okequote:Op zondag 24 maart 2019 03:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard de knapte, of niet @:Freshfruit72
Ik hoop niet dat ik ooit zo'n vrouw tegen zal komen.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind sommige tattoo's hardstikke mooi hoor. Ik wil eigenlijk ooit een tattoo van de pootafdrukken van mijn hondjes.
Tja ik ben en blijf een dierenmens.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik ooit zo'n vrouw tegen zal komen.
En dieren nemen geen tattoos...quote:Op zondag 24 maart 2019 03:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tja ik ben en blijf een dierenmens.
Ik ben gek op mijn poezen, maar zal nooit tattoo's van pootafdrukken nemen, serieus joh....quote:Op zondag 24 maart 2019 03:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tja ik ben en blijf een dierenmens.
Klopt niet helemaal,Friese paarden hebben tattoos.quote:
Ik vind sommige leuk.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gek op mijn poezen, maar zal nooit tattoo's van pootafdrukken nemen, serieus joh....
Walgelijk, en goedkoop, da's echt iets voor Petz, die zal ze wel al hebben.
In Limburg maken we er zoervleisch van.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal,Friese paarden hebben tattoos.
Er werd je een vraag gesteld.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
gemerkt bedoel jequote:Op zondag 24 maart 2019 03:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
OK ...ieder zn ding ..quote:Op zondag 24 maart 2019 03:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind sommige leuk.
[ afbeelding ] Zoiets, maar wel een stuk kleiner en niet op dezelfde plek. Ik ben niet zo van as bewaren oid maar zoiets vind ik best leuk.
Ik kleedde wel eens een vrouw uit die een tattoo met de naam van haar ex had, nou, dan ben ik snel klaar.quote:
Ai, ja dat moet je nooit doen.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kleedde wel eens een vrouw uit die een tattoo met de naam van haar ex had, nou, dan ben ik snel klaar.
Ging jij nu naar de UTO markt of las ik dat verkeerd ?quote:Op zondag 24 maart 2019 03:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders werd de boel ook zo saai, toch?
Oh hell no. Dat heeft FF weer eens bedacht zeker? Nooit van mijn leven.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging jij nu naar de UTO markt of las ik dat verkeerd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |