Iddquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:21 schreef Scrutinizer het volgende: [..] Het wordt wel makkelijker voor te stellen hoe de Nazi's destijds aan de macht gekomen zijn.
Vind je het dan gek dat mensen uit achterstandswijken, die vaak ook minder onderwijs hebben genoten, eerder geneigd zijn om op de dubieuze tegenhangers te gaan stemmen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
In mijn wijk wordt DENK waarschijnlijk de grootste.Die zijn ook niet fris.
Nee zo werkt het helaas niet. Er is geen opvoeding meer, ouders werken. Scholen zijn niet zo happig om de holocaust te onderwijzen. De geschiedenis boeken zou ik wel graag eens in willen zienquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet van die mensen in mijn omgeving van mijn leeftijd of ouder die het prima vinden om de fascist uit te hangen. Jullie hebben toch op dezelfde school gezeten? Dezelfde films gezien, dezelfde verhalen gehoord etc. Maar tochEr komen er steeds meer ‘uit de kast’ ook. Alsof ze jarenlang niks hebben durven zeggen en nu kan het eindelijk.
Dat roep ik al jaren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zo werkt het helaas niet. Er is geen opvoeding meer, ouders werken. Scholen zijn niet zo happig om de holocaust te onderwijzen. De geschiedenis boeken zou ik wel graag eens in willen zien
De Tegenpartij kreeg ook hele foute volgers op een gegeven moment, beetje zoals de Luizenmoeder nu. Dat was ook de reden waarom Jacobse en Van Es het leven moesten laten.quote:
Jij ook al.quote:
Ik had de Juiner courant in de bus, zo jammer dat dat weg is gegooidquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Tegenpartij kreeg ook hele foute volgers op een gegeven moment, beetje zoals de Luizenmoeder nu. Dat was ook de reden waarom Jacobse en Van Es het leven moesten laten.
Het lijkt me toch eerder dat DENK een reactie is op de PVV, maar goed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind je het dan gek dat mensen uit achterstandswijken, die vaak ook minder onderwijs hebben genoten, eerder geneigd zijn om op de dubieuze tegenhangers te gaan stemmen?
Dat geloof ik niet dat de hele holocaust de jeugd ontgaatquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zo werkt het helaas niet. Er is geen opvoeding meer, ouders werken. Scholen zijn niet zo happig om de holocaust te onderwijzen. De geschiedenis boeken zou ik wel graag eens in willen zien
Ik mag het hopenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet dat de hele holocaust de jeugd ontgaat
Ze hebben er eens van gehoord. Voor de rest zitten ze met hun neus in de phone.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet dat de hele holocaust de jeugd ontgaat
Ik wist dat die ging komen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt me toch eerder dat DENK een reactie is op de PVV, maar goed.
Het is wel verklaarbaar, maar dat maakt het nog niet in orde. Het is trouwens ook zo, dat mensen in achterstandswijken helemaal niet in hun eigenbelang stemmen als ze FvD en PVV stemmen. Dat zijn economisch gezien gewoon rechtse partijen. Stem dan SP.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind je het dan gek dat mensen uit achterstandswijken, die vaak ook minder onderwijs hebben genoten, eerder geneigd zijn om op de dubieuze tegenhangers te gaan stemmen?
Ja ik was in het Rijks en de hele klas zat op een bank met een telefoonquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben er eens van gehoord. Voor de rest zitten ze met hun neus in de phone.
Of zoals hier bij een groot AZC waar asielzoekers uit veilige landen worden ondergebracht. Feit is dat de middenstand enorme problemen heeft met de diefstallen, buslijnen niet meer rijden door dreigingen. Inbraken zijn toegenomen. Ze hebben hier soms zelfs een avondklok.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vertel mij wat, of PvdD, maar zo slim zijn de meesten helaas niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel verklaarbaar, maar dat maakt het nog niet in orde. Het is trouwens ook zo, dat mensen in achterstandswijken helemaal niet in hun eigenbelang stemmen als ze FvD en PVV stemmen. Dat zijn economisch gezien gewoon rechtse partijen. Stem dan SP.
Ik heb wel bij Marokkanen en Turken in de klas gezeten die altijd chill waren maar ontploften zodra het over homo’s of joden ging.quote:
Onzinquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben er eens van gehoord. Voor de rest zitten ze met hun neus in de phone.
Kutnozems, vroeger had je die tenminste niet!quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waarom hangt bepaald volk een hele dag voor de Jumbo rond om overlast te veroorzaken, en waarom word ik gewoon aangesproken door een bekende die vraagt; heb je na de boodschappen even tijd om bij mij langs te komen?
Heb ik ook gedaan.
Wij gaan daar toch ook niet rondhangen, ik kan naar hem gaan of hij bij mij komen, waarom hangen mensen doelloos de hele dag op dezelfde locatie op straat rond?
Jij denkt daar anders over, begrijp ik? Het is allemaal de schuld van die Marokkanen en Turken?quote:
Daarom ja.. Lieve vrede houden ipv les gevenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb wel bij Marokkanen en Turken in de klas gezeten die altijd chill waren maar ontploften zodra het over homo’s of joden ging.Niet allemaal natuurlijk. Maar dat was wel een stressfactortje voor leraren soms. Je komt dan nauwelijks meer aan de daadwerkelijke les toe, als je continue bezig moet zijn om de emoties in toom te houden.
En daar heeft mijn buurman dus irl dagelijks mee te maken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb wel bij Marokkanen en Turken in de klas gezeten die altijd chill waren maar ontploften zodra het over homo’s of joden ging.Niet allemaal natuurlijk. Maar dat was wel een stressfactortje voor leraren soms. Je komt dan nauwelijks meer aan de daadwerkelijke les toe, als je continue bezig moet zijn om de emoties in toom te houden.
Ja geen wonder hè die hebben een speciale app ontwikkeldquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik was in het Rijks en de hele klas zat op een bank met een telefoon
Fuck Rembrandt
Totaal geen vergelijking, wij hingen gezellig bij de vijver rond, en niet voor een supermarkt waar elke 10 minuten een politiewagen moet komen opdraven vanwege overlast.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kutnozems, vroeger had je die tenminste niet!
Oh dat was hetquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja geen wonder hè die hebben een speciale app ontwikkeld
Dat is natuurlijk verschrikkelijk maar om daar de hele allochtone of moslimgemeenschap de schuld van te geven deugt niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En daar heeft mijn buurman dus irl dagelijks mee te maken.
Vul het maar weer in....quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij denkt daar anders over, begrijp ik? Het is allemaal de schuld van die Marokkanen en Turken?
Op de VMBO waar ik werk zijn veel Marokkanen en Turken en door de taalklas veel jongeren uit het AZC. En het is moeilijk soms, en vaak beveiliging in de kantine. Maar ik zie ze als kinderen die ook weer vanuit huis, of omgeving een bepaalde invloed mee krijgen. En dan niet dat ik wil zeggen dat zij fout zijn en wij niet. Zo zwart wit zie ik dat niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vul maar weer voor mij in, we hadden het over het waarom zoveel mensen op de PVV of FvD stemmen, het gaat niet over mij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk verschrikkelijk maar om daar de hele allochtone of moslimgemeenschap de schuld van te geven deugt niet.
Volgens mij zegt hij dat juist nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk verschrikkelijk maar om daar de hele allochtone of moslimgemeenschap de schuld van te geven deugt niet.
Lastige sujetten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeg dan wat je bedoelt met je 'bepaalde personen'.
Onzin? Ik ga wel eens winkelen en maak gebruik van het ov. Je moest eens weten hoe vaak ik het meemaak dat iemand voor mijn poten zit te strompelen om dat de telefoon belangrijker is.quote:
Ik snap je iigquote:
Het geldt gewoon voor iedereen, gedraag je fatsoenlijk.quote:
Ik voel een liedje aankomen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kutnozems, vroeger had je die tenminste niet!
Neuh, zo willen ze overkomen. Wilders was vroeger gewoon een rechtse VVD-er. Die zou als het even kan gewoon de bijstand af willen schaffen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Pvv is hardstikke links economisch trouwens
Ok ik ben de weg kwijtquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dat is wel wat de PVV en FvD doen, en dat is wat Tilly zegt. Dat is debiel.
Ik snapte je ook meteen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het geldt gewoon voor iedereen, gedraag je fatsoenlijk.
Als reactie op je reactie betreffende moderators: Ik lees zulke topics bewust niet. Maar dat sommige Mods behoorlijk over grenzen gaan: ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dat is wel wat de PVV en FvD doen, en dat is wat Tilly zegt. Dat is debiel.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel een liedje aankomen.
De huidige schoolgaande generatie hier in de stad is daar inderdaad helemaal niet mee bezig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:40 schreef TillyB het volgende:
Wat dat betreft is een deel van de jongere generatie daar automatisch minder radicaal in. Als je bij allochtonen in de klas zit zie je de problematische psycho’s maar ook degenen die niet opvallen en gebukt gaan onder die leipo’s die het slechte imago in stand houden. Dan denk je wel 3x na voordat je op fascisten stemt, dat kan je je weldenkende klasgenoten niet aandoen.
Thx..quote:
Jij weet.quote:
Nog nooit meegemaakt. Ik vind juist dat de jongere generatie beter met hun telefoon om kan gaan dan 30+ers. Om over 50+ers maar te zwijgen, daar krijg je helemaal geen contact meer mee als ze 6 minuten lang met de gestrekte wijsvinger een appje van 10 woorden zitten te rammen. Totaal van de wereld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onzin? Ik ga wel eens winkelen en maak gebruik van het ov. Je moest eens weten hoe vaak ik het meemaak dat iemand voor mijn poten zit te strompelen om dat de telefoon belangrijker is.
Hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Ik vind juist dat de jongere generatie beter met hun telefoon om kan gaan dan 30+ers. Om over 50+ers maar te zwijgen, daar krijg je helemaal geen contact meer mee als ze 6 minuten lang met de gestrekte wijsvinger een appje van 10 woorden zitten te rammen. Totaal van de wereld.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
Om over 50+ers maar te zwijgen, daar krijg je helemaal geen contact meer mee als ze 6 minuten lang met de gestrekte wijsvinger een appje van 10 woorden zitten te rammen. Totaal van de wereld.
Voel jij je aangesproken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Oei. FvD op één met 46% en GL op twee met 9%. De PVV heeft onder de FOK!-ers kennelijk afgedaan en krijgt maar 3%.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
POL / POLL: 2# Waarop stemt Fok! bij de Provinciale Statenverkiezing
En dat is best goed. Ik zie het hier om de hoek ook. alles loopt door elkaar helemaal prima. Maar geschiedenis is geschiedenis.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De huidige schoolgaande generatie hier in de stad is daar inderdaad helemaal niet mee bezig.
Nee, ik zag mijn vader voor me.quote:
VVD gestemd. Niet met alles eens maar vind wel dat het goed gaat in Nederland onder leiding van Rutte.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
POL / POLL: 2# Waarop stemt Fok! bij de Provinciale Statenverkiezing
Ja teringquote:
Klopt. Jongeren zijn daar veel beter in.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Ik vind juist dat de jongere generatie beter met hun telefoon om kan gaan dan 30+ers. Om over 50+ers maar te zwijgen, daar krijg je helemaal geen contact meer mee als ze 6 minuten lang met de gestrekte wijsvinger een appje van 10 woorden zitten te rammen. Totaal van de wereld.
600+ stemmers, vandaar mijn correctie, dat is nog niet half fok. Enkel de grote roepers, en in politiek, daar is wel meer dan de helft FvD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Oei. FvD op één met 46% en GL op twee met 9%. De PVV heeft onder de FOK!-ers kennelijk afgedaan en krijgt maar 3%.
Baardaap verteld mij wel eens over collega's van mijn lftd die een drama zijn op de pc.quote:
Prima toch, ieder zijn recht op eigen stemquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
VVD gestemd. Niet met alles eens maar vind wel dat het goed gaat in Nederland onder leiding van Rutte.
Mijn mening op dit moment.
Heb jij geen last van natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx..
Ach ja, ben het wel gewend dat sommige lieden anderen graag in een bepaalde hoek willen zetten.
Het is inderdaad geen representatieve steekgroep zo, maar het blijft bizar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
600+ stemmers, vandaar mijn correctie, dat is nog niet half fok. Enkel de grote roepers, en in politiek, daar is wel meer dan de helft FvD.
Nee gast die zijn vergroeid met die mobiel en lopen zonder pardon onder de tram of vrachtwagenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Jongeren zijn daar veel beter in.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij geen last van natuurlijk.
Met twee vingers heel snel typenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap verteld mij wel eens over collega's van mijn lftd die een drama zijn op de pc.
4 tot 6.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met twee vingers heel snel typen![]()
Ik typ met 8, die pinken van mij zijn te deftig voor typwerk.
Vind je niet dat Mods ook gewoon users zijn die hun eigen mening mogen geven?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als reactie op je reactie betreffende moderators: Ik lees zulke topics bewust niet. Maar dat sommige Mods behoorlijk over grenzen gaan: ja.
Het is ook wel te verklaren allemaal. Maar ik schrok er wel van toendertijd op het MBO. Leuke klas altijd lachen en gezellig en ineens ging het over homo’s en er werden er een paar leip.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Op de VMBO waar ik werk zijn veel Marokkanen en Turken en door de taalklas veel jongeren uit het AZC. En het is moeilijk soms, en vaak beveiliging in de kantine. Maar ik zie ze als kinderen die ook weer vanuit huis, of omgeving een bepaalde invloed mee krijgen. En dan niet dat ik wil zeggen dat zij fout zijn en wij niet. Zo zwart wit zie ik dat niet.
Ik zie de kinderen uit het AZC vooral als beschadigde kinderen, die hier ook allemaal niet om gevraagd hebben en dan ben je ook nog puber. Dat laatste is al verwarrend genoeg an sich.
Staan die netjes omhoog, zoals bij het drinken van thee?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met twee vingers heel snel typen![]()
Ik typ met 8, die pinken van mij zijn te deftig voor typwerk.
Bizarder is wat ze overal qua redeneringen en gedachtegoed neer plempen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen representatieve steekgroep zo, maar het blijft bizar.
Nee gewoon met verliefd zijn enzo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De huidige schoolgaande generatie hier in de stad is daar inderdaad helemaal niet mee bezig.
Nog net geen betonschaar in je gezicht ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is ook wel te verklaren allemaal. Maar ik schrok er wel van toendertijd op het MBO. Leuke klas altijd lachen en gezellig en ineens ging het over homo’s en er werden er een paar leip.Schrok me de pleuris, ze vlogen nog net niet door het plafond heen van woede.
#50plusshaming.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus kan daar geen oordeel over vellen. Heb hier en daar wel eens uitspraken van Mods gelezen waarvan de honden geen brood lusten. Mods moeten hun mening mogen zeggen, zeker, maar modtaak staat voorop. Als hun posts over de schreef of opruiend zijn, is dat kwalijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:47 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vind je niet dat Mods ook gewoon users zijn die hun eigen mening mogen geven?
Jou kennende denk ik wel. Dan zal het wel zijn dat die Mods de regels schenden of tenminste partijdig zijn in de regels.
Heb het topic niet gelezen.
Lichtelijk gebogen, ze lijken niet erg bij de rest te horenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Staan die netjes omhoog, zoals bij het drinken van thee?
Niet? Het is voor mij gewoonweg frustrerend als er iemand voor mijn neus loopt te slenteren omdat ze met de telefoon bezig zijn. Flikker op zeg ga aan de kant staan ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sommige meningen schijnen belangrijker te zijn dan anderen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus kan daar geen oordeel over vellen. Heb hier en daar wel eens uitspraken van Mods gelezen waarvan de honden geen brood lusten. Mods moeten hun mening mogen zeggen, zeker, maar modtaak staat voorop. Als hun posts over de schreef of opruiend zijn, is dat kwalijk.
Nou, dit was er eentje die met opzet allerlei dingen uit het verband trok. Volgens hem stonden alle moslims op de schoolbanken te juichen na die schietpartij nav één tweet van een onderwijzeres die verbaasd was over de reactie van haar leerlingen toen bleek dat de schutter een cultfiguur op GS was.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:47 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vind je niet dat Mods ook gewoon users zijn die hun eigen mening mogen geven?
Jou kennende denk ik wel. Dan zal het wel zijn dat die Mods de regels schenden of tenminste partijdig zijn in de regels.
Heb het topic niet gelezen.
Leuk dat je dat zegt. Want volgens mij is dat nog wel een taboe. Ook eens met veel van GL trouwens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Prima toch, ieder zijn recht op eigen stemIk stemde GL.
Je kan er ook ómheenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet? Het is voor mij gewoonweg frustrerend als er iemand voor mijn neus loopt te slenteren omdat ze met de telefoon bezig zijn. Flikker op zeg ga aan de kant staan ofzo.
Of er óver heenquote:
Ik vandaag in de Jumbo dus niet, ze waren niet aan het bellen maar blokkeerden met hun 2-en wel het hele gangpad, pleur ff op zeg..quote:
Marsani, hoe is het met jou? Ik las dat je van de trap was gevallen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:51 schreef Marsani het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt. Want volgens mij is dat nog wel een taboe. Ook eens met veel van GL trouwens.
Gebroken neus.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marsani, hoe is het met jou? Ik las dat je van de trap was gevallen?
Ja, ook vaak geschrokken. We hebben bij de moeilijke klassen twee beveiligers voor de kantine staan. Anders gaan ze onderling vechten. Nu ook wel eens maar is door ons te sussen dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is ook wel te verklaren allemaal. Maar ik schrok er wel van toendertijd op het MBO. Leuke klas altijd lachen en gezellig en ineens ging het over homo’s en er werden er een paar leip.Schrok me de pleuris, ze vlogen nog net niet door het plafond heen van woede.
Over verdraagzaamheid gesproken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vandaag in de Jumbo dus niet, ze waren niet aan het bellen maar blokkeerden met hun 2-en wel het hele gangpad, pleur ff op zeg..
"Mag ik er even langs?"quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over verdraagzaamheid gesproken.
Mensen zouden ook eens wat vaker tot 10 moeten tellen.
Kan jij even langs komen om mijn beeldscherm enzo schoon te maken.quote:
Gelukkig weet ik dat soort onzin vaak te vermijden. Ik lees liever over asteroïden. Ze hebben ontdekt dat een asteroïde die nu onderzocht wordt, af en toe kleine uitbarstingen heeft waarbij steentjes omhoog komen:quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bizarder is wat ze overal qua redeneringen en gedachtegoed neer plempen.
Zeer kwalijk dat laatste.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus kan daar geen oordeel over vellen. Heb hier en daar wel eens uitspraken van Mods gelezen waarvan de honden geen brood lusten. Mods moeten hun mening mogen zeggen, zeker, maar modtaak staat voorop. Als hun posts over de schreef of opruiend zijn, is dat kwalijk.
Recce heb je over die trillingen op Mars gehoord?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat soort onzin vaak te vermijden. Ik lees liever over asteroïden. Ze hebben ontdekt dat een asteroïde die nu onderzocht wordt, af en toe kleine uitbarstingen heeft waarbij steentjes omhoog komen:
[ afbeelding ]
Is dat zo? Mwah..als je nou FvD zou stemmen...quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:51 schreef Marsani het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt. Want volgens mij is dat nog wel een taboe. Ook eens met veel van GL trouwens.
Vreselijk, dat kan niet. Die mod moet gewoon weg. Ongeschikt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, dit was er eentje die met opzet allerlei dingen uit het verband trok. Volgens hem stonden alle moslims op de schoolbanken te juichen na die schietpartij nav één tweet van een onderwijzeres die verbaasd was over de reactie van haar leerlingen toen bleek dat de schutter een cultfiguur op GS was.
Ik heb daar nooit moeite meequote:Op woensdag 20 maart 2019 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vandaag in de Jumbo dus niet, ze waren niet aan het bellen maar blokkeerden met hun 2-en wel het hele gangpad, pleur ff op zeg..
Mijn pinken doen ook niet heel veel tijdens het typen. Af en toe wordt er één wakker.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lichtelijk gebogen, ze lijken niet erg bij de rest te horen
Het is nog makkelijker om gewoon ervoor te zorgen dat je niemand in de weg staat.quote:
Sterrenstofquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat soort onzin vaak te vermijden. Ik lees liever over asteroïden. Ze hebben ontdekt dat een asteroïde die nu onderzocht wordt, af en toe kleine uitbarstingen heeft waarbij steentjes omhoog komen:
[ afbeelding ]
Nee gelukkig geen gewonden. Maar dat was ook het lastige, degenen die helemaal gek werden waren ook de leukste/grappigste figuren uit de klas waar ik ook veel leuke herinneringen aan heb.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog net geen betonschaar in je gezicht ?
Heel soms. Een s'je bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn pinken doen ook niet heel veel tijdens het typen. Af en toe wordt er één wakker.
Jij voelt je serieus uitgedaagd als je er niet langs kan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nog makkelijker om gewoon ervoor te zorgen dat je niemand in de weg staat.
Neuh, het is geen uitdagen...![]()
Alsof je contact kan krijgen met iemand die met der smoel in der telefoon hangt. Voor je het weet wordt je aangeklaagd voor verkrachting of pedofilie.quote:
Ik voel een liedje opkomenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee gelukkig geen gewonden. Maar dat was ook het lastige, degenen die helemaal gek werden waren ook de leukste/grappigste figuren uit de klas waar ik ook veel leuke herinneringen aan heb.Jammer dat niet alles lekker zwart wit is.
Soms wel, soms niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij voelt je serieus uitgedaagd als je er niet langs kan?
*proest*quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof je contact kan krijgen met iemand die met der smoel in der telefoon hangt. Voor je het weet wordt je aangeklaagd voor verkrachting of pedofilie.
Hoe heb je het opgelost?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nog makkelijker om gewoon ervoor te zorgen dat je niemand in de weg staat.
Neuh, het is geen uitdagen...![]()
Nee, daar heb ik nog niets over gelezen. Zijn de eerste resultaten van SEIS bekend?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Recce heb je over die trillingen op Mars gehoord?
Man man manquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof je contact kan krijgen met iemand die met der smoel in der telefoon hangt. Voor je het weet wordt je aangeklaagd voor verkrachting of pedofilie.
quote:
Dat is zeker irritant, maar jij hebt nou ook niet de beste reputatie in uitkijken-waar-je-loopt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet? Het is voor mij gewoonweg frustrerend als er iemand voor mijn neus loopt te slenteren omdat ze met de telefoon bezig zijn. Flikker op zeg ga aan de kant staan ofzo.
Ik ram mijn kar erlangs, tussendoor, overheen, om het even.quote:
Microquakes Detected On Mars For The First Timequote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nog niets over gelezen. Zijn de eerste resultaten van SEIS bekend?
Die! Ik kon het onderdrukken.quote:
Heb je ook zo’n hoesje met zo’n flapje waar heel handig je pasjes in kunnen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ben traag met typen en helemaal op smartphone.
jesus Tilquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je ook zo’n hoesje met zo’n flapje waar heel handig je pasjes in kunnen?De 50+ flap
Denk niet zwart?quote:
Ja, man, met stuk bed op mijn neus. Heb bloedneus gehad die niet normaal was dus naar de huisartsenpost want het was natuurlijk op een zondag. Arm deed ook raar maar had dat nog niet door want wat paniek door dat bloed wat maar bleef spuiten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marsani, hoe is het met jou? Ik las dat je van de trap was gevallen?
Lastig. Ik heb dat helemaal niet, denk omdat ik meestal uitga van het positieve van een ander mens. En natuurlijk word ik dan weleens teleurgesteld, maar dat is altijd nog beter dan overal iets achter zoeken.quote:
Nu ik er op let, gebruik ik steeds andere vingers voor dezelfde letter. Allemaal niet erg handig. Ik gebruik tijdens pianospelen ook vaak elke keer andere vingerzettingen, dat maakt de kans op fouten een stuk groter.quote:
wat? ben je van de trap gevallen? Jee Marsani tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb gebroken neus, en nu sinds gisteravond van die bloeduitstortingen rond mijn ogen. Maar is mooi gebroken dus niet aanzitten en geneest vanzelf. Ook rechterarm uit de kom, is terug gezet. Was niet grappig. Veel blauwe plekken daar en arm ontzien omdat de banden opgerekt zijn.
Maar heb niks geen pijn, ja wat ongemak, dus ga rustig door met inpakken. Dus al met al veel geluk gehad, had erger kunnen zijn. Dit gaat gewoon weer over.
Lief dat je vraagt.
ik heb serieus een tijd gedacht dat hij 'denk in de kleur van je huid' zongquote:
Ik heb hier hele andere associaties bijquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je ook zo’n hoesje met zo’n flapje waar heel handig je pasjes in kunnen?De 50+ flap
Nooit in verdiept die partij. Maar je hebt wel gelijk, dan krijg je de hele boel over je heen. Dacht dat ik dat nu al kreeg met mijn VVD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat zo? Mwah..als je nou FvD zou stemmen...
Het klinkt afschuwelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, man, met stuk bed op mijn neus. Heb bloedneus gehad die niet normaal was dus naar de huisartsenpost want het was natuurlijk op een zondag. Arm deed ook raar maar had dat nog niet door want wat paniek door dat bloed wat maar bleef spuiten.
Heb gebroken neus, en nu sinds gisteravond van die bloeduitstortingen rond mijn ogen. Maar is mooi gebroken dus niet aanzitten en geneest vanzelf. Ook rechterarm uit de kom, is terug gezet. Was niet grappig. Veel blauwe plekken daar en arm ontzien omdat de banden opgerekt zijn.
Maar heb niks geen pijn, ja wat ongemak, dus ga rustig door met inpakken. Dus al met al veel geluk gehad, had erger kunnen zijn. Dit gaat gewoon weer over.
Lief dat je vraagt.
PIANOSPELEN?? wutquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu ik er op let, gebruik ik steeds andere vingers voor dezelfde letter. Allemaal niet erg handig. Ik gebruik tijdens pianospelen ook vaak elke keer andere vingerzettingen, dat maakt de kans op fouten een stuk groter.
Heb wel enige mensenkennis hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lastig. Ik heb dat helemaal niet, denk omdat ik meestal uitga van het positieve van een ander mens. En natuurlijk word ik dan weleens teleurgesteld, maar dat is altijd nog beter dan overal iets achter zoeken.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ram mijn kar erlangs, tussendoor, overheen, om het even.
zolang je maar geen batsneus krijgt, is alles bestquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, man, met stuk bed op mijn neus. Heb bloedneus gehad die niet normaal was dus naar de huisartsenpost want het was natuurlijk op een zondag. Arm deed ook raar maar had dat nog niet door want wat paniek door dat bloed wat maar bleef spuiten.
Lief dat je vraagt.
Mo maakte dus geen grapjequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Lief dat je vraagt.
Hoesje met flapjequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lieve hemel, ik vind dat niet niets. Hopelijk geneest het snel. Sterkte.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Lief dat je vraagt.
Daar is tegenwoordig wel iets aan te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hier hele andere associaties bij
Je bedoelt dat je je door vooroordelen laat leiden? Want die mensen in de Jumbo kende je toch niet, neem ik aan.quote:
Denk dat we elkaar begrijpen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Lief dat je vraagt.
Het is gelukkig een vrij ruime Jumbo.quote:
Ik vind de VVD nog in de spanne van 'redelijke/redelijk fatsoenlijke' partijen liggen. En daarom niets mis mee hoor om daar op te stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nooit in verdiept die partij. Maar je hebt wel gelijk, dan krijg je de hele boel over je heen. Dacht dat ik dat nu al kreeg met mijn VVD.
Ik lees het nu. Wel gaaf en ook een goede indicatie dat het instrument werkt, maar ze hebben dus nog geen echt Marsbeving gedetecteerd. Het andere instrument, de mol, zit vast op een steen of zit nu scheef in de behuizing doordat-ie een steen tegenkwam. Hopelijk krijgen ze die weer goed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Microquakes Detected On Mars For The First Time
Nope.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo maakte dus geen grapje
Jeetje wat een pech, maar gelukkig redelijk goed afgelopen en staat het de planning voor de verhuizing verder niet al te erg in de weg.
Ik wil het niet weten!quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
50+ flappiesquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
zolang je maar geen batsneus krijgt, is alles best
Als ik had gestemd had ik waarschijnlijk ook VVD gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nooit in verdiept die partij. Maar je hebt wel gelijk, dan krijg je de hele boel over je heen. Dacht dat ik dat nu al kreeg met mijn VVD.
Dat heeft toch niet met mensenkennis te maken? Of kende je de mensen die in de weg stonden?quote:
Wat een politiek correct antwoord. Ze waren de grappigste van de klasquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee gelukkig geen gewonden. Maar dat was ook het lastige, degenen die helemaal gek werden waren ook de leukste/grappigste figuren uit de klas waar ik ook veel leuke herinneringen aan heb.Jammer dat niet alles lekker zwart wit is.
Bedankt voor deze tipquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig wel iets aan te doen.
Kom je weer met je vooroordelen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je door vooroordelen laat leiden? Want die mensen in de Jumbo kende je toch niet, neem ik aan.
jawel..microbevinkjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees het nu. Wel gaaf en ook een goede indicatie dat het instrument werkt, maar ze hebben dus nog geen echt Marsbeving gedetecteerd. Het andere instrument, de mol, zit vast op een steen of zit nu scheef in de behuizing doordat-ie een steen tegenkwam. Hopelijk krijgen ze die weer goed.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:06 schreef Voxs het volgende:
En dan nog: ieder heeft stemrecht en recht te stemmen wat hem/haar goed dunkt. Maar sommige partijen, daar word ik niet vrolijk van.
Loop met zijstuk van het bed van de trap af, achterwaarts, en stap mis. Was pas op de 2e tree van boven. Dus ik rambam naar beneden en dat bedstuk viel precies op mijn neus.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat? ben je van de trap gevallen? Jee Marsani toch
Fijn om te horen dat je er goed van af bent gekomen. Van de trap afvallen en een bank op je krijgen is ook niet niks. Ik hoop dat je snel hersteld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Lief dat je vraagt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig was het een bedquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je er goed van af bent gekomen. Van de trap afvallen en een bank op je krijgen is ook niet niks. Ik hoop dat je snel hersteld.
Je denkt dat ik hier een vreemde ben en niemand 'ken'?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar baseerde je je dan op? Kende je die mensen dan?
Piano spelenquote:
Had ik al.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
zolang je maar geen batsneus krijgt, is alles best
Je had je nek kunnen brekenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Loop met zijstuk van het bed van de trap af, achterwaarts, en stap mis. Was pas op de 2e tree van boven. Dus ik rambam naar beneden en dat bedstuk viel precies op mijn neus.
Maar had ook op mijn ogen kunnen vallen. En dat is niet gebeurd. Strontgeluk gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geluk bij een ongeluk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Loop met zijstuk van het bed van de trap af, achterwaarts, en stap mis. Was pas op de 2e tree van boven. Dus ik rambam naar beneden en dat bedstuk viel precies op mijn neus.
Maar had ook op mijn ogen kunnen vallen. En dat is niet gebeurd. Strontgeluk gehad.
O, je kende ze wel? Heb je dan ruzie met ze of zo?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je denkt dat ik hier een vreemde ben en niemand 'ken'?
Helderziend?
nee, tis bewolkt hierquote:
Heb ik ook en tja soms wordt je idd wel eens teleurgesteld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lastig. Ik heb dat helemaal niet, denk omdat ik meestal uitga van het positieve van een ander mens. En natuurlijk word ik dan weleens teleurgesteld, maar dat is altijd nog beter dan overal iets achter zoeken.
Hoezo politiek correct. Het is de realiteit waar ik tegenaan loopt. Ik zou het liefst zwart/wit alle racisten, homohaters en antisemieten uit m’n leven bannen of iig negeren, maar dan hou ik geen collega’s en familie meer over. Dan moet je maar proberen de positieve kanten te blijven zien, in discussie blijven gaan en hopen dat het ooit beter wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een politiek correct antwoord. Ze waren de grappigste van de klas
vanavond de super worm moon. Zeldnaam, tijdens de spring equinox.quote:
Gister wel. Vandaag was het bewolkt. Ik ga zo even kijken of ze te zien isquote:
Ik heb met niemand ruzie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, je kende ze wel? Heb je dan ruzie met ze of zo?
ssssssstquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]Microbevinkjes en echte bevingen hebben verschillende oorzaken.
niemand heeft zo'n neus als bats,quote:
Dat is best triestquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoezo politiek correct. Het is de realiteit waar ik tegenaan loopt. Ik zou het liefst zwart/wit alle racisten, homohaters en antisemieten uit m’n leven bannen of iig negeren, maar dan hou ik geen collega’s en familie meer over. Dan moet je maar proberen de positieve kanten te blijven zien, in discussie blijven gaan en hopen dat het ooit beter wordt.
Ja jeweetwel zo’n phone case die je open kan vouwenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoesje met flapje50+ flap.
Ik prop die hele bos pasjes in mijn portemonnee.
Heb extra hulp. Kwamen meteen aan de deur. Waren van die lui van het AZC van de school waar ik werk. Die ettertjes, je weet wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo maakte dus geen grapje
Jeetje wat een pech, maar gelukkig redelijk goed afgelopen en staat het de planning voor de verhuizing verder niet al te erg in de weg.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:07 schreef Recce het volgende:
[..]dat is wel coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je lange vingers?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
Ik ga aan de soep. Fijne verkiezingsavond! Hopelijk valt de schade een beetje mee.
Actie, reactie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar waarom doe je dan zo onbehouwen tegen die mensen?
Eens post je je pianospel hoor! Eet smakelijk!quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
Ik ga aan de soep. Fijne verkiezingsavond! Hopelijk valt de schade een beetje mee.
ow ja er is weer een bijzondere las ik ergens. Maar wat dan? Zo'n hele grote weer?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
vanavond de super worm moon. Zeldnaam, tijdens de spring equinox.
Vooral dank voor de zoenen enzo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:10 schreef sacha het volgende:
en Disana, voor morgen veel sterkte, beterschap, zoenen en zo
Sterkte hoeft niet hoor, had een bril op en die was versplinterd, maar niet in mijn ogen. Ik vind dat ik veel geluk had. En bijna geen pijn, niets wat een Naproxen op kan lossen iig. Genezing zes weken. Neus dan. Dus niet aan zitten en niet peuteren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve hemel, ik vind dat niet niets. Hopelijk geneest het snel. Sterkte.
Hij is inderdaad groter als normaal. En er is een volle maan tijdens de lente equinox. Dat gebeurt zelden. Dus dat wordt weer gehypt. Alles wat je ziet is een maan die groter lijkt als "normaal".quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja er is weer een bijzondere las ik ergens. Maar wat dan? Zo'n hele grote weer?
Oh Saantje sterkte en komt helemaal goed. Tot zaterdagquote:
* Superbadeendje geeft nog een extra kusje.quote:
Dat is waar, je hebt enorm geluk gehad. Succes met je genezing dan maar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Sterkte hoeft niet hoor, had een bril op en die was versplinterd, maar niet in mijn ogen. Ik vind dat ik veel geluk had. En bijna geen pijn, niets wat een Naproxen op kan lossen iig. Genezing zes weken. Neus dan. Dus niet aan zitten en niet peuteren.Wel neiging toe, zitten korsten in denk ik.
Eet smakelijk trouwens voor diegenen die zitten te lezen en te eten.
Ik moet heel vriendelijk vragen of ik ergens misschien langs mag als mensen bewust en moedwillig pontificaal de weg blokkeren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:12 schreef Prisha het volgende:
Scrut en Mo zijn net Tony Stark en Doctor Strange als die elkaar voor t eerst zien
ik snap echt niet wat er mis is met een beschermdingetje wat jij flap noemt en ik zie ze niet alleen bij 50+quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is toch zo! Allemaal hetzelfde die lui![]()
Dus je gaat er vanuit dat ze je met opzet in de weg stonden? Dat vind ik wel vreemd, zeker als je ze wel kent maar geen ruzie met ze hebt.quote:
Nou gewoon erachter komen waarom iemand zo stemt, en dan is het vaak om een oppervlakkige reden en niet die ernstige die hier besproken waren. Mijn ervaring dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:06 schreef Voxs het volgende:
En dan nog: ieder heeft stemrecht en recht te stemmen wat hem/haar goed dunkt. Maar sommige partijen, daar word ik niet vrolijk van.
Dank je wel Eendje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje geeft nog een extra kusje.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik ook en tja soms wordt je idd wel eens teleurgesteld.
Ik vind het bovenstaande niet echt positiefquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik zeer zeker ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh Saantje sterkte en komt helemaal goed. Tot zaterdag
Ja balen. En ik was niet beledigd door je TT hoor, ik ben maar een eenvoudige heterovrouw.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:16 schreef FANN het volgende:
Nou ik heb een beetje teruggelezen, was dus geen handige TT dus. ik had geen idee of dat iemand
daar mee had beledigd dat is voor mij namelijk helemaal geen issue........
maar goed........
Belangrijker... Sterkte Disana, klote weer!
Dus, als ik iemand uit de omgeving 'ken' maar er verder niets mee heb, vind niet iedereen even aardig namelijk, dan moet ik er ruzie mee hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je gaat er vanuit dat ze je met opzet in de weg stonden? Dat vind ik wel vreemd, zeker als je ze wel kent maar geen ruzie met ze hebt.
ik zag er een paar weken geleden 1 toen ik naar mijn werk reed. echt een grote maan boven de skyline van Den Haag. Zo jammer dat ik er geen foto van kon nemen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is inderdaad groter als normaal. En er is een volle maan tijdens de lente equinox. Dat gebeurt zelden. Dus dat wordt weer gehypt. Alles wat je ziet is een maan die groter lijkt als "normaal".
Absoluutquote:
Sorry nothing but respect voor je flapquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat er mis is met een beschermdingetje wat jij flap noemt en ik zie ze niet alleen bij 50+
Wat lief dat die etterbakjes je meteen kwamen helpen. En dinsdag al verhuizen, dat is fijn, als je er eenmaal zit kan je vanaf daar verder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb extra hulp. Kwamen meteen aan de deur. Waren van die lui van het AZC van de school waar ik werk. Die ettertjes, je weet wel.
Dus wat ik moest doen is gedaan en dinsdag de verhuiswagen. En voel me best ok, kan nog veel.
Geen idee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja jeweetwel zo’n phone case die je open kan vouwen
Ik weet niet wat je gaat doen, maar sterkte van mij ook dan maarquote:
Stem ze. Als het even kan geen FvD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens stemmen en eten. Succes en Sterkte, Disana. We zien je hier gauw weer
wie zegt dat ik een flap heb?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sorry nothing but respect voor je flap
Dit is het pruimen topicquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja balen. En ik was niet beledigd door je TT hoor, ik ben maar een eenvoudige heterovrouw.
Dat zei ik niet. Ik vind het vreemd dat je je zo onbehouwen gedraagt als je geen ruzie met die mensen hebt. Met mij zou je wel een woordenwisseling krijgen als je zo tegen me zou doen in de supermarkt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus, als ik iemand uit de omgeving 'ken' maar er verder niets mee heb, vind niet iedereen even aardig namelijk, dan moet ik er ruzie mee hebben?
s morgens vroeg? Want dan lijkt ie optisch nóg groter. En heel mooi ja. Ik geniet er altijd wel van. Behalve als ik sterren wil kijken, dan is er teveel licht van dat dingquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zag er een paar weken geleden 1 toen ik naar mijn werk reed. echt een grote maan boven de skyline van Den Haag. Zo jammer dat ik er geen foto van kon nemen.
Het is weer niet te pruimen hier.quote:
Jij lijkt mij ook niet het type die mensen bewust onbehouwen de weg blokkeert.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik vind het vreemd dat je je zo onbehouwen gedraagt als je geen ruzie met die mensen hebt. Met mij zou je wel een woordenwisseling krijgen als je zo tegen me zou doen in de supermarkt.
ja om een uurtje of half 8 of zo, en dan net schuin achter de skyline, was echt een plaatjequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
s morgens vroeg? Want dan lijkt ie optisch nóg groter. En heel mooi ja. Ik geniet er altijd wel van. Behalve als ik sterren wil kijken, dan is er teveel licht van dat ding
kuttopicquote:
Nou weet ik het nóg niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jawellll met zo’n flaahaaap
[ afbeelding ]
Flapper de flap?quote:
Lief dat je aan mij denkt terwijl je zelf veel moeilijker zit. Dat van mij is maar tijdelijk. Dikke knuffel voor jou.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is waar, je hebt enorm geluk gehad. Succes met je genezing dan maar.
Teruglezen heeft volgens mij totaal geen zin. meestal snep ik er dan nog minder van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:24 schreef FANN het volgende:
ik ga straks even teruglezen hoor... ik heb 2 topics gemist..... en nu snap ik er geen ballen van
Volgens Tilly wel, ik moet er ook maar eens één gaan bestellen.quote:
Ik wist niet waar het over ging. Maar ik zeg netjes "sorry" maar wel met een onweer smoel. Tief lekker op naar buiten als je prietpraat wil in de supermarkt. En laat je kut kinderen ook thuis met die mini karretjes. Die schop ik het wc papier vak in als vader of moeder niet kijktquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij lijkt mij ook niet het type die mensen bewust onbehouwen de weg blokkeert.
Ik zeg het maar voor de zekerheid aangezien er een hoop mensen wel op schijnen te stemmen. Maar ik gok dat je links stemt.quote:
Eens. Al is het alleen al omdat je het zo keurig weet te verwoorden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het over ging. Maar ik zeg netjes "sorry" maar wel met een onweer smoel. Tief lekker op naar buiten als je prietpraat wil in de supermarkt. En laat je kut kinderen ook thuis met die mini karretjes. Die schop ik het wc papier vak in als vader of moeder niet kijkt
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het over ging. Maar ik zeg netjes "sorry" maar wel met een onweer smoel. Tief lekker op naar buiten als je prietpraat wil in de supermarkt. En laat je kut kinderen ook thuis met die mini karretjes. Die schop ik het wc papier vak in als vader of moeder niet kijkt
oh.... komt goed uit want mijn eten is klaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Teruglezen heeft volgens mij totaal geen zin. meestal snep ik er dan nog minder van.
Ik heb zo een en kocht hem nadat ik het bij Baardaap zag, vind ze wel handig, je moet ze wel passend bij het type toestel hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens Tilly wel, ik moet er ook maar eens één gaan bestellen.
Gatverdammequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... komt goed uit want mijn eten is klaar
Zoiets...we begrijpen elkaar weer, ik ga verdomme niet smeken of ik even langs mag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n winkelwagen voor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet heel vriendelijk vragen of ik ergens misschien langs mag als mensen bewust en moedwillig pontificaal de weg blokkeren.
Dat laatste is meestal met telefoonhoesjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb zo een en kocht hem nadat ik het bij Baardaap zag, vind ze wel handig, je moet ze wel passend bij het type toestel hebben.
Smeken is heel iets anders dan vragen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets...we begrijpen elkaar weer, ik ga verdomme niet smeken of ik even langs mag.
Zo'n hekel aan die mensen die met hun hele gezin en ik weet niet hoeveel koters aan het winkelen slaan, en ze precies op dat moment ook moeten opvoeden en dan alles blokkeren. Om 18.00 na werktijd. Dan denk ik: ga dan 's morgens of zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heb tot nu toe 1 keer slaande ruzie daardoor gehad, een jaar of 5 geleden in de AH.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n winkelwagen voor.
Dan zitten de kids op schoolquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan die mensen die met hun hele gezin en ik weet niet hoeveel koters aan het winkelen slaan, en ze precies op dat moment ook moeten opvoeden en dan alles blokkeren. Om 18.00 na werktijd. Dan denk ik: ga dan 's morgens of zo.
Miniwinkelkarretjes of sleepmandjes, flikker op met die meuk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan die mensen die met hun hele gezin en ik weet niet hoeveel koters aan het winkelen slaan, en ze precies op dat moment ook moeten opvoeden en dan alles blokkeren. Om 18.00 na werktijd. Dan denk ik: ga dan 's morgens of zo.
Kijk dan even naar de zijkant en na het rammen: Oh sorry.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heb tot nu toe 1 keer slaande ruzie daardoor gehad, een jaar of 5 geleden in de AH.
Ik heb wel eens een kind gehad die tegen me aan duwde met die kut kar. En moeders maar lachen "wat een schatje he?"quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heb tot nu toe 1 keer slaande ruzie daardoor gehad, een jaar of 5 geleden in de AH.
Zo 50+, naar een WINKEL gaanquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben benieuwd hoe ze reageren in de winkel als ik om een 50+ flapover vraag.
Nou precies! Scheelt een hoop geblokkeer en getuige zijn van opvoeding. Je mag maar een ding uitzoeken zei ik. EEN! Maar ik wil chips EN koek. EEN zei ik. Kind stort ter aarde: bleeheeeheeehee.quote:
Die gast haalde meteen uit, maar ik kon ontwijken, hij schampte, en ik trapte daarop met mijn kistjes en die was raak.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk dan even naar de zijkant en na het rammen: Oh sorry.
Met die oranje vlaggetjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Miniwinkelkarretjes of sleepmandjes, flikker op met die meuk.
Kistjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gast haalde meteen uit, maar ik kon ontwijken, hij schampte, en ik trapte daarop met mijn kistjes en die was raak.
Daarop kwam de manager en beveiliging erbij..
Piment.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou precies! Scheelt een hoop geblokkeer en getuige zijn van opvoeding. Je mag maar een ding uitzoeken zei ik. EEN! Maar ik wil chips EN koek. EEN zei ik. Kind stort ter aarde: bleeheeeheeehee.
Hele opstopping bij de olijven, en de wilde ik juist.
Wel de groene zonder pigment.
Hij kreeg winkelverbod, en ik kom daar nog steeds regelmatig.quote:
Dat overkwam mij eens in een AH. Het is sindsdien niet mijn favoriete filiaal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een kind gehad die tegen me aan duwde met die kut kar. En moeders maar lachen "wat een schatje he?"
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
dat deed de Aap ook, ik ging er naast liggen
Ik heb soms wel eens de neiging om die miniwinkelkarretjes bij de vlaggenpaal vast te pakken en ermee te slaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met die oranje vlaggetjes.Daar krijg ik altijd de neiging van om het vlaggetje er af te rukken en bij één van de ouders van het in de weg slenterend, jengelend verwend schijtkind te prikken.
Ja de echte lekkere kun je eten in Spanje, maar zul jij wel weten. Die grote en zit stukje ansjovis in.quote:
Jij maakt zelfs ruzie met bedplanken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Ik heb nog nooit erge ruzie gehad. Ja eens in een discotheek, jaaaaaaaren terug. En dan nog niet echt een ruzie. Kreeg ineens een biertje in mijn gezicht, met glas er nog om. Had ik staan te praten met een vent die een wijf had. Kon ik niet weten en zo ja, praten mag.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij maakt zelfs ruzie met bedplanken.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij maakt zelfs ruzie met bedplanken.
Die gaatsje zijn met van alles te vullenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:36 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja de echte lekkere kun je eten in Spanje, maar zul jij wel weten. Die grote en zit stukje ansjovis in.
Moet jij ook een klap?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |