Smakelijk!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:14 schreef FANN het volgende:
Ik ga een broodje zalmsalade eten![]()
tot later,,
Ik ben een Ram. Béééééééé.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:11 schreef Prisha het volgende:
Ik ben een Kreeft. Ik knijp iedereen kapot
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel handig om het laatste beetje uit een tube te krijgen.
Smul ze!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:14 schreef FANN het volgende:
tot later,,
Vroeger kon je ze nog oprollen. Had je zo'n opgerold tubetje tandpasta in de badkamer liggen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die tubes zijn allemaal van plastic. Ze doen het erom.
Dat mag?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:14 schreef FANN het volgende:
tot later,,
quote:
Ik ben een vrek. Ik knip die tubes open als er bijna niets meer uitkomt. Daar kan ik dan nog zeker drie dagen m'n tanden mee poetsen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was mijn moeder en oma ook.quote:
Ik ken die beelden van de control room. Ze zeggen dan: 'lock the doors' toch? Mij een beetje te heftig vaak.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:18 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ik was net documentaire aan het kijken over de Colombia. En er was ook een filmpje van alleen de control room.
Van de Aliquote:Op maandag 25 maart 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
doe ik ook. Er komt nog zoveel uit.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een vrek. Ik knip die tubes open als er bijna niets meer uitkomt. Daar kan ik dan nog zeker drie dagen m'n tanden mee poetsen.
Veel makkelijker en je was goedkoper uit. Volgens mij zit er tegenwoordig ook nog eens minder in, terwijl sommige tandpasta soorten rond de ¤ 5 kosten. Knijp je erin, krijg je eerst een partij lucht, om vervolgens voor ¤ 2 in de wasbak te zien vallen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger kon je ze nog oprollen. Had je zo'n opgerold tubetje tandpasta in de badkamer liggen.
Ik alleen bij make-up, dat is zo duur.. ben jij nog aan het makeupperen de laatste tijd?quote:
quote:
ja klopt. Op 5:02 hoor je de laatste woorden van de Colombia: ..feeling the heat....quote:Op maandag 25 maart 2019 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken die beelden van de control room. Ze zeggen dan: 'lock the doors' toch? Mij een beetje te heftig vaak.
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een vrek. Ik knip die tubes open als er bijna niets meer uitkomt. Daar kan ik dan nog zeker drie dagen m'n tanden mee poetsen.
min of meer. Niet iets nieuws meer of zo. Ik kijk nog wel bij sommigen als ze ene nieuw filmpje hebben.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik alleen bij make-up, dat is zo duur.. ben jij nog aan het makeupperen de laatste tijd?
Het is net neuspeuteren, je moet er uit halen wat er inzit.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je lijkt mijn moeder wel: jongen, knip het nou ópen! Je wil niet weten wat je er nog uithaalt.
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is net neuspeuteren, je moet er uit halen wat er inzit.
Make up filmpjes, leuk om te kijken ja. Compleet andere personen zijn er soms te zien.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
min of meer. Niet iets nieuws meer of zo. Ik kijk nog wel bij sommigen als ze ene nieuw filmpje hebben.
Heb je Jeffree Star gezien met z’n blowtorch👀quote:Op maandag 25 maart 2019 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
min of meer. Niet iets nieuws meer of zo. Ik kijk nog wel bij sommigen als ze ene nieuw filmpje hebben.
Ik ook niet, net als met ketchup of mayonaise knijpflessen. Als ik er niets meer uitkrijg gaat het de prullenbak in.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nàh, ik flikker het weg. Geen zin in dat geklei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |