ik zag er een paar weken geleden 1 toen ik naar mijn werk reed. echt een grote maan boven de skyline van Den Haag. Zo jammer dat ik er geen foto van kon nemen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is inderdaad groter als normaal. En er is een volle maan tijdens de lente equinox. Dat gebeurt zelden. Dus dat wordt weer gehypt. Alles wat je ziet is een maan die groter lijkt als "normaal".
Absoluutquote:
Sorry nothing but respect voor je flapquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat er mis is met een beschermdingetje wat jij flap noemt en ik zie ze niet alleen bij 50+
Wat lief dat die etterbakjes je meteen kwamen helpen. En dinsdag al verhuizen, dat is fijn, als je er eenmaal zit kan je vanaf daar verder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb extra hulp. Kwamen meteen aan de deur. Waren van die lui van het AZC van de school waar ik werk. Die ettertjes, je weet wel.
Dus wat ik moest doen is gedaan en dinsdag de verhuiswagen. En voel me best ok, kan nog veel.
Geen idee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja jeweetwel zo’n phone case die je open kan vouwen
Ik weet niet wat je gaat doen, maar sterkte van mij ook dan maarquote:
Stem ze. Als het even kan geen FvD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens stemmen en eten. Succes en Sterkte, Disana. We zien je hier gauw weer
wie zegt dat ik een flap heb?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sorry nothing but respect voor je flap
Dit is het pruimen topicquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja balen. En ik was niet beledigd door je TT hoor, ik ben maar een eenvoudige heterovrouw.
Dat zei ik niet. Ik vind het vreemd dat je je zo onbehouwen gedraagt als je geen ruzie met die mensen hebt. Met mij zou je wel een woordenwisseling krijgen als je zo tegen me zou doen in de supermarkt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus, als ik iemand uit de omgeving 'ken' maar er verder niets mee heb, vind niet iedereen even aardig namelijk, dan moet ik er ruzie mee hebben?
s morgens vroeg? Want dan lijkt ie optisch nóg groter. En heel mooi ja. Ik geniet er altijd wel van. Behalve als ik sterren wil kijken, dan is er teveel licht van dat dingquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zag er een paar weken geleden 1 toen ik naar mijn werk reed. echt een grote maan boven de skyline van Den Haag. Zo jammer dat ik er geen foto van kon nemen.
Het is weer niet te pruimen hier.quote:
Jij lijkt mij ook niet het type die mensen bewust onbehouwen de weg blokkeert.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik vind het vreemd dat je je zo onbehouwen gedraagt als je geen ruzie met die mensen hebt. Met mij zou je wel een woordenwisseling krijgen als je zo tegen me zou doen in de supermarkt.
ja om een uurtje of half 8 of zo, en dan net schuin achter de skyline, was echt een plaatjequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
s morgens vroeg? Want dan lijkt ie optisch nóg groter. En heel mooi ja. Ik geniet er altijd wel van. Behalve als ik sterren wil kijken, dan is er teveel licht van dat ding
kuttopicquote:
Nou weet ik het nóg niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jawellll met zo’n flaahaaap
[ afbeelding ]
Flapper de flap?quote:
Lief dat je aan mij denkt terwijl je zelf veel moeilijker zit. Dat van mij is maar tijdelijk. Dikke knuffel voor jou.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is waar, je hebt enorm geluk gehad. Succes met je genezing dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |