quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig was het een bedquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je er goed van af bent gekomen. Van de trap afvallen en een bank op je krijgen is ook niet niks. Ik hoop dat je snel hersteld.
Je denkt dat ik hier een vreemde ben en niemand 'ken'?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar baseerde je je dan op? Kende je die mensen dan?
Piano spelenquote:
Had ik al.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
zolang je maar geen batsneus krijgt, is alles best
Je had je nek kunnen brekenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Loop met zijstuk van het bed van de trap af, achterwaarts, en stap mis. Was pas op de 2e tree van boven. Dus ik rambam naar beneden en dat bedstuk viel precies op mijn neus.
Maar had ook op mijn ogen kunnen vallen. En dat is niet gebeurd. Strontgeluk gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geluk bij een ongeluk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Loop met zijstuk van het bed van de trap af, achterwaarts, en stap mis. Was pas op de 2e tree van boven. Dus ik rambam naar beneden en dat bedstuk viel precies op mijn neus.
Maar had ook op mijn ogen kunnen vallen. En dat is niet gebeurd. Strontgeluk gehad.
O, je kende ze wel? Heb je dan ruzie met ze of zo?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je denkt dat ik hier een vreemde ben en niemand 'ken'?
Helderziend?
nee, tis bewolkt hierquote:
Heb ik ook en tja soms wordt je idd wel eens teleurgesteld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lastig. Ik heb dat helemaal niet, denk omdat ik meestal uitga van het positieve van een ander mens. En natuurlijk word ik dan weleens teleurgesteld, maar dat is altijd nog beter dan overal iets achter zoeken.
Hoezo politiek correct. Het is de realiteit waar ik tegenaan loopt. Ik zou het liefst zwart/wit alle racisten, homohaters en antisemieten uit m’n leven bannen of iig negeren, maar dan hou ik geen collega’s en familie meer over. Dan moet je maar proberen de positieve kanten te blijven zien, in discussie blijven gaan en hopen dat het ooit beter wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een politiek correct antwoord. Ze waren de grappigste van de klas
vanavond de super worm moon. Zeldnaam, tijdens de spring equinox.quote:
Gister wel. Vandaag was het bewolkt. Ik ga zo even kijken of ze te zien isquote:
Ik heb met niemand ruzie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, je kende ze wel? Heb je dan ruzie met ze of zo?
ssssssstquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]Microbevinkjes en echte bevingen hebben verschillende oorzaken.
niemand heeft zo'n neus als bats,quote:
Dat is best triestquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoezo politiek correct. Het is de realiteit waar ik tegenaan loopt. Ik zou het liefst zwart/wit alle racisten, homohaters en antisemieten uit m’n leven bannen of iig negeren, maar dan hou ik geen collega’s en familie meer over. Dan moet je maar proberen de positieve kanten te blijven zien, in discussie blijven gaan en hopen dat het ooit beter wordt.
Ja jeweetwel zo’n phone case die je open kan vouwenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoesje met flapje50+ flap.
Ik prop die hele bos pasjes in mijn portemonnee.
Heb extra hulp. Kwamen meteen aan de deur. Waren van die lui van het AZC van de school waar ik werk. Die ettertjes, je weet wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo maakte dus geen grapje
Jeetje wat een pech, maar gelukkig redelijk goed afgelopen en staat het de planning voor de verhuizing verder niet al te erg in de weg.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:07 schreef Recce het volgende:
[..]dat is wel coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je lange vingers?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |