Ik heb wel eens een progamma gezien lang geleden... die jongen hand héle korte beentjesquote:Op zondag 24 maart 2019 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het niet waar zou zijn.
Geen probleem hoor, alleen als helemaaal niemand het meer checkt wil het wel ff wetenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:27 schreef chufi het volgende: [..] Nog niet gekeken... volg het nauwelijks meer Till dr topic ... sorry till
WTF? Vanaf die brug heb ik gister die foto gemaaktquote:Op zondag 24 maart 2019 01:37 schreef TillyB het volgende:
Uhm Scrut? Wat heb jij daar gister laten slingeren?
Zal ik dat dan voor je in de gaten houdenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, alleen als helemaaal niemand het meer checkt wil het wel ff weten
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
WTF? Vanaf die brug heb ik gister die foto gemaakt
Graagquote:Op zondag 24 maart 2019 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik dat dan voor je in de gaten houden
quote:
ditte.....quote:Op zondag 24 maart 2019 01:40 schreef FANN het volgende:
https://www.groeiwijzer.nl/nl/behandeling/verlengingsoperatie
Verlengingsoperatie
Bij een verlengende operatie worden eerst de botten van het been gebroken. De breukvlakken zullen na verloop van tijd weer aan elkaar vast groeien. Tijdens de operatie wordt ook een frame aan het bot vastgemaakt. Door dit frame iedere dag iets langer te maken, komen de breukvlakken iedere dag iets verder van elkaar af te liggen. Zo wordt het been langzaam opgerekt. In Nederland wordt deze operatie bijna niet gedaan ter behandeling van een kleine lengte.
zie je? is écht waar!
Dus je bekendt?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
WTF? Vanaf die brug heb ik gister die foto gemaakt
eh...quote:Op zondag 24 maart 2019 01:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet ze hadde toch 1977,78 zo mooie benen schenkel
Ik denk er eigenlijk nooit aan om daar naar te kijken, 1x per jaar ofzo. Laatste keer zag ik dat er eigenlijk steeds minder views per topic zijn, dacht ik. Maar dat komt waarschijnlijk doordat het steeds sneller gaat. Die eerste topics stonden weken of maanden open.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet kijk ik af en toe wel naar de views
Dan heb je gelukkig niet hoeven toegeven, en niet bekendt.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een pleister om m'n wijsvinger. Geen complete vingerafdrukken.
zij hadde de mooiste kontje en schenkelquote:Op zondag 24 maart 2019 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
eh...dit moet even uitleggen geloof ik........
Tuurlijk !!quote:Op zondag 24 maart 2019 01:49 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de film met charlie sheen en clint eastwood? de is nu maar bijna uit
Nee, dat ben ik al. Topschenkels.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij hadde de mooiste kontje en schenkel
ja das relatief inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2019 01:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk nooit aan om daar naar te kijken, 1x per jaar ofzo. Laatste keer zag ik dat er eigenlijk steeds minder views per topic zijn, dacht ik. Maar dat komt waarschijnlijk doordat het steeds sneller gaat. Die eerste topics stonden weken of maanden open.
Ik ben daar sowieso niet heel bekend.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je gelukkig niet hoeven toegeven, en niet bekendt.
Gisteren heb ik deze film gezien met Clint Eastwood! Mooi!quote:Op zondag 24 maart 2019 01:49 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de film met charlie sheen en clint eastwood? de is nu maar bijna uit
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk !!
Deze
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Rookie_(1990)
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij hadde de mooiste kontje en schenkel
Slappe billen bijten, vind je dat echt leuk?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:53 schreef mario390 het volgende:
[..]laaange niet gezien
en vandaag was ook schllappe bullen beißenn niet heb ik gemist
Dat kunnen zoveel mensen geweest zijn. Heel veel mensen hebben zo' zonnebril. Bassie, Pipo ... en ik zie er zelfs baby's mee in de kinderwagen liggen.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gepolariseerd om de popo tegen te houden
zich voordoen als fotograaf maar ondertussenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gepolariseerd om de popo tegen te houden
de film kenn ik somige ker gezien, misschien weet je of de poepscene echt was?quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kunnen zoveel mensen geweest zijn. Heel veel mensen hebben zo' zonnebril. Bassie, Pipo ... en ik zie er zelfs baby's mee in de kinderwagen liggen.
Dr Deen en die andere zag ik laatst ook nog ergens in een Amerikaanse filmquote:
Tuig is hetquote:Op zondag 24 maart 2019 01:55 schreef sacha het volgende:
[..]
zich voordoen als fotograaf maar ondertussen
polizeikomödie tom hanks,dan aykroydquote:Op zondag 24 maart 2019 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Slappe billen bijten, vind je dat echt leuk?
Dat denk ik toch!quote:Op zondag 24 maart 2019 01:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
we spreken van de selbe zort van schenkel?
Mario, nee, gewoon nee.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
de film kenn ik somige ker gezien, misschien weet je of de poepscene echt was?
shitquote:Op zondag 24 maart 2019 01:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
de film kenn ik somige ker gezien, misschien weet je of de poepscene echt was?
quote:Op zondag 24 maart 2019 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens op m'n brits liggen
[ afbeelding ]
Trusten
Nee dat is nu Dr. Deen van Sas dr eilandquote:Op zondag 24 maart 2019 02:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ketke tittel ook gezien ook monique van de ven
wat? nee en film heet ketke tittelquote:Op zondag 24 maart 2019 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat is nu Dr. Deen van Sas dr eiland
Britsquote:Op zondag 24 maart 2019 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens op m'n brits liggen
[ afbeelding ]
Trusten
Ken je hem persoonlijk?quote:Op zondag 24 maart 2019 02:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Blijft een topvent, Rutger Hauer, vriendelijk ook.
Neuh, niet persoonlijk. Hij kwam wel eens bij de mac waar ik hostess was en FF had hem vroeger wel in de snackbar.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk?![]()
Ik vind hem wel tof ja
Ah....quote:Op zondag 24 maart 2019 02:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Neuh, niet persoonlijk. Hij kwam wel eens bij de mac waar ik hostess was en FF had hem vroeger wel in de snackbar.
Wie niet leuk is: Syb
Zeemanstaal.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Britsnooit van gehoord. Zeker gangster slang.
Moniqeu in Hoge Hakken eçhte Liefdequote:Op zondag 24 maart 2019 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je bedoelt Monique in : Keetje Tippel
in een hoerenkast
knap sjoef!quote:Op zondag 24 maart 2019 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
in een hoerenkast
Vertalen kan ik goed.. ben goed in talenquote:
Ah... Opaquote:Op zondag 24 maart 2019 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kwam nogal eng over in Ja zuster Nee Zuster .. denk ik... mijn idee dan
quote:Op zondag 24 maart 2019 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
in een hoerenkast
De Boze Buurman niet dan?quote:Op zondag 24 maart 2019 02:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vond dat een buitengewoon enge meneer
Mario... wat ben je altijd serieus en correct...quote:Op zondag 24 maart 2019 02:20 schreef mario390 het volgende:
[..]zij werkt in de film toch in en wäscherei hmm
quote:Op zondag 24 maart 2019 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario... wat ben je altijd serieus en correct...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |