Ik ram mijn kar erlangs, tussendoor, overheen, om het even.quote:
Microquakes Detected On Mars For The First Timequote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nog niets over gelezen. Zijn de eerste resultaten van SEIS bekend?
Die! Ik kon het onderdrukken.quote:
Heb je ook zo’n hoesje met zo’n flapje waar heel handig je pasjes in kunnen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ben traag met typen en helemaal op smartphone.
jesus Tilquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je ook zo’n hoesje met zo’n flapje waar heel handig je pasjes in kunnen?De 50+ flap
Denk niet zwart?quote:
Ja, man, met stuk bed op mijn neus. Heb bloedneus gehad die niet normaal was dus naar de huisartsenpost want het was natuurlijk op een zondag. Arm deed ook raar maar had dat nog niet door want wat paniek door dat bloed wat maar bleef spuiten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marsani, hoe is het met jou? Ik las dat je van de trap was gevallen?
Lastig. Ik heb dat helemaal niet, denk omdat ik meestal uitga van het positieve van een ander mens. En natuurlijk word ik dan weleens teleurgesteld, maar dat is altijd nog beter dan overal iets achter zoeken.quote:
Nu ik er op let, gebruik ik steeds andere vingers voor dezelfde letter. Allemaal niet erg handig. Ik gebruik tijdens pianospelen ook vaak elke keer andere vingerzettingen, dat maakt de kans op fouten een stuk groter.quote:
wat? ben je van de trap gevallen? Jee Marsani tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb gebroken neus, en nu sinds gisteravond van die bloeduitstortingen rond mijn ogen. Maar is mooi gebroken dus niet aanzitten en geneest vanzelf. Ook rechterarm uit de kom, is terug gezet. Was niet grappig. Veel blauwe plekken daar en arm ontzien omdat de banden opgerekt zijn.
Maar heb niks geen pijn, ja wat ongemak, dus ga rustig door met inpakken. Dus al met al veel geluk gehad, had erger kunnen zijn. Dit gaat gewoon weer over.
Lief dat je vraagt.
ik heb serieus een tijd gedacht dat hij 'denk in de kleur van je huid' zongquote:
Ik heb hier hele andere associaties bijquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je ook zo’n hoesje met zo’n flapje waar heel handig je pasjes in kunnen?De 50+ flap
Nooit in verdiept die partij. Maar je hebt wel gelijk, dan krijg je de hele boel over je heen. Dacht dat ik dat nu al kreeg met mijn VVD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat zo? Mwah..als je nou FvD zou stemmen...
Het klinkt afschuwelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, man, met stuk bed op mijn neus. Heb bloedneus gehad die niet normaal was dus naar de huisartsenpost want het was natuurlijk op een zondag. Arm deed ook raar maar had dat nog niet door want wat paniek door dat bloed wat maar bleef spuiten.
Heb gebroken neus, en nu sinds gisteravond van die bloeduitstortingen rond mijn ogen. Maar is mooi gebroken dus niet aanzitten en geneest vanzelf. Ook rechterarm uit de kom, is terug gezet. Was niet grappig. Veel blauwe plekken daar en arm ontzien omdat de banden opgerekt zijn.
Maar heb niks geen pijn, ja wat ongemak, dus ga rustig door met inpakken. Dus al met al veel geluk gehad, had erger kunnen zijn. Dit gaat gewoon weer over.
Lief dat je vraagt.
PIANOSPELEN?? wutquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu ik er op let, gebruik ik steeds andere vingers voor dezelfde letter. Allemaal niet erg handig. Ik gebruik tijdens pianospelen ook vaak elke keer andere vingerzettingen, dat maakt de kans op fouten een stuk groter.
Heb wel enige mensenkennis hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lastig. Ik heb dat helemaal niet, denk omdat ik meestal uitga van het positieve van een ander mens. En natuurlijk word ik dan weleens teleurgesteld, maar dat is altijd nog beter dan overal iets achter zoeken.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ram mijn kar erlangs, tussendoor, overheen, om het even.
zolang je maar geen batsneus krijgt, is alles bestquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, man, met stuk bed op mijn neus. Heb bloedneus gehad die niet normaal was dus naar de huisartsenpost want het was natuurlijk op een zondag. Arm deed ook raar maar had dat nog niet door want wat paniek door dat bloed wat maar bleef spuiten.
Lief dat je vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |