Uiteraard!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heb je dat reanimeren ook geleerd, zeker?
En dan ineens is het weer over. Stress periode of zo, geen idee hoe het komt.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een periode gehad dat ik rare dromen heb gehad. Gelukkig geen enge.
Op ziekenbezoek en met de entree die je betaalt steun je het ziekenhuis.quote:
Ik heb ook geen verklaring, herinneringen aan vroeger ofzo die ineens opspeelde. Oude vrienden en locaties speelde een rol. Was raar wakker worden.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan ineens is het weer over. Stress periode of zo, geen idee hoe het komt.
Oh, tof van je. Lijkt mij ook wel eens leuk om te zien. Maar dan zonder zo'n droom.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op ziekenbezoek en met de entree die je betaalt steun je het ziekenhuis.
Mooi om te zien hoor, ze kunnen daar zoveel voor die beestjes doen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh, tof van je. Lijkt mij ook wel eens leuk om te zien. Maar dan zonder zo'n droom.
Ik heb er ook best wel respect voor, veel vrijwilligers en zo.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoor, ze kunnen daar zoveel voor die beestjes doen.
quote:
En de rest ookquote:Op maandag 25 maart 2019 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Laat je ook weer eens je kop zien.
In een droom of in de file?quote:
Je gaat je hoofd laten zien?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, de rest van mijn lichaam zit al tijden vast aan mijn hoofd wat ik laat zien
Nou...ik heb het met water getest....damn dat ding geeft een straal. Nu nog met vlammen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:31 schreef Recce het volgende:
@:Prisha Heb je je vlammenwerper nou al getest? Bij SpaceX waren zo wel goed bezig (even op die tweet klikken om het filmpje te zien):twitter:elonmusk twitterde op zondag 17-03-2019 om 21:30:01Testing Starship heatshield hex tiles https://t.co/PycE9VthxQ reageer retweet
Ik sta meestal in lurkmodusquote:Op maandag 25 maart 2019 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier nog een. Leuk je weer even te zien.
Ik kan die Jeffrey Star niet uitstaanquote:Op maandag 25 maart 2019 19:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je Jeffree Star gezien met z’n blowtorch👀
Ik heb een paar leuke kanalen. Beetje "normale" vrouwen. Niet van die barbiepopjes die hele lagen concealer op het gezicht smeren en zoquote:Op maandag 25 maart 2019 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Make up filmpjes, leuk om te kijken ja. Compleet andere personen zijn er soms te zien.
Creative Cosmetics heeft ook leuke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |