quote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee
Ik kocht asap een ticket naar de tropen!
Ticket to the tropics.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee
Ticket to the tropicsquote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee
Tof!quote:Op maandag 25 maart 2019 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ticket to the tropics
Is de naam van een abonnementje waarmee ik regelmatig gratis mee naar concerten kan.
Hahaquote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee
En dan ook nog Rutgerquote:Op maandag 25 maart 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Toch maar die Baudet afl kijken ;jlkasdljf;lsdjfklkkljlk zelfkastijding moet ook gebeuren op z'n tijd
Als aperitiefjequote:Op maandag 25 maart 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Toch maar die Baudet afl kijken ;jlkasdljf;lsdjfklkkljlk zelfkastijding moet ook gebeuren op z'n tijd
Ja, die vond Freek te oud voor een meningquote:Op maandag 25 maart 2019 18:28 schreef Voxs het volgende:
Ik luisterde gister (?) naar Hiddema. Dat was wel even pijnlijk genoeg.
Walgelijke snob, met zijn gesnuif en gesnif en verveelde praat. brr.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die vond Freek te oud voor een mening
Klaagbaak. De users posten daar vaak nogal hard/grof/idioot/kinderachtig.quote:
Eentje waar je weg moet blijven.quote:
Alle politici nu zeer verbolgen over die activiste die een spreekkoor startte over het doodschieten van Baudet. Zeer terecht natuurlijk, maar waar was hun verontwaardiging over al die shit over Sylvana?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Walgelijke snob, met zijn gesnuif en gesnif en verveelde praat. brr.
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen uit Klagenfurt.
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eentje waar je weg moet blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |