alleen de namaak kan ik vinden...quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 02:28 schreef FANN het volgende:
[..]
alleen de namaak kan ik vinden...geen toepjes te vinden...
ik ga mijn ponnetje aantrekken![]()
Truste allemaal
Die heb ik nog in de bios gezien met mijn moederquote:Op zondag 24 maart 2019 02:28 schreef FANN het volgende:
[..]
alleen de namaak kan ik vinden...geen toepjes te vinden...
ik ga mijn ponnetje aantrekken![]()
Truste allemaal
Ja maar niet op TV vroeger .... toen je er nog niet was natuurlijk .... dat kan nietquote:Op zondag 24 maart 2019 02:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de bios gezien met mijn moeder
Nope, dat dan weer niet. Mijn moeder wel natuurlijk, daarom zijn we er heen geweest.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar niet op TV vroeger .... toen je er nog niet was natuurlijk .... dat kan niet
Ja das dan wel weer leuk ... hoop dat je het leuk vond ... algoewel het vroeger anders wasquote:Op zondag 24 maart 2019 02:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nope, dat dan weer niet. Mijn moeder wel natuurlijk, daarom zijn we er heen geweest.
Oh zeker, de film was prima maar de originele serie kun je bijna niet verbeteren natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das dan wel weer leuk ... hoop dat je het leuk vond ... algoewel het vroeger anders was
Ik ben blij dat ik daar als kind toch wel het 1 en ander mee heb gekregen en mogen zien ...quote:Op zondag 24 maart 2019 02:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh zeker, de film was prima maar de originele serie kun je bijna niet verbeteren natuurlijk.
europe heeft vanavond oop tenerififa gespeltquote:Op zondag 24 maart 2019 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das dan wel weer leuk ... hoop dat je het leuk vond ... algoewel het vroeger anders was
Ik heb van mijn moeder wel heel veel meegekregen, ook qua oude tekenfilms enzo, en kinderboeken. Mijn moeder had dat allemaal bewaart.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar als kind toch wel het 1 en ander mee heb gekregen en mogen zien ...
Wel lief van haar ... mijn dochter is ongeveer jouw leeftijd ...quote:Op zondag 24 maart 2019 02:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb van mijn moeder wel heel veel meegekregen, ook qua oude tekenfilms enzo, en kinderboeken. Mijn moeder had dat allemaal bewaart.
Ja, ben blij dat ik bijv nog een kinderboekje heb liggen van haar wat half uit elkaar ligt. Lange Wammes. Het meeste ligt bij mijn zus op zolder. Fijn om te hebben.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel lief van haar ... mijn dochter is ongeveer jouw leeftijd ...
Kutmuziek.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
europe heeft vanavond oop tenerififa gespelt
Hoeveel ouder is je zus ?quote:Op zondag 24 maart 2019 02:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, ben blij dat ik bijv nog een kinderboekje heb liggen van haar wat half uit elkaar ligt. Lange Wammes. Het meeste ligt bij mijn zus op zolder. Fijn om te hebben.
OK.. heb er ook niet zoveel mee.. Mo is daar wat duidelijker in .. maar laat je niet gek maken hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 02:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
europe heeft vanavond oop tenerififa gespelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |