quote:Op maandag 25 maart 2019 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je dan eindelijk tevreden bent met het resultaat, blijkt er een pond verf op 4 bij 4 cm doek te zitten.
Ik hou van de verwachting en het zolang mogelijk genietenquote:Op maandag 25 maart 2019 17:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat je daar zo lang over doet. Ik snoof dat zo achterover
Knap vind ik dat altijd, zo klein en zulk gepriegel!quote:Op maandag 25 maart 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie wel eens bij mijn modelbouwgroep gezichten van poppetjes voorbij komen waarvan ik even stil ben.
''bij Favorieten opslaat''quote:Op maandag 25 maart 2019 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hatt deine Kariere grad ein loch?
Werde Szenentussi oder Fernsehkoch
Engelengeduld. Nooit de neiging als iets niet lekker gaat, om er een gat in te schoppen?quote:Op maandag 25 maart 2019 17:52 schreef Voxs het volgende:
[..]Voorgaande haalde ik er gewoon af. Dag prutsen, en 'schraap' weg er mee.
Apart accentje hier. Volgens mij is ze daar een beetje van afquote:
Nee, jij werkt met een verfroller.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Knap vind ik dat altijd, zo klein en zulk gepriegel!
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Recce het volgende:
Bah, Israël is de Gazastrook weer aan het bombarderen. Hopelijk houden ze het deze keer een beetje precies en gaan ze niet met witte fosfor strooien (een oorlogsmisdaad), zoals bij vorige aanvallen.
Ze zong ook in Linda, Roos en Jessica.quote:
Fosfor.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Recce het volgende:
Bah, Israël is de Gazastrook weer aan het bombarderen. Hopelijk houden ze het deze keer een beetje precies en gaan ze niet met witte fosfor strooien (een oorlogsmisdaad), zoals bij vorige aanvallen.
maar zij heeft ook gezoentquote:Op maandag 25 maart 2019 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Apart accentje hier. Volgens mij is ze daar een beetje van af
* Superbadeendje gooit zijn avondeten in de afvalbak.quote:
Deze is leukerquote:
Verven is één ding maar ook nog een gezichtsuitdrukking aan geven.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Knap vind ik dat altijd, zo klein en zulk gepriegel!
Ja, er was weer iets in Tel Aviv terecht gekomen. Netanyahu ontkent inmiddels ook de Holocaust. Volgens hem waren de Duitsers helemaal niet van plan het Joodse volk uit te roeien, de moslims zijn veel erger en zo.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Recce het volgende:
Ik kan er ziek van zijn als het niet luktquote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Engelengeduld. Nooit de neiging als iets niet lekker gaat, om er een gat in te schoppen?
Zin in muurverf ineens idd!quote:Op maandag 25 maart 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, jij werkt met een verfroller.
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zong ook in Linda, Roos en Jessica.
Razend knapquote:Op maandag 25 maart 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verven is één ding maar ook nog een gezichtsuitdrukking aan geven.
Whut? Volslagen mesjoggequote:Op maandag 25 maart 2019 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, er was weer iets in Tel Aviv terecht gekomen. Netanyahu ontkent inmiddels ook de Holocaust. Volgens hem waren de Duitsers helemaal niet van plan het Joodse volk uit te roeien, de moslims zijn veel erger en zo.
JIj bent mijn 06 hijgkreunquote:
gisteren deze film gezien maar volgens mij had is al een keer gezien volgens mijquote:Op maandag 25 maart 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, jij werkt met een verfroller.
Ze is ook actricequote:Op maandag 25 maart 2019 17:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
hadde en serie gezien de was in oostenrijkse tv
Mwah.. een keer of 6000quote:Op maandag 25 maart 2019 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heb je vast geplaybackt op de basisschool.
*ademnood*quote:Op maandag 25 maart 2019 18:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik wil je pin je 06 je verlies je succes#connaisseur
Whut?! Dat is een grap, toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, er was weer iets in Tel Aviv terecht gekomen. Netanyahu ontkent inmiddels ook de Holocaust. Volgens hem waren de Duitsers helemaal niet van plan het Joodse volk uit te roeien, de moslims zijn veel erger en zo.
Begonnen in, uit de school geklapt.quote:
maar haar naam is toch Katja?quote:
De eerste meidengroep die wereldwijd bekend werd. Zelfs in Japan zijn ze bekend.quote:
Willemquote:Op maandag 25 maart 2019 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
gisteren deze film gezien maar volgens mij had is al een keer gezien volgens mij![]()
https://www.tate.org.uk/w(...)-screening-eternitys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |