Mo maakte dus geen grapjequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, man, met stuk bed op mijn neus. Heb bloedneus gehad die niet normaal was dus naar de huisartsenpost want het was natuurlijk op een zondag. Arm deed ook raar maar had dat nog niet door want wat paniek door dat bloed wat maar bleef spuiten.
Heb gebroken neus, en nu sinds gisteravond van die bloeduitstortingen rond mijn ogen. Maar is mooi gebroken dus niet aanzitten en geneest vanzelf. Ook rechterarm uit de kom, is terug gezet. Was niet grappig. Veel blauwe plekken daar en arm ontzien omdat de banden opgerekt zijn.
Maar heb niks geen pijn, ja wat ongemak, dus ga rustig door met inpakken. Dus al met al veel geluk gehad, had erger kunnen zijn. Dit gaat gewoon weer over.
Lief dat je vraagt.
Hoesje met flapjequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je ook zo’n hoesje met zo’n flapje waar heel handig je pasjes in kunnen?De 50+ flap
Lieve hemel, ik vind dat niet niets. Hopelijk geneest het snel. Sterkte.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, man, met stuk bed op mijn neus. Heb bloedneus gehad die niet normaal was dus naar de huisartsenpost want het was natuurlijk op een zondag. Arm deed ook raar maar had dat nog niet door want wat paniek door dat bloed wat maar bleef spuiten.
Heb gebroken neus, en nu sinds gisteravond van die bloeduitstortingen rond mijn ogen. Maar is mooi gebroken dus niet aanzitten en geneest vanzelf. Ook rechterarm uit de kom, is terug gezet. Was niet grappig. Veel blauwe plekken daar en arm ontzien omdat de banden opgerekt zijn.
Maar heb niks geen pijn, ja wat ongemak, dus ga rustig door met inpakken. Dus al met al veel geluk gehad, had erger kunnen zijn. Dit gaat gewoon weer over.
Lief dat je vraagt.
Daar is tegenwoordig wel iets aan te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hier hele andere associaties bij
Je bedoelt dat je je door vooroordelen laat leiden? Want die mensen in de Jumbo kende je toch niet, neem ik aan.quote:
Denk dat we elkaar begrijpen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Lief dat je vraagt.
Het is gelukkig een vrij ruime Jumbo.quote:
Ik vind de VVD nog in de spanne van 'redelijke/redelijk fatsoenlijke' partijen liggen. En daarom niets mis mee hoor om daar op te stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nooit in verdiept die partij. Maar je hebt wel gelijk, dan krijg je de hele boel over je heen. Dacht dat ik dat nu al kreeg met mijn VVD.
Ik lees het nu. Wel gaaf en ook een goede indicatie dat het instrument werkt, maar ze hebben dus nog geen echt Marsbeving gedetecteerd. Het andere instrument, de mol, zit vast op een steen of zit nu scheef in de behuizing doordat-ie een steen tegenkwam. Hopelijk krijgen ze die weer goed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Microquakes Detected On Mars For The First Time
Nope.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo maakte dus geen grapje
Jeetje wat een pech, maar gelukkig redelijk goed afgelopen en staat het de planning voor de verhuizing verder niet al te erg in de weg.
Ik wil het niet weten!quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
50+ flappiesquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
zolang je maar geen batsneus krijgt, is alles best
Als ik had gestemd had ik waarschijnlijk ook VVD gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nooit in verdiept die partij. Maar je hebt wel gelijk, dan krijg je de hele boel over je heen. Dacht dat ik dat nu al kreeg met mijn VVD.
Dat heeft toch niet met mensenkennis te maken? Of kende je de mensen die in de weg stonden?quote:
Wat een politiek correct antwoord. Ze waren de grappigste van de klasquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee gelukkig geen gewonden. Maar dat was ook het lastige, degenen die helemaal gek werden waren ook de leukste/grappigste figuren uit de klas waar ik ook veel leuke herinneringen aan heb.Jammer dat niet alles lekker zwart wit is.
Bedankt voor deze tipquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig wel iets aan te doen.
Kom je weer met je vooroordelen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je door vooroordelen laat leiden? Want die mensen in de Jumbo kende je toch niet, neem ik aan.
jawel..microbevinkjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees het nu. Wel gaaf en ook een goede indicatie dat het instrument werkt, maar ze hebben dus nog geen echt Marsbeving gedetecteerd. Het andere instrument, de mol, zit vast op een steen of zit nu scheef in de behuizing doordat-ie een steen tegenkwam. Hopelijk krijgen ze die weer goed.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:06 schreef Voxs het volgende:
En dan nog: ieder heeft stemrecht en recht te stemmen wat hem/haar goed dunkt. Maar sommige partijen, daar word ik niet vrolijk van.
Loop met zijstuk van het bed van de trap af, achterwaarts, en stap mis. Was pas op de 2e tree van boven. Dus ik rambam naar beneden en dat bedstuk viel precies op mijn neus.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat? ben je van de trap gevallen? Jee Marsani toch
Fijn om te horen dat je er goed van af bent gekomen. Van de trap afvallen en een bank op je krijgen is ook niet niks. Ik hoop dat je snel hersteld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Lief dat je vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |