Achter de wolken schijnt de zonquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:06 schreef chufi het volgende:
Maar het is hier maar een grijze dag ...
Voor mij niet per se hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
Misschien moet het dan eerst nog gaan regenen ?
Ow, dat meefietsen was binnen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:20 schreef chufi het volgende:
Ik heb er geen moeite mee als het gebeurt.. ik hoef nergens heen
Ik mag morgen weer binnen fietsen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat meefietsen was binnen?
Ik fiets ook altijd binnen
Als je echt wil mag het vandaag vast ookquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer binnen fietsen.
Ik fiets toch het liefst buiten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar weer eens proberen.quote:
Ja wel zo makkelijk en minder gevaarlijk in mijn gevalquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Hier is het erg grijs, maar wel droog zo te zien. En ik ben bij uitzondering met de auto naar het werk, dus mocht het regenen, is dat ook zo erg niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik keek net even naar buiten, maar hier is het vochtig
Is het ver fietsen ?quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier is het erg grijs, maar wel droog zo te zien. En ik ben bij uitzondering met de auto naar het werk, dus mocht het regenen, is dat ook zo erg niet.
Binnenfietsen is ook recreatief, toch?quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s recreatief, deed ik vroeger ook, maar niemand die mee wil
Ik had in Zeist een collega die in de zomer op de fiets kwam. Vanuit Almere.quote:
Ja zeker, daar heb je ook heuvels en bergen als je wiltquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Binnenfietsen is ook recreatief, toch?
Ja die heb je .. Ik ken ook iemand die dagelijks op en neer ging van Amsterdam naar Den Haagquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had in Zeist een collega die in de zomer op de fiets kwam. Vanuit Almere.
Ja, ideaal. Ik ga ook bijna altijd op de fiets, maar heb vandaag een (prive) pakketje op kantoor laten bezorgen, daarom met de auto.quote:
Nee, da’s cardioquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Binnenfietsen is ook recreatief, toch?
En die past niet in je rugzak of fietstas ?quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ideaal. Ik ga ook bijna altijd op de fiets, maar heb vandaag een (prive) pakketje op kantoor laten bezorgen, daarom met de auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |