De grens heb ik aangegeven.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:34 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
BNW of NWS/POL zijn toch echt verschillend van aard.
Blijkbaar is er dus wel iets "mis" mee of in ieder geval anders aan en ik zou graag weten waar de grens ligt tussen die twee.
Allereerst bedankt voor je uitgebreidere antwoordquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
De grens heb ik aangegeven.
Hier gaat het vooral om een ‘zoektocht naar de waarheid’. Als dat bijv. een politiek onderwerp betreft begrijp ik niet wat daar mis mee is.
Zo kan je bepaalde politieke onderwerpen ook in NWS plaatsen als het ook nieuws is, maar dat kan dan ook in POL.
Als het onderwerp een doofpot betreft en dat komt ook in het nieuws, past het hier ook maar ook in NWS.
Alles hoeft toch niet zo zwart wit te zijn
De verschillen geef ik toch wel aan? Betekent toch niet dat het allemaal meteen onrealistische onderwerpen zijn.
En natuurlijk zijn er ook onderwerpen die uitsluitend in BNW of bijv NWS passen, onderwerpen die wel wat meer zwart wit zijn.
Zoals bijv de theorieën over de aanslag op John F Kennedy, om maar wat op te noemen.
Hoop dat het zo wat duidelijker is
Snap ikquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:48 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor je uitgebreidere antwoord![]()
Ik snap op zich wat je bedoelt, maar wanneer een modje begint te verwijzen naar BNW dan betekent dat domweg dat een bepaald al dan niet feit (de bewijzen heeft niemand hier doorgaans gezien) blijkbaar ongewenst is in POL of NWS.
In BNW zal het ook anders bekeken worden (en veel minder). Dan mag daar wel een duidelijke reden of regelset bij.
Ik betwijfel of daar een duidelijke grens in wordt aangegeven maar denk dat dat wel "belangrijk" is voor zuivere discussies. Dan weet iedereen op voorhand waar ie aan toe is ipv dat er achteraf zaken aan de discussie worden onttrokken zonder dat men echt kan aangeven waarom.
"Nieuwsfeit" is te mager, omdat nieuwsfeit niet altijd neerkomt op nieuws dat de feitelijkheid van beweringen aantoont. Dat is zelfs zeer zeldzaam. Over veel feiten bestaat ook gewoon discussie. Soms al decennia lang.
PS. Zal er verder niet over doorgaan.
Hitler een goede leider vinden, hoe belachelijk dan ook, is niet per definitie holocaust ontkenning.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon pure holocaustontkenning. "Hij werd verkeerd begrepen", "Hij was een goede leider", "Hij werd gedemoniseerd". Ik heb het allemaal voorbij zien komen in dit topic en het staat er ook gewoon nog. Dat zo'n user dan met zo'n link komt is te verwachten.
Wel een beetje vreemd dat het begint met 'makes me think'quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:01 schreef SuperHartje het volgende:
@:Tingo en @:illusions punten zijn toegevoegd.
@:ATuin-hek het stond al in de OP alleen als 1 heel verhaal, zag er eik wel wat rommelig uit, dus daarom toch aangepast en illusions zijn punt toegevoegd.
Goed opgemerkt. Nu bij de quote van illusions ‘tegenreactie’ erboven geplaatst.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd dat het begint met 'makes me think'
Dankje wel Super Hartje, het ziet er beter uit zo.quote:
Gaan we nu het topic vanaf de OP aanvullen? De reply knop is er ook nog hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje wel Super Hartje, het ziet er beter uit zo.
Kan je de lijstje in de OP unquoten aub.
Alvast bedankt.
En kan je ook aub deze tekst onderaan zetten? :
'If the official 'atomic' bomb stories were true – the lies/manipulation/propaganda would not be necessary.
I also believed it up until a few years ago, so it's never too late for anyone (or for some people at least) to be brave enough and change their minds..
Don't be shy, feel free to state a few simple, but specific reasons why you believe the atomic bomb stories.'
--------
Alvast bedankt!
Ik vind het zeker niet geloofwaardig, maar dat doet er niet zo toe eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:
In het Anja Schaap-topic waren toch door iemand gisteren een paar linkjes van Vrijland gepost over deze zaak? Deze zijn nu opeens weg? Wat is de reden hiervoor?
Wat vind je niet geloofwaardig?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:04 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet geloofwaardig, maar dat doet er niet zo toe eigenlijk.
Het gaat om crisisacteurs. Zie BNW FB over crisisacteurs
Het meeste is gebaseerd op Facebook en uitspraken van anderen op Facebook.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat vind je niet geloofwaardig?
Geen probleem, graag gedaan.quote:Niettemin bedankt, volgens mij werd dat niet in zoveel woorden gezegd, veel rariteiten in die zaak buiten MV viel het zelfs een aantal mensen op in een ander topic op Fok. Anyway, ik zoek het wel op de MV-site.
Veel beter dankje wel.quote:
paar weken of zo geleden heb ik 'n paar linkjes gepost en die zijn er nog....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:
In het Anja Schaap-topic waren toch door iemand gisteren een paar linkjes van Vrijland gepost over deze zaak? Deze zijn nu opeens weg? Wat is de reden hiervoor?
Dat was ik.Er zijn onduidelijkheden en gaten in het officiële verhaaltje.Ik dacht ik gooi er even een andere theorie in van MV, want BNW. Vind het nogal arrogant dat die mod het vervolgens verwijderd zonder uitleg. Ze vindt het schijnbaar niet geloofwaardig dus verwijder het maar, want knopjes die je als mod kan indrukkenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoi. Excuses als het onduidelijk was, maar de uitleg is vrij helder:quote:Op zondag 21 juli 2019 21:33 schreef opofferingsgezindheidhenk het volgende:
[..]
Dat was ik.Er zijn onduidelijkheden en gaten in het officiële verhaaltje.Ik dacht ik gooi er even een andere theorie in van MV, want BNW. Vind het nogal arrogant dat die mod het vervolgens verwijderd zonder uitleg. Ze vindt het schijnbaar niet geloofwaardig dus verwijder het maar, want knopjes die je als mod kan indrukken. Denkt ws dat ze op een wetenschapforum zit.
hieronder nogmaals de links voor de geïnteresseerden die het evt. willen lezen/onderzoeken.
https://www.martinvrijlan(...)e-hier-waarom-video/
https://www.martinvrijlan(...)t-en-dus-geen-psyop/
https://www.martinvrijland.nl/tag/schaap/
Ik zeg juist dat het er niet zo veel toe doet of ik het geloofwaardig vind. Het gaat om deepfake.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:04 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet geloofwaardig, maar dat doet er niet zo toe eigenlijk.
Het gaat om crisisacteurs. Zie BNW FB over crisisacteurs
Wat vind je van mijn toevoeging?quote:
Beetje jammer en gek dit. Mijn post die hier aangehaald en slechts gedeeltelijk geciteerd wordt (waardoor de betekenis verloren is gegaan) is inmiddels verwijderd. Effectief laten jullie deze user mij dus woorden in de mond leggen en/of censureren.quote:Op zondag 21 juli 2019 20:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jawel. De betekenis van de zinnen komen letterlijk overeen. En nee, jij interpreteert. De NOS niet, die vertalen gewoon wat Trump zegt.
?quote:Op maandag 22 juli 2019 01:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Beetje jammer en gek dit. Mijn post die hier aangehaald en slechts gedeeltelijk geciteerd wordt (waardoor de betekenis verloren is gegaan) is inmiddels verwijderd. Effectief laten jullie deze user mij dus woorden in de mond leggen en/of censureren.
Ik vermoed een complot! Geef maar toe, jullie werken samen met de reptielen uit de holle aarde!!!!
Ach ja dat gebeurt wel vaker hier. Dank, ik was zelf ook al eens gaan zoeken. Het blijft vreemd allemaal met best wat opmerkelijke zaken. We moeten het maar geloven.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:33 schreef opofferingsgezindheidhenk het volgende:
[..]
Dat was ik.Er zijn onduidelijkheden en gaten in het officiële verhaaltje.Ik dacht ik gooi er even een andere theorie in van MV, want BNW. Vind het nogal arrogant dat die mod het vervolgens verwijderd zonder uitleg. Ze vindt het schijnbaar niet geloofwaardig dus verwijder het maar, want knopjes die je als mod kan indrukken. Denkt ws dat ze op een wetenschapforum zit.
hieronder nogmaals de links voor de geïnteresseerden die het evt. willen lezen/onderzoeken.
https://www.martinvrijlan(...)e-hier-waarom-video/
https://www.martinvrijlan(...)t-en-dus-geen-psyop/
https://www.martinvrijland.nl/tag/schaap/
Ja, we ahter een complotbrigade die een hele dag niets anders te dien heeft dan zich bezig houden met BNW.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ach ja dat gebeurt wel vaker hier. Dank, ik was zelf ook al eens gaan zoeken. Het blijft vreemd allemaal met best wat opmerkelijke zaken. We moeten het maar geloven.
Ik heb het even nagekeken voor je, er zijn posts verwijderd door een FA, soort kettingreactie op posts van firefly.quote:Op maandag 22 juli 2019 01:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Beetje jammer en gek dit. Mijn post die hier aangehaald en slechts gedeeltelijk geciteerd wordt (waardoor de betekenis verloren is gegaan) is inmiddels verwijderd. Effectief laten jullie deze user mij dus woorden in de mond leggen en/of censureren.
Ik vermoed een complot! Geef maar toe, jullie werken samen met de reptielen uit de holle aarde!!!!
Ja. Ik was het dus niet.quote:Op maandag 22 juli 2019 01:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2019 09:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken voor je, er zijn posts verwijderd door een FA, soort kettingreactie op posts van firefly.
Helaas: geen complot
Dat is precies wat samenzweerders zouden zeggen...quote:Op maandag 22 juli 2019 12:05 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja. Ik was het dus niet.
Was wel even verwarrend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door SuperHartje op 22-07-2019 23:03:38 ]
quote:Op maandag 22 juli 2019 17:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[..]
Dat is precies wat samenzweerders zouden zeggen...Je weet maar nooit heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maarre graag gedaan
A child is born with no state of mind.
Ja ja..quote:Op maandag 22 juli 2019 23:06 schreef SuperHartje het volgende:
Heb niets veranderd aan de post hoor, zat weer de editbutton aan te tikken i.p.v. de quotebutton
quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wondering what the fuck you and your fellow space boys are on about - and why you and other space exploration weirdos are hanging around here if you are so satisfied with the silly space adventure stories. Go and harass somewhere else.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
How informative. Well done!
Please tell us more about the ARTEMIS projects and why you believe the 'projects'.
Please be specific. If you can.
On second thought, don't bother - I've already read so much of your evasive bullshit.
Posts als bovenstaande zijn een reden dat ik me al niet meer in de discussies meng en BNW niet zo vaak meer bezoek.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja- dat doe ik altijd.
Tell us more about the ARTEMIS projects. Are NASA running out of song titles?
You've ignored most of my post anyway.
Carry on believing the SpaceX/NASA stuff - I don't care. Go to a space exploration forum and jerk off somewhere else. But they think you are also a bullshitter.
Ben ermee bezig.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:07 schreef MaGNeT het volgende:
Kan er gepraat worden met Tingo?
Hij gaat onnodig grof en respectloos om met sommige users als het niet meer op inhoud lukt.
[..]
[..]
[..]
Posts als bovenstaande zijn een reden dat ik me al niet meer in de discussies meng en BNW niet zo vaak meer bezoek.
Je kan gewoon geen discussie voeren, het eindigt met het verwerpen van bronnen of arrogant en beledigend gedrag.
En ik ben er nu wel een beetje klaar mee.
Oh jammer. Ik wilde graag wat van je horen over waarom je de 'atoom' bomb onzin geloven.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:07 schreef MaGNeT het volgende:
Hij gaat onnodig grof en respectloos om met sommige users als het niet meer op inhoud lukt.
[..]
[..]
[..]
Posts als bovenstaande zijn een reden dat ik me al niet meer in de discussies meng en BNW niet zo vaak meer bezoek.
Je kan gewoon geen discussie voeren, het eindigt met het verwerpen van bronnen of arrogant en beledigend gedrag.
En ik ben er nu wel een beetje klaar mee.
"Tingo, heb jij geen geld dat je nog steeds geen cursus Nederlands hebt genomen?" .. door ons zonnetje ems kunnen wel door de beugel? Zo te zien welquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:07 schreef MaGNeT het volgende:
Je maakt ook bijna nooit een TR.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
"Tingo, heb jij geen geld dat je nog steeds geen cursus Nederlands hebt genomen?" .. door ons zonnetje ems kunnen wel door de beugel? Zo te zien wel
Waarom ben je dan wel bereidt om er hier wel over te gaan zitten klagen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Klopt boeit me niet zoveel om er een tr van te maken, een mod ziet het of niet. Het is meten met 2 maten door een aantal users om met het vingertje naar Tingo te wijzen om zijn zogenaamde toonzetting, die gast ems doet alleen maar sneertjes uitdelen maar daar hoor je ze niet over. Kan er ook eens met hem gepraat worden?
Ja, als je de verantwoordelijkheid bij mij wil leggen maar niet mee wil werken aan TRen dan weet ik het ook niet hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik wijs een user erop that's all meten met 2 maten. Verder maakt het me niks uit.
Ja ik zie geen TR. Welk topic?quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Je weet het nu toch, lijkt me niet zo lastig om te onthouden of je moet honderden tr's op een dag ontvangen maar dat lijkt me niet. Gaat me niet om dat jij het over het hoofd hebt gezien maar dat er gemeten wordt met 2 maten door mensen die commentaren over Tingo's toonzetting. Nevermind fijne avond met je moeder!
Fixed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:25 schreef dellipder het volgende:
Zeg eens, kan dit aub een onsje minder?
[..]
Ik was blijkbaar even verdwaald.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Fixed.
Je zat trouwens in de sc
Lijkt hier nog dicht te zijn?quote:
Ah okquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:37 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Was weer aan het opschonen![]()
Inmiddels weer open.
Begint helaas ook alweer mis te gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:37 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Was weer aan het opschonen![]()
Inmiddels weer open.
Je kan ook overdrijven..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:46 schreef MangoTree het volgende:
BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VII
Er staat onderaan de openingspost van het nieuwe deel 'Veel plezier'. Ik vind dit een beetje ongepast en al helemaal niet relevant. Mag het s.v.p. weg aangezien het om de openingspost gaat?
Geen issue voor het topic verder nee, het is alleen ongepast vind ik.quote:
Jij hebt er geen plezier in om hier dingen te lezen en schrijven?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:42 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Geen issue voor het topic verder nee, het is alleen ongepast vind ik.
Slechte trol ben je.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij hebt er geen plezier in om hier dingen te lezen en schrijven?
Ha, was niet eens trollerig bedoeld. Je moet er in feite toch een zekere mate van plezier in hebben om hier te posten en lezen? Anders zou je het toch niet doen? Lekker boeiend die nuance, alsof iemand zich er beledigd door gaat voelen.quote:
Ik zei ook dat je een slechte was ;-) Hij bedoelt iets heel anders dan wat jij ervan maakt maar bedankt voor je opmerkingen. Maar dat laatste is ook sarcasme overigens. Wel ook veel plezier ja. Eind.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Ha, was niet eens trollerig bedoeld. Je moet er in feite toch een zekere mate van plezier in hebben om hier te posten en lezen? Anders zou je het toch niet doen? Lekker boeiend die nuance, alsof iemand zich er beledigd door gaat voelen.
Iets zegt mij dat je hier niet had komen 'klagen' als Redpilled het erbij had geschreven. En kinderachtig genoeg wordt het nog voor je aangepast ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:46 schreef MangoTree het volgende:
BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VII
Er staat onderaan de openingspost van het nieuwe deel 'Veel plezier'. Ik vind dit een beetje ongepast en al helemaal niet relevant. Mag het s.v.p. weg aangezien het om de openingspost gaat?
Mag je natuurlijk kinderachtig vinden, maar het is idd niet relevant.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je hier niet had komen 'klagen' als Redpilled het erbij had geschreven. En kinderachtig genoeg wordt het nog voor je aangepast ook.
Sorry dat ik het vreselijke 'veel plezier' erbij heb gezet. Maar goed, nu staat er 'hier verder'. Ik neem aan dat je ook niet meer zal zeuren over 'sjw's'.
Geen probleem hoor, het ging mij niet om jouw actie. Aan de andere kant is het verwijderen ook weer niet het einde van de wereld. Dus absoluut no offense.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:53 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mag je natuurlijk kinderachtig vinden, maar het is idd niet relevant.
Is wel iets kleins, dus excuses voor het ongemak.
Okquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, het ging mij niet om jouw actie. Aan de andere kant is het verwijderen ook weer niet het einde van de wereld. Dus absoluut no offense.
Het is OFF-TOPIC! Wat is er niet duidelijk aan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad, owee als je iets positiefs te melden hebt over Hitler dan is de wereld meteen te klein en wordt dit direct verwijderd. Als het over Hitler gaat dan moet de waarheid worden verzwegen. De fascistische linkse mensen hier roepen direct dat je een nazi bent.
Fixedquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:34 schreef LelijKnap het volgende:
BNW / GRAINN: Wetenschappelijke en technologische ontwikkelingen
(N) haakjes mogen weg uit de titel
Misschien kan je beter de persoonlijke post(s) gewoon weghalen en dan 'n goede reden geven over waarom precies, en dan ook beter die bepaalde posts in feedback beantwoorden/behandelen.quote:Op maandag 9 september 2019 20:01 schreef SuperHartje het volgende:
Ontopic en inhoudelijk blijven aub!
Niet op man spelen svp!
Superhart is ook maar gewoon een vrijwilliger he!quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien kan je beter de persoonlijke post(s) gewoon weghalen en dan 'n goede reden geven over waarom precies, en dan ook beter die bepaalde posts in feedback beantwoorden/behandelen.
Het is hier geen kleuterschool. Ik heb alle tr’s bekeken en heb aangepast/ verwijderd wat ik nodig vond. Je weet dat je ook tegengas kan verwachten op je posts?quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien kan je beter de persoonlijke post(s) gewoon weghalen en dan 'n goede reden geven over waarom precies, en dan ook beter die bepaalde posts in feedback beantwoorden/behandelen.
Bij het beledigen van slachtoffers. Het was ook vooral even een waarschuwing.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
No offence, maar crisis acteurs zijn dat gene waar de hele truth movement zijn bron uit haalt.
Waar trek je de grens?
Als hij alleen acteurs had gezegd?
Bedoel het hele 9/11 no Planes gebeuren, trekt daar veel zijn conclusies uit.
Stukje terug 6000 gewonden, die hij in twijfel trekt...
En noem maar even op..
Het is heel erg lastig in deze trent van conspiracy om daar een lijn in te trekken.
quote:Op zondag 11 november 2018 22:37 schreef SuperHartje het volgende:
Grenzen betreft het onderwerp ‘Crisisacteurs’
Wat niet:
Discussie over slachtoffers bij bepaalde incidenten zal niet getolereerd worden. Dit is respectloos naar de eventuele nabestaanden en het lijkt vooral steeds uit te komen op het bashen van de slachtoffers, wat verder niets inhoudelijks toevoegt aan de discussie.
Wat wel:
Complotten over crisisacteurs die geen slachtoffer zijn geweest bij bepaalde incidenten.
En andere omstandigheden omtrent een bepaald incident die kunnen wijzen op een complot.
Als je een probleem hebt post het hier.quote:
Hoi superquote:Op donderdag 12 september 2019 22:01 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Bij het beledigen van slachtoffers. Het was ook vooral even een waarschuwing.
Zie Grenzen BNW
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 september 2019 20:53 schreef DeMolay het volgende:
mensen die emoticons nodig hebben zijn TROLLEN
Echt zó veelzeggend allemaal.quote:
Toen ik je vroeg wat jouw laatste bijdrage was, heb je die anders niet kunnen vinden.quote:Op zondag 15 september 2019 21:18 schreef DeMolay het volgende:
heb je wel lang op gezocht.......zou het zelf sneller kunnnen
Soms zijn er posts gedelete, en dan komt hij niet aan de 300.quote:Op zondag 15 september 2019 21:59 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Waarom is het FE topic op slot? We waren zo dicht bij de 300 comments waar het normaal pas op slot gaat..
Denk dat superquote:Op zondag 15 september 2019 21:59 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Waarom is het FE topic op slot? We waren zo dicht bij de 300 comments waar het normaal pas op slot gaat..
quote:Op zondag 15 september 2019 22:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat superdruk bezig is groot gedeelte van de laatste pagina's op te schonen, ze zetten topic even op slot en straks weer open voor publiek!
Ondanks dat er geen FE meer durft te postenblijft het een interessant en informatief topic!
Klopt! Is weer open nuquote:Op zondag 15 september 2019 22:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat superdruk bezig is groot gedeelte van de laatste pagina's op te schonen, ze zetten topic even op slot en straks weer open voor publiek!
Ondanks dat er geen FE meer durft te postenblijft het een interessant en informatief topic!
Je bedoelt slachtoffers die leven? Nee, het gaat om het bashen van deze mensen. Of je moet het anoniem kunnen klaarspelen.quote:Op zondag 15 september 2019 21:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK - but we can post about people who tell lies about surviving a crisis.
Lijkt me erg moeilijk, want dan kan je geen bewijs ervan plaatsen.quote:Op zondag 15 september 2019 22:22 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Je bedoelt slachtoffers die leven? Nee, het gaat om het bashen van deze mensen. Of je moet het anoniem kunnen klaarspelen.
Wat is dit nu weer voor een rare vraag?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:12 schreef DeMolay het volgende:
vraagje ....is dit nu om hedendaagse vereering...of oprechte interesse in het onderwerp
Ik hoop dat de mods je snappen want je komt heel ongegrijpbaar over.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:32 schreef DeMolay het volgende:
geen rare vraag...er is een oud topic over muziek invloeden in deze trand
Er is er ook een over de werkelijke ondertoon !
Deze was hermafrodiet
Bedoel je deze, Molay? https://allthatsinteresting.com/aleister-crowleyquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:32 schreef DeMolay het volgende:
Deze was hermafrodiet
Ah misschien wel interessant voor het topic zelf. Het is in ieder geval niet mijn levensbeschouwing, anders stond het wel in F&L.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:32 schreef DeMolay het volgende:
Deze was hermafrodiet
Ik kan hem niet verbieden Engels te spreken hier op het forum. Dat moet van hogeraf komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 06:11 schreef Tyr80 het volgende:
Waarom komt Tingo wel weg met dat Engels van ‘m? Is het familie van tong?
Omdat ik 'n heleboel shitty comments/cheap shots over m'n gebruik van 't Nederlands taal had ontvangen, dus heb ik beslist om meer in m'n moedertaal te schrijven om 'misverstanden' te verkomen....en dat 't makkelijker voor mij is. Er zijn wel users hier die hun eigen taal niet zo goed kennen, maar daar mag ik niks over zeggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 06:11 schreef Tyr80 het volgende:
Waarom komt Tingo wel weg met dat Engels van ‘m? Is het familie van tong?
You are more concerned about looking for personal arguments rather than having any sort of reasonable discussion about the conflicting, contradictory, vague and often completely ridiculous stories about the 9/11 event (and others). You try and drag people into petty personal squabbles instead of commenting on any content and/or information.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat een gezever. Je post dus een artikel zo van "ik kan het hier mee eens zijn, maar het kan ook zijn van niet, in ieder geval klopt de info niet dus trek je lering hieruit".
En daarna nog anderen in capslock sommeren om specifiek te zijn.
What the fuck have you been smoking son?
Ik reageer gewoon op het feit dat je heel inconsistent overkomt, met die informatie kan ik niets, dan is het ook moeilijk om daarop inhoudelijk te reageren want er is niks om op te reageren.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
You are more concerned about looking for personal arguments rather than having any sort of reasonable discussion about the conflicting, contradictory, vague and often completely ridiculous stories about the 9/11 event (and others). You try and drag people into petty personal squabbles instead of commenting on any content and/or information.
You contribute absolutely NOTHING of interest to this subforum.
Ja hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op [b]het feit dat je heel inconsistent overkomt[/b], met die informatie kan ik niets, dan is het ook moeilijk om daarop inhoudelijk te reageren want er is niks om op te reageren.
I was responding to factual inconsistensy in proof of the things you peddle in the 9/11 topic. Please don't turn this into a "petty personal squabble". Might wanna look into a mirror there ladquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hoor.
And it is a fact that you are an obnoxious, belligerent idiot. That you can't do anything with the information I have posted doesn't interest or surprise me.
Hoi Vis.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:38 schreef Vis1980 het volgende:
Zou iemand dit topic willen verwijderen of op slot gooien? Ik dacht ik probeer ook eens een BNW-topic, maar hij is slecht geschreven, slecht onderbouwd en niemand wordt er warm van blijkbaar.
BNW / Het plan van Stephen Miller
Tegen de tijd dat het uitkomt dat ik gelijk lijk te hebben maak ik een nieuw topic.
Als jij zegt dat het waarde heeft om te laten staan, dan laat ik hem graag staan. Misschien is het handig als ik hem wel eens update dan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:07 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoi Vis.
Wat zonde, vind het echt een goede OP en een mooi topic.
Weet je het zeker?
Vind het ook een echt BNW-topicquote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als jij zegt dat het waarde heeft om te laten staan, dan laat ik hem graag staan. Misschien is het handig als ik hem wel eens update dan.
Zo is hetquote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het ook een echt BNW-topic
Ja updates zijn fijn. Ik heb nog even niets te zeggen, maar lees zeker meequote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als jij zegt dat het waarde heeft om te laten staan, dan laat ik hem graag staan. Misschien is het handig als ik hem wel eens update dan.
Het lijkt mij dat de TS ook wat te willen heeft. Daarbij is BNW niet per definitie conspiracies. Ook gerelateerde zaken mogen hier. Of iets wat eerst meer conspiracy was. Ook als je achter waarheid van iets wil komen dat maatschappelijk/ geschiedenis/ politiek enz. gerelateerd is.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
PART 1: CNN Insider Blows Whistle on Network President Jeff Zucker’s Personal Vendetta Against POTUS
kan dit topic naar Nieuws verplaatst worden? tis geen conspiracy meer.
Opgeschoond. Als ik wat over het hoofd heb gezien hoor ik dat graag.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:11 schreef illusions het volgende:
Misschien vanaf #269 in het 9/11 topic even vegen, gaat niet over de inhoud maar mijn (manier van) reageren. Lijkt me nogal overbodig, buiten het feedback-topic.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:53 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Opgeschoond. Als ik wat over het hoofd heb gezien hoor ik dat graag.
Dankuquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:53 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Opgeschoond. Als ik wat over het hoofd heb gezien hoor ik dat graag.
Is gekoppeld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:59 schreef dellipder het volgende:
Kan deze aub gekoppeld worden met de reeks? Dat zoekt namelijk wat gemakkelijker terug, want herhaling is blijkbaar nodig.
BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VIII
Wat opgeschoond.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:50 schreef dellipder het volgende:
Kan de slowchat weggehaald worden, aub?
BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VIII
Danku.quote:
Excuses voor het ongemak.quote:Op zaterdag 23 november 2019 06:59 schreef The_End het volgende:
Ja, wel apart dat mijn reactie daarop wordt weggehaald, maar het gebagger van Braindead niet.
Ja snap ik, maar het was gewoon een luchtig grapje. Er is toch niks inhoudelijks aan de posts van Braindead!?quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:23 schreef SuperHartje het volgende:
Excuses voor het ongemak.
Kettingreactie van non- inhoudelijk reageren. Ook al vind je dat iets onzin is kan dat best op inhoud debunked worden.
Als hij een nos nieuwsartikel post met linkje en mening kan dat daarop debunked wordenquote:Op zaterdag 23 november 2019 08:42 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar het was gewoon een luchtig grapje. Er is toch niks inhoudelijks aan de posts van Braindead!?
Kom op zeg. Tien schreeuw posts met in een een linkje, maar zonder reden waarom het artikel niet goed zou zijn. Zelfs in BNW zou er wel wat meer op gelet kunnen worden of mensen serieus discussieren of gewoon geschift zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2019 09:15 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Als hij een nos nieuwsartikel post met linkje en mening kan dat daarop debunked wordenDit soort grapjes kunnen juist in BNW uit de hand lopen. Een grapje mag natuurlijk best, alleen niet koste van andere users (hoe onzinnig je diens mening dan ook vindt)
Hoort er een beetje bij he. Maar gedaan hoor maat.quote:Op zondag 24 november 2019 15:06 schreef Symphonic het volgende:
Graag die meuk van Dries deleten.
Normaal komt hij hier ook niet.
Hij moet gewoon opbokken met zijn bagger
Gwn een beetje ontopic blijven aub. En niet op de man zoals ik eerder zei. Als hij zijn mening bij een nieuwsartikel geeft kan je dat debunken. En users geschift noemen is ook niet echt de norm, houdt het een beetje inhoudelijk dan is er niets aan de hand. Hij valt geen users aan en geeft zijn mening (of hij dat nou schreeuwt of niet) weer. Hoop dat het zo duidelijk isquote:Op zondag 24 november 2019 09:14 schreef The_End het volgende:
[..]
Kom op zeg. Tien schreeuw posts met in een een linkje, maar zonder reden waarom het artikel niet goed zou zijn. Zelfs in BNW zou er wel wat meer op gelet kunnen worden of mensen serieus discussieren of gewoon geschift zijn.
Eens. Vindt het echt het toppunt van shitposten.quote:Op zondag 24 november 2019 18:24 schreef xpompompomx het volgende:
Ik voorstaan ook dronken en midden in de nacht baggeren.
on topic?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Heel af en toe kijk ik nog wel eens naar de baggerorgaan. Heel af en toe hoor, en ik moet zeggen dat ik me tegenwoordig een stuk minder irriteer nu ik nu maar heel weinig naar dat hypocriete achterlijke propaganda-kanaal kijk en zijn bagger-satellieten.
on Topic?quote:Op vrijdag 22 november 2019 02:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik toevallig op de baggerhaat van de extremistische NOS in schakel zie ik alleen haat tegen alles wat Nederlands is of was. Die extremistische deugers van de staatsomroep zijn volledig gefixeerd op hun eigen deugen.
On Topic?quote:Op vrijdag 22 november 2019 05:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Als Rotterdammer wist ik vroeger natuurlijk al lang dat je je jongere zusje niet alleen naar Tropicana moest laten gaan. Ongetwijfeld zal het de deugers, 30 jaar later , nog net zo goed deugen
dat problemen nog steeds niet benoemd moeten worden.
On Topic?quote:Op vrijdag 22 november 2019 05:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Er is geen smeriger volk en onbetrouwbaarder volk dan de progressieven.
On Topic?quote:Op vrijdag 22 november 2019 05:51 schreef Braindead2000 het volgende:
To deug or not to deug, that's the question.
On Topic?quote:Op zondag 24 november 2019 03:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het siert je dat je nog steeds opkomt voor dat staatsgedrocht.
On Topic?quote:Op zondag 24 november 2019 05:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik reageerde met een shitpost op een shitreactie.
Hmn ik zie dat je wel een punt hebt. Blijkbaar heb ik toch wat over het hoofd gezienquote:Op zondag 24 november 2019 20:25 schreef The_End het volgende:
Hoe kan je nou tegen mij zeggen dat ik on topic moet blijven als net iemand een topic heeft volgescheten?
[..]
on topic?
[..]
on Topic?
[..]
On Topic?
[..]
On Topic?
[..]
On Topic?
[..]
On Topic?
[..]
On Topic?
Het had je gesierd om zijn hele gebagger weg te gooien en aan te geven dat hij normaal had moeten doen en het opnieuw moest proberen.
Sorry The_End, je hebt helemaal gelijk. Weet niet hoe ik dat niet heb gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |