Stond gister nog in de Echo; Grootste vrouw van Amsterdam verhuisd naar Oost.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Muis heeft inmiddels mythische proporties hier
Bronquote:Op zondag 24 maart 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stond gister nog in de Echo; Grootste vrouw van Amsterdam verhuisd naar Oost.
Hebben we daar de offerte, de opdracht en het bonnetje ook van mogen zien?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ik had voor fucking 80 euro spareribs gerookt
Editie West hield wijzelijk hun mondquote:Op zondag 24 maart 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 24 maart 2019 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben we daar de offerte, de opdracht en het bonnetje ook van mogen zien?
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij rook toch ooit ook ff zn kloten ?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
jogi löw heeft soms wel eigen saft , Achselschweiss
Daar zijn speciale oefeningen voor. Als je genoeg oefent word je vanzelf groter.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef FANN het volgende:
Ik zou best wel iets groter willen zijn ..... ik moet altijd vragen af iemand iets wil pakken als ik
alleen een boodschap ga doenirritant is dat, soms pak ik gewoon zo's kratje als ie in
de buurt is
ja jaquote:Op zondag 24 maart 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zijn speciale oefeningen voor. Als je genoeg oefent word je vanzelf groter.
Gewoon zo'n mandje meenemen in de boodschappenkar als opstapje.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef FANN het volgende:
Ik zou best wel iets groter willen zijn ..... ik moet altijd vragen af iemand iets wil pakken als ik
alleen een boodschap ga doenirritant is dat, soms pak ik gewoon zo's kratje als ie in
de buurt is
ik ben altijd de lul hiero, behalve als mijn kleine broertje mee gaat shoppenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef FANN het volgende:
de buurt is
het is een ideeeee..........quote:Op zondag 24 maart 2019 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n mandje meenemen in de boodschappenkar als opstapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |