Neuh, zo willen ze overkomen. Wilders was vroeger gewoon een rechtse VVD-er. Die zou als het even kan gewoon de bijstand af willen schaffen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Pvv is hardstikke links economisch trouwens
Ok ik ben de weg kwijtquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dat is wel wat de PVV en FvD doen, en dat is wat Tilly zegt. Dat is debiel.
Ik snapte je ook meteen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het geldt gewoon voor iedereen, gedraag je fatsoenlijk.
Als reactie op je reactie betreffende moderators: Ik lees zulke topics bewust niet. Maar dat sommige Mods behoorlijk over grenzen gaan: ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dat is wel wat de PVV en FvD doen, en dat is wat Tilly zegt. Dat is debiel.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel een liedje aankomen.
De huidige schoolgaande generatie hier in de stad is daar inderdaad helemaal niet mee bezig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:40 schreef TillyB het volgende:
Wat dat betreft is een deel van de jongere generatie daar automatisch minder radicaal in. Als je bij allochtonen in de klas zit zie je de problematische psycho’s maar ook degenen die niet opvallen en gebukt gaan onder die leipo’s die het slechte imago in stand houden. Dan denk je wel 3x na voordat je op fascisten stemt, dat kan je je weldenkende klasgenoten niet aandoen.
Thx..quote:
Jij weet.quote:
Nog nooit meegemaakt. Ik vind juist dat de jongere generatie beter met hun telefoon om kan gaan dan 30+ers. Om over 50+ers maar te zwijgen, daar krijg je helemaal geen contact meer mee als ze 6 minuten lang met de gestrekte wijsvinger een appje van 10 woorden zitten te rammen. Totaal van de wereld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onzin? Ik ga wel eens winkelen en maak gebruik van het ov. Je moest eens weten hoe vaak ik het meemaak dat iemand voor mijn poten zit te strompelen om dat de telefoon belangrijker is.
Hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Ik vind juist dat de jongere generatie beter met hun telefoon om kan gaan dan 30+ers. Om over 50+ers maar te zwijgen, daar krijg je helemaal geen contact meer mee als ze 6 minuten lang met de gestrekte wijsvinger een appje van 10 woorden zitten te rammen. Totaal van de wereld.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
Om over 50+ers maar te zwijgen, daar krijg je helemaal geen contact meer mee als ze 6 minuten lang met de gestrekte wijsvinger een appje van 10 woorden zitten te rammen. Totaal van de wereld.
Voel jij je aangesproken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Oei. FvD op één met 46% en GL op twee met 9%. De PVV heeft onder de FOK!-ers kennelijk afgedaan en krijgt maar 3%.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
POL / POLL: 2# Waarop stemt Fok! bij de Provinciale Statenverkiezing
En dat is best goed. Ik zie het hier om de hoek ook. alles loopt door elkaar helemaal prima. Maar geschiedenis is geschiedenis.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De huidige schoolgaande generatie hier in de stad is daar inderdaad helemaal niet mee bezig.
Nee, ik zag mijn vader voor me.quote:
VVD gestemd. Niet met alles eens maar vind wel dat het goed gaat in Nederland onder leiding van Rutte.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
POL / POLL: 2# Waarop stemt Fok! bij de Provinciale Statenverkiezing
Ja teringquote:
Klopt. Jongeren zijn daar veel beter in.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Ik vind juist dat de jongere generatie beter met hun telefoon om kan gaan dan 30+ers. Om over 50+ers maar te zwijgen, daar krijg je helemaal geen contact meer mee als ze 6 minuten lang met de gestrekte wijsvinger een appje van 10 woorden zitten te rammen. Totaal van de wereld.
600+ stemmers, vandaar mijn correctie, dat is nog niet half fok. Enkel de grote roepers, en in politiek, daar is wel meer dan de helft FvD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Oei. FvD op één met 46% en GL op twee met 9%. De PVV heeft onder de FOK!-ers kennelijk afgedaan en krijgt maar 3%.
Baardaap verteld mij wel eens over collega's van mijn lftd die een drama zijn op de pc.quote:
Prima toch, ieder zijn recht op eigen stemquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
VVD gestemd. Niet met alles eens maar vind wel dat het goed gaat in Nederland onder leiding van Rutte.
Mijn mening op dit moment.
Heb jij geen last van natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx..
Ach ja, ben het wel gewend dat sommige lieden anderen graag in een bepaalde hoek willen zetten.
Het is inderdaad geen representatieve steekgroep zo, maar het blijft bizar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
600+ stemmers, vandaar mijn correctie, dat is nog niet half fok. Enkel de grote roepers, en in politiek, daar is wel meer dan de helft FvD.
Nee gast die zijn vergroeid met die mobiel en lopen zonder pardon onder de tram of vrachtwagenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Jongeren zijn daar veel beter in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |