oh............ dat vond ik altijd de leukstequote:Op maandag 25 maart 2019 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Storm woont hier in de buurt. Die kom ik regelmatig tegen.
quote:
https://tvblik.nl/singlequote:Op maandag 25 maart 2019 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom vindet zich daar niks op youtube?
Omdat ik ook niets vind.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom vindet zich daar niks op youtube?
ja dat zusje is ook leuk, maar ik ken ze verder niet hoor.....quote:Op maandag 25 maart 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Birgit Schuurman vind ik knapper. Katja is een dom arrogant lelijk mens wat niets kan.
Tonyquote:Op maandag 25 maart 2019 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
oh............ dat vond ik altijd de leukste![]()
Tony van Heemschut
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tony
Hij is wel een beetje een zeurpiet in het dagelijks leven hoor.
verwachte bezoek. Die het wel lekker vond. Ik had nog 1 flesje over gister. Heb ik zelf maar genomen.quote:
Dát is pertinent onwaar! Ze kan prima haar auto een koprol laten maken.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Birgit Schuurman vind ik knapper. Katja is een dom arrogant lelijk mens wat niets kan.
Dat heb ik al gedaan.quote:
Da's niet zo best kurvaquote:
Ja, bij de groenteboer stond-ie eens erg te piepen dat het allemaal zo lang duurde en dat was niet voor het eerst dat ik 'm vond zeuren. Verder heeft-ie dikke fittie met Kees Prins en is-ie toch wel vrij jaloers op het succes van Herman Kochquote:Op maandag 25 maart 2019 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ga écht? een zeurpiet had ik niet gedacht!
Ik heb hem ooit wel eens roeiles gegeven op de Berlagebrugquote:Op maandag 25 maart 2019 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Storm woont hier in de buurt. Die kom ik regelmatig tegen.
Zo moet je Sas niet noemen hoor.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:46 schreef FANN het volgende:
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
![]()
Dat is niet aardig over Sasquote:Op maandag 25 maart 2019 18:46 schreef FANN het volgende:
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
![]()
Nou ja, dan was het iig geen weggegooid geld.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
verwachte bezoek. Die het wel lekker vond. Ik had nog 1 flesje over gister. Heb ik zelf maar genomen.
Moet ik toch nog iets halen voor die proeverij
oh... dat valt tegen dan........quote:Op maandag 25 maart 2019 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, bij de groenteboer stond-ie eens erg te piepen dat het allemaal zo lang duurde en dat was niet voor het eerst dat ik 'm vond zeuren. Verder heeft-ie dikke fittie met Kees Prins en is-ie toch wel vrij jaloers op het succes van Herman Koch
ahhh slakjesquote:Op maandag 25 maart 2019 18:46 schreef FANN het volgende:
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
![]()
GMTA.quote:
Zal net zo'n mooi gezicht zijn geweest als wanneer-ie op z'n racefiets zitquote:Op maandag 25 maart 2019 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit wel eens roeiles gegeven op de Berlagebrug![]()
Dat was het sowieso niet Scrut. Geloof me nou.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, dan was het iig geen weggegooid geld.
damn had ik nog niet gezienquote:
Jaquote:
Ik heb dat Jiskefet nooit geen ene reet aan gevonden.quote:
Hij is wel leuk in het afzeiken van eerstejaars tijdens de introductiedagen. Die kennen 'm nauwelijks en denken dat-ie serieus is.quote:
Wel gelachen, niet leren roeien.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal net zo'n mooi gezicht zijn geweest als wanneer-ie op z'n racefiets zit
Ik welquote:Op maandag 25 maart 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb dat Jiskefet nooit geen ene reet aan gevonden.
geinigquote:Op maandag 25 maart 2019 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is wel leuk in het afzeiken van eerstejaars tijdens de introductiedagen. Die kennen 'm nauwelijks en denken dat-ie serieus is.
Jij bent meer een André van Duin type.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb dat Jiskefet nooit geen ene reet aan gevonden.
En Tommy Cooper.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent meer een André van Duin type.
die vond ik dan weer niks aanquote:Op maandag 25 maart 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent meer een André van Duin type.
Nee hoor gewoon S1ngle, ik heb het ook gekekenquote:Op maandag 25 maart 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar van SINGLE is niet veel op youtube,hadde dat in Nederland en andere naam?
Spaan en Vermegen (hun Veronatijd) en van Koten en de Bie.quote:
Ik vond het wel leuk toen ik 10 was.......vond.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
die vond ik dan weer niks aanalleen met sugar lee hooper vond ik hem leuk
Een ex-collega van mij woont naast hem. Wij, de collega's, vonden dat wel interessant natuurlijk en vroegen haar daar het e.e.a. over. Weet je wat ze het leukste vond van naast hem te wonen? Dat ze af en toe de hond van de buren op tv zagquote:
Koud hè!quote:Op maandag 25 maart 2019 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spaan en Vermegen (hun Veronatijd) en van Koten en de Bie.
ja 1,2 videos vind ik kortequote:Op maandag 25 maart 2019 18:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon S1ngle, ik heb het ook gekeken
Sommige dingen wel en andere weer niet. Ik houd er niet van als er doorgedraafd wordt.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk toen ik 10 was.......vond.
Ja die welquote:Op maandag 25 maart 2019 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spaan en Vermegen (hun Veronatijd) en van Koten en de Bie.
En jij niet Tommy Cooper was geweldig.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
je lijkt mijn moeder weldie vond dat ook leuk en andre van duin ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |