Ik vind het geldklopperij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
jewel .. maar Donkey Sanctuary staat meer in mn geheugen gegrift
Nee ook niet. En er was gezegd dat de nefroloog (nierdokter) er vandaag zou zijn, maar die was er ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzekerheid. Heb je geen afspraak staan ook?
Ik vertrouw het wel en wil gewoon graag dat er iets aan werkezels in het midden oosten gebeurt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het geldklopperij.![]()
Geld doneren naar diertjes aan de andere kant vd wereld. Je moet het maar vertrouwen dat het goed terecht komt.
Is dat niet met alle goede doelen waar je een donatie aan doet?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geld doneren naar diertjes aan de andere kant vd wereld. Je moet het maar vertrouwen dat het goed terecht komt.
Ook niet mijn idee... volgens mij heb ik WNF ook 15 jaar nadat mn dochter het land al uit was inmiddels wel opgezegdquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er snel een oplossing gevonden wordt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ook niet. En er was gezegd dat de nefroloog (nierdokter) er vandaag zou zijn, maar die was er ook niet.
Ik doneer ook wel eens wat maar dan weet ik ook waar het geld naartoe gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat niet met alle goede doelen waar je een donatie aan doet?
Ja dat hoop ik ook, dankjewel voor je medeleven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er snel een oplossing gevonden wordt.
zit ik een beetje sneu te doen over een stomme verkoudheidquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ook niet. En er was gezegd dat de nefroloog (nierdokter) er vandaag zou zijn, maar die was er ook niet.
Ik hoop het ook voor je, dat er maar snel een oplossing voor handen is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, dankjewel voor je medeleven.
Je ziek voelen is gewoon nooit fijn, wat het ook is. En ja, ik hoop ook dat ze snel iets bedenken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
zit ik een beetje sneu te doen over een stomme verkoudheid![]()
Hoop dat je daar snel duidelijkheid over krijgt.
Dank Supraeend.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je, dat er maar snel een oplossing voor handen is.
Verkouden zijn is ook stom hoor, maar wees maar blij dat je geen man flu hebt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
zit ik een beetje sneu te doen over een stomme verkoudheid![]()
Hoop dat je daar snel duidelijkheid over krijgt.
Ik zie dat niet zo , maar voor jou ook gauw een oplossing..quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziek voelen is gewoon nooit fijn, wat het ook is. En ja, ik hoop ook dat ze snel iets bedenken.
Nou! ik bedacht al dat ik misschien de drama wat moest opschroeven om hier erbij te horen na al dat drama van de laatste dagen...maar...toch maar nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkouden zijn is ook stom hoor, maar wees maar blij dat je geen man flu hebt.
Voor je het weet staat er een crisisteam stand-by.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou! ik bedacht al dat ik misschien de drama wat moest opschroeven om hier erbij te horen na al dat drama van de laatste dagen...maar...toch maar niet
gekkiequote:Op donderdag 28 maart 2019 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou! ik bedacht al dat ik misschien de drama wat moest opschroeven om hier erbij te horen na al dat drama van de laatste dagen...maar...toch maar niet
Ezeltjes zijn zo liefquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vertrouw het wel en wil gewoon graag dat er iets aan werkezels in het midden oosten gebeurt.
Gedoe allemaal iedere keerquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Man flu.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkouden zijn is ook stom hoor, maar wees maar blij dat je geen man flu hebt.
Dan moet je echt met iets beters komen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet op reagerenquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Man flu.Er moet heel wat gebeuren wil ik een pijnstiller pakken of ziek melden.
Doe eens wel.quote:
Hoe zie je het dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo , maar voor jou ook gauw een oplossing..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |