Ben soms zelfs een beetje lomp.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. heb er ook niet zoveel mee.. Mo is daar wat duidelijker in .. maar laat je niet gek maken hoor
in de slaapkamer in brasil is nu rustig ,5 meisjes erin, en ze dormindoquote:Op zondag 24 maart 2019 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
mar probeer een beetje rekening te houden met Mario .. Onze troetel Ossie
Toeter !!!!quote:Op zondag 24 maart 2019 02:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
in de slaapkamer in brasil is nu rustig ,5 meisjes erin, en ze dormindo
Ik heb er 3, 1 jongere en 2 oudere. De oudste is of 35 of 36, stom he ik onthou getallen nooit. Scheelt zo'n 7/8 jaar dus.quote:
De wereld wordt er niet gezelliger op....quote:Grote paniek in Disneyland Parijs na vals alarm...
Allemaal vrouwen?quote:Op zondag 24 maart 2019 03:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb er 3, 1 jongere en 2 oudere. De oudste is of 35 of 36, stom he ik onthou getallen nooit.
3 zusjes heb je? blonde?quote:Op zondag 24 maart 2019 03:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb er 3, 1 jongere en 2 oudere. De oudste is of 35 of 36, stom he ik onthou getallen nooit. Scheelt zo'n 7/8 jaar dus.
Omgebouwd, net als dat wijf van Guus Meeuwis.quote:
Yep. Mijn moeder was nog bang dat mijn zusje een jongen zou zijn en dat die het dan lastig zou hebben.quote:
We zijn van nature rooien, ik en mijn oudste zus. De andere twee zijn donkerblond/bruin van zichzelf.quote:
Gadver.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep. Mijn moeder was nog bang dat mijn zusje een jongen zou zijn en dat die het dan lastig zou hebben.
[..]
We zijn van nature rooien, ik en mijn oudste zus. De andere twee zijn donkerblond/bruin van zichzelf.
Allemaal getatoeëerd behalve ik.Mijn zusje zit onder de tattoo's.
zijn ze Knappies?quote:Op zondag 24 maart 2019 03:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep. Mijn moeder was nog bang dat mijn zusje een jongen zou zijn en dat die het dan lastig zou hebben.
[..]
We zijn van nature rooien, ik en mijn oudste zus. De andere twee zijn donkerblond/bruin van zichzelf.
Ach het is haar ding. Zoveel als haar zou ik zelf ook niet nemen maar ik vind altijd dat iedereen gewoon moet doen waar ze zich goed bij voelen.quote:
Ok.. je wil niet en hebt er niets mee ?quote:Op zondag 24 maart 2019 03:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
[..]
Dat sws, maar ik haak af.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ach het is haar ding. Zoveel als haar zou ik zelf ook niet nemen maar ik vind altijd dat iedereen gewoon moet doen waar ze zich goed bij voelen.
Ik vind sommige tattoo's hardstikke mooi hoor. Ik wil eigenlijk ooit een tattoo van de pootafdrukken van mijn hondjes.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok.. je wil niet en hebt er niets mee ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |