Een uurtje lukte nog, maar toen moest ik weer pissen.quote:
Goedemorgen.quote:
altijd eerst pissen voor je gaat slapenquote:Op zondag 24 maart 2019 08:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een uurtje lukte nog, maar toen moest ik weer pissen.
Nu pas....quote:Op zondag 24 maart 2019 08:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een uurtje lukte nog, maar toen moest ik weer pissen.
Wat zijn de plannen voor vandaag?quote:
Verbouwen.quote:Op zondag 24 maart 2019 08:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik heb nog geen plannen gemaakt. Eerst maar eens wakker worden met koffie en een ontbijtje.quote:
Dat vind ik een uitstekend idee.quote:Op zondag 24 maart 2019 08:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen gemaakt. Eerst maar eens wakker worden met koffie en een ontbijtje.
Zo heel af en toe heb ik ze weleens.quote:Op zondag 24 maart 2019 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik een uitstekend idee.
😂👊quote:Op zondag 24 maart 2019 08:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo heel af en toe heb ik ze weleens.
Ach, je lacht wel, maar je bent niet blij.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht
Altijd vriend, altijd.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, je lacht wel, maar je bent niet blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 24 maart 2019 09:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Buena musica.
Que claro.
Una obra maestra.Broodje ei met uiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |