Teruglezen heeft volgens mij totaal geen zin. meestal snep ik er dan nog minder van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:24 schreef FANN het volgende:
ik ga straks even teruglezen hoor... ik heb 2 topics gemist..... en nu snap ik er geen ballen van
Volgens Tilly wel, ik moet er ook maar eens één gaan bestellen.quote:
Ik wist niet waar het over ging. Maar ik zeg netjes "sorry" maar wel met een onweer smoel. Tief lekker op naar buiten als je prietpraat wil in de supermarkt. En laat je kut kinderen ook thuis met die mini karretjes. Die schop ik het wc papier vak in als vader of moeder niet kijktquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij lijkt mij ook niet het type die mensen bewust onbehouwen de weg blokkeert.
Ik zeg het maar voor de zekerheid aangezien er een hoop mensen wel op schijnen te stemmen. Maar ik gok dat je links stemt.quote:
Eens. Al is het alleen al omdat je het zo keurig weet te verwoorden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het over ging. Maar ik zeg netjes "sorry" maar wel met een onweer smoel. Tief lekker op naar buiten als je prietpraat wil in de supermarkt. En laat je kut kinderen ook thuis met die mini karretjes. Die schop ik het wc papier vak in als vader of moeder niet kijkt
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het over ging. Maar ik zeg netjes "sorry" maar wel met een onweer smoel. Tief lekker op naar buiten als je prietpraat wil in de supermarkt. En laat je kut kinderen ook thuis met die mini karretjes. Die schop ik het wc papier vak in als vader of moeder niet kijkt
oh.... komt goed uit want mijn eten is klaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Teruglezen heeft volgens mij totaal geen zin. meestal snep ik er dan nog minder van.
Ik heb zo een en kocht hem nadat ik het bij Baardaap zag, vind ze wel handig, je moet ze wel passend bij het type toestel hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens Tilly wel, ik moet er ook maar eens één gaan bestellen.
Gatverdammequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... komt goed uit want mijn eten is klaar
Zoiets...we begrijpen elkaar weer, ik ga verdomme niet smeken of ik even langs mag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n winkelwagen voor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet heel vriendelijk vragen of ik ergens misschien langs mag als mensen bewust en moedwillig pontificaal de weg blokkeren.
Dat laatste is meestal met telefoonhoesjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb zo een en kocht hem nadat ik het bij Baardaap zag, vind ze wel handig, je moet ze wel passend bij het type toestel hebben.
Smeken is heel iets anders dan vragen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets...we begrijpen elkaar weer, ik ga verdomme niet smeken of ik even langs mag.
Zo'n hekel aan die mensen die met hun hele gezin en ik weet niet hoeveel koters aan het winkelen slaan, en ze precies op dat moment ook moeten opvoeden en dan alles blokkeren. Om 18.00 na werktijd. Dan denk ik: ga dan 's morgens of zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heb tot nu toe 1 keer slaande ruzie daardoor gehad, een jaar of 5 geleden in de AH.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n winkelwagen voor.
Dan zitten de kids op schoolquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan die mensen die met hun hele gezin en ik weet niet hoeveel koters aan het winkelen slaan, en ze precies op dat moment ook moeten opvoeden en dan alles blokkeren. Om 18.00 na werktijd. Dan denk ik: ga dan 's morgens of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |