Stond gister nog in de Echo; Grootste vrouw van Amsterdam verhuisd naar Oost.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Muis heeft inmiddels mythische proporties hier
Bronquote:Op zondag 24 maart 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stond gister nog in de Echo; Grootste vrouw van Amsterdam verhuisd naar Oost.
Hebben we daar de offerte, de opdracht en het bonnetje ook van mogen zien?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ik had voor fucking 80 euro spareribs gerookt
Editie West hield wijzelijk hun mondquote:Op zondag 24 maart 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 24 maart 2019 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben we daar de offerte, de opdracht en het bonnetje ook van mogen zien?
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij rook toch ooit ook ff zn kloten ?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
jogi löw heeft soms wel eigen saft , Achselschweiss
Daar zijn speciale oefeningen voor. Als je genoeg oefent word je vanzelf groter.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef FANN het volgende:
Ik zou best wel iets groter willen zijn ..... ik moet altijd vragen af iemand iets wil pakken als ik
alleen een boodschap ga doenirritant is dat, soms pak ik gewoon zo's kratje als ie in
de buurt is
ja jaquote:Op zondag 24 maart 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zijn speciale oefeningen voor. Als je genoeg oefent word je vanzelf groter.
Gewoon zo'n mandje meenemen in de boodschappenkar als opstapje.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef FANN het volgende:
Ik zou best wel iets groter willen zijn ..... ik moet altijd vragen af iemand iets wil pakken als ik
alleen een boodschap ga doenirritant is dat, soms pak ik gewoon zo's kratje als ie in
de buurt is
ik ben altijd de lul hiero, behalve als mijn kleine broertje mee gaat shoppenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef FANN het volgende:
de buurt is
het is een ideeeee..........quote:Op zondag 24 maart 2019 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n mandje meenemen in de boodschappenkar als opstapje.
Ja, echt. Agnetha van Abba had dat ook gedaan. Die was 1.55 voor Abba. Bijna 20 cm langer geworden. Dat is wel veel hoor, maar een cm of 8-10 is zeker haalbaar.quote:
Soury kijkt gewoon over de schappen heenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou staan dingen ook achterlijk hoog bij de Appie, ik help altijd dwergvrouwtjes
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Soury kijkt gewoon over de schappen heen
ja ik kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben altijd de lul hiero, behalve als mijn kleine broertje mee gaat shoppen
Die kan af en toe een gangpad overslaan, ze reikt gewoon over de schappen heen naar de achterkant van het andere pad.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja met hakken zekerquote:Op zondag 24 maart 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, echt. Agnetha van Abba had dat ook gedaan. Die was 1.55 voor Abba. Bijna 20 cm langer geworden. Dat is wel veel hoor, maar een cm of 8-10 is zeker haalbaar.
Nee, kwartiertje trainen per dag en wat voedingssupplementen.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja met hakken zekerdan lig ik gelijk plat op mijn giechel
Nog niet gekeken... volg het nauwelijks meer Till dr topic ... sorry tillquote:Op zondag 24 maart 2019 01:22 schreef mario390 het volgende:
hoe mike lotus afschleckt op de beeld goor
Dat Agnetha verhaal was al twijfelachtig maar dit wordt wel erg ongeloofwaardig.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kan af en toe een gangpad overslaan, ze reikt gewoon over de schappen heen naar de achterkant van het andere pad.
Die heeft voor een tv programma gewerkt over dieren.. paar afleveringen of zoquote:Op zondag 24 maart 2019 01:25 schreef mario390 het volgende:
dat romy zoveel op vakantie gaan kann is vreemd,werken beide niks
ja tilly plaatst bijna teveel van gjanquote:Op zondag 24 maart 2019 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet gekeken... volg het nauwelijks meer Till dr topic ... sorry till
OK... Ik ken iemand in Zweden die daar vroeger als kind wel een over de vloer kwamquote:Op zondag 24 maart 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, kwartiertje trainen per dag en wat voedingssupplementen.
en nu? ze zijn beide 2 jareen uit utopia en zijn nur onderwegsquote:Op zondag 24 maart 2019 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft voor een tv programma gewerkt over dieren.. paar afleveringen of zo
O dan weet die vast hoe die voedingssuplementen heten.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Ik ken iemand in Zweden die daar vroeger als kind wel een over de vloer kwam
Het zou me niet verbazen als het niet waar zou zijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat Agnetha verhaal was al twijfelachtig maar dit wordt wel erg ongeloofwaardig.
Ja... als peuter onthou je dat wel ... Tis dat ze al slaaptquote:Op zondag 24 maart 2019 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dan weet die vast hoe die voedingssuplementen heten.
Mooi. Mogelijk heeft FANN er wat aan.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja... als peuter onthou je dat wel ... Tis dat ze al slaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |