Vind ik wel mooi, ook wel knap dat sommige heel veel dingen zelf maken.. net zoals bij dingen van hout na maken of bijv een boot maken van hout op schaal etcquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die staat ook niet op de grond, het is een museum baan.Maar zoiets is wel de bedoeling voor mij.
is inderdaad mooi.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi, ook wel knap dat sommige heel veel dingen zelf maken.. net zoals bij dingen van hout na maken of bijv een boot maken van hout op schaal etc
Ik moet nog weer een iets betere motoriek in mijn handen krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:37 schreef chufi het volgende:
Anyway SME zal wel iets anders bouwen ... tzt met een Duitse veldkeuken
Ik ook niet, laatst ook wat gaaf gezien op YT, zal even weer opzoeken..quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:39 schreef cafca het volgende:
[..]
is inderdaad mooi.
Zelf zou ik daar nooit het geduld voor hebben.
voor het priegelwerk wel handig jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog weer een iets betere motoriek in mijn handen krijgen.
Knap als je het kan maar bij mij zal het niet aan de muur hangen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, laatst ook wat gaaf gezien op YT, zal even weer opzoeken..
Zitten wel hele mooie tussen,maar idd zelf zou ik het ook niet snel op hangen denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Knap als je het kan maar bij mij zal het niet aan de muur hangen.
Het is voornamelijk het schilderen van de details. Ik heb het ook al lang niet meer gedaan dus de techniek ben ik ook weer een beetje kwijt.quote:
Laten we voor jou hopen dat je ook snel die modelkamer gefixed krijgt en weer aan de slag kuntquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is voornamelijk het schilderen van de details. Ik heb het ook al lang niet meer gedaan dus de techniek ben ik ook weer een beetje kwijt.
Ik vind het ook jammer dat Voxs met haar schilderij niet in de finale is gekomen. Ik vind haar schilderij wel één vd de beste inzendingen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zitten wel hele mooie tussen,maar idd zelf zou ik het ook niet snel op hangen denk ik
Was wel een hele mooie schilderij iddquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat Voxs met haar schilderij niet in de finale is gekomen. Ik vind haar schilderij wel één vd de beste inzendingen.
Ik heb op marktplaats iemand gevonden om het te doen dus daar ga ik maar even kontakt mee leggen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we voor jou hopen dat je ook snel die modelkamer gefixed krijgt en weer aan de slag kunt
OK hoop dat het wat wordtquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb op marktplaats iemand gevonden om het te doen dus daar ga ik maar even kontakt mee leggen.
quote:
Hoop dat je veel verse groenten als beloning krijgtquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die waren er erg gelukkig mee. Regentonnen meteen weer op hun plek gezet, het seizoen is weer begonnen.
Omdat ik er vaak help, blijf ik 's avonds dan meestal ook meteen eten. En het zijn smulkonten. Gevulde koolrolletjes, lamsrack, aspergeschotel, zelfgemaakte pizza, dat kan je wel aan ze slijten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat je veel verse groenten als beloning krijgt
Je gaat ze helpen en dan moet je ook nog je eten aan ze slijten?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik er vaak help, blijf ik 's avonds dan meestal ook meteen eten. En het zijn smulkonten. Gevulde koolrolletjes, lamsrack, aspergeschotel, zelfgemaakte pizza, dat kan je wel aan ze slijten.
Nee hoor, meestal kookt mijn ma en af en toe ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gaat ze helpen en dan moet je ook nog je eten aan ze slijten?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen hier aan het bijkomen van de psychose van Mo?
Ik vermoed een IBS.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]M'ohm ligt nog in katzwijm vermoedelijk.
Of hij is opgepakt omdat hij een bouwvakker over de reling heeft gekukeld.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]M'ohm ligt nog in katzwijm vermoedelijk.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of hij is opgepakt omdat hij een bouwvakker over de reling heeft gekukeld.
Jij dus ook.quote:
Maakte hij zich niet druk?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen hier aan het bijkomen van de psychose van Mo?
Dat is hetzelfde. Kom je aan zijn katten dan kom je aan hem.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, alleen z'n katten hadden het moeilijk.
Dat is wel vervelend natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, alleen z'n katten hadden het moeilijk.
Ik geloof dat hij minder blij is met honden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij stemt niet voor niets op de Partij voor de Dieren natuurlijk.
Hij heeft ze in de badkamer moeten opsluiten. En toen de ramenzetters klaar waren kwamen ze erachter dat ze de ramen verkeerdom hadden gemonteerd.quote:
Dat hebben ze hier in Enschede een tijdje geleden ook een paar keer gedaan bij mensen die kritiek hadden op de te bouwen moskee. Ik vind dat een zorgelijke ontwikkeling. De politie is er niet voor uitingen die niet strafbaar zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn ex-collega en FB-friend Okke had de politie aan de deur voor wat hij over Baudet getweet had. De politie zag er zelf ook niets strafbaars in maar wilde toch even melden dat hij in de gaten werd gehouden.
Echt? Waren ze na twee dagen niet klaar?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft ze in de badkamer moeten opsluiten. En toen de ramenzetters klaar waren kwamen ze erachter dat ze de ramen verkeerdom hadden gemonteerd.
Ach, als die een paar maanden op z'n balkon rondgescharreld hebben is-ie er wel aan gewend.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij minder blij is met honden.
Toen ik net hier kwam wonen had ik de politie aan de deur. Ze hadden een melding gekregen dat er hier een wiet plantage werd gebouwd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn ex-collega en FB-friend Okke had de politie aan de deur voor wat hij over Baudet getweet had. De politie zag er zelf ook niets strafbaars in maar wilde toch even melden dat hij in de gaten werd gehouden.
Ik heb vanavond ook weer moeten lachen om mijn parkiet. Dat beest vind altijd wel iets om mee te spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:17 schreef Recce het volgende:
Mijn kat is flink aan het flippen met z'n nieuwe voetballetje. Het beest stuift door het hele huis.
Grappig om te zien hoe blij ze met iets bezig kunnen zijn, de mijne had dat afgelopen week met een wattenstaafje, speelgoed kijkt hij niet naar omquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:17 schreef Recce het volgende:
Mijn kat is flink aan het flippen met z'n nieuwe voetballetje. Het beest stuift door het hele huis.
Apart dat ze daar tijd in steken inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier in Enschede een tijdje geleden ook een paar keer gedaan bij mensen die kritiek hadden op de te bouwen moskee. Ik vind dat een zorgelijke ontwikkeling. De politie is er niet voor uitingen die niet strafbaar zijn.
Ik kreeg dit speeltje bij een kattenvoerbestelling. Normaal vindt mijn kat kattenspeelgoed ook maar saai, maar dit was direct een hit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe blij ze met iets bezig kunnen zijn, de mijne had dat afgelopen week met een wattenstaafje, speelgoed kijkt hij niet naar om
Gevuld met catnip?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kreeg dit speeltje bij een kattenvoerbestelling. Normaal vindt mijn kat kattenspeelgoed ook maar saai, maar dit was direct een hit.
Ik heb zo'n plastic kraag die bij een nieuwe blouche zit. Vind ze geweldig.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kreeg dit speeltje bij een kattenvoerbestelling. Normaal vindt mijn kat kattenspeelgoed ook maar saai, maar dit was direct een hit.
Volgens mij niet eens. Ze heeft ook een muis met catnip erin. Daar gaat ze ook wel eens op los. Rare drug, die catnip.quote:
Tja, jij bent haar personeel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:26 schreef Recce het volgende:
Volgens mij is het speeltje nu kwijt. Zal wel ergens onder de bank liggen. Ik heb net ook al twee keer moeten zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |