Ik was nogal fan van Springsteen, plaboek, lps dit, dat. Toen ik een keer flink ziek was kwam mijn vader met een cadeautje...een boek met fanbrieven van Gerald Joling.quote:
quote:
maar 1979, pussycat en luv zijn erder gewezen om jarenquote:Op maandag 25 maart 2019 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dolly Dots eind jaren 70
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dolly_Dots
Triest leven hoor, niemand die hem begreep..quote:Op maandag 25 maart 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verwarrend, al die periodes door elkaar gemonteerd: 2 oren, 1 oor, toch 2 oren, weer 1 oor.
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was nogal fan van Springsteen, plaboek, lps dit, dat. Toen ik een keer flink ziek was kwam mijn vader met een cadeautje...een boek met fanbrieven van Gerald Joling.
"Daar ben je toch fan van? "
12 was ik ofzo..
[..]
Ik was nogal fan van Springsteen, plaboek, lps dit, dat. Toen ik een keer flink ziek was kwam mijn vader met een cadeautje...een boek met fanbrieven van Gerald Joling.
12 was ik ofzo..
[..]
12 was ik ofzo..
ik zou er ook niet op spugen hoorquote:Op maandag 25 maart 2019 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Springsteen was ik ook fan van.
Ik heb ze ooit live gezien.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De eerste meidengroep die wereldwijd bekend werd. Zelfs in Japan zijn ze bekend.
Intens verlangen, passievol, sexy. Ze straalt niet veel passie/geilheid uit.quote:
Zijn eerste lp vind ik het mooist.quote:
Hij was dan ook knettergek, er viel niets aan te begrijpen.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Triest leven hoor, niemand die hem begreep..zo arm als een kerkrat gestorven, maar ja
zo zijn het meer van die gasten....
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Intens verlangen, passievol, sexy. Ze straalt niet veel passie/geilheid uit.
Passie kan ook betekenen: passie voor een hobby, beroep, iets graag doen of willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |