even gebeld met Coolblue, het was een foutje, dus nu komt er op mijn verjaardag een mannetje van AEG.
Ik zal maar niet vragen naar wat je gisteravond gedaan hebt danquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens weer aan die lippenstift van gisteravond denken
Voor pampus op de bank gelegen, maar het ging hier gisteravond over een bepaald soort lippenstiftquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen naar wat je gisteravond gedaan hebt dan
Het ging over van allesquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor pampus op de bank gelegen, maar het ging hier gisteravond over een bepaald soort lippenstift
Ow, je had er bij moeten zijn dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor pampus op de bank gelegen, maar het ging hier gisteravond over een bepaald soort lippenstift
Ja gaat lukkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Tijd om te douchen![]()
Succes op de fiets chufi!
quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Tijd om te douchen![]()
Succes op de fiets chufi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |