abonnement Unibet Coolblue
pi_185810536
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 21:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mensen idd. Er is geen hogere macht of scholing die dat in de gaten houd.
https://www.kijkmagazine.(...)rheid-van-wikipedia/
pi_185810557
quote:
I know maar alsnog - omdat Wiki zo giga groot is - schieten er altijd artikelen tussendoor etc etc. Wat ik vaak doe is meerdere bronnen aansnijden dus niet enkel Wiki, maar goed we dwalen af :P
pi_185810576
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 21:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

I know maar alsnog - omdat Wiki zo giga groot is - schieten er altijd artikelen tussendoor etc etc. Wat ik vaak doe is meerdere bronnen aansnijden dus niet enkel Wiki, maar goed we dwalen af :P
Altijd goed.
De bronnen kunnen gewaardeerd worden maar ook geketterd omdat het te links/rechts is.
pi_185810752
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 20:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Idd. Dit soort complottheorieën zijn niet voor POL. Zie de richtlijnen van POL.
Eventueel kunnen mensen wiki naslaan op deze theorie:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eurabië

Er is geen resolutie in het Europees parlement die deze theorie ondersteunt.
Het onderwerp is welkom op Fok. In bijv BNW.

Laten we hier deze discussie beëindigen.
Het klinkt nogal officieel. Deze resoluties zijn niet openbaar of op te vragen zeker. Is het allemaal maar een leugen als google er niet bij kan?

(resolutie 1975, nog geen openbare internet)
pi_185810833
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 21:05 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Altijd goed.
De bronnen kunnen gewaardeerd worden maar ook geketterd omdat het te links/rechts is.
Wiki's over 9/11 of MH17 zijn ook nogal bevooroordeeld. Die vertrouw ik ook niet. Ik bedoel Wiki's zijn niet betrouwbaar als het om politiek gaat. Er gebeurt neer achter de schermen wat niet openbaar wordt.

Naja, wiki zegt er is nooit bewijs geleverd anders dan een tijdschriften publicatie waarin de resolutie gequote zou zijn. Of de resolutie bestaat of niet is nu een dood eind. Ik geloof het wel gezien de laatste 28 jaar aan vooortrekkerij geknuffel via media en NPO en subsidies en bouw van moskeen etcetera voor Moslims.

Waar ik ook vraagtekens bij zet is waarom de Nederlandse inlichtingen kennelijk nooit in de gaten hadden dat Moslim-Nederland werd gefinancieerd vanuit Arabische (extremistische) hoek. Ik mag toch nog wel vragen hebben en stellen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 23-03-2019 21:22:25 ]
pi_185811123
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 21:14 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Wiki's over 9/11 of MH17 zijn ook nogal bevooroordeeld. Die vertrouw ik ook niet. Ik bedoel Wiki's zijn niet betrouwbaar als het om politiek gaat. Er gebeurt neer achter de schermen wat niet openbaar wordt.

Naja, wiki zegt er is nooit bewijs geleverd anders dan een tijdschriften publicatie waarin de resolutie gequote zou zijn. Of de resolutie bestaat of niet is nu een dood eind. Ik geloof het wel gezien de laatste 28 jaar aan vooortrekkerij geknuffel via media en NPO en subsidies en bouw van moskeen etcetera voor Moslims.

Waar ik ook vraagtekens bij zet is waarom de Nederlandse inlichtingen kennelijk nooit in de gaten hadden dat Moslim-Nederland werd gefinancieerd vanuit Arabische (extremistische) hoek. Ik mag toch nog wel vragen hebben en stellen.
Wat vind je van het feit dat FvD partij trekt voor Rusland als het gaat om MH17 ?
Zitten daar bedoelingen achter ?
pi_185811287
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 21:30 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Wat vind je van het feit dat FvD partij trekt voor Rusland als het gaat om MH17 ?
Zitten daar bedoelingen achter ?
Aan de hand van Baudet's eigen commentaar is dat dus niet waar. Hij heeft gezegd dat hij niet beweert dat Poetin een lieverdje is. Hij ageerde tegen de stelligheid van de NL politiek en de media. Dat Poetin de schuldige is nog voordat er steevast harde bewijs is. En dat is toch logisch. Er is nog geen bewijs. Er bestaan alleen plaatjes op social media. En er is een heel internationaal cmmitee opgetuigd wat die plaatjes zou valideren en brengt als zogenaamde bewijs dat.. Oekraine zelf is net zo verdacht. Maar in plaats daarvan werd en wordt Oekraine in de Nederlandse politiek en via de Nederlandse media van schuld gevrijwaard nog voordat er harde bewijs is. Dat is toch raar.

Het doel is denk ik waarheidsvinding. Klimaathype, Poetin heeft schuld zonder bewijs, arabische lentes, Assad vergiftigd zijn eigen burgers, massavernietigingswapens, koopkrachtplaatjes.. Zijn geen waarheidsvinding.
pi_185811400
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 21:36 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Aan de hand van Baudet's eigen commentaar is dat dus niet waar. Hij heeft gezegd dat hij niet beweert dat Poetin een lieverdje is. Hij ageerde tegen de stelligheid van de NL politiek en de media. Dat Poetin de schuldige is nog voordat er steevast harde bewijs is. En dat is toch logisch. Er is nog geen bewijs. Er bestaan alleen plaatjes op social media. En er is een heel internationaal cmmitee opgetuigd wat die plaatjes zou valideren en brengt als zogenaamde bewijs dat.. Oekraine zelf is net zo verdacht. Maar in plaats daarvan werd en wordt Oekraine in de Nederlandse politiek en via de Nederlandse media van schuld gevrijwaard nog voordat er harde bewijs is. Dat is toch raar.
Ik snap het,
Maar misschien met bedoelingen bedoel ik namelijk dst de FvD samen met de PVV de enige waren die er zo over dachten dus misschien zat daar wel wat achter...
Maar bedankt voor de uitleg ^O^
pi_185811469
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 20:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik maak ook weleens grappen over Joden. Maar dat mag niet in bepaalde functies? Ik snap het wel hoor. Men is dit niet gewend, maar misschien wordt het tijd om uit die bubbel te komen dat vrijheid van meningsuiting (mits niet aanspoort tot geweld) prima kan.
Dus zeggen gas geven als je een jood ziet moet gewoon kunnen. Maar een grapje maken over Volkert is demoniseren. Zou dat dan niet beide onder de vrijheid van meningsuiting moeten vallen? Ik vind het nogal verwarrend. Ik zou denken logisch is om of beide af te keuren of bij beide te zeggen dit moet gewoon kunnen. Maar misschien mis ik iets.
pi_185811925
Nee, niet welkom hier.

[ Bericht 49% gewijzigd door capricia op 23-03-2019 22:05:46 ]
pi_185812267
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 21:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dus zeggen gas geven als je een jood ziet moet gewoon kunnen. Maar een grapje maken over Volkert is demoniseren. Zou dat dan niet beide onder de vrijheid van meningsuiting moeten vallen? Ik vind het nogal verwarrend. Ik zou denken logisch is om of beide af te keuren of bij beide te zeggen dit moet gewoon kunnen. Maar misschien mis ik iets.
In dit geval was het bij Nanninga geen grap of mening, maar een korte verwijzing naar een artikel in de Volkskrant die dag over een oud kampbewaarder (Demanjuk) die na de tweede wereldoorlog nog een jood had doodgereden.

Ze heeft best was onsmakelijke opmerkingen gemaakt maar dit zou ik er niet onder scharen.
pi_185812351
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 21:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dus zeggen gas geven als je een jood ziet moet gewoon kunnen. Maar een grapje maken over Volkert is demoniseren. Zou dat dan niet beide onder de vrijheid van meningsuiting moeten vallen? Ik vind het nogal verwarrend. Ik zou denken logisch is om of beide af te keuren of bij beide te zeggen dit moet gewoon kunnen. Maar misschien mis ik iets.
Hij zit in een kernel panic, ik zal 'm even resetten.
  Moderator zaterdag 23 maart 2019 @ 22:22:13 #193
236264 crew  capricia
pi_185812391
Mensen. Userbashing en complottheorieën zijn hier op POL niet welkom. Als je daar vragen over hebt, staat het FB topic altijd open.
Definitely not CIA
pi_185815235
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_185815308
quote:
Bij de winnaar willen horen'
"Wat je vaker ziet na verkiezingen, is dat de winnaar daarna in de peilingen nog veel hoger scoort dan de uitslag. Het bandwagon-effect: dat mensen op dit moment graag bij de winnaar willen horen", zegt politiek verslaggever Frits Wester.
Wat een Eikel. Ze blijven maar zuigen die trollen. Ontiegelijke energiezuigers.
pi_185815336
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 00:31 schreef RemcoW23 het volgende:
Stoomt ondertussen gewoon door.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)tweede-kamer-maurice
Het is wachten totdat er weer een Volkertje opstaat die zich dankzij alle demonisering gelegitimeerd voelt om dit "gevaar" te bestrijden.
pi_185815367
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 00:34 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Wat een Eikel. Ze blijven maar zuigen die trollen. Ontiegelijke energiezuigers.
Hoezo?
Er is toch niets mis met die constatering?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_185815405
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 00:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het is wachten totdat er weer een Volkertje opstaat die zich dankzij alle demonisering gelegitimeerd voelt om dit "gevaar" te bestrijden.
Dan had Jesse allang onder de zoden gelegen. Die zijn opkomst werd zelfs bij Voetbal Inside weggezet als een gevaar voor ons land...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_185815822
Ik mag toch hopen dat GL etc etc eens hier wat van gaan zeggen. Dit gaat natuurlijk veel en veel te ver.

ShashiRoopram twitterde op zaterdag 23-03-2019 om 16:41:59 Bij de #antiracisme demonstratie is het team van @upnetworknl belaagd door #antifa. Betogers roepen op om @thierrybaudet neer te schieten! Walgelijk. Politieke partijen zoals @groenlinks @SPnl en @PartijvdDieren lopen mee en laten dit toe. Laf! Spreek je uit tegen deze waanzin! reageer retweet
pi_185815856
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 21:36 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Aan de hand van Baudet's eigen commentaar is dat dus niet waar. Hij heeft gezegd dat hij niet beweert dat Poetin een lieverdje is. Hij ageerde tegen de stelligheid van de NL politiek en de media. Dat Poetin de schuldige is nog voordat er steevast harde bewijs is. En dat is toch logisch. Er is nog geen bewijs. Er bestaan alleen plaatjes op social media. En er is een heel internationaal cmmitee opgetuigd wat die plaatjes zou valideren en brengt als zogenaamde bewijs dat.. Oekraine zelf is net zo verdacht. Maar in plaats daarvan werd en wordt Oekraine in de Nederlandse politiek en via de Nederlandse media van schuld gevrijwaard nog voordat er harde bewijs is. Dat is toch raar.


Er is vastgesteld dat de schrapnel afkomstig uit de raket niet overeenkomt met Oekraïense Buk raketten, maar wel met Russische, verder is aan de hand van beelden bepaalt dat de lanceertruck in de dagen erna terug is gekeerd naar Rusland. Verder hadden de seperatisten via Social Media al triomfantelijk gemeld hoe ze in de dagen ervoor militaire voertuigen uit de lucht hadden geschoten en was de voltreffer van mh17 ook gemeld.
Rusland voert een schimmig spel in de Oekraïense burgeroorlog door de seperatisten op slinkse wijze onder de radar te steunen, dus die gaan nooit toegeven welke rol ze hebben gespeeld. Verder is mh17 een tragisch ongeluk boven oorlogsgebied.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_185815861
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 00:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoezo?
Er is toch niets mis met die constatering?
:')
pi_185815886
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er is vastgesteld dat de schrapnel afkomstig uit de raket niet overeenkomt met Oekraïense Buk raketten, maar wel met Russische, verder is aan de hand van beelden bepaalt dat de lanceertruck in de dagen erna terug is gekeerd naar Rusland. Verder hadden de seperatisten via Social Media al triomfantelijk gemeld hoe ze in de dagen ervoor militaire voertuigen uit de lucht hadden geschoten en was de voltreffer van mh17 ook gemeld.
Rusland voert een schimmig spel in de Oekraïense burgeroorlog door de seperatisten op slinkse wijze onder de radar te steunen, dus die gaan nooit toegeven welke rol ze hebben gespeeld. Verder is mh17 een tragisch ongeluk boven oorlogsgebied.
Waarheid van MH17 gaat nooit boven tafel komen. Teveel belangen op de achtergrond. Sneu voor de nabestaanden etc.
pi_185815967
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waarheid van MH17 gaat nooit boven tafel komen. Teveel belangen op de achtergrond. Sneu voor de nabestaanden etc.
Klopt, maar in feite is het gewoon een verkeerd doelwit geweest. Het is niet de eerste keer dat in een conflictgebied per abuis een verkeersvliegtuig is neergehaald en zal ook niet de laatste zijn. Zelfs de VS is dat overkomen. Maar die hebben dat uiteindelijk toegegeven.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_185815983
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, maar in feite is het gewoon een verkeerd doelwit geweest. Het is niet de eerste keer dat in een conflictgebied per abuis een verkeersvliegtuig is neergehaald en zal ook niet de laatste zijn. Zelfs de VS is dat overkomen. Maar die hebben dat uiteindelijk toegegeven.
Weten we niet, want de waarheid zullen we nooit weten pik. Niks van te zeggen.
pi_185816015
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Weten we niet, want de waarheid zullen we nooit weten pik. Niks van te zeggen.
Alle feiten wijzen in die richting.
Maar we gaan teveel off topic.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_185816038
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

Alle feiten wijzen in die richting.
Maar we gaan teveel off topic.
Zijn geen feiten. Dat is wat ze ons vertellen, maar of dat de waarheid is weet niemand.
pi_185816070
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zijn geen feiten. Dat is wat ze ons vertellen, maar of dat de waarheid is weet niemand.
Zo kun je ook redenen dat MH17 nooit heeft bestaan.
Maar dat is meer voor BNW.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_185816081
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zo kun je ook redenen dat MH17 nooit heeft bestaan.
Maar dat is meer voor BNW.
Dat zeg ik niet. Dat hebben we gezien en ik ken toevallig 1 slachtoffer. Dat is het enige wat we echt weten aan houvast. De rest is giswerk.
pi_185816109
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Dat hebben we gezien en ik ken toevallig 1 slachtoffer. Dat is het enige wat we echt weten aan houvast. De rest is giswerk.
Mja, dat zeg je nu wel, maar ik moet dat dan maar als waar aannemen 😉.
Alles is in scène te zetten, we weten maar heel weinig uit eerste hand.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_185818652
HiddeGod bij WNL Op zondag, en nog meer goede gasten. Genieten. :)
pi_185818693
Ik ben echt verbaasd hoe FvD wordt overal wordt weg gezet. Heb er ook op gestemd (bij de vorige verkiezingen ook al) omdat ik het met veel van hun punten eens ben. En wat destijds de doorslag gaf waren meer programmapunten als beleid voor het MKB, de zorg, wietlegalisering etc. Maar nu ben ik ineens een racist, dom en weet ik niet wat nog meer. Niemand die mij kent zal denken dat ik ook maar enigszins racistische trekjes heb, maar ik vind Nederland wel veel te vol. En de enige manier om dat te stoppen is om de immigratie aan te pakken. Of een 1-kindbeleid, vind ik ook prima hoor, maar zal de meerderheid het wel niet mee eens zijn... (dat laatste was een grapje uiteraard voor alles weer uit zijn verband wordt gerukt).
  zondag 24 maart 2019 @ 10:13:03 #212
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185818712
http://sargasso.nl/klimaa(...)e-burger-gerust-mee/

Forum voor Democratie wil de burger net zo goed naaien bij de energie transitie, blijkt uit stemgedrag
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185818800
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben echt verbaasd hoe FvD wordt overal wordt weg gezet. Heb er ook op gestemd (bij de vorige verkiezingen ook al) omdat ik het met veel van hun punten eens ben. En wat destijds de doorslag gaf waren meer programmapunten als beleid voor het MKB, de zorg, wietlegalisering etc. Maar nu ben ik ineens een racist, dom en weet ik niet wat nog meer. Niemand die mij kent zal denken dat ik ook maar enigszins racistische trekjes heb, maar ik vind Nederland wel veel te vol. En de enige manier om dat te stoppen is om de immigratie aan te pakken. Of een 1-kindbeleid, vind ik ook prima hoor, maar zal de meerderheid het wel niet mee eens zijn... (dat laatste was een grapje uiteraard voor alles weer uit zijn verband wordt gerukt).
Maar hoe is ons immigratiebeleid nu en wat moet daar aan veranderen?

Op zich wel grappig: eind jaren '40 had je overheidsspotjes waarin werd geroepen dat Nederland te vol was. Ging om spots die de bevolking opriep om te emigreren naar de Amerikaanse continenten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_185818888
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
http://sargasso.nl/klimaa(...)e-burger-gerust-mee/

Forum voor Democratie wil de burger net zo goed naaien bij de energie transitie, blijkt uit stemgedrag
Daar zou de media tijdens verkiezingen veel harder op moeten inzetten: het stemgedrag van de afgelopen periode. Ipv de verkiezingsbeloftes voor de komende periode.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator zondag 24 maart 2019 @ 10:23:51 #215
236264 crew  capricia
pi_185818900
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 10:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Daar zou de media tijdens verkiezingen veel harder op moeten inzetten: het stemgedrag van de afgelopen periode. Ipv de verkiezingsbeloftes voor de komende periode.
Dat zou idd moeten. Voor iedere partij.
Definitely not CIA
pi_185818929
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 10:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat zou idd moeten. Voor iedere partij.
Ja, precies.
En laat ze dan maar uitleggen waarom zo voor of tegen hebben gestemd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_185818930
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zijn geen feiten. Dat is wat ze ons vertellen, maar of dat de waarheid is weet niemand.
Het JIT laat daarover weinig twijfel bestaan. Maar ik begrijp dat Nederlandse onderzoekers volgens jou tegen ons lopen te liegen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_185819227
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
Ik mag toch hopen dat GL etc etc eens hier wat van gaan zeggen. Dit gaat natuurlijk veel en veel te ver.

ShashiRoopram twitterde op zaterdag 23-03-2019 om 16:41:59 Bij de #antiracisme demonstratie is het team van @:upnetworknl belaagd door #antifa. Betogers roepen op om @:thierrybaudet neer te schieten! Walgelijk. Politieke partijen zoals @:groenlinks@:SPnl en @:PartijvdDieren lopen mee en laten dit toe. Laf! Spreek je uit tegen deze waanzin! reageer retweet
Waarom zouden ze? Net als de grappen van Annebol over gaskamers bedoelen ze dit ook niet serieus. Vreemd dat je dat niet inziet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 maart 2019 @ 10:57:44 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185819382
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
http://sargasso.nl/klimaa(...)e-burger-gerust-mee/

Forum voor Democratie wil de burger net zo goed naaien bij de energie transitie, blijkt uit stemgedrag
De partij is tegen het hele ding en wil het weg hebben. Waarom dan stemmen voor iets wat het net wat anders maakt? Spijkers op laag water dit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 24 maart 2019 @ 11:00:04 #220
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_185819411
Heeft FvD wel genoeg mensen op hun Europese lijst staan?

https://forumvoordemocrat(...)opees-parlement-2019

Nederlande partijen mogen 26/29 (ligt aan brexit) gaan verdelen. Op de lijst van FvD staan 12 personen waarvan Thierry er zelf 1 is. Stel ze winnen meer dan 12 zetels, verliezen ze deze dan automatisch omdat ze te weinig personen op de lijst hebben staan?
pi_185819469
quote:
2s.gif Op zondag 24 maart 2019 10:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom zouden ze? Net als de grappen van Annebol over gaskamers bedoelen ze dit ook niet serieus. Vreemd dat je dat niet inziet.
Belagen moet kunnen inderdaad, het is prima als je je daar als politieke partij mee wilt associëren.
Laat ook mooi zien wat ze met 'verbinden' bedoelen.
pi_185819487
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben echt verbaasd hoe FvD wordt overal wordt weg gezet. Heb er ook op gestemd (bij de vorige verkiezingen ook al) omdat ik het met veel van hun punten eens ben. En wat destijds de doorslag gaf waren meer programmapunten als beleid voor het MKB, de zorg, wietlegalisering etc. Maar nu ben ik ineens een racist, dom en weet ik niet wat nog meer. Niemand die mij kent zal denken dat ik ook maar enigszins racistische trekjes heb, maar ik vind Nederland wel veel te vol. En de enige manier om dat te stoppen is om de immigratie aan te pakken. Of een 1-kindbeleid, vind ik ook prima hoor, maar zal de meerderheid het wel niet mee eens zijn... (dat laatste was een grapje uiteraard voor alles weer uit zijn verband wordt gerukt).
Hoezo verbaast dat je? Baudets speech alleen al flirt met gevaarlijk nationalisme: hij slaat volkomen door. Het is dus meer dan terecht dat Forum voor Democratie kritiek krijgt. Bovendien is het partijprogramma volkomen onuitvoerbaar, omdat het financieel totaal niet onderlegd is.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 maart 2019 @ 11:09:48 #223
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185819565
Heeft Thierry al beveiliging? Godver, wat zijn de Antifa's toch enge mensen

"als je Thierry dood wil schieten zeg dan PAF"

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185819578
quote:
6s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:09 schreef Nikonlover het volgende:
Heeft Thierry al beveiliging? Godver, wat zijn de Antifa's toch enge mensen

"als je Thierry dood wil schieten zeg dan PAF"

Dat bedoelen ze niet serieus. Zie Nanninga.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 24 maart 2019 @ 11:13:10 #225
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_185819594
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:04 schreef Opnaarutrecht het volgende:

Hoezo verbaast dat je? Baudets speech alleen al flirt met gevaarlijk nationalisme: hij slaat volkomen door. Het is dus meer dan terecht dat Forum voor Democratie kritiek krijgt.
Rijden de treinen alweer of wat?

Dat overdreven gejank mbt die speech wordt wel vermoeiend hoor... Wat voor topic je ook opent welke over de FvD gaat het staat vol met "NAZI's" en dat soort retoriek...
pi_185819614
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:13 schreef AchJa het volgende:

[..]

Rijden de treinen alweer of wat?

Dat overdreven gejank mbt die speech wordt wel vermoeiend hoor... Wat voor topic je ook opent welke over de FvD gaat het staat vol met "NAZI's" en dat soort retoriek...
Huilen!
  zondag 24 maart 2019 @ 11:17:09 #227
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_185819642
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 20:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, dat moet jij niet doen. Jij moet er vooral je mond over houden tot je het zelf begrijpt. Een volksvertegenwoordiger vertegenwoordigt het hele volk ja, niet alleen zijn kiezers en al helemaal niet zijn partij, laat staan dat die zich door een zogenaamde interne partijdemocratie mag laten vertellen hoe die moeten stemmen of dat die plaats moet maken.

Jij hebt helemaal niets van staatsinrichting en ons staatsrecht begrepen.
Niet noodzakelijk. Dit is de Rousseaueske claim van de catch-all partij, maar in het tijdsgewricht van de massapartij waren de volksvertegenwoordigers gewoon politieke belangenbehartigers van hun desbetreffende zuilen. Poltiek is in essentie het botsen van belangen, de notie van een volonté general is een populistische dwaalleer gebleken.
We have always been at war with Eastasia.
pi_185819647
quote:
9s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Huilen!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_185819662
Denk toch dat ze aardig staan te juichen als het gebeurt.
pi_185819671
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:18 schreef luukert het volgende:
Denk toch dat ze aardig staan te juichen als het gebeurt.
Heel links Nederland viert dan feest.
pi_185819677
quote:
9s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heel links Nederland viert dan feest.
Miljoenen moslims zullen op straat feest staan te vieren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_185819705
quote:
2s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Miljoenen moslims zullen op straat feest staan te vieren.
Samen met hun matties van D66 en GL.
  zondag 24 maart 2019 @ 11:24:02 #233
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_185819721
Tweede kamerlid GL:

ZihniOzdil twitterde op zondag 24-03-2019 om 10:38:51 Oproepen tot moord en journalist @ShashiRoopram intimideren. Dat “Anti” kun je gerust gummen bij de “Antifascisten”. Schandelijk dat dit soort clubs meeliepen gisteren: antiracisme is betekenisloos als er een oogje wordt dichtgeknepen bij racisme en fascisme vanuit de andere hoek https://t.co/q9dSEJZ5cF reageer retweet
pi_185819737
quote:
6s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:09 schreef Nikonlover het volgende:
Heeft Thierry al beveiliging? Godver, wat zijn de Antifa's toch enge mensen

"als je Thierry dood wil schieten zeg dan PAF"

Fascisten, niks anders van te maken.
  zondag 24 maart 2019 @ 11:26:57 #235
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 maart 2019 @ 11:27:23 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185819759
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:24 schreef YazooW het volgende:
Tweede kamerlid GL:

ZihniOzdil twitterde op zondag 24-03-2019 om 10:38:51 Oproepen tot moord en journalist @:ShashiRoopram intimideren. Dat “Anti” kun je gerust gummen bij de “Antifascisten”. Schandelijk dat dit soort clubs meeliepen gisteren: antiracisme is betekenisloos als er een oogje wordt dichtgeknepen bij racisme en fascisme vanuit de andere hoek https://t.co/q9dSEJZ5cF reageer retweet
GL is gelukkig nog een partij met een aantal redelijke figuren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185819787
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:26 schreef AchJa het volgende:

[..]

En heel toevallig slaat de met stip op 1 staande schreeuwer weer direct aan... :D _O-
Waar heb je mij zien schreeuwen? Sneeuwvlokjes van tegenwoordig zijn echt niks meer gewend, man man man.
pi_185819847
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:13 schreef AchJa het volgende:

[..]

Rijden de treinen alweer of wat?

Dat overdreven gejank mbt die speech wordt wel vermoeiend hoor... Wat voor topic je ook opent welke over de FvD gaat het staat vol met "NAZI's" en dat soort retoriek...
Over een kansloze Godwin gesproken...Als iemand een gekke speech geeft, krijgt degene kritiek. Simpel.
  zondag 24 maart 2019 @ 11:34:25 #239
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_185819881
De jaren 2010 zullen vast de geschiedenis ingaan als de tijd van de Schreeuwvlokjes.
pi_185819886
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:32 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Over een kansloze Godwin gesproken...Als iemand een gekke speech geeft, krijgt degene kritiek. Simpel.
Maar Tjerry werd ook door Jinek onderbroken dus het grote demoniseren is begonnen!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')