oh............ dat vond ik altijd de leukstequote:Op maandag 25 maart 2019 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Storm woont hier in de buurt. Die kom ik regelmatig tegen.
quote:
https://tvblik.nl/singlequote:Op maandag 25 maart 2019 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom vindet zich daar niks op youtube?
Omdat ik ook niets vind.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom vindet zich daar niks op youtube?
ja dat zusje is ook leuk, maar ik ken ze verder niet hoor.....quote:Op maandag 25 maart 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Birgit Schuurman vind ik knapper. Katja is een dom arrogant lelijk mens wat niets kan.
Tonyquote:Op maandag 25 maart 2019 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
oh............ dat vond ik altijd de leukste![]()
Tony van Heemschut
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tony
Hij is wel een beetje een zeurpiet in het dagelijks leven hoor.
verwachte bezoek. Die het wel lekker vond. Ik had nog 1 flesje over gister. Heb ik zelf maar genomen.quote:
Dát is pertinent onwaar! Ze kan prima haar auto een koprol laten maken.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Birgit Schuurman vind ik knapper. Katja is een dom arrogant lelijk mens wat niets kan.
Dat heb ik al gedaan.quote:
Da's niet zo best kurvaquote:
Ja, bij de groenteboer stond-ie eens erg te piepen dat het allemaal zo lang duurde en dat was niet voor het eerst dat ik 'm vond zeuren. Verder heeft-ie dikke fittie met Kees Prins en is-ie toch wel vrij jaloers op het succes van Herman Kochquote:Op maandag 25 maart 2019 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ga écht? een zeurpiet had ik niet gedacht!
Ik heb hem ooit wel eens roeiles gegeven op de Berlagebrugquote:Op maandag 25 maart 2019 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Storm woont hier in de buurt. Die kom ik regelmatig tegen.
Zo moet je Sas niet noemen hoor.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:46 schreef FANN het volgende:
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
![]()
Dat is niet aardig over Sasquote:Op maandag 25 maart 2019 18:46 schreef FANN het volgende:
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
![]()
Nou ja, dan was het iig geen weggegooid geld.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
verwachte bezoek. Die het wel lekker vond. Ik had nog 1 flesje over gister. Heb ik zelf maar genomen.
Moet ik toch nog iets halen voor die proeverij
oh... dat valt tegen dan........quote:Op maandag 25 maart 2019 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, bij de groenteboer stond-ie eens erg te piepen dat het allemaal zo lang duurde en dat was niet voor het eerst dat ik 'm vond zeuren. Verder heeft-ie dikke fittie met Kees Prins en is-ie toch wel vrij jaloers op het succes van Herman Koch
ahhh slakjesquote:Op maandag 25 maart 2019 18:46 schreef FANN het volgende:
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
wadslak
![]()