Miniwinkelkarretjes of sleepmandjes, flikker op met die meuk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan die mensen die met hun hele gezin en ik weet niet hoeveel koters aan het winkelen slaan, en ze precies op dat moment ook moeten opvoeden en dan alles blokkeren. Om 18.00 na werktijd. Dan denk ik: ga dan 's morgens of zo.
Kijk dan even naar de zijkant en na het rammen: Oh sorry.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heb tot nu toe 1 keer slaande ruzie daardoor gehad, een jaar of 5 geleden in de AH.
Ik heb wel eens een kind gehad die tegen me aan duwde met die kut kar. En moeders maar lachen "wat een schatje he?"quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heb tot nu toe 1 keer slaande ruzie daardoor gehad, een jaar of 5 geleden in de AH.
Zo 50+, naar een WINKEL gaanquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben benieuwd hoe ze reageren in de winkel als ik om een 50+ flapover vraag.
Nou precies! Scheelt een hoop geblokkeer en getuige zijn van opvoeding. Je mag maar een ding uitzoeken zei ik. EEN! Maar ik wil chips EN koek. EEN zei ik. Kind stort ter aarde: bleeheeeheeehee.quote:
Die gast haalde meteen uit, maar ik kon ontwijken, hij schampte, en ik trapte daarop met mijn kistjes en die was raak.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk dan even naar de zijkant en na het rammen: Oh sorry.
Met die oranje vlaggetjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Miniwinkelkarretjes of sleepmandjes, flikker op met die meuk.
Kistjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gast haalde meteen uit, maar ik kon ontwijken, hij schampte, en ik trapte daarop met mijn kistjes en die was raak.
Daarop kwam de manager en beveiliging erbij..
Piment.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou precies! Scheelt een hoop geblokkeer en getuige zijn van opvoeding. Je mag maar een ding uitzoeken zei ik. EEN! Maar ik wil chips EN koek. EEN zei ik. Kind stort ter aarde: bleeheeeheeehee.
Hele opstopping bij de olijven, en de wilde ik juist.
Wel de groene zonder pigment.
Hij kreeg winkelverbod, en ik kom daar nog steeds regelmatig.quote:
Dat overkwam mij eens in een AH. Het is sindsdien niet mijn favoriete filiaal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een kind gehad die tegen me aan duwde met die kut kar. En moeders maar lachen "wat een schatje he?"
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
dat deed de Aap ook, ik ging er naast liggen
Ik heb soms wel eens de neiging om die miniwinkelkarretjes bij de vlaggenpaal vast te pakken en ermee te slaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met die oranje vlaggetjes.Daar krijg ik altijd de neiging van om het vlaggetje er af te rukken en bij één van de ouders van het in de weg slenterend, jengelend verwend schijtkind te prikken.
Ja de echte lekkere kun je eten in Spanje, maar zul jij wel weten. Die grote en zit stukje ansjovis in.quote:
Jij maakt zelfs ruzie met bedplanken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Ik heb nog nooit erge ruzie gehad. Ja eens in een discotheek, jaaaaaaaren terug. En dan nog niet echt een ruzie. Kreeg ineens een biertje in mijn gezicht, met glas er nog om. Had ik staan te praten met een vent die een wijf had. Kon ik niet weten en zo ja, praten mag.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij maakt zelfs ruzie met bedplanken.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij maakt zelfs ruzie met bedplanken.
Die gaatsje zijn met van alles te vullenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:36 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja de echte lekkere kun je eten in Spanje, maar zul jij wel weten. Die grote en zit stukje ansjovis in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |