quote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee
Ik kocht asap een ticket naar de tropen!
Ticket to the tropics.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee
Ticket to the tropicsquote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee
Tof!quote:Op maandag 25 maart 2019 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ticket to the tropics
Is de naam van een abonnementje waarmee ik regelmatig gratis mee naar concerten kan.
Hahaquote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee
En dan ook nog Rutgerquote:Op maandag 25 maart 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Toch maar die Baudet afl kijken ;jlkasdljf;lsdjfklkkljlk zelfkastijding moet ook gebeuren op z'n tijd
Als aperitiefjequote:Op maandag 25 maart 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Toch maar die Baudet afl kijken ;jlkasdljf;lsdjfklkkljlk zelfkastijding moet ook gebeuren op z'n tijd
Ja, die vond Freek te oud voor een meningquote:Op maandag 25 maart 2019 18:28 schreef Voxs het volgende:
Ik luisterde gister (?) naar Hiddema. Dat was wel even pijnlijk genoeg.
Walgelijke snob, met zijn gesnuif en gesnif en verveelde praat. brr.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die vond Freek te oud voor een mening
Klaagbaak. De users posten daar vaak nogal hard/grof/idioot/kinderachtig.quote:
Eentje waar je weg moet blijven.quote:
Alle politici nu zeer verbolgen over die activiste die een spreekkoor startte over het doodschieten van Baudet. Zeer terecht natuurlijk, maar waar was hun verontwaardiging over al die shit over Sylvana?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Walgelijke snob, met zijn gesnuif en gesnif en verveelde praat. brr.
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen uit Klagenfurt.
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eentje waar je weg moet blijven.
vreselijke subforum. KLB en ONZ beidenquote:
Ik moet soms wel lachen om al die topics in ONZquote:Op maandag 25 maart 2019 18:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
vreselijke subforum. KLB en ONZ beiden
Het Fok forum voor zwakbegaafden.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
vreselijke subforum. KLB en ONZ beiden
2 maten..dit land gaat net zo hol worden als Amerika. Zo hard mogelijk roepen, zo snel mogelijk reageren en intussen niet nadenken.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alle politici nu zeer verbolgen over die activiste die een spreekkoor startte over het doodschieten van Baudet. Zeer terecht natuurlijk, maar waar was hun verontwaardiging over al die shit over Sylvana?
Katja is ook wel een uberlekker dingquote:
quote:
nou dit ja. In elke topic komt wel het zinnetje "ik neukte je moeder/zus/oma"quote:Op maandag 25 maart 2019 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het Fok forum voor zwakbegaafden.
Oesters van Nam Kee is een film waar Katja in speelde.quote:
ik nietquote:Op maandag 25 maart 2019 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik moet soms wel lachen om al die topics in ONZ
Door haar zou ik bijna homo zijn geworden.quote:
Zo erg?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door haar zou ik bijna homo zijn geworden.
die heb ik vrijdag gezienquote:Op maandag 25 maart 2019 18:36 schreef mario390 het volgende:
kreg ik weer dit![]()
![]()
als ik dat kijk kreg ik en lachkrampf
maar van SINGLE is niet veel op youtube,hadde dat in Nederland en andere naam?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Oesters van Nam Kee is een film waar Katja in speelde.
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar van SINGLE is niet veel op youtube,hadde dat in Nederland en andere naam?
Storm woont hier in de buurt. Die kom ik regelmatig tegen.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:36 schreef mario390 het volgende:
kreg ik weer dit![]()
![]()
als ik dat kijk kreg ik en lachkrampf
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Storm woont hier in de buurt. Die kom ik regelmatig tegen.
de Zatte is opquote:Op maandag 25 maart 2019 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Storm woont hier in de buurt. Die kom ik regelmatig tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |