Ik heb wel eens een progamma gezien lang geleden... die jongen hand héle korte beentjesquote:Op zondag 24 maart 2019 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het niet waar zou zijn.
Geen probleem hoor, alleen als helemaaal niemand het meer checkt wil het wel ff wetenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:27 schreef chufi het volgende: [..] Nog niet gekeken... volg het nauwelijks meer Till dr topic ... sorry till
WTF? Vanaf die brug heb ik gister die foto gemaaktquote:Op zondag 24 maart 2019 01:37 schreef TillyB het volgende:
Uhm Scrut? Wat heb jij daar gister laten slingeren?
Zal ik dat dan voor je in de gaten houdenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, alleen als helemaaal niemand het meer checkt wil het wel ff weten
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
WTF? Vanaf die brug heb ik gister die foto gemaakt
Graagquote:Op zondag 24 maart 2019 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik dat dan voor je in de gaten houden
quote:
ditte.....quote:Op zondag 24 maart 2019 01:40 schreef FANN het volgende:
https://www.groeiwijzer.nl/nl/behandeling/verlengingsoperatie
Verlengingsoperatie
Bij een verlengende operatie worden eerst de botten van het been gebroken. De breukvlakken zullen na verloop van tijd weer aan elkaar vast groeien. Tijdens de operatie wordt ook een frame aan het bot vastgemaakt. Door dit frame iedere dag iets langer te maken, komen de breukvlakken iedere dag iets verder van elkaar af te liggen. Zo wordt het been langzaam opgerekt. In Nederland wordt deze operatie bijna niet gedaan ter behandeling van een kleine lengte.
zie je? is écht waar!
Dus je bekendt?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
WTF? Vanaf die brug heb ik gister die foto gemaakt
eh...quote:Op zondag 24 maart 2019 01:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet ze hadde toch 1977,78 zo mooie benen schenkel
Ik denk er eigenlijk nooit aan om daar naar te kijken, 1x per jaar ofzo. Laatste keer zag ik dat er eigenlijk steeds minder views per topic zijn, dacht ik. Maar dat komt waarschijnlijk doordat het steeds sneller gaat. Die eerste topics stonden weken of maanden open.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet kijk ik af en toe wel naar de views
Dan heb je gelukkig niet hoeven toegeven, en niet bekendt.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een pleister om m'n wijsvinger. Geen complete vingerafdrukken.
zij hadde de mooiste kontje en schenkelquote:Op zondag 24 maart 2019 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
eh...dit moet even uitleggen geloof ik........
Tuurlijk !!quote:Op zondag 24 maart 2019 01:49 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de film met charlie sheen en clint eastwood? de is nu maar bijna uit
Nee, dat ben ik al. Topschenkels.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij hadde de mooiste kontje en schenkel
ja das relatief inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2019 01:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk nooit aan om daar naar te kijken, 1x per jaar ofzo. Laatste keer zag ik dat er eigenlijk steeds minder views per topic zijn, dacht ik. Maar dat komt waarschijnlijk doordat het steeds sneller gaat. Die eerste topics stonden weken of maanden open.
Ik ben daar sowieso niet heel bekend.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je gelukkig niet hoeven toegeven, en niet bekendt.
Gisteren heb ik deze film gezien met Clint Eastwood! Mooi!quote:Op zondag 24 maart 2019 01:49 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de film met charlie sheen en clint eastwood? de is nu maar bijna uit
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk !!
Deze
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Rookie_(1990)
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij hadde de mooiste kontje en schenkel
Slappe billen bijten, vind je dat echt leuk?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:53 schreef mario390 het volgende:
[..]laaange niet gezien
en vandaag was ook schllappe bullen beißenn niet heb ik gemist
Dat kunnen zoveel mensen geweest zijn. Heel veel mensen hebben zo' zonnebril. Bassie, Pipo ... en ik zie er zelfs baby's mee in de kinderwagen liggen.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gepolariseerd om de popo tegen te houden
zich voordoen als fotograaf maar ondertussenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gepolariseerd om de popo tegen te houden
de film kenn ik somige ker gezien, misschien weet je of de poepscene echt was?quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kunnen zoveel mensen geweest zijn. Heel veel mensen hebben zo' zonnebril. Bassie, Pipo ... en ik zie er zelfs baby's mee in de kinderwagen liggen.
Dr Deen en die andere zag ik laatst ook nog ergens in een Amerikaanse filmquote:
Tuig is hetquote:Op zondag 24 maart 2019 01:55 schreef sacha het volgende:
[..]
zich voordoen als fotograaf maar ondertussen
polizeikomödie tom hanks,dan aykroydquote:Op zondag 24 maart 2019 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Slappe billen bijten, vind je dat echt leuk?
Dat denk ik toch!quote:Op zondag 24 maart 2019 01:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
we spreken van de selbe zort van schenkel?
Mario, nee, gewoon nee.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
de film kenn ik somige ker gezien, misschien weet je of de poepscene echt was?
shitquote:Op zondag 24 maart 2019 01:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
de film kenn ik somige ker gezien, misschien weet je of de poepscene echt was?
quote:Op zondag 24 maart 2019 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens op m'n brits liggen
[ afbeelding ]
Trusten
Nee dat is nu Dr. Deen van Sas dr eilandquote:Op zondag 24 maart 2019 02:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ketke tittel ook gezien ook monique van de ven
wat? nee en film heet ketke tittelquote:Op zondag 24 maart 2019 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat is nu Dr. Deen van Sas dr eiland
Britsquote:Op zondag 24 maart 2019 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens op m'n brits liggen
[ afbeelding ]
Trusten
Ken je hem persoonlijk?quote:Op zondag 24 maart 2019 02:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Blijft een topvent, Rutger Hauer, vriendelijk ook.
Neuh, niet persoonlijk. Hij kwam wel eens bij de mac waar ik hostess was en FF had hem vroeger wel in de snackbar.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk?![]()
Ik vind hem wel tof ja
Ah....quote:Op zondag 24 maart 2019 02:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Neuh, niet persoonlijk. Hij kwam wel eens bij de mac waar ik hostess was en FF had hem vroeger wel in de snackbar.
Wie niet leuk is: Syb
Zeemanstaal.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Britsnooit van gehoord. Zeker gangster slang.
Moniqeu in Hoge Hakken eçhte Liefdequote:Op zondag 24 maart 2019 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je bedoelt Monique in : Keetje Tippel
in een hoerenkast
knap sjoef!quote:Op zondag 24 maart 2019 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
in een hoerenkast
Vertalen kan ik goed.. ben goed in talenquote:
Ah... Opaquote:Op zondag 24 maart 2019 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kwam nogal eng over in Ja zuster Nee Zuster .. denk ik... mijn idee dan
quote:Op zondag 24 maart 2019 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
in een hoerenkast
De Boze Buurman niet dan?quote:Op zondag 24 maart 2019 02:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vond dat een buitengewoon enge meneer
Mario... wat ben je altijd serieus en correct...quote:Op zondag 24 maart 2019 02:20 schreef mario390 het volgende:
[..]zij werkt in de film toch in en wäscherei hmm
quote:Op zondag 24 maart 2019 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario... wat ben je altijd serieus en correct...
alleen de namaak kan ik vinden...quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 02:28 schreef FANN het volgende:
[..]
alleen de namaak kan ik vinden...geen toepjes te vinden...
ik ga mijn ponnetje aantrekken![]()
Truste allemaal
Die heb ik nog in de bios gezien met mijn moederquote:Op zondag 24 maart 2019 02:28 schreef FANN het volgende:
[..]
alleen de namaak kan ik vinden...geen toepjes te vinden...
ik ga mijn ponnetje aantrekken![]()
Truste allemaal
Ja maar niet op TV vroeger .... toen je er nog niet was natuurlijk .... dat kan nietquote:Op zondag 24 maart 2019 02:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de bios gezien met mijn moeder
Nope, dat dan weer niet. Mijn moeder wel natuurlijk, daarom zijn we er heen geweest.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar niet op TV vroeger .... toen je er nog niet was natuurlijk .... dat kan niet
Ja das dan wel weer leuk ... hoop dat je het leuk vond ... algoewel het vroeger anders wasquote:Op zondag 24 maart 2019 02:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nope, dat dan weer niet. Mijn moeder wel natuurlijk, daarom zijn we er heen geweest.
Oh zeker, de film was prima maar de originele serie kun je bijna niet verbeteren natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das dan wel weer leuk ... hoop dat je het leuk vond ... algoewel het vroeger anders was
Ik ben blij dat ik daar als kind toch wel het 1 en ander mee heb gekregen en mogen zien ...quote:Op zondag 24 maart 2019 02:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh zeker, de film was prima maar de originele serie kun je bijna niet verbeteren natuurlijk.
europe heeft vanavond oop tenerififa gespeltquote:Op zondag 24 maart 2019 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das dan wel weer leuk ... hoop dat je het leuk vond ... algoewel het vroeger anders was
Ik heb van mijn moeder wel heel veel meegekregen, ook qua oude tekenfilms enzo, en kinderboeken. Mijn moeder had dat allemaal bewaart.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar als kind toch wel het 1 en ander mee heb gekregen en mogen zien ...
Wel lief van haar ... mijn dochter is ongeveer jouw leeftijd ...quote:Op zondag 24 maart 2019 02:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb van mijn moeder wel heel veel meegekregen, ook qua oude tekenfilms enzo, en kinderboeken. Mijn moeder had dat allemaal bewaart.
Ja, ben blij dat ik bijv nog een kinderboekje heb liggen van haar wat half uit elkaar ligt. Lange Wammes. Het meeste ligt bij mijn zus op zolder. Fijn om te hebben.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel lief van haar ... mijn dochter is ongeveer jouw leeftijd ...
Kutmuziek.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
europe heeft vanavond oop tenerififa gespelt
Hoeveel ouder is je zus ?quote:Op zondag 24 maart 2019 02:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, ben blij dat ik bijv nog een kinderboekje heb liggen van haar wat half uit elkaar ligt. Lange Wammes. Het meeste ligt bij mijn zus op zolder. Fijn om te hebben.
OK.. heb er ook niet zoveel mee.. Mo is daar wat duidelijker in .. maar laat je niet gek maken hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 02:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
europe heeft vanavond oop tenerififa gespelt
Ben soms zelfs een beetje lomp.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. heb er ook niet zoveel mee.. Mo is daar wat duidelijker in .. maar laat je niet gek maken hoor
in de slaapkamer in brasil is nu rustig ,5 meisjes erin, en ze dormindoquote:Op zondag 24 maart 2019 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
mar probeer een beetje rekening te houden met Mario .. Onze troetel Ossie
Toeter !!!!quote:Op zondag 24 maart 2019 02:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
in de slaapkamer in brasil is nu rustig ,5 meisjes erin, en ze dormindo
Ik heb er 3, 1 jongere en 2 oudere. De oudste is of 35 of 36, stom he ik onthou getallen nooit. Scheelt zo'n 7/8 jaar dus.quote:
De wereld wordt er niet gezelliger op....quote:Grote paniek in Disneyland Parijs na vals alarm...
Allemaal vrouwen?quote:Op zondag 24 maart 2019 03:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb er 3, 1 jongere en 2 oudere. De oudste is of 35 of 36, stom he ik onthou getallen nooit.
3 zusjes heb je? blonde?quote:Op zondag 24 maart 2019 03:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb er 3, 1 jongere en 2 oudere. De oudste is of 35 of 36, stom he ik onthou getallen nooit. Scheelt zo'n 7/8 jaar dus.
Omgebouwd, net als dat wijf van Guus Meeuwis.quote:
Yep. Mijn moeder was nog bang dat mijn zusje een jongen zou zijn en dat die het dan lastig zou hebben.quote:
We zijn van nature rooien, ik en mijn oudste zus. De andere twee zijn donkerblond/bruin van zichzelf.quote:
Gadver.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep. Mijn moeder was nog bang dat mijn zusje een jongen zou zijn en dat die het dan lastig zou hebben.
[..]
We zijn van nature rooien, ik en mijn oudste zus. De andere twee zijn donkerblond/bruin van zichzelf.
Allemaal getatoeëerd behalve ik.Mijn zusje zit onder de tattoo's.
zijn ze Knappies?quote:Op zondag 24 maart 2019 03:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep. Mijn moeder was nog bang dat mijn zusje een jongen zou zijn en dat die het dan lastig zou hebben.
[..]
We zijn van nature rooien, ik en mijn oudste zus. De andere twee zijn donkerblond/bruin van zichzelf.
Ach het is haar ding. Zoveel als haar zou ik zelf ook niet nemen maar ik vind altijd dat iedereen gewoon moet doen waar ze zich goed bij voelen.quote:
Ok.. je wil niet en hebt er niets mee ?quote:Op zondag 24 maart 2019 03:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
[..]
Dat sws, maar ik haak af.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ach het is haar ding. Zoveel als haar zou ik zelf ook niet nemen maar ik vind altijd dat iedereen gewoon moet doen waar ze zich goed bij voelen.
Ik vind sommige tattoo's hardstikke mooi hoor. Ik wil eigenlijk ooit een tattoo van de pootafdrukken van mijn hondjes.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok.. je wil niet en hebt er niets mee ?
okequote:Op zondag 24 maart 2019 03:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard de knapte, of niet @:Freshfruit72
Ik hoop niet dat ik ooit zo'n vrouw tegen zal komen.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind sommige tattoo's hardstikke mooi hoor. Ik wil eigenlijk ooit een tattoo van de pootafdrukken van mijn hondjes.
Tja ik ben en blijf een dierenmens.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik ooit zo'n vrouw tegen zal komen.
En dieren nemen geen tattoos...quote:Op zondag 24 maart 2019 03:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tja ik ben en blijf een dierenmens.
Ik ben gek op mijn poezen, maar zal nooit tattoo's van pootafdrukken nemen, serieus joh....quote:Op zondag 24 maart 2019 03:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tja ik ben en blijf een dierenmens.
Klopt niet helemaal,Friese paarden hebben tattoos.quote:
Ik vind sommige leuk.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gek op mijn poezen, maar zal nooit tattoo's van pootafdrukken nemen, serieus joh....
Walgelijk, en goedkoop, da's echt iets voor Petz, die zal ze wel al hebben.
In Limburg maken we er zoervleisch van.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal,Friese paarden hebben tattoos.
Er werd je een vraag gesteld.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
gemerkt bedoel jequote:Op zondag 24 maart 2019 03:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
OK ...ieder zn ding ..quote:Op zondag 24 maart 2019 03:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind sommige leuk.
[ afbeelding ] Zoiets, maar wel een stuk kleiner en niet op dezelfde plek. Ik ben niet zo van as bewaren oid maar zoiets vind ik best leuk.
Ik kleedde wel eens een vrouw uit die een tattoo met de naam van haar ex had, nou, dan ben ik snel klaar.quote:
Ai, ja dat moet je nooit doen.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kleedde wel eens een vrouw uit die een tattoo met de naam van haar ex had, nou, dan ben ik snel klaar.
Ging jij nu naar de UTO markt of las ik dat verkeerd ?quote:Op zondag 24 maart 2019 03:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders werd de boel ook zo saai, toch?
Oh hell no. Dat heeft FF weer eens bedacht zeker? Nooit van mijn leven.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging jij nu naar de UTO markt of las ik dat verkeerd ?
Oh dan is het een verrassimg zekerquote:Op zondag 24 maart 2019 03:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh hell no. Dat heeft FF weer eens bedacht zeker? Nooit van mijn leven.
Ik was ooit in Limburg met onze dekhengst Wessel,wat een geweldige ontvangst was dat.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Limburg maken we er zoervleisch van.
gelijk heb je,dat je niet naar deze tillos gaatquote:Op zondag 24 maart 2019 03:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2019 03:17 schreef mario390 het volgende:
als je en livestream kijkt waar je 5 meisjes in en slaapkamer heeft de daar altijd plassen en., daar weet je dann de plaasgeluiden zijn verschill, en laat lange plaas zsssscchhhhhhh, of en andere en kortere plaas
En gewoon geen antwoord geven op vragen die je gesteld worden he?quote:Op zondag 24 maart 2019 03:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was ooit in Limburg met onze dekhengst Wessel,wat een geweldige ontvangst was dat.
Nee trut,jij gaat met Gizzy naar de markt.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven, en je weet het.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee trut,jij gaat met Gizzy naar de markt.
Ok dan ....quote:Op zondag 24 maart 2019 03:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee trut,jij gaat met Gizzy naar de markt.
Wessel was Preferent,dat is het hoogst haalbare.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En gewoon geen antwoord geven op vragen die je gesteld worden he?![]()
Was wessel jullie beste? Of was dat Oepke? Ik vergeet al die namen.
Details en anders telt het niet.quote:Mel B doet pikante onthulling: ‘Ik heb seks gehad met Geri Halliwell’
Triest volk.quote:De Egyptische zangeres krijgt de straf opgelegd omdat ze onlangs had gezegd had dat er in Egypte geen vrijheid van meningsuiting bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2019 04:00 schreef chufi het volgende:
@:Mario390 Gisteren werd kleine Kiko helemaal happy van het leidje van zn Mammy die voor hem werd gedraaid ... vet bezopen was ie zeker.....okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zit je dwars Moquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2019 04:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zit je dwars Mo
Ik kwam net een opzout nummer tegen in het SpaansSoms lees ik dingen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
In het algemeen.quote:
OK...quote:Op zondag 24 maart 2019 04:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In het algemeen.
Jullie zijn best lief...![]()
Ik word ook meestal wakker omdat ik mot pissen en kan daarna de slaap niet meer vatten.quote:Op zondag 24 maart 2019 04:38 schreef chufi het volgende:
Tis ssat ik mot pissen , maar das pas over een paar uur.
Welkomquote:Op zondag 24 maart 2019 04:59 schreef Five4Nine het volgende:
Een goede avondIk moet nog 3 jaar en dan zit ik ook aan de 40.
Volgens mij ben ik gebanned uit een ander topic waar ik graag post. Maar daar post ook een modje die mij niet mag en niet objectief is. Dat is echt jammer.
Deze kip boer is alweer ruim een uur wakkerquote:Op zondag 24 maart 2019 06:39 schreef pullup het volgende:
Wat houden jullie het heir altijd lang uit zo s'nachts
Morge en trek het je niet aan. We hebben hier een toffe mod.quote:Op zondag 24 maart 2019 04:59 schreef Five4Nine het volgende:
Volgens mij ben ik gebanned uit een ander topic waar ik graag post. Maar daar post ook een modje die mij niet mag en niet objectief is. Dat is echt jammer.
Ik ook al.quote:Op zondag 24 maart 2019 07:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Deze kip boer is alweer ruim een uur wakker
Good morningquote:Op zondag 24 maart 2019 07:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge en trek het je niet aan. We hebben hier een toffe mod.
[..]
Ik ook al.Hoe is het met kippie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
En je dacht dat ik sliep?quote:Op zondag 24 maart 2019 07:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Deze kip boer is alweer ruim een uur wakker
Ben je een lekker wijf?quote:Op zondag 24 maart 2019 04:59 schreef Five4Nine het volgende:
quote:
Een uurtje lukte nog, maar toen moest ik weer pissen.quote:
Goedemorgen.quote:
altijd eerst pissen voor je gaat slapenquote:Op zondag 24 maart 2019 08:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een uurtje lukte nog, maar toen moest ik weer pissen.
Nu pas....quote:Op zondag 24 maart 2019 08:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een uurtje lukte nog, maar toen moest ik weer pissen.
Wat zijn de plannen voor vandaag?quote:
Verbouwen.quote:Op zondag 24 maart 2019 08:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik heb nog geen plannen gemaakt. Eerst maar eens wakker worden met koffie en een ontbijtje.quote:
Dat vind ik een uitstekend idee.quote:Op zondag 24 maart 2019 08:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen gemaakt. Eerst maar eens wakker worden met koffie en een ontbijtje.
Zo heel af en toe heb ik ze weleens.quote:Op zondag 24 maart 2019 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik een uitstekend idee.
😂👊quote:Op zondag 24 maart 2019 08:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo heel af en toe heb ik ze weleens.
Ach, je lacht wel, maar je bent niet blij.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht
Altijd vriend, altijd.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, je lacht wel, maar je bent niet blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 24 maart 2019 09:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Buena musica.
Que claro.
Una obra maestra.Broodje ei met uiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ik heb al dagen niet gegeten, het is weer eens zover, leef al dagen op muziek en dr.....quote:
balen man.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb al dagen niet gegeten, het is weer eens zover, leef al dagen op muziek en dr.....
Komt door de stress van die renovatie denk ik....
Ben nogal uit mijn huisje, stress in mijn hoofd, al dagen niets gegeten en niet geschoren, zie uit als een beest inmiddels.quote:
Zo ken ik je weer.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nogal uit mijn huisje, stress in mijn hoofd, al dagen niets gegeten en niet geschoren, zie uit als een beest inmiddels.
Man man manquote:
quote:
quote:Freude, schöner Götterfunken, Tochter aus Elysium, Wir betreten feuertrunken, Himmliche, dein Heiligtum! Deine Zauber binden wieder, Was die Mode streng geteilt; Alle Menschen werden Brüder, Wo dein sanfter Flügel weilt.
Goede aantallen wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 23-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 261 Mo_Muffin
02 138 chufi
03 132 Superbadeendje
04 121 haags_kwartiertje
05 100 Scrutinizer
06 085 Deisyy
07 078 TillyB
08 071 Soury
09 069 Ghostbuster
10 064 mario390
11 044 FANN
12 041 sacha
13 037 sig000
13 037 Recce
15 036 FreshFruit72
16 027 sly-nl
17 024 drakin
18 021 Voxs
19 013 Treehut362
20 009 BoonDockSaint
21 007 Lyza666
22 005 pullup
22 005 mootie
24 003 tonja
24 003 Charmian
26 001 R-woud88
26 001 sjampoeh
klik hier voor meer stats
Bad eendje kopen dusquote:Op zondag 24 maart 2019 11:00 schreef drakin het volgende:
Badje gehad, met heerlijke weleda ontspannende badolie.![]()
Geen badeendje
Eerst centjes hebben, heb momenteel geen 9 euro liggen voor dat badeendje en superbadeendje was ook nergens te bekennen.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bad eendje kopen dus
Wel lekker een bad, helaas heb ik die niet
Dat is wel veel 9 euro voor een bad eendjequote:Op zondag 24 maart 2019 11:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst centjes hebben, heb momenteel geen 9 euro liggen voor dat badeendje en superbadeendje was ook nergens te bekennen.
Centjes? Serieus?quote:Op zondag 24 maart 2019 11:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst centjes hebben, heb momenteel geen 9 euro liggen voor dat badeendje en superbadeendje was ook nergens te bekennen.
Ja dat.d8 ik alquote:Op zondag 24 maart 2019 11:38 schreef chufi het volgende:
Ik was nog laat wakker dus voor mijn idee wel...
'T gaat echt niet best met je hequote:Op zondag 24 maart 2019 12:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kom niet verder dan een opkikker, en dat vult ook niet echt...
Matig.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
'T gaat echt niet best met je he
Die nemen het misselijke gevoel van een lege maag even weg, maar niet meer dan dat.quote:
Levert giga stress op schijnbaarquote:Op zondag 24 maart 2019 12:07 schreef chufi het volgende:
Laten we hopen dat die verbouwing snel voorbij is en je gewone ritme weer zn intrede kan doen..
Ik pak 'de draad' deze week weer op, langzaam opbouwen.quote:
Held!quote:Op zondag 24 maart 2019 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik pak 'de draad' deze week weer op, langzaam opbouwen.
Da's het hele punt, ik heb mijn eigen ritme nodig....quote:Op zondag 24 maart 2019 12:07 schreef chufi het volgende:
Laten we hopen dat die verbouwing snel voorbij is en je gewone ritme weer zn intrede kan doen..
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's het hele punt, ik heb mijn eigen ritme nodig....
Morgen komen ze ?quote:Op zondag 24 maart 2019 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's het hele punt, ik heb mijn eigen ritme nodig....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |