hč bah. Beterschap!quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
zieknet voor het weekend zul je net zien.
oh misschien is het datquote:
quote:
Rillen...snuffen snotteren keelpijn spierpijn hoofdpijn. Zware verkoudheid denk ik.quote:
Zondag wandelen met ezeltjesquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat stond er deze keer op de planning?
He bah, hopen dat het morgen over is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
*deken, paracetamol en mega verpakking tissues geeft*quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh misschien is het dat
[..]
[..]
Rillen...snuffen snotteren keelpijn spierpijn hoofdpijn. Zware verkoudheid denk ik.
Ik doe eventjes heel zielig en daarna niet meer hoor
Beterschap.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
Van Brooke's of Donkey Sanctuary. Aan die laatste doneer ik want ik heb een zwak voor ezeltjes.quote:
Ik vraag het Prish...quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Van Brooke's of Donkey Sanctuary. Aan die laatste doneer ik want ik heb een zwak voor ezeltjes.
Die schoppen ze net zolang tot ze zielig genoeg kijken om geld binnen te harken.quote:
Denk dat Disana nu dr scooter opstartquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die schoppen ze net zolang tot ze zielig genoeg kijken om geld binnen te harken.
nee hele lieve happy beestjes. Ergens in Limburg.quote:
O, die zijn relaxed.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee hele lieve happy beestjes. Ergens in Limburg.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Disana nu dr scooter opstart
oh shit Limburgquote:
Ik heb nog niets gehoord en heb geen idee hoe het verder gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:01 schreef Deisyy het volgende:
@:Disana heb je al iets van het ziekenhuis gehoord of moet je je volgende afspraak afwachten?
Wat een onzekerheid. Heb je geen afspraak staan ook?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord en heb geen idee hoe het verder gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |