Ik heb wel eens een progamma gezien lang geleden... die jongen hand héle korte beentjesquote:Op zondag 24 maart 2019 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het niet waar zou zijn.
Geen probleem hoor, alleen als helemaaal niemand het meer checkt wil het wel ff wetenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:27 schreef chufi het volgende: [..] Nog niet gekeken... volg het nauwelijks meer Till dr topic ... sorry till
WTF? Vanaf die brug heb ik gister die foto gemaaktquote:Op zondag 24 maart 2019 01:37 schreef TillyB het volgende:
Uhm Scrut? Wat heb jij daar gister laten slingeren?
Zal ik dat dan voor je in de gaten houdenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, alleen als helemaaal niemand het meer checkt wil het wel ff weten
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
WTF? Vanaf die brug heb ik gister die foto gemaakt
Graagquote:Op zondag 24 maart 2019 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik dat dan voor je in de gaten houden
quote:
ditte.....quote:Op zondag 24 maart 2019 01:40 schreef FANN het volgende:
https://www.groeiwijzer.nl/nl/behandeling/verlengingsoperatie
Verlengingsoperatie
Bij een verlengende operatie worden eerst de botten van het been gebroken. De breukvlakken zullen na verloop van tijd weer aan elkaar vast groeien. Tijdens de operatie wordt ook een frame aan het bot vastgemaakt. Door dit frame iedere dag iets langer te maken, komen de breukvlakken iedere dag iets verder van elkaar af te liggen. Zo wordt het been langzaam opgerekt. In Nederland wordt deze operatie bijna niet gedaan ter behandeling van een kleine lengte.
zie je? is écht waar!
Dus je bekendt?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
WTF? Vanaf die brug heb ik gister die foto gemaakt
eh...quote:Op zondag 24 maart 2019 01:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet ze hadde toch 1977,78 zo mooie benen schenkel
Ik denk er eigenlijk nooit aan om daar naar te kijken, 1x per jaar ofzo. Laatste keer zag ik dat er eigenlijk steeds minder views per topic zijn, dacht ik. Maar dat komt waarschijnlijk doordat het steeds sneller gaat. Die eerste topics stonden weken of maanden open.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet kijk ik af en toe wel naar de views
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |