quote:Op maandag 25 maart 2019 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je dan eindelijk tevreden bent met het resultaat, blijkt er een pond verf op 4 bij 4 cm doek te zitten.
Ik hou van de verwachting en het zolang mogelijk genietenquote:Op maandag 25 maart 2019 17:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat je daar zo lang over doet. Ik snoof dat zo achterover
Knap vind ik dat altijd, zo klein en zulk gepriegel!quote:Op maandag 25 maart 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie wel eens bij mijn modelbouwgroep gezichten van poppetjes voorbij komen waarvan ik even stil ben.
''bij Favorieten opslaat''quote:Op maandag 25 maart 2019 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hatt deine Kariere grad ein loch?
Werde Szenentussi oder Fernsehkoch
Engelengeduld. Nooit de neiging als iets niet lekker gaat, om er een gat in te schoppen?quote:Op maandag 25 maart 2019 17:52 schreef Voxs het volgende:
[..]Voorgaande haalde ik er gewoon af. Dag prutsen, en 'schraap' weg er mee.
Apart accentje hier. Volgens mij is ze daar een beetje van afquote:
Nee, jij werkt met een verfroller.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Knap vind ik dat altijd, zo klein en zulk gepriegel!
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Recce het volgende:
Bah, Isral is de Gazastrook weer aan het bombarderen. Hopelijk houden ze het deze keer een beetje precies en gaan ze niet met witte fosfor strooien (een oorlogsmisdaad), zoals bij vorige aanvallen.
Ze zong ook in Linda, Roos en Jessica.quote:
Fosfor.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Recce het volgende:
Bah, Isral is de Gazastrook weer aan het bombarderen. Hopelijk houden ze het deze keer een beetje precies en gaan ze niet met witte fosfor strooien (een oorlogsmisdaad), zoals bij vorige aanvallen.
maar zij heeft ook gezoentquote:Op maandag 25 maart 2019 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Apart accentje hier. Volgens mij is ze daar een beetje van af
* Superbadeendje gooit zijn avondeten in de afvalbak.quote:
Deze is leukerquote:
Verven is n ding maar ook nog een gezichtsuitdrukking aan geven.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Knap vind ik dat altijd, zo klein en zulk gepriegel!
Ja, er was weer iets in Tel Aviv terecht gekomen. Netanyahu ontkent inmiddels ook de Holocaust. Volgens hem waren de Duitsers helemaal niet van plan het Joodse volk uit te roeien, de moslims zijn veel erger en zo.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Recce het volgende:
Ik kan er ziek van zijn als het niet luktquote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Engelengeduld. Nooit de neiging als iets niet lekker gaat, om er een gat in te schoppen?
Zin in muurverf ineens idd!quote:Op maandag 25 maart 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, jij werkt met een verfroller.
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zong ook in Linda, Roos en Jessica.
Razend knapquote:Op maandag 25 maart 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verven is n ding maar ook nog een gezichtsuitdrukking aan geven.
Whut? Volslagen mesjoggequote:Op maandag 25 maart 2019 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, er was weer iets in Tel Aviv terecht gekomen. Netanyahu ontkent inmiddels ook de Holocaust. Volgens hem waren de Duitsers helemaal niet van plan het Joodse volk uit te roeien, de moslims zijn veel erger en zo.
JIj bent mijn 06 hijgkreunquote:
gisteren deze film gezien maar volgens mij had is al een keer gezien volgens mijquote:Op maandag 25 maart 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, jij werkt met een verfroller.
Ze is ook actricequote:Op maandag 25 maart 2019 17:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
hadde en serie gezien de was in oostenrijkse tv
Mwah.. een keer of 6000quote:Op maandag 25 maart 2019 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heb je vast geplaybackt op de basisschool.
*ademnood*quote:Op maandag 25 maart 2019 18:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik wil je pin je 06 je verlies je succes#connaisseur
Whut?! Dat is een grap, toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, er was weer iets in Tel Aviv terecht gekomen. Netanyahu ontkent inmiddels ook de Holocaust. Volgens hem waren de Duitsers helemaal niet van plan het Joodse volk uit te roeien, de moslims zijn veel erger en zo.
Begonnen in, uit de school geklapt.quote:
maar haar naam is toch Katja?quote:
De eerste meidengroep die wereldwijd bekend werd. Zelfs in Japan zijn ze bekend.quote:
Willemquote:Op maandag 25 maart 2019 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
gisteren deze film gezien maar volgens mij had is al een keer gezien volgens mij![]()
https://www.tate.org.uk/w(...)-screening-eternitys
Oh ja, dat verhaal. Dat is al een paar jaar oud, maar dat maakt het niet minder idioot.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Moefti heeft Adolf overgehaald.
https://www.haaretz.com/i(...)r-of-guilt-1.5411578
Ja zij speelden allemaal in een soap genaamd Goede Tijden Slechte Tijden, en toen GTST 10 jaar (?) bestond, hebben ze een liedje gemaakt. Dat was zo'n succes dat ze er mee doorgingen. Met de namen van de soap dus.quote:
Verwarrend, al die periodes door elkaar gemonteerd: 2 oren, 1 oor, toch 2 oren, weer 1 oor.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
gisteren deze film gezien maar volgens mij had is al een keer gezien volgens mij![]()
https://www.tate.org.uk/w(...)-screening-eternitys
Linda, Roos & Jessica waren personages in een Nederlandse soap.quote:
Het is wederom dramaquote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Recce het volgende:
oke ja in haar rolle waarschijnlikquote:Op maandag 25 maart 2019 18:07 schreef Recce het volgende:
[..]
In de soap 'Goede Tijden, Slechte Tijden' heette ze Jessica.
Wat heb je grote handen......quote:
Ze hebben de weg geffend voor The Supremes en The Three Degrees.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De eerste meidengroep die wereldwijd bekend werd. Zelfs in Japan zijn ze bekend.
was dat niet Pussycat ,Luv?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De eerste meidengroep die wereldwijd bekend werd. Zelfs in Japan zijn ze bekend.
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben de weg geffend voor The Supremes en The Three Degrees.
oke,dat was ik kijkte heeft geloof ik singles gehetenquote:Op maandag 25 maart 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Linda, Roos & Jessica waren personages in een Nederlandse soap.
quote:
Die werkte backstage de halve band afquote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die werkte backstage de halve band af
Dolly Dots eind jaren 70quote:Op maandag 25 maart 2019 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja beide toch 70s, Dolly Dots erst 80s of niet?
okequote:Op maandag 25 maart 2019 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dolly Dots eind jaren 70
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dolly_Dots
Ik was nogal fan van Springsteen, plaboek, lps dit, dat. Toen ik een keer flink ziek was kwam mijn vader met een cadeautje...een boek met fanbrieven van Gerald Joling.quote:
quote:
maar 1979, pussycat en luv zijn erder gewezen om jarenquote:Op maandag 25 maart 2019 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dolly Dots eind jaren 70
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dolly_Dots
Triest leven hoor, niemand die hem begreep..quote:Op maandag 25 maart 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verwarrend, al die periodes door elkaar gemonteerd: 2 oren, 1 oor, toch 2 oren, weer 1 oor.
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was nogal fan van Springsteen, plaboek, lps dit, dat. Toen ik een keer flink ziek was kwam mijn vader met een cadeautje...een boek met fanbrieven van Gerald Joling.
"Daar ben je toch fan van? "
12 was ik ofzo..
[..]
Ik was nogal fan van Springsteen, plaboek, lps dit, dat. Toen ik een keer flink ziek was kwam mijn vader met een cadeautje...een boek met fanbrieven van Gerald Joling.
12 was ik ofzo..
[..]
12 was ik ofzo..
ik zou er ook niet op spugen hoorquote:Op maandag 25 maart 2019 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Springsteen was ik ook fan van.
Ik heb ze ooit live gezien.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Intens verlangen, passievol, sexy. Ze straalt niet veel passie/geilheid uit.quote:
Zijn eerste lp vind ik het mooist.quote:
Hij was dan ook knettergek, er viel niets aan te begrijpen.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Triest leven hoor, niemand die hem begreep..zo arm als een kerkrat gestorven, maar ja
zo zijn het meer van die gasten....
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Intens verlangen, passievol, sexy. Ze straalt niet veel passie/geilheid uit.
Passie kan ook betekenen: passie voor een hobby, beroep, iets graag doen of willen.
Neequote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee
Ik kocht asap een ticket naar de tropen!
Ticket to the tropics.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee
Ticket to the tropicsquote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee
Tof!quote:Op maandag 25 maart 2019 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ticket to the tropics
Is de naam van een abonnementje waarmee ik regelmatig gratis mee naar concerten kan.
Hahaquote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee
En dan ook nog Rutgerquote:Op maandag 25 maart 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Toch maar die Baudet afl kijken ;jlkasdljf;lsdjfklkkljlk zelfkastijding moet ook gebeuren op z'n tijd
Als aperitiefjequote:Op maandag 25 maart 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Toch maar die Baudet afl kijken ;jlkasdljf;lsdjfklkkljlk zelfkastijding moet ook gebeuren op z'n tijd
Ja, die vond Freek te oud voor een meningquote:Op maandag 25 maart 2019 18:28 schreef Voxs het volgende:
Ik luisterde gister (?) naar Hiddema. Dat was wel even pijnlijk genoeg.
Walgelijke snob, met zijn gesnuif en gesnif en verveelde praat. brr.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die vond Freek te oud voor een mening
Klaagbaak. De users posten daar vaak nogal hard/grof/idioot/kinderachtig.quote:
Eentje waar je weg moet blijven.quote:
Alle politici nu zeer verbolgen over die activiste die een spreekkoor startte over het doodschieten van Baudet. Zeer terecht natuurlijk, maar waar was hun verontwaardiging over al die shit over Sylvana?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Walgelijke snob, met zijn gesnuif en gesnif en verveelde praat. brr.
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen uit Klagenfurt.
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eentje waar je weg moet blijven.
vreselijke subforum. KLB en ONZ beidenquote:
Ik moet soms wel lachen om al die topics in ONZquote:Op maandag 25 maart 2019 18:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
vreselijke subforum. KLB en ONZ beiden
Het Fok forum voor zwakbegaafden.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
vreselijke subforum. KLB en ONZ beiden
2 maten..dit land gaat net zo hol worden als Amerika. Zo hard mogelijk roepen, zo snel mogelijk reageren en intussen niet nadenken.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alle politici nu zeer verbolgen over die activiste die een spreekkoor startte over het doodschieten van Baudet. Zeer terecht natuurlijk, maar waar was hun verontwaardiging over al die shit over Sylvana?
Katja is ook wel een uberlekker dingquote:
quote:
nou dit ja. In elke topic komt wel het zinnetje "ik neukte je moeder/zus/oma"quote:Op maandag 25 maart 2019 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het Fok forum voor zwakbegaafden.
Oesters van Nam Kee is een film waar Katja in speelde.quote:
ik nietquote:Op maandag 25 maart 2019 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik moet soms wel lachen om al die topics in ONZ
Door haar zou ik bijna homo zijn geworden.quote:
Zo erg?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door haar zou ik bijna homo zijn geworden.
die heb ik vrijdag gezienquote:Op maandag 25 maart 2019 18:36 schreef mario390 het volgende:
kreg ik weer dit![]()
![]()
als ik dat kijk kreg ik en lachkrampf
maar van SINGLE is niet veel op youtube,hadde dat in Nederland en andere naam?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Oesters van Nam Kee is een film waar Katja in speelde.
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar van SINGLE is niet veel op youtube,hadde dat in Nederland en andere naam?
Storm woont hier in de buurt. Die kom ik regelmatig tegen.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:36 schreef mario390 het volgende:
kreg ik weer dit![]()
![]()
als ik dat kijk kreg ik en lachkrampf
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Storm woont hier in de buurt. Die kom ik regelmatig tegen.
de Zatte is opquote:Op maandag 25 maart 2019 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
oh............ dat vond ik altijd de leukstequote:Op maandag 25 maart 2019 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:
https://tvblik.nl/singlequote:Op maandag 25 maart 2019 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom vindet zich daar niks op youtube?
Omdat ik ook niets vind.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom vindet zich daar niks op youtube?
ja dat zusje is ook leuk, maar ik ken ze verder niet hoor.....quote:Op maandag 25 maart 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Birgit Schuurman vind ik knapper. Katja is een dom arrogant lelijk mens wat niets kan.
Tonyquote:Op maandag 25 maart 2019 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
oh............ dat vond ik altijd de leukste![]()
Tony van Heemschut
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tony
Hij is wel een beetje een zeurpiet in het dagelijks leven hoor.
verwachte bezoek. Die het wel lekker vond. Ik had nog 1 flesje over gister. Heb ik zelf maar genomen.quote:
Dt is pertinent onwaar! Ze kan prima haar auto een koprol laten maken.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Birgit Schuurman vind ik knapper. Katja is een dom arrogant lelijk mens wat niets kan.
Dat heb ik al gedaan.quote:
Da's niet zo best kurvaquote:
Ja, bij de groenteboer stond-ie eens erg te piepen dat het allemaal zo lang duurde en dat was niet voor het eerst dat ik 'm vond zeuren. Verder heeft-ie dikke fittie met Kees Prins en is-ie toch wel vrij jaloers op het succes van Herman Kochquote:Op maandag 25 maart 2019 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ga cht? een zeurpiet had ik niet gedacht!
Ik heb hem ooit wel eens roeiles gegeven op de Berlagebrugquote:Op maandag 25 maart 2019 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo moet je Sas niet noemen hoor.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:46 schreef FANN het volgende:
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
![]()
Dat is niet aardig over Sasquote:Op maandag 25 maart 2019 18:46 schreef FANN het volgende:
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
![]()
Nou ja, dan was het iig geen weggegooid geld.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
verwachte bezoek. Die het wel lekker vond. Ik had nog 1 flesje over gister. Heb ik zelf maar genomen.
Moet ik toch nog iets halen voor die proeverij
oh... dat valt tegen dan........quote:Op maandag 25 maart 2019 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, bij de groenteboer stond-ie eens erg te piepen dat het allemaal zo lang duurde en dat was niet voor het eerst dat ik 'm vond zeuren. Verder heeft-ie dikke fittie met Kees Prins en is-ie toch wel vrij jaloers op het succes van Herman Koch
ahhh slakjesquote:Op maandag 25 maart 2019 18:46 schreef FANN het volgende:
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
![]()
GMTA.quote:
Zal net zo'n mooi gezicht zijn geweest als wanneer-ie op z'n racefiets zitquote:Op maandag 25 maart 2019 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit wel eens roeiles gegeven op de Berlagebrug![]()
Dat was het sowieso niet Scrut. Geloof me nou.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, dan was het iig geen weggegooid geld.
damn had ik nog niet gezienquote:
Jaquote:
Ik heb dat Jiskefet nooit geen ene reet aan gevonden.quote:
Hij is wel leuk in het afzeiken van eerstejaars tijdens de introductiedagen. Die kennen 'm nauwelijks en denken dat-ie serieus is.quote:
Wel gelachen, niet leren roeien.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal net zo'n mooi gezicht zijn geweest als wanneer-ie op z'n racefiets zit
Ik welquote:Op maandag 25 maart 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb dat Jiskefet nooit geen ene reet aan gevonden.
geinigquote:Op maandag 25 maart 2019 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is wel leuk in het afzeiken van eerstejaars tijdens de introductiedagen. Die kennen 'm nauwelijks en denken dat-ie serieus is.
Jij bent meer een Andr van Duin type.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb dat Jiskefet nooit geen ene reet aan gevonden.
En Tommy Cooper.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent meer een Andr van Duin type.
die vond ik dan weer niks aanquote:Op maandag 25 maart 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent meer een Andr van Duin type.
Nee hoor gewoon S1ngle, ik heb het ook gekekenquote:Op maandag 25 maart 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar van SINGLE is niet veel op youtube,hadde dat in Nederland en andere naam?
Spaan en Vermegen (hun Veronatijd) en van Koten en de Bie.quote:
Ik vond het wel leuk toen ik 10 was.......vond.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
die vond ik dan weer niks aanalleen met sugar lee hooper vond ik hem leuk
Een ex-collega van mij woont naast hem. Wij, de collega's, vonden dat wel interessant natuurlijk en vroegen haar daar het e.e.a. over. Weet je wat ze het leukste vond van naast hem te wonen? Dat ze af en toe de hond van de buren op tv zagquote:
Koud h!quote:Op maandag 25 maart 2019 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spaan en Vermegen (hun Veronatijd) en van Koten en de Bie.
ja 1,2 videos vind ik kortequote:Op maandag 25 maart 2019 18:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon S1ngle, ik heb het ook gekeken
Sommige dingen wel en andere weer niet. Ik houd er niet van als er doorgedraafd wordt.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk toen ik 10 was.......vond.
Ja die welquote:Op maandag 25 maart 2019 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spaan en Vermegen (hun Veronatijd) en van Koten en de Bie.
En jij niet Tommy Cooper was geweldig.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
je lijkt mijn moeder weldie vond dat ook leuk en andre van duin ook
Met die kleine Alexander Pola in z/w toen nogquote:
Slaon pa.quote:
quote:
Sorryquote:Op maandag 25 maart 2019 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen wel en andere weer niet. Ik houd er niet van als er doorgedraafd wordt.
na ja de serie op orf gekijkt maar me wondert dat geen episode op yt is,om dat van de ned.beachserie wel isquote:
Je hoeft echt geen sorry tegen mij te zeggen.quote:
Ik ben een Ram, dus kan soms wat doordrammen.quote:
Ik ben een Maagd dat dus zegt niksquote:Op maandag 25 maart 2019 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een Ram, dus kan soms wat doordrammen.
Nog nooit wat van gemerkt.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een Ram, dus kan soms wat doordrammen.
quote:
Ik geloof daar ook niet zo in hoor, ben eigenlijk helemaal niet van de sterrenbeelden.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is jouw sterrenbeeld?
hoewel ik er weinig geloof hecht
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben een stier. Ik ros zo over alles heen.
dat is wel precies het sterrebeeld dat je juist NIET moet hebben \\kloptquote:Op maandag 25 maart 2019 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Altijd lachen als je zegt dat je maagd bent. Hihaho
Dat is wel handig om het laatste beetje uit een tube te krijgen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:11 schreef Prisha het volgende:
Ik ben een Kreeft. Ik knijp iedereen kapot
Eet smakelijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:14 schreef FANN het volgende:
Ik ga een broodje zalmsalade eten![]()
tot later,,
Smakelijk!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:14 schreef FANN het volgende:
tot later,,
Ik ben een Ram. B.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:11 schreef Prisha het volgende:
Ik ben een Kreeft. Ik knijp iedereen kapot
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel handig om het laatste beetje uit een tube te krijgen.
Smul ze!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:14 schreef FANN het volgende:
tot later,,
Vroeger kon je ze nog oprollen. Had je zo'n opgerold tubetje tandpasta in de badkamer liggen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die tubes zijn allemaal van plastic. Ze doen het erom.
Dat mag?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:14 schreef FANN het volgende:
tot later,,
quote:
Ik ben een vrek. Ik knip die tubes open als er bijna niets meer uitkomt. Daar kan ik dan nog zeker drie dagen m'n tanden mee poetsen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was mijn moeder en oma ook.quote:
Ik ken die beelden van de control room. Ze zeggen dan: 'lock the doors' toch? Mij een beetje te heftig vaak.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:18 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ik was net documentaire aan het kijken over de Colombia. En er was ook een filmpje van alleen de control room.
Van de Aliquote:Op maandag 25 maart 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
doe ik ook. Er komt nog zoveel uit.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een vrek. Ik knip die tubes open als er bijna niets meer uitkomt. Daar kan ik dan nog zeker drie dagen m'n tanden mee poetsen.
Veel makkelijker en je was goedkoper uit. Volgens mij zit er tegenwoordig ook nog eens minder in, terwijl sommige tandpasta soorten rond de 5 kosten. Knijp je erin, krijg je eerst een partij lucht, om vervolgens voor 2 in de wasbak te zien vallen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger kon je ze nog oprollen. Had je zo'n opgerold tubetje tandpasta in de badkamer liggen.
Ik alleen bij make-up, dat is zo duur.. ben jij nog aan het makeupperen de laatste tijd?quote:
quote:
ja klopt. Op 5:02 hoor je de laatste woorden van de Colombia: ..feeling the heat....quote:Op maandag 25 maart 2019 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken die beelden van de control room. Ze zeggen dan: 'lock the doors' toch? Mij een beetje te heftig vaak.
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een vrek. Ik knip die tubes open als er bijna niets meer uitkomt. Daar kan ik dan nog zeker drie dagen m'n tanden mee poetsen.
min of meer. Niet iets nieuws meer of zo. Ik kijk nog wel bij sommigen als ze ene nieuw filmpje hebben.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik alleen bij make-up, dat is zo duur.. ben jij nog aan het makeupperen de laatste tijd?
Het is net neuspeuteren, je moet er uit halen wat er inzit.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je lijkt mijn moeder wel: jongen, knip het nou pen! Je wil niet weten wat je er nog uithaalt.
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is net neuspeuteren, je moet er uit halen wat er inzit.
Make up filmpjes, leuk om te kijken ja. Compleet andere personen zijn er soms te zien.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
min of meer. Niet iets nieuws meer of zo. Ik kijk nog wel bij sommigen als ze ene nieuw filmpje hebben.
Heb je Jeffree Star gezien met z’n blowtorch👀quote:Op maandag 25 maart 2019 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
min of meer. Niet iets nieuws meer of zo. Ik kijk nog wel bij sommigen als ze ene nieuw filmpje hebben.
Ik ook niet, net als met ketchup of mayonaise knijpflessen. Als ik er niets meer uitkrijg gaat het de prullenbak in.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nh, ik flikker het weg. Geen zin in dat geklei.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Dat gezicht van die flight director zal ik ook nooit vergeten.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja klopt. Op 5:02 hoor je de laatste woorden van de Colombia: ..feeling the heat....
En je ziet het gezicht van de flight director...En dan later vanuit control: loosing temp in 4 sensors. En dan zijn gezicht weer. En dan wt ie het.
En dan inderdaad: Lock the doors.![]()
Misschien dat ik daarom gister slecht kon slapen
twitter:elonmusk twitterde op zondag 17-03-2019 om 21:30:01Testing Starship heatshield hex tiles https://t.co/PycE9VthxQ reageer retweet
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik met mijn kat op vakantie was, was leuk en gezellig, maar hij was een beetje ondeugend en liep telkens weg en dan moest ik hem zoeken. Op een gegeven moment vond ik hem op zijn rug in het water en moest ik hem reanimeren
Bah wat een enge droom.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik met mijn kat op vakantie was, was leuk en gezellig, maar hij was een beetje ondeugend en liep telkens weg en dan moest ik hem zoeken. Op een gegeven moment vond ik hem op zijn rug in het water en moest ik hem reanimeren
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Heeft-ie het wel overleefd?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
nou...quote:Op maandag 25 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Krijg je ook geen bekeuring van de vegetaripolitie?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat mag![]()
als jullie elke dag een half varken opvreten dan mag ik wel af en toe een vissie
nog steeds nietquote:Op maandag 25 maart 2019 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Krijg je ook geen bekeuring van de vegetaripolitie?
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Het was een succesvolle reanimatie, de rest van de vakantie heeft hij in een babybuggy gezeten
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat mag![]()
als jullie elke dag een half varken opvreten dan mag ik wel af en toe een vissie
Hoe was je vakantie? Ja, leuk en gezellig. De kat nog moeten reanimeren ook.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Oef! Gelukkig maarquote:Op maandag 25 maart 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Het was een succesvolle reanimatie, de rest van de vakantie heeft hij in een babybuggy gezeten
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
ah... eind goed al goedquote:Op maandag 25 maart 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
An happy ending.quote:
Als ie maar smaakt tochquote:Op maandag 25 maart 2019 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat mag![]()
Ja, beter. Het is helemaal ruk als je zo droomt en op het ergste stuk klaarwakker overeind schiet.quote:
Wat ging je daar doen?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik was gisteren in het zeehondenziekenhuis en denk dat mijn droom daar een gevolg van was
Daar heb je dat reanimeren ook geleerd, zeker?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik was gisteren in het zeehondenziekenhuis en denk dat mijn droom daar een gevolg van was
Ik heb een tijdje geleden een periode gehad dat ik rare dromen heb gehad. Gelukkig geen enge.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, beter. Het is helemaal ruk als je zo droomt en op het ergste stuk klaarwakker overeind schiet.
Uiteraard!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heb je dat reanimeren ook geleerd, zeker?
En dan ineens is het weer over. Stress periode of zo, geen idee hoe het komt.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een periode gehad dat ik rare dromen heb gehad. Gelukkig geen enge.
Op ziekenbezoek en met de entree die je betaalt steun je het ziekenhuis.quote:
Ik heb ook geen verklaring, herinneringen aan vroeger ofzo die ineens opspeelde. Oude vrienden en locaties speelde een rol. Was raar wakker worden.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan ineens is het weer over. Stress periode of zo, geen idee hoe het komt.
Oh, tof van je. Lijkt mij ook wel eens leuk om te zien. Maar dan zonder zo'n droom.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op ziekenbezoek en met de entree die je betaalt steun je het ziekenhuis.
Mooi om te zien hoor, ze kunnen daar zoveel voor die beestjes doen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh, tof van je. Lijkt mij ook wel eens leuk om te zien. Maar dan zonder zo'n droom.
Ik heb er ook best wel respect voor, veel vrijwilligers en zo.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoor, ze kunnen daar zoveel voor die beestjes doen.
quote:
En de rest ookquote:Op maandag 25 maart 2019 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Laat je ook weer eens je kop zien.
In een droom of in de file?quote:
Je gaat je hoofd laten zien?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, de rest van mijn lichaam zit al tijden vast aan mijn hoofd wat ik laat zien
Nou...ik heb het met water getest....damn dat ding geeft een straal. Nu nog met vlammen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:31 schreef Recce het volgende:
@:Prisha Heb je je vlammenwerper nou al getest? Bij SpaceX waren zo wel goed bezig (even op die tweet klikken om het filmpje te zien):twitter:elonmusk twitterde op zondag 17-03-2019 om 21:30:01Testing Starship heatshield hex tiles https://t.co/PycE9VthxQ reageer retweet
Ik sta meestal in lurkmodusquote:Op maandag 25 maart 2019 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier nog een. Leuk je weer even te zien.
Ik kan die Jeffrey Star niet uitstaanquote:Op maandag 25 maart 2019 19:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je Jeffree Star gezien met z’n blowtorch👀
Ik heb een paar leuke kanalen. Beetje "normale" vrouwen. Niet van die barbiepopjes die hele lagen concealer op het gezicht smeren en zoquote:Op maandag 25 maart 2019 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Make up filmpjes, leuk om te kijken ja. Compleet andere personen zijn er soms te zien.
Creative Cosmetics heeft ook leuke
Dat wil mijn killerparkiet wel even voor je oplossen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, de rest van mijn lichaam zit al tijden vast aan mijn hoofd wat ik laat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |