Ja, dat kan ik me voorstellen. Dat gezicht van die flight director zal ik ook nooit vergeten.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja klopt. Op 5:02 hoor je de laatste woorden van de Colombia: ..feeling the heat....
En je ziet het gezicht van de flight director...En dan later vanuit control: loosing temp in 4 sensors. En dan zijn gezicht weer. En dan wéét ie het.
En dan inderdaad: Lock the doors.![]()
Misschien dat ik daarom gister slecht kon slapen
twitter:elonmusk twitterde op zondag 17-03-2019 om 21:30:01Testing Starship heatshield hex tiles https://t.co/PycE9VthxQ reageer retweet
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik met mijn kat op vakantie was, was leuk en gezellig, maar hij was een beetje ondeugend en liep telkens weg en dan moest ik hem zoeken. Op een gegeven moment vond ik hem op zijn rug in het water en moest ik hem reanimeren
Bah wat een enge droom.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik met mijn kat op vakantie was, was leuk en gezellig, maar hij was een beetje ondeugend en liep telkens weg en dan moest ik hem zoeken. Op een gegeven moment vond ik hem op zijn rug in het water en moest ik hem reanimeren
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Heeft-ie het wel overleefd?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
nou...quote:Op maandag 25 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Krijg je ook geen bekeuring van de vegetaripolitie?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat mag![]()
als jullie elke dag een half varken opvreten dan mag ik wel af en toe een vissie
nog steeds nietquote:Op maandag 25 maart 2019 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Krijg je ook geen bekeuring van de vegetaripolitie?
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Het was een succesvolle reanimatie, de rest van de vakantie heeft hij in een babybuggy gezeten
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat mag![]()
als jullie elke dag een half varken opvreten dan mag ik wel af en toe een vissie
Hoe was je vakantie? Ja, leuk en gezellig. De kat nog moeten reanimeren ook.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Oef! Gelukkig maarquote:Op maandag 25 maart 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Het was een succesvolle reanimatie, de rest van de vakantie heeft hij in een babybuggy gezeten
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
ah... eind goed al goedquote:Op maandag 25 maart 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
An happy ending.quote:
Als ie maar smaakt tochquote:Op maandag 25 maart 2019 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat mag![]()
Ja, beter. Het is helemaal ruk als je zo droomt en op het ergste stuk klaarwakker overeind schiet.quote:
Wat ging je daar doen?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik was gisteren in het zeehondenziekenhuis en denk dat mijn droom daar een gevolg van was
Daar heb je dat reanimeren ook geleerd, zeker?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik was gisteren in het zeehondenziekenhuis en denk dat mijn droom daar een gevolg van was
Ik heb een tijdje geleden een periode gehad dat ik rare dromen heb gehad. Gelukkig geen enge.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, beter. Het is helemaal ruk als je zo droomt en op het ergste stuk klaarwakker overeind schiet.
Uiteraard!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heb je dat reanimeren ook geleerd, zeker?
En dan ineens is het weer over. Stress periode of zo, geen idee hoe het komt.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een periode gehad dat ik rare dromen heb gehad. Gelukkig geen enge.
Op ziekenbezoek en met de entree die je betaalt steun je het ziekenhuis.quote:
Ik heb ook geen verklaring, herinneringen aan vroeger ofzo die ineens opspeelde. Oude vrienden en locaties speelde een rol. Was raar wakker worden.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan ineens is het weer over. Stress periode of zo, geen idee hoe het komt.
Oh, tof van je. Lijkt mij ook wel eens leuk om te zien. Maar dan zonder zo'n droom.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op ziekenbezoek en met de entree die je betaalt steun je het ziekenhuis.
Mooi om te zien hoor, ze kunnen daar zoveel voor die beestjes doen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh, tof van je. Lijkt mij ook wel eens leuk om te zien. Maar dan zonder zo'n droom.
Ik heb er ook best wel respect voor, veel vrijwilligers en zo.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoor, ze kunnen daar zoveel voor die beestjes doen.
quote:
En de rest ookquote:Op maandag 25 maart 2019 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Laat je ook weer eens je kop zien.
In een droom of in de file?quote:
Je gaat je hoofd laten zien?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, de rest van mijn lichaam zit al tijden vast aan mijn hoofd wat ik laat zien
Nou...ik heb het met water getest....damn dat ding geeft een straal. Nu nog met vlammen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:31 schreef Recce het volgende:
@:Prisha Heb je je vlammenwerper nou al getest? Bij SpaceX waren zo wel goed bezig (even op die tweet klikken om het filmpje te zien):twitter:elonmusk twitterde op zondag 17-03-2019 om 21:30:01Testing Starship heatshield hex tiles https://t.co/PycE9VthxQ reageer retweet
Ik sta meestal in lurkmodusquote:Op maandag 25 maart 2019 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier nog een. Leuk je weer even te zien.
Ik kan die Jeffrey Star niet uitstaanquote:Op maandag 25 maart 2019 19:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je Jeffree Star gezien met z’n blowtorch👀
Ik heb een paar leuke kanalen. Beetje "normale" vrouwen. Niet van die barbiepopjes die hele lagen concealer op het gezicht smeren en zoquote:Op maandag 25 maart 2019 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Make up filmpjes, leuk om te kijken ja. Compleet andere personen zijn er soms te zien.
Creative Cosmetics heeft ook leuke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |