Oh dan is het een verrassimg zekerquote:Op zondag 24 maart 2019 03:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh hell no. Dat heeft FF weer eens bedacht zeker? Nooit van mijn leven.
Ik was ooit in Limburg met onze dekhengst Wessel,wat een geweldige ontvangst was dat.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Limburg maken we er zoervleisch van.
gelijk heb je,dat je niet naar deze tillos gaatquote:Op zondag 24 maart 2019 03:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2019 03:17 schreef mario390 het volgende:
als je en livestream kijkt waar je 5 meisjes in en slaapkamer heeft de daar altijd plassen en., daar weet je dann de plaasgeluiden zijn verschill, en laat lange plaas zsssscchhhhhhh, of en andere en kortere plaas
En gewoon geen antwoord geven op vragen die je gesteld worden he?quote:Op zondag 24 maart 2019 03:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was ooit in Limburg met onze dekhengst Wessel,wat een geweldige ontvangst was dat.
Nee trut,jij gaat met Gizzy naar de markt.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven, en je weet het.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee trut,jij gaat met Gizzy naar de markt.
Ok dan ....quote:Op zondag 24 maart 2019 03:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee trut,jij gaat met Gizzy naar de markt.
Wessel was Preferent,dat is het hoogst haalbare.quote:Op zondag 24 maart 2019 03:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En gewoon geen antwoord geven op vragen die je gesteld worden he?![]()
Was wessel jullie beste? Of was dat Oepke? Ik vergeet al die namen.
Details en anders telt het niet.quote:Mel B doet pikante onthulling: ‘Ik heb seks gehad met Geri Halliwell’
Triest volk.quote:De Egyptische zangeres krijgt de straf opgelegd omdat ze onlangs had gezegd had dat er in Egypte geen vrijheid van meningsuiting bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2019 04:00 schreef chufi het volgende:
@:Mario390 Gisteren werd kleine Kiko helemaal happy van het leidje van zn Mammy die voor hem werd gedraaid ... vet bezopen was ie zeker.....okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zit je dwars Moquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2019 04:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zit je dwars Mo
Ik kwam net een opzout nummer tegen in het SpaansSoms lees ik dingen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |