quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
Ik ga aan de soep. Fijne verkiezingsavond! Hopelijk valt de schade een beetje mee.
Actie, reactie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar waarom doe je dan zo onbehouwen tegen die mensen?
Eens post je je pianospel hoor! Eet smakelijk!quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
Ik ga aan de soep. Fijne verkiezingsavond! Hopelijk valt de schade een beetje mee.
ow ja er is weer een bijzondere las ik ergens. Maar wat dan? Zo'n hele grote weer?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
vanavond de super worm moon. Zeldnaam, tijdens de spring equinox.
Vooral dank voor de zoenen enzo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:10 schreef sacha het volgende:
en Disana, voor morgen veel sterkte, beterschap, zoenen en zo
Sterkte hoeft niet hoor, had een bril op en die was versplinterd, maar niet in mijn ogen. Ik vind dat ik veel geluk had. En bijna geen pijn, niets wat een Naproxen op kan lossen iig. Genezing zes weken. Neus dan. Dus niet aan zitten en niet peuteren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve hemel, ik vind dat niet niets. Hopelijk geneest het snel. Sterkte.
Hij is inderdaad groter als normaal. En er is een volle maan tijdens de lente equinox. Dat gebeurt zelden. Dus dat wordt weer gehypt. Alles wat je ziet is een maan die groter lijkt als "normaal".quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja er is weer een bijzondere las ik ergens. Maar wat dan? Zo'n hele grote weer?
Oh Saantje sterkte en komt helemaal goed. Tot zaterdagquote:
* Superbadeendje geeft nog een extra kusje.quote:
Dat is waar, je hebt enorm geluk gehad. Succes met je genezing dan maar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Sterkte hoeft niet hoor, had een bril op en die was versplinterd, maar niet in mijn ogen. Ik vind dat ik veel geluk had. En bijna geen pijn, niets wat een Naproxen op kan lossen iig. Genezing zes weken. Neus dan. Dus niet aan zitten en niet peuteren.Wel neiging toe, zitten korsten in denk ik.
Eet smakelijk trouwens voor diegenen die zitten te lezen en te eten.
Ik moet heel vriendelijk vragen of ik ergens misschien langs mag als mensen bewust en moedwillig pontificaal de weg blokkeren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:12 schreef Prisha het volgende:
Scrut en Mo zijn net Tony Stark en Doctor Strange als die elkaar voor t eerst zien
ik snap echt niet wat er mis is met een beschermdingetje wat jij flap noemt en ik zie ze niet alleen bij 50+quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is toch zo! Allemaal hetzelfde die lui![]()
Dus je gaat er vanuit dat ze je met opzet in de weg stonden? Dat vind ik wel vreemd, zeker als je ze wel kent maar geen ruzie met ze hebt.quote:
Nou gewoon erachter komen waarom iemand zo stemt, en dan is het vaak om een oppervlakkige reden en niet die ernstige die hier besproken waren. Mijn ervaring dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:06 schreef Voxs het volgende:
En dan nog: ieder heeft stemrecht en recht te stemmen wat hem/haar goed dunkt. Maar sommige partijen, daar word ik niet vrolijk van.
Dank je wel Eendje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje geeft nog een extra kusje.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik ook en tja soms wordt je idd wel eens teleurgesteld.
Ik vind het bovenstaande niet echt positiefquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof je contact kan krijgen met iemand die met der smoel in der telefoon hangt. Voor je het weet wordt je aangeklaagd voor verkrachting of pedofilie.
Dat laatste hoop ik zeer zeker ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh Saantje sterkte en komt helemaal goed. Tot zaterdag
Ja balen. En ik was niet beledigd door je TT hoor, ik ben maar een eenvoudige heterovrouw.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:16 schreef FANN het volgende:
Nou ik heb een beetje teruggelezen, was dus geen handige TT dus. ik had geen idee of dat iemand
daar mee had beledigd dat is voor mij namelijk helemaal geen issue........
maar goed........
Belangrijker... Sterkte Disana, klote weer!
Dus, als ik iemand uit de omgeving 'ken' maar er verder niets mee heb, vind niet iedereen even aardig namelijk, dan moet ik er ruzie mee hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je gaat er vanuit dat ze je met opzet in de weg stonden? Dat vind ik wel vreemd, zeker als je ze wel kent maar geen ruzie met ze hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |