"Mag ik er even langs?"quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over verdraagzaamheid gesproken.
Mensen zouden ook eens wat vaker tot 10 moeten tellen.
Kan jij even langs komen om mijn beeldscherm enzo schoon te maken.quote:
Gelukkig weet ik dat soort onzin vaak te vermijden. Ik lees liever over asteroïden. Ze hebben ontdekt dat een asteroïde die nu onderzocht wordt, af en toe kleine uitbarstingen heeft waarbij steentjes omhoog komen:quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bizarder is wat ze overal qua redeneringen en gedachtegoed neer plempen.
Zeer kwalijk dat laatste.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus kan daar geen oordeel over vellen. Heb hier en daar wel eens uitspraken van Mods gelezen waarvan de honden geen brood lusten. Mods moeten hun mening mogen zeggen, zeker, maar modtaak staat voorop. Als hun posts over de schreef of opruiend zijn, is dat kwalijk.
Recce heb je over die trillingen op Mars gehoord?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat soort onzin vaak te vermijden. Ik lees liever over asteroïden. Ze hebben ontdekt dat een asteroïde die nu onderzocht wordt, af en toe kleine uitbarstingen heeft waarbij steentjes omhoog komen:
[ afbeelding ]
Is dat zo? Mwah..als je nou FvD zou stemmen...quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:51 schreef Marsani het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt. Want volgens mij is dat nog wel een taboe. Ook eens met veel van GL trouwens.
Vreselijk, dat kan niet. Die mod moet gewoon weg. Ongeschikt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, dit was er eentje die met opzet allerlei dingen uit het verband trok. Volgens hem stonden alle moslims op de schoolbanken te juichen na die schietpartij nav één tweet van een onderwijzeres die verbaasd was over de reactie van haar leerlingen toen bleek dat de schutter een cultfiguur op GS was.
Ik heb daar nooit moeite meequote:Op woensdag 20 maart 2019 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vandaag in de Jumbo dus niet, ze waren niet aan het bellen maar blokkeerden met hun 2-en wel het hele gangpad, pleur ff op zeg..
Mijn pinken doen ook niet heel veel tijdens het typen. Af en toe wordt er één wakker.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lichtelijk gebogen, ze lijken niet erg bij de rest te horen
Het is nog makkelijker om gewoon ervoor te zorgen dat je niemand in de weg staat.quote:
Sterrenstofquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat soort onzin vaak te vermijden. Ik lees liever over asteroïden. Ze hebben ontdekt dat een asteroïde die nu onderzocht wordt, af en toe kleine uitbarstingen heeft waarbij steentjes omhoog komen:
[ afbeelding ]
Nee gelukkig geen gewonden. Maar dat was ook het lastige, degenen die helemaal gek werden waren ook de leukste/grappigste figuren uit de klas waar ik ook veel leuke herinneringen aan heb.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog net geen betonschaar in je gezicht ?
Heel soms. Een s'je bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn pinken doen ook niet heel veel tijdens het typen. Af en toe wordt er één wakker.
Jij voelt je serieus uitgedaagd als je er niet langs kan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nog makkelijker om gewoon ervoor te zorgen dat je niemand in de weg staat.
Neuh, het is geen uitdagen...![]()
Alsof je contact kan krijgen met iemand die met der smoel in der telefoon hangt. Voor je het weet wordt je aangeklaagd voor verkrachting of pedofilie.quote:
Ik voel een liedje opkomenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee gelukkig geen gewonden. Maar dat was ook het lastige, degenen die helemaal gek werden waren ook de leukste/grappigste figuren uit de klas waar ik ook veel leuke herinneringen aan heb.Jammer dat niet alles lekker zwart wit is.
Soms wel, soms niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij voelt je serieus uitgedaagd als je er niet langs kan?
*proest*quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof je contact kan krijgen met iemand die met der smoel in der telefoon hangt. Voor je het weet wordt je aangeklaagd voor verkrachting of pedofilie.
Hoe heb je het opgelost?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nog makkelijker om gewoon ervoor te zorgen dat je niemand in de weg staat.
Neuh, het is geen uitdagen...![]()
Nee, daar heb ik nog niets over gelezen. Zijn de eerste resultaten van SEIS bekend?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Recce heb je over die trillingen op Mars gehoord?
Man man manquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof je contact kan krijgen met iemand die met der smoel in der telefoon hangt. Voor je het weet wordt je aangeklaagd voor verkrachting of pedofilie.
quote:
Dat is zeker irritant, maar jij hebt nou ook niet de beste reputatie in uitkijken-waar-je-loopt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet? Het is voor mij gewoonweg frustrerend als er iemand voor mijn neus loopt te slenteren omdat ze met de telefoon bezig zijn. Flikker op zeg ga aan de kant staan ofzo.
Ik ram mijn kar erlangs, tussendoor, overheen, om het even.quote:
Microquakes Detected On Mars For The First Timequote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nog niets over gelezen. Zijn de eerste resultaten van SEIS bekend?
Die! Ik kon het onderdrukken.quote:
Heb je ook zo’n hoesje met zo’n flapje waar heel handig je pasjes in kunnen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ben traag met typen en helemaal op smartphone.
jesus Tilquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je ook zo’n hoesje met zo’n flapje waar heel handig je pasjes in kunnen?De 50+ flap
Denk niet zwart?quote:
Ja, man, met stuk bed op mijn neus. Heb bloedneus gehad die niet normaal was dus naar de huisartsenpost want het was natuurlijk op een zondag. Arm deed ook raar maar had dat nog niet door want wat paniek door dat bloed wat maar bleef spuiten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marsani, hoe is het met jou? Ik las dat je van de trap was gevallen?
Lastig. Ik heb dat helemaal niet, denk omdat ik meestal uitga van het positieve van een ander mens. En natuurlijk word ik dan weleens teleurgesteld, maar dat is altijd nog beter dan overal iets achter zoeken.quote:
Nu ik er op let, gebruik ik steeds andere vingers voor dezelfde letter. Allemaal niet erg handig. Ik gebruik tijdens pianospelen ook vaak elke keer andere vingerzettingen, dat maakt de kans op fouten een stuk groter.quote:
wat? ben je van de trap gevallen? Jee Marsani tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb gebroken neus, en nu sinds gisteravond van die bloeduitstortingen rond mijn ogen. Maar is mooi gebroken dus niet aanzitten en geneest vanzelf. Ook rechterarm uit de kom, is terug gezet. Was niet grappig. Veel blauwe plekken daar en arm ontzien omdat de banden opgerekt zijn.
Maar heb niks geen pijn, ja wat ongemak, dus ga rustig door met inpakken. Dus al met al veel geluk gehad, had erger kunnen zijn. Dit gaat gewoon weer over.
Lief dat je vraagt.
ik heb serieus een tijd gedacht dat hij 'denk in de kleur van je huid' zongquote:
Ik heb hier hele andere associaties bijquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je ook zo’n hoesje met zo’n flapje waar heel handig je pasjes in kunnen?De 50+ flap
Nooit in verdiept die partij. Maar je hebt wel gelijk, dan krijg je de hele boel over je heen. Dacht dat ik dat nu al kreeg met mijn VVD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat zo? Mwah..als je nou FvD zou stemmen...
Het klinkt afschuwelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, man, met stuk bed op mijn neus. Heb bloedneus gehad die niet normaal was dus naar de huisartsenpost want het was natuurlijk op een zondag. Arm deed ook raar maar had dat nog niet door want wat paniek door dat bloed wat maar bleef spuiten.
Heb gebroken neus, en nu sinds gisteravond van die bloeduitstortingen rond mijn ogen. Maar is mooi gebroken dus niet aanzitten en geneest vanzelf. Ook rechterarm uit de kom, is terug gezet. Was niet grappig. Veel blauwe plekken daar en arm ontzien omdat de banden opgerekt zijn.
Maar heb niks geen pijn, ja wat ongemak, dus ga rustig door met inpakken. Dus al met al veel geluk gehad, had erger kunnen zijn. Dit gaat gewoon weer over.
Lief dat je vraagt.
PIANOSPELEN?? wutquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu ik er op let, gebruik ik steeds andere vingers voor dezelfde letter. Allemaal niet erg handig. Ik gebruik tijdens pianospelen ook vaak elke keer andere vingerzettingen, dat maakt de kans op fouten een stuk groter.
Heb wel enige mensenkennis hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lastig. Ik heb dat helemaal niet, denk omdat ik meestal uitga van het positieve van een ander mens. En natuurlijk word ik dan weleens teleurgesteld, maar dat is altijd nog beter dan overal iets achter zoeken.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ram mijn kar erlangs, tussendoor, overheen, om het even.
zolang je maar geen batsneus krijgt, is alles bestquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, man, met stuk bed op mijn neus. Heb bloedneus gehad die niet normaal was dus naar de huisartsenpost want het was natuurlijk op een zondag. Arm deed ook raar maar had dat nog niet door want wat paniek door dat bloed wat maar bleef spuiten.
Lief dat je vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |