abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 maart 2019 @ 12:14:52 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185735025
Een nieuwe start




Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carrièrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

Filmpjes en plaatjes hieronder in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_185735086
quote:
Ik vond hem wel grappig. Je mag toch wel gewoon cartoons maken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 20 maart 2019 @ 12:23:32 #3
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185735165
Prenten over Mohammed mogen toch ook? Dan zeker ook over deze profeet.
pi_185735211
quote:
6s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:23 schreef Nibb-it het volgende:
Prenten over Mohammed mogen toch ook? Dan zeker ook over deze profeet.
Mag ook inderdaad.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 maart 2019 @ 12:37:23 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185735450
quote:
6s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:23 schreef Nibb-it het volgende:
Prenten over Mohammed mogen toch ook? Dan zeker ook over deze profeet.
Vooralsnog word je voor dat eerste overhoop geknald.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185735475
Over 'LPF-taferelen': daar gingen toch die royementen van vorig jaar over? Eerst werden er in rap tempo provinciale afdelingen uit de grond gestampt. Vervolgens werd er door de landelijke leiding op de rem getrapt. Toen waren er weer mensen over de zeik en wilden ze meer inspraak. Toen werden ze uit de partij gezet.

Ik weet niet of het in alle provincies hetzelfde is, maar je ziet vaak FvD niet meedoen aan provinciale debatten, niet meewerken aan provinciale kieswijzers, enz. Hier in Grunn zijn de provinciale kandidaten van FvD (en DENK!) volledig onzichtbaar. De lijsttrekker is ook de contactpersoon van de afdeling. Van de 10 mensen op de lijst wonen er 5 in de provincie, en dat is ook net genoeg voor het aantal zetels dat ze volgens de peilingen gaan halen. Ik denk dat ze regionaal beheerst willen opbouwen en nu volledig inzetten op de Eerste Kamer.

Het is daarom ook dat ik vandaag met een wat gemengd gevoel heb gestemd op FvD. Het stuit me tegen de borst om te stemmen op een onbekende. Ik heb er toch voor gekozen omdat ik de FvD op landelijk niveau wil steunen en eerlijk gezegd ook niet heel veel om de Provinciale Staten geef. Maar na de verkiezingen moeten ze voorkomen dat ze twee jaar lang bekend komen te staan als de onzichtbare club die nooit bij de vergaderingen aanwezig is.

Nu springen ze hier ook niet erg in het oog. De maatschappelijke onvrede gaat hier eerder richting regionale partijen. FvD wordt dan één van vele partijen met 3-5 zetels. In andere provincies zal FvD echter de grootste worden. Je kunt dan niet om deelname aan het college heen en dan moet je ook kleur bekennen.

Ik denk dus wel dat de kans op LPF-taferelen klein is met gedisciplineerde provinciale vertegenwoordigers. In de begintijd had je nog even dat elke gefrustreerde VVD'er zo mee mocht doen, die zijn er vorig jaar uit getrapt. FvD is nu heel snel gegroeid in ledenaantal. Ruim de tijd om uit die groep het kaf van het koren te scheiden en lokaal en regionaal uit te bouwen.
pi_185735862
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:38 schreef Vasilevski het volgende:
Over 'LPF-taferelen': daar gingen toch die royementen van vorig jaar over? Eerst werden er in rap tempo provinciale afdelingen uit de grond gestampt. Vervolgens werd er door de landelijke leiding op de rem getrapt. Toen waren er weer mensen over de zeik en wilden ze meer inspraak. Toen werden ze uit de partij gezet.

Ik weet niet of het in alle provincies hetzelfde is, maar je ziet vaak FvD niet meedoen aan provinciale debatten, niet meewerken aan provinciale kieswijzers, enz. Hier in Grunn zijn de provinciale kandidaten van FvD (en DENK!) volledig onzichtbaar. De lijsttrekker is ook de contactpersoon van de afdeling. Van de 10 mensen op de lijst wonen er 5 in de provincie, en dat is ook net genoeg voor het aantal zetels dat ze volgens de peilingen gaan halen. Ik denk dat ze regionaal beheerst willen opbouwen en nu volledig inzetten op de Eerste Kamer.

Het is daarom ook dat ik vandaag met een wat gemengd gevoel heb gestemd op FvD. Het stuit me tegen de borst om te stemmen op een onbekende. Ik heb er toch voor gekozen omdat ik de FvD op landelijk niveau wil steunen en eerlijk gezegd ook niet heel veel om de Provinciale Staten geef. Maar na de verkiezingen moeten ze voorkomen dat ze twee jaar lang bekend komen te staan als de onzichtbare club die nooit bij de vergaderingen aanwezig is.

Nu springen ze hier ook niet erg in het oog. De maatschappelijke onvrede gaat hier eerder richting regionale partijen. FvD wordt dan één van vele partijen met 3-5 zetels. In andere provincies zal FvD echter de grootste worden. Je kunt dan niet om deelname aan het college heen en dan moet je ook kleur bekennen.

Ik denk dus wel dat de kans op LPF-taferelen klein is met gedisciplineerde provinciale vertegenwoordigers. In de begintijd had je nog even dat elke gefrustreerde VVD'er zo mee mocht doen, die zijn er vorig jaar uit getrapt. FvD is nu heel snel gegroeid in ledenaantal. Ruim de tijd om uit die groep het kaf van het koren te scheiden en lokaal en regionaal uit te bouwen.
LPF-taferelen hadden voornamelijk een oorzaak en dat was het wegvallen van de leider. Veel mensen wilden ten koste van alles de nieuwe leider worden. Als FvD morgen Baudet, Hiddema en Otten verliest, dan krijgen wij LPF-taferelen. In alle andere gevallen ben ik daar niet zo bang voor.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 maart 2019 @ 13:00:10 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185736000
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:54 schreef maan_man het volgende:

[..]

LPF-taferelen hadden voornamelijk een oorzaak en dat was het wegvallen van de leider. Veel mensen wilden ten koste van alles de nieuwe leider worden. Als FvD morgen Baudet, Hiddema en Otten verliest, dan krijgen wij LPF-taferelen. In alle andere gevallen ben ik daar niet zo bang voor.
LPF was al een puinhoop voor de leider weg was, de leider wist het enkel nog onder de duim te houden. Als het trio nu wegvalt, dan is er nu iig een beetje structuur om niet in complete chaos te vervallen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185736041
Als het driemanschap ineens weg zou vallen, dan zou de partij niet vechtend over straat gaan, maar eerder in de irrelevantie wegkwijnen totdat er weer sterke figuren boven komen drijven. Dat is wel een groot verschil met LPF-toestanden.

Ik denk trouwens ook dat het met die Nexit wel goed komt. Er was even wat ruis op de lijn. Maar het is een heel moeilijk onderwerp. De gemiddelde burger leest vandaag over Polen in de WW en denkt: "Nu ophouden, eruit treden!" Dan hoort hij morgen weer over de politieke verlamming in Engeland en dan draait hij weer 180 graden.

Je kunt prima principieel voor Nexit zijn maar het niet je belangrijkste speerpunt maken of het meteen in gang zetten op dag 1 dat je aan de macht komt. Eerst maar eens afwachten hoeveel eurosceptische partijen er straks aan de macht zijn in alle Europese landen, en hoe groot die vleugel straks in het Europees Parlement wordt. Straks heb je misschien twee hele grote eurosceptische fracties die de politieke unie willen tegenhouden of zelfs terug willen naar de oude EEG. Dat kun je dan positief beïnvloeden door er in te blijven in plaats van jezelf allerlei problemen op de hals te halen. Of misschien stemt de Nederlandse bevolking straks in een referendum wel gewoon voor 'Remain'.
pi_185736083
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:54 schreef maan_man het volgende:

[..]

LPF-taferelen hadden voornamelijk een oorzaak en dat was het wegvallen van de leider. Veel mensen wilden ten koste van alles de nieuwe leider worden. Als FvD morgen Baudet, Hiddema en Otten verliest, dan krijgen wij LPF-taferelen. In alle andere gevallen ben ik daar niet zo bang voor.
Onzin in tegenstelling tot de lpf heeft fvd een zeer goed verkiezingsprogramma(uitgezonderd klimaat) dat vele zal aanspreken. Mensen worden afgeschrikt door een volidioot die op trump achtige wijze politiek bedrijft en een louche beunhaas advocaat.

Het verwijderen van die twee zal er toe leiden dat fvd de grootste word.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 20 maart 2019 @ 13:06:30 #11
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185736170
Politieke zapcultuur

Tubantia-hoofdredacteur Martha Riemersma heeft nog een andere verklaring voor de populariteit van Forum voor Democratie. De partij bestaat vooral uit managers en ondernemers, zegt ze. "Mensen van buiten de Haagse bubbel, die weten wat er leeft in de maatschappij."

Juist die outsiderpositie zorgt voor aandacht, zegt Kees Boonman: "Forum voor Democratie is een nieuwe partij, in de politieke zapcultuur krijgen die aandacht, want de gevestigde partijen zijn vastgeroest. Die vernieuwen niet en bedrijven politiek van de vorige eeuw."

Volgens Boonman zegt de opkomst van Forum voor Democratie dan ook vooral iets over de andere partijen. "Zij zouden ook eens bij zichzelf te raden moeten gaan, waartoe zij op aarde zijn."

https://www.nporadio1.nl/(...)-die-hem-leuk-vinden

_O_ _O_ _O_
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185736265
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:02 schreef Vasilevski het volgende:
Als het driemanschap ineens weg zou vallen, dan zou de partij niet vechtend over straat gaan, maar eerder in de irrelevantie wegkwijnen totdat er weer sterke figuren boven komen drijven. Dat is wel een groot verschil met LPF-toestanden.

Ik denk trouwens ook dat het met die Nexit wel goed komt. Er was even wat ruis op de lijn. Maar het is een heel moeilijk onderwerp. De gemiddelde burger leest vandaag over Polen in de WW en denkt: "Nu ophouden, eruit treden!" Dan hoort hij morgen weer over de politieke verlamming in Engeland en dan draait hij weer 180 graden.

Je kunt prima principieel voor Nexit zijn maar het niet je belangrijkste speerpunt maken of het meteen in gang zetten op dag 1 dat je aan de macht komt. Eerst maar eens afwachten hoeveel eurosceptische partijen er straks aan de macht zijn in alle Europese landen, en hoe groot die vleugel straks in het Europees Parlement wordt. Straks heb je misschien twee hele grote eurosceptische fracties die de politieke unie willen tegenhouden of zelfs terug willen naar de oude EEG. Dat kun je dan positief beïnvloeden door er in te blijven in plaats van jezelf allerlei problemen op de hals te halen. Of misschien stemt de Nederlandse bevolking straks in een referendum wel gewoon voor 'Remain'.
Dat klopt, maar we hebben gezien dat de EU niet verandert op de D66-manier. "Het moet democratischer, dus we vragen het nog een keer heel lief. Nee? Nou ja, Europa is heel belangrijk."

De EU zou zich dood moeten schamen dat de helft van de Britten er uit wil. Sterker nog, die zou zich dood moeten schamen dat het niet in elke lidstaat 90% steun onder de bevolking heeft. Maar goed, het is dan ook een neoliberaal antidemocratisch project, dus hebben ze schijt aan wat de bevolking vindt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185736409
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

LPF was al een puinhoop voor de leider weg was, de leider wist het enkel nog onder de duim te houden. Als het trio nu wegvalt, dan is er nu iig een beetje structuur om niet in complete chaos te vervallen.
Welke structuur ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 20 maart 2019 @ 13:28:13 #14
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185736776
‘Wij gaan helemaal voor Baudet, wij gaan voor goud’

De directeur van Volendamse basisschool de Blokwhere loopt met zijn assistente het schoolplein op. Hun namen willen ze niet in de krant. „Privacy.” Mijn hele gezin stemt vandaag op Forum voor Democratie, zegt de assistente. Niet langer op de VVD.

De directeur, hij stemt nu ook Forum, begint over de klimaatplannen. „Nederland is een stipje op de wereldkaart. Sodemieter op.”

De assistente: „We gaan helemaal voor Baudet. We gaan voor goud.”

De directeur, fel: „Rutte zei dat er géén extra geld voor onderwijs meer komt. Dat was de druppel.”


https://www.nrc.nl/nieuws(...)ling-baudet-a3953895

GENOT _O_
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 20 maart 2019 @ 14:14:39 #15
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185737921
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:28 schreef Gohf046 het volgende:
‘Wij gaan helemaal voor Baudet, wij gaan voor goud’

De directeur van Volendamse basisschool de Blokwhere loopt met zijn assistente het schoolplein op. Hun namen willen ze niet in de krant. „Privacy.” Mijn hele gezin stemt vandaag op Forum voor Democratie, zegt de assistente. Niet langer op de VVD.

De directeur, hij stemt nu ook Forum, begint over de klimaatplannen. „Nederland is een stipje op de wereldkaart. Sodemieter op.”

De assistente: „We gaan helemaal voor Baudet. We gaan voor goud.”

De directeur, fel: „Rutte zei dat er géén extra geld voor onderwijs meer komt. Dat was de druppel.”


https://www.nrc.nl/nieuws(...)ling-baudet-a3953895

GENOT _O_
Ik zou die man graag de hand schudden. 8-)

''Sodemieter op'' *O*
pi_185739108
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:28 schreef Gohf046 het volgende:
‘Wij gaan helemaal voor Baudet, wij gaan voor goud’

[i]De directeur van Volendamse basisschool de Blokwhere loopt met zijn assistente het schoolplein op. Hun namen willen ze niet in de krant. „Privacy.”
Die is wel lastig te achterhalen ja.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_185739183
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2019 15:02 schreef nostra het volgende:

[..]

Die is wel lastig te achterhalen ja.
Probeer hem maar eens te vinden tussen alle Schilders, Tollen en Keizers.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 20 maart 2019 @ 15:06:29 #19
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185739211
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2019 15:02 schreef nostra het volgende:

[..]

Die is wel lastig te achterhalen ja.
Dacht ik ook meteen aan :')
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 20 maart 2019 @ 15:08:49 #20
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185739276
quote:
6s.gif Op woensdag 20 maart 2019 15:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Probeer hem maar eens te vinden tussen alle Schilders, Tollen en Keizers.
Hij heet ook nog echt Tol met zijn achternaam :')
Als ik bovendien de lijst met leerkrachten bekijk vermoed ik dat ie ook fan is van Anton in de Luizenmoeder :') :') :')
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185739574
Je denkt in eerste instantie: fatsoenlijk NRC doet nog even FvD-stemmers doxxen. Maar dan realiseer je je dat waarschijnlijk heel Volendam op die partij stemt en het onbegonnen werk is. Ik zeg chapeau voor deze Meester Anton na een overdosis rode pilletjes.
pi_185739690
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 15:20 schreef Vasilevski het volgende:
Je denkt in eerste instantie: fatsoenlijk NRC doet nog even FvD-stemmers doxxen. Maar dan realiseer je je dat waarschijnlijk heel Volendam op die partij stemt en het onbegonnen werk is. Ik zeg chapeau voor deze Meester Anton na een overdosis rode pilletjes.
Volendammers houden meer van poeders dan van pilletjes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185739745
quote:
Nieuwe Fake Taxi aflevering genot
pi_185739773
Vriendin van Thierry stemt trouwens D66 he _O- _O- _O-
pi_185739807
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
Vriendin van Thierry stemt trouwens D66 he _O- _O- _O-
Verloofde toch?
pi_185739846
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 15:29 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Verloofde toch?
Ja
pi_185739878
Ah ze stemt nu FvD toch :P
pi_185739889
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
Ah ze stemt nu FvD toch :P
Zegt ze.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2019 15:33:21 ]
  woensdag 20 maart 2019 @ 16:03:26 #29
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185740559
r/Forum_Democratie

Let op: VRAGEN om volmachten is VERBODEN

Als je al gevolmachtigd wordt door iemand om FvD of een andere partij te stemmen, dient degene die je dat volmacht geeft hier ZELF initiatief toe te nemen. Je mag dus niet rondvragen en bedelen om stempassen en dergelijke. Een boel mensen hier zijn net 18 dus hebben geen idee van hoe het allemaal werkt, maar bij dezen: NIET bedelen om volmachten.

Dit gedrag is niet alleen niet toegestaan hier, dat is het ook nooit geweest. Wij hebben zodra hier melding van werd gemaakt (ook wij hebben gewoon werk en andere verplichtingen) rigoureus actie ondernomen.

Wie dat doet of ertoe oproept is illegaal bezig -wij zijn geen DENK- en wordt terstond geband.

Zie je dit soort zaken of andere dingen die niet door de beugel kunnen? Meld het direct in een PM aan alle moderators. (Zie sidebar hiernaast of klik hier: https://www.reddit.com/message/compose?to=%2Fr%2FForum_Democratie )
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185740669


_O_ _O_
pi_185740978
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ _O_
Wat een god was dit. Deze messias had 100% zeker op de troon van MP gezeten. Eeuwig zonde.
pi_185740984
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:19 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Wat een god was dit. Deze messias had 100% zeker op de troon van MP gezeten. Eeuwig zonde.
Docu over de moord weleens gezien? Je mond valt open. Kogels 5,6mm gevonden terwijl Volkert met 9mm schoot ;) Klopt geen zak van die moord.
pi_185741003
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Docu over de moord weleens gezien? Je mond valt open. Kogels 5,6mm gevonden terwijl Volkert met 9mm schoot ;) Klopt geen zak van die moord.
Die van BNN?
pi_185741017
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:20 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Die van BNN?
Ja, maar die gaat niet heel diep. Er is een journalist geweest die er onderzoek naar gedaan heeft zie;

https://www.wanttoknow.nl(...)complot-zo-ging-het/
pi_185741028
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja, maar die gaat niet heel diep. Er is een journalist geweest die er onderzoek naar gedaan heeft zie;

https://www.wanttoknow.nl(...)complot-zo-ging-het/
Thanks. Straks even kijken :)
pi_185741079
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:21 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Thanks. Straks even kijken :)
Er is ook een boek van; De moord op de kroon?
pi_185741338
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Er is ook een boek van; De moord op de kroon?
Zal er eens naar zoeken. Vind zoiets wel interessant. Ook veel docu's over JFK gekeken.
pi_185741436
Wanttoknow en journalisten in een zin noemen, dat is op het randje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185743085
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:41 schreef Ludachrist het volgende:
Wanttoknow en journalisten in een zin noemen, dat is op het randje.
Over het algemeen stellen Nederlandse journalisten al heel lang geen ruk meer voor. Alternatieve invalshoeken zijn nu juist een verademing.
pi_185743464
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:41 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Over het algemeen stellen Nederlandse journalisten al heel lang geen ruk meer voor. Alternatieve invalshoeken zijn nu juist een verademing.
Ja goed, als ik in Feyenoord-1 ga voetballen dat is dat ook een alternatieve invalshoek voor iets erg matigs, maar een verademing zou ik het niet willen noemen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_185743651
pi_185743925
quote:
Heerlijk :')
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  woensdag 20 maart 2019 @ 18:24:08 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185743928
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ _O_
Warom staat deze foto hier? :{
Laffe huichelaar
  woensdag 20 maart 2019 @ 18:26:46 #45
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185743996
Oma van 92 zojuist ook FvD gestemd _O_
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185744185
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 18:10 schreef Aquarii het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 maart 2019 @ 19:13:16 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185745079
Weer 3 stemmen erbij 14.gif
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 20 maart 2019 @ 19:18:40 #48
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_185745205
Net fvd gestemd, rij was extreem lang. Bijn hele familie fvd dus plus 3.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_185745381

Prachtig filmpje, pure motivatie om te gaan stemmen!
pi_185746039
Ik hoop dat ik net op tijd bij mijn ouders ben voor de exit poll. Hoe laat verwachten ze die, gelijk iets over 9?
  woensdag 20 maart 2019 @ 19:59:10 #51
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_185746122
+1 stem
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_185746147
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef Jonathon het volgende:

Prachtig filmpje, pure motivatie om te gaan stemmen!
Mooi filmpje _O_
pi_185746179
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoop dat ik net op tijd bij mijn ouders ben voor de exit poll. Hoe laat verwachten ze die, gelijk iets over 9?
Ipsos komt gelijk na 21.00 uur
pi_185746311
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:01 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ipsos komt gelijk na 21.00 uur
Oef. Dat wordt racen. Ik stap om kwart voor 9 uit de trein. Zal het net niet halen helaas.
pi_185746389
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:01 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ipsos komt gelijk na 21.00 uur
Spannend!!! *O*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_185746392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef Jonathon het volgende:

Prachtig filmpje, pure motivatie om te gaan stemmen!
Ik word er bijna emotioneel van.
pi_185746411
Kan het jullie ook niets meer schelen dat iedereen je racist vind
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_185746461
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:09 schreef NoNickOne het volgende:
Kan het jullie ook niets meer schelen dat iedereen je racist vind
Als iedereen je een racist vindt moet je misschien toch eens gaan nadenken.
  woensdag 20 maart 2019 @ 20:11:56 #59
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_185746469
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:09 schreef NoNickOne het volgende:
Kan het jullie ook niets meer schelen dat iedereen je racist vind
Ik weet wel zelf wel beter, racist is ook maar zo'n loze term.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 20 maart 2019 @ 20:13:04 #60
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185746512
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:09 schreef NoNickOne het volgende:
Kan het jullie ook niets meer schelen dat iedereen je racist vind
Nah. Weet voor mezelf dat het niet zo is.

Niks laten aanpraten _O_
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 20 maart 2019 @ 20:18:07 #61
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_185746642
ohwjee, de racist kaart is getrokken. zielepoot.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_185746694
Ik las net iemand op Twitter dat zowel zij als haar beide (Marokkaans-Nederlandse) ouders ook op FvD hebben gestemd _O_
pi_185746731
https://twitter.com/Martinbosma_pvv/status/1108320569722847233

Deze was ook zo mooi, hardop gelachen vanmorgen _O-
pi_185746775
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef Monopoly het volgende:
https://twitter.com/Martinbosma_pvv/status/1108320569722847233

Deze was ook zo mooi, hardop gelachen vanmorgen _O-
Die man weet wel wat humor is :D
pi_185746866
Wat denken jullie? Haalt FvD de VVD nog in vandaag?

Ik krijg van sommige vrienden door dat ze ook FvD hebben gestemd, terwijl ze altijd VVD stemmen. Van sommige had ik het ook echt niet verwacht. Ik denk dat ze er over heen gaan.
pi_185746959
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:26 schreef Monopoly het volgende:
Wat denken jullie? Haalt FvD de VVD nog in vandaag?

Ik krijg van sommige vrienden door dat ze ook FvD hebben gestemd, terwijl ze altijd VVD stemmen. Van sommige had ik het ook echt niet verwacht. Ik denk dat ze er over heen gaan.
Ik denk het niet. Misschien over 2 jaar.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_185746977
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:26 schreef Monopoly het volgende:
Wat denken jullie? Haalt FvD de VVD nog in vandaag?

Ik krijg van sommige vrienden door dat ze ook FvD hebben gestemd, terwijl ze altijd VVD stemmen. Van sommige had ik het ook echt niet verwacht. Ik denk dat ze er over heen gaan.
Ik denk dat de laatste poll van de Hont toch iets te hoog is voor FVD
pi_185746980
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:29 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Misschien over 2 jaar.
Ze stonden in de peilingen gelijk gisteravond, met wat margeverschil.
pi_185747552
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ze stonden in de peilingen gelijk gisteravond, met wat margeverschil.
De VVD is net als PSV;

Matigheid troef, maar toch altijd als winnaar van het veld stappen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_185748411
Yes!!!

pi_185748489
Wat een kutland is dit geworden :')
pi_185748519
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Yreal het volgende:
Wat een kutland is dit geworden :')
Ziedend mad.
  woensdag 20 maart 2019 @ 21:06:28 #73
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185748531
FvD GODEN _O_
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185748563
Beter dit
  woensdag 20 maart 2019 @ 21:10:08 #75
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185748736
THIERRY IS DE MAN

Flashbacks naar nov 2016. Kippenvel!
pi_185748757
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Yreal het volgende:
Wat een kutland is dit geworden :')
Ze hebben het aan zichzelf te danken. Alles door de strot van de burger drukken, de EU, euro, EU grondwet en de achterlijke klimaatwet en lastenverzwaringen, lastenverzwaringen en nogmaals lastenverzwaringen.
Check it out
  woensdag 20 maart 2019 @ 21:11:09 #77
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185748781
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:06 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Ziedend mad.
Zoutmijnen. We dalen af in eindeloze zoutmijnen!

Omg racist omvolking geen respect voor de slachtoffers waaah klimaatontkenning waaah waah waah!!!
pi_185749228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vond hem wel grappig. Je mag toch wel gewoon cartoons maken?
Cartoons maken mag altijd, of het ook moet en zeker zo een als deze.. er hangt voor mij een demoniseringsluchtje omheen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 21:21:46 #79
236264 crew  capricia
pi_185749305
Mag ik alle FvD-stemmers vast feliciteren...
Wat een landslide.
Van harte!
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 maart 2019 @ 21:25:01 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185749448
*O* *O* *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185749830
Renaissancevloot _O_
pi_185749926
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef capricia het volgende:
Mag ik alle FvD-stemmers vast feliciteren...
Wat een landslide.
Van harte!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185750059
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vond hem wel grappig. Je mag toch wel gewoon cartoons maken?
Grappig?

Ieder zijn humor laten we zeggen... Beetje foute doodsverwensing als je het mij vraagt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185750068
D66 na het horen exit-uitslag FVD:
pi_185750764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Grappig?

Ieder zijn humor laten we zeggen... Beetje foute doodsverwensing als je het mij vraagt.
Je hebt er dus weinig van begrepen, terwijl hij toch echt niet zo ingewikkeld was.
pi_185750862
quote:
Godver, daar moest ik ook aan denken. :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_185750873
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:54 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je hebt er dus weinig van begrepen, terwijl hij toch echt niet zo ingewikkeld was.
Gelukkig ben jij de intelligentste van het stel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185751149
Gefeliciteerd FvD.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_185751241
De exitpoll van de eerste kamer ziet er niet goed uit. Coalitie verliest 8 zetels, maar met 8 van GL kunnen ze dat klimaatakkoord er toch doordrukken.
Check it out
  woensdag 20 maart 2019 @ 22:04:49 #90
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185751266
D'66 verliest in procenten meer als de helft en gaat in zetels van 10 naar 7.

Heb ik dat verkeerd gezien of hoe worden de zetels berekend?

Edit: Nevermind verkeerd gekeken.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185751270
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:04 schreef Moustachio het volgende:
Yes!!!

[ afbeelding ]
Ja, dat mist nog.
Of heb ik zijn dansje gemist?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  woensdag 20 maart 2019 @ 22:05:22 #92
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185751291
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef hjansen82 het volgende:
De exitpoll van de eerste kamer ziet er niet goed uit. Coalitie verliest 8 zetels, maar met 8 van GL kunnen ze dat klimaatakkoord er toch doordrukken.
Anders was de PvdA of de SP wel bijgesprongen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185751349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:05 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Anders was de PvdA of de SP wel bijgesprongen.
De SP verwacht ik niet.
Check it out
  woensdag 20 maart 2019 @ 22:07:40 #94
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_185751406
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef Houtenbeen het volgende:
D66 na het horen exit-uitslag FVD:
[ afbeelding ]
Prachtig, hier was het om te doen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_185751452
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Grappig?

Ieder zijn humor laten we zeggen... Beetje foute doodsverwensing als je het mij vraagt.
Volgens mij wordt hij als lijkenpikker afgebeeld, iemand die poseert op een dode van Utrecht alsof het een piano is. Ik vind hem venijnig, niet fout.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185751517
Dikke winst mensen! *O*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_185751713
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat klopt, maar we hebben gezien dat de EU niet verandert op de D66-manier. "Het moet democratischer, dus we vragen het nog een keer heel lief. Nee? Nou ja, Europa is heel belangrijk."

De EU zou zich dood moeten schamen dat de helft van de Britten er uit wil. Sterker nog, die zou zich dood moeten schamen dat het niet in elke lidstaat 90% steun onder de bevolking heeft. Maar goed, het is dan ook een neoliberaal antidemocratisch project, dus hebben ze schijt aan wat de bevolking vindt.
Ik acht deze EU ook niet echt meer in staat zichzelf nog te hervormen.
Te lang doorgemodderd en nu amper nog omkeerbaar.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_185751728
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij wordt hij als lijkenpikker afgebeeld, iemand die poseert op een dode van Utrecht alsof het een piano is. Ik vind hem venijnig, niet fout.
Ah, dat was de actualiteit ;)
Nog steeds een beetje matig maar prima
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185751743
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:15 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Ik acht deze EU ook niet echt meer in staat zichzelf nog te hervormen.
Te lang doorgemodderd en nu amper nog omkeerbaar.
Wat wil je met TimmerFrans aan het roer, man is radicaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185751952
Wat is nou het apeal van nanninga? Wat een troll
pi_185752020
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:20 schreef Yreal het volgende:
Wat is nou het apeal van nanninga? Wat een troll
Ze maakte op z'n zachts gezegd, geen beste indruk. :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 maart 2019 @ 22:22:37 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185752036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef Houtenbeen het volgende:
D66 na het horen exit-uitslag FVD:
[ afbeelding ]
Deze had ik ingelijst als we bewegende schilderijen hadden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185752121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja, maar die gaat niet heel diep. Er is een journalist geweest die er onderzoek naar gedaan heeft zie;

https://www.wanttoknow.nl(...)complot-zo-ging-het/
https://www.wanttoknow.nl(...)cinaties-gezondheid/
https://www.wanttoknow.nl/dossiers/overige/mind-control/
https://www.wanttoknow.nl/dossiers/gezondheid/homeopathie/
https://www.wanttoknow.nl/dossiers/gezondheid/codex/

En dat is dan nog niet eens alles van alleen nog maar de "artikelen" onder het kopje "gezondheid".

https://www.ggznederland.nl/pagina/ggz-sector
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_185752180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:20 schreef Yreal het volgende:
Wat is nou het apeal van nanninga? Wat een troll
Daarmee zijn in ieder geval weer twee zetels gevuld, dat scheelt als de spoeling dun is.
pi_185752277
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:41 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Over het algemeen stellen Nederlandse journalisten al heel lang geen ruk meer voor. Alternatieve invalshoeken zijn nu juist een verademing.
quote:
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_185752301
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Daarmee zijn in ieder geval weer twee zetels gevuld, dat scheelt als de spoeling dun is.
Moest lachen
  woensdag 20 maart 2019 @ 22:31:01 #107
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_185752407
HiddeGOD!
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_185752425
Maar even serieus he. Ik kom uit zuid Holland, en als ik dan het programma lees.
https://forumvoordemocratie.nl/provincies/zuid-holland

Geen gezeik iedereen rijk?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 maart 2019 @ 22:32:47 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185752479
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:31 schreef Yreal het volgende:
Maar even serieus he. Ik kom uit zuid Holland, en als ik dan het programma lees.
https://forumvoordemocratie.nl/provincies/zuid-holland

Geen gezeik iedereen rijk?
quote:
De provincie gaat zich alleen nog bezighouden met de kerntaken
Daar komt het rijk deel vandaan, of er geen gezeik komt valt nog te bezien.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185752960
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]


[..]

Daar komt het rijk deel vandaan, of er geen gezeik komt valt nog te bezien.
Ah, dus we gaan alleen nog maar doen wat we moeten doen.

En alles gaat beter worden...
pi_185753298
Alleen maar negatieve reacties over FvD
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 20 maart 2019 @ 22:56:11 #112
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_185753410
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:31 schreef Yreal het volgende:
Maar even serieus he. Ik kom uit zuid Holland, en als ik dan het programma lees.
https://forumvoordemocratie.nl/provincies/zuid-holland

Geen gezeik iedereen rijk?
Het A-4tje van Geert was inhoudelijk sterker. Ook knap.
Dit, dus.
pi_185754620
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_185754729
quote:
Link vraagt om login.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_185755137
Gefeliciteerd! Voelt als toen ze de 2 zetels haalden.

Nu zien of FvD de zetels in de PS kan vullen en of het dan ook een beetje in tact blijft allemaal. Vanuit daar rustig door bouwen. VVD moet toch een kleine ruk naar rechts maken, anders wordt FvD nog wat groter.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  woensdag 20 maart 2019 @ 23:46:32 #116
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_185755318
hahahaha
  woensdag 20 maart 2019 @ 23:48:00 #117
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185755396
Klaver afkappen omdat Baudet gaat speechen _O_
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185755430
Zandvoort _O_
pi_185755650
Wie in Godsnaam blijft nog op VVD stemmen wat voor een soort debielen zijn dat ik geloof er namelijk niets van.
pi_185756403
Hahaha Thierry zijn speech afgekapt. Wordt het nog ergens gestreamd? Nosgoden
pi_185756456
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef Yreal het volgende:
Hahaha Thierry zijn speech afgekapt. Wordt het nog ergens gestreamd? Nosgoden
Haters gonna hate ^O^
pi_185756467
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Wie in Godsnaam blijft nog op VVD stemmen wat voor een soort debielen zijn dat ik geloof er namelijk niets van.
Debielen die wel een vrouw in bed kunnen krijgen, denk ik.
pi_185756661
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:15 schreef Wim_Kieft het volgende:

[..]

Debielen die wel een vrouw in bed kunnen krijgen, denk ik.
Randdebielen met een IQ van 70 kunnen dat ook.

Mijn leider heeft sex met zijn Geliefde terwijl de Chopin op de achtergrond speelt. Doet mij goed dat ik op zijn partij heb gestemd.
pi_185756717
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen stemmen op een partij die zijn leden niet serieus neemt??

De fvd heeft ruitelijk toegegeven dat leden lastig zijn en vooral benodigd om te voldoen aan de subsidieregeling.

Bijna alle belangerijke beslissing worden niet genomen door de ledenraad, zoals gebruikelijk, maar door het partijbestuur. Hoezo democratie??
speak only if it improves the silence.
  donderdag 21 maart 2019 @ 00:28:54 #125
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185756737
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:24 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Randdebielen met een IQ van 70 kunnen dat ook.

Mijn leider heeft sex met zijn Geliefde terwijl de Chopin op de achtergrond speelt. Doet mij goed dat ik op zijn partij heb gestemd.
Wat is dit :') :') :')
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185756764
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:27 schreef TjjWester het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen stemmen die zijn leden niet serieus neemt??

De fvd heeft ruitelijk toegegeven dat leden lastig zijn en vooral benodigd om te voldoen aan de subsidieregeling.

Bijna alle belangerijke beslissing worden niet genomen door de ledenraad, zoals gebruikelijk, maar door het partijbestuur. Hoezo democratie??
Questionaire
A. Nemen andere politieke partijen hun stemmers wel serieus dan?
B. Is het ruitelijk of ruiterlijk?
pi_185756821
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:30 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Questionaire
A. Nemen andere politieke partijen hun stemmers wel serieus dan?
B. Is het ruitelijk of ruiterlijk?
Ja bij alle andere partijen, behalve pvv en fvd, beslissen de leden over
1. Het partijbestuur
2. De lijsttrekker
3. De standpunten
4. Over een eventueel regeringsakkoord.

Volgens de statuten van de fvd zijn de leden daar te dom voor en ligt alle macht bij het partijbestuur.
speak only if it improves the silence.
pi_185757265
Ik zie nergens een filmpje van Baudet op de NOS. Wel alle hansworsten van de andere partijen.
pi_185757280
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:33 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ja bij alle andere partijen, behalve pvv en fvd, beslissen de leden over
1. Het partijbestuur
2. De lijsttrekker
3. De standpunten
4. Over een eventueel regeringsakkoord.

Volgens de statuten van de fvd zijn de leden daar te dom voor en ligt alle macht bij het partijbestuur.
Natuurlijk :')
pi_185757447
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:54 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Natuurlijk :')
Pak de statuten erbij! Leden mogen niet over bovenstaande dingen stemmen.
speak only if it improves the silence.
pi_185757540
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:02 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Pak de statuten erbij! Leden mogen niet over bovenstaande dingen stemmen.
Alsof VVD leden VS imperialisme willen en Moslimlanden kapotgebombardeerd en al die vluchtelingen hierheen. Geloof daarniets van. Oftewel leden heben 0 in te brengen ook bij VVD. FvD gaat voor bindende referenda. Daar gaat het mij om. Dan gaat Nederland los.
pi_185757566
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:07 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Alsof VVD leden VS imperialisme willen en Moslimlanden kapotgebombardeerd. Leden heben 0 in te brengen. FvD gaat voor bindende referenda. Daar gaat het mij om. Dan gaat Nederland los.
Ja de vvd leden hebben voor rutte gekozen. De vvd leden hebben toestemming gegeven voor dit kabinet en ja de vvd leden zijn akkoord gegaan met het verkiezingsprogramma bij tweede kamer verkiezingen.
speak only if it improves the silence.
pi_185757579
Jossedevoogd twitterde op donderdag 21-03-2019 om 01:09:15 net te pril voor uitzending, maar ik geef forum meer kans om te winnen reageer retweet
pi_185757647
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:09 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ja de vvd leden hebben voor rutte gekozen. De vvd leden hebben toestemming gegeven voor dit kabinet en ja de vvd leden zijn akkoord gegaan met het verkiezingsprogramma bij tweede kamer verkiezingen.
Dan zijn die leden vreselijk misleid.
pi_185757666
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:16 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Dan zijn die leden vreselijk misleid.
Nee dit is wat ze willen.
speak only if it improves the silence.
pi_185757682
geenstijl twitterde op donderdag 21-03-2019 om 01:17:33 UPDATE - Live vloggende Maurice de Hond verwacht dat FvD in procenten de grootste wordt, kijk mee https://t.co/hLL8PkjfSm reageer retweet
pi_185757793
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:19 schreef Houtenbeen het volgende:
geenstijl twitterde op donderdag 21-03-2019 om 01:17:33 UPDATE - Live vloggende Maurice de Hond verwacht dat FvD in procenten de grootste wordt, kijk mee https://t.co/hLL8PkjfSm reageer retweet
Wow.

Wat vonden jullie trouwens van die speech?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  donderdag 21 maart 2019 @ 01:37:10 #138
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185757826
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:32 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Wow.

Wat vonden jullie trouwens van die speech?
Ben wel benieuwd hoe er hier o.a. wordt gedacht over die referenties aan een 'Boreaal Europa'.
  donderdag 21 maart 2019 @ 01:45:36 #139
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185757896
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:37 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe er hier o.a. wordt gedacht over die referenties aan een 'Boreaal Europa'.
Ik weet wel dat ie het eerder ook wel eens gezegd heeft en zich daar wel tegen heeft moeten verdedigen dmv uitleg wat hij nou precies met boreaal bedoelde.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185758055
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef Houtenbeen het volgende:
D66 na het horen exit-uitslag FVD:
[ afbeelding ]
_O-
pi_185758087
Gefliciteerd FvD'ers we zullen wel zien of het iets wordt.
pi_185758133
Ik heb gemengde gevoelens over de speech maar populistisch of makkelijk was het in ieder geval niet. Wat je ook van deze speech mag vinden, het zal in de peilingen geen zetels opleveren en misschien zelfs kosten. Hiermee zet hij zich echt neer als ideologisch nationalistisch en alternatief rechts. Ik zeg dit niet als iets positiefs of negatiefs maar als constatering.
pi_185758198
Van niks naar meteen de grootste _O_ Wat een genot.
pi_185758202
FVD nu 40.000 stemmen voor op de VVD
pi_185758272
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:18 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Nee dit is wat ze willen.
Ze snuiven teveel coke.
pi_185758274
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 02:26 schreef Vasilevski het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens over de speech maar populistisch of makkelijk was het in ieder geval niet. Wat je ook van deze speech mag vinden, het zal in de peilingen geen zetels opleveren en misschien zelfs kosten. Hiermee zet hij zich echt neer als ideologisch nationalistisch en alternatief rechts. Ik zeg dit niet als iets positiefs of negatiefs maar als constatering.
Ik zit dit nu te kijken maar hij gaat echt vol op de fascisten toer.
Veelzeggend ook hoe hij nog een keer Utrecht nodig heeft om zijn punt over onveiligheid te maken. Lekker inspelen op angsten van mensen.
pi_185758320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 02:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik zit dit nu te kijken maar hij gaat echt vol op de fascisten toer.
Veelzeggend ook hoe hij nog een keer Utrecht nodig heeft om zijn punt over onveiligheid te maken. Lekker inspelen op angsten van mensen.
:')
pi_185758379
Edam-Volemdam

_O_ _O_ _O_ _O-
pi_185758423
Jongens, wat lekker wat heerlijk.

FvD _O_ _O_ _O_

Maurice de hond legt de vinger precies op de zere plek. In een monoloog legt hij haarfijn de polarisatie uit. Ajax - Feyenoord

Er zal een hoop zelfreflectie moeten volgen na deze overweldigende uitslag.

[ Bericht 12% gewijzigd door Mr.Major op 21-03-2019 04:00:42 ]
  donderdag 21 maart 2019 @ 04:20:03 #150
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185758455
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:45 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ie het eerder ook wel eens gezegd heeft en zich daar wel tegen heeft moeten verdedigen dmv uitleg wat hij nou precies met boreaal bedoelde.
Hij zegt (vanaf 02:00 in de video):
quote:
[...] Maar net als al die andere landen van onze Boreale wereld worden we kapotgemaakt door de mensen die ons juist zouden moeten beschermen. We worden ondermijnd door onze universiteiten, onze journalisten, door de mensen die onze kunstsubsidies ontvangen. En die onze gebouwen ontwerpen. En bovenal worden we ondermijnd door onze bestuurders. [...]
Los van wat hij hier verder beweert is dat 'Boreale' een signaalwoord dat in een politieke context op z'n zachtst gezegd nogal een lading heeft. Het is een referentie naar een blank cq arisch en christelijk Europa die wordt gebruikt in de kringen van o.a. Dominique Venner, Alain de Benoist en de oude Le Pen, maar ook in die van Russische en Italiaanse fascisten en etno-nationalisten. Zo riep Le Pen bijvoorbeeld dat we 'Boreaal Europa en de blanke wereld' moeten beschermen. (Dat kwam hem op een royement te staan.)

Op een soortgelijke manier streeft Erkenbrand naar 'een "boreale alliantie" tussen alle Europese volkeren' om de 'aankomende crisis van de Europese geschiedenis te overleven'. Baudet zegt vanavond dat 'onze Boreale wereld' door duistere krachten kapot wordt gemaakt. 'Wij zijn naar het front geroepen, omdat het moet'. Tsja.

Zoals ik in het livetopic al zei: van een slimme en geleerde jongen als Baudet mag je verwachten dat hij zich uitspreekt zoals hij dat bedoelt, en dat hij zich bewust is van de connotaties van zijn bewoordingen. Hij heeft zich hier weer laten kennen.
pi_185758590
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 04:20 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Hij zegt (vanaf 02:00 in de video):
[..]

Los van wat hij hier verder beweert is dat 'Boreale' een signaalwoord dat in een politieke context op z'n zachtst gezegd nogal een lading heeft. Het is een referentie naar een blank cq arisch en christelijk Europa die wordt gebruikt in de kringen van o.a. Dominique Venner, Alain de Benoist en de oude Le Pen, maar ook in die van Russische en Italiaanse fascisten en etno-nationalisten. Zo riep Le Pen bijvoorbeeld dat we 'Boreaal Europa en de blanke wereld' moeten beschermen. (Dat kwam hem op een royement te staan.)

Op een soortgelijke manier streeft Erkenbrand naar 'een "boreale alliantie" tussen alle Europese volkeren' om de 'aankomende crisis van de Europese geschiedenis te overleven'. Baudet zegt vanavond dat 'onze Boreale wereld' door duistere krachten kapot wordt gemaakt. 'Wij zijn naar het front geroepen, omdat het moet'. Tsja.

Zoals ik in het livetopic al zei: van een slimme en geleerde jongen als Baudet mag je verwachten dat hij zich uitspreekt zoals hij dat bedoelt, en dat hij zich bewust is van de connotaties van zijn bewoordingen. Hij heeft zich hier weer laten kennen.
Hij heeft nu gewonnen dus denkt hij iets meer van zijn ware aard te kunnen laten zien, geef hem eens ongelijk.
pi_185758650
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 04:20 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Hij zegt (vanaf 02:00 in de video):
[..]

Los van wat hij hier verder beweert is dat 'Boreale' een signaalwoord dat in een politieke context op z'n zachtst gezegd nogal een lading heeft. Het is een referentie naar een blank cq arisch en christelijk Europa die wordt gebruikt in de kringen van o.a. Dominique Venner, Alain de Benoist en de oude Le Pen, maar ook in die van Russische en Italiaanse fascisten en etno-nationalisten. Zo riep Le Pen bijvoorbeeld dat we 'Boreaal Europa en de blanke wereld' moeten beschermen. (Dat kwam hem op een royement te staan.)

Op een soortgelijke manier streeft Erkenbrand naar 'een "boreale alliantie" tussen alle Europese volkeren' om de 'aankomende crisis van de Europese geschiedenis te overleven'. Baudet zegt vanavond dat 'onze Boreale wereld' door duistere krachten kapot wordt gemaakt. 'Wij zijn naar het front geroepen, omdat het moet'. Tsja.

Zoals ik in het livetopic al zei: van een slimme en geleerde jongen als Baudet mag je verwachten dat hij zich uitspreekt zoals hij dat bedoelt, en dat hij zich bewust is van de connotaties van zijn bewoordingen. Hij heeft zich hier weer laten kennen.
Is het zo erg dat hij Nederland voor Nederlanders wil behouden? Hij heeft eerder al gezegd een nationalist te zijn. Prima. Bij de gevestigde orde en de deugmensen loopt het nu dun door de broek. Genieten dit.
pi_185758852
Gefeliciteerd, nu mogen ze het laten zien ook.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 21 maart 2019 @ 07:00:06 #154
408813 crew  trein2000
pi_185758861
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 02:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik zit dit nu te kijken maar hij gaat echt vol op de fascisten toer.
Veelzeggend ook hoe hij nog een keer Utrecht nodig heeft om zijn punt over onveiligheid te maken. Lekker inspelen op angsten van mensen.
Bijna surrealistisch inderdaad. Ik zat met Mn oren te klapperen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185758870
Terzijde: wat een speech weer van Thierry :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185758884
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 02:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik zit dit nu te kijken maar hij gaat echt vol op de fascisten toer.
Veelzeggend ook hoe hij nog een keer Utrecht nodig heeft om zijn punt over onveiligheid te maken. Lekker inspelen op angsten van mensen.
Ik ben benieuwd of die lijkenpikkerij ook heeft meegespeeld in de uitslag in Utrecht, waar FVD (6e met 6,8 procent) en PVV (10e met 3,8 procent) beduidend slechter hebben gescoord dan in andere steden.
pi_185758939
_O_

Prachtig!
  donderdag 21 maart 2019 @ 07:15:56 #158
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_185758950
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 07:02 schreef Ludachrist het volgende:
Terzijde: wat een speech weer van Thierry :') .
was niet al te best nee :')
pi_185758969
Tenenkrommend die speech geluisterd. Manmanman.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_185758977
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:27 schreef TjjWester het volgende:

Bijna alle belangerijke beslissing worden niet genomen door de ledenraad, zoals gebruikelijk, maar door het partijbestuur. Hoezo democratie??
Lul toch niet zo slap. Democratie gaat om de miljoenen kiezers, niet om die paar partijleden die bij GL en CDA nog al eens denken de kiezer te mogen overrulen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185759008
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:07 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Alsof VVD leden VS imperialisme willen en Moslimlanden kapotgebombardeerd en al die vluchtelingen hierheen. Geloof daarniets van. Oftewel leden heben 0 in te brengen ook bij VVD. FvD gaat voor bindende referenda. Daar gaat het mij om. Dan gaat Nederland los.
Niet gaan lopen derpen met VVD dit VVD dat. Het gaat nu even om forum.
pi_185759043
Waarom stemmen mensen uit Groningen op deze partij, die nota bene de gaskraan alleen maar open wil houden.
pi_185759053
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 07:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

Niet gaan lopen derpen met VVD dit VVD dat. Het gaat nu even om forum.
Van 0 naar 12 in de 1e kamer. Is dat ooit weleens gebeurd?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_185759125
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 07:28 schreef habitue het volgende:

[..]

Van 0 naar 12 in de 1e kamer. Is dat ooit weleens gebeurd?
Vast niet.
pi_185759181
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 07:28 schreef habitue het volgende:

[..]

Van 0 naar 12 in de 1e kamer. Is dat ooit weleens gebeurd?
Nee
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185759200
In 1977 kwam het CDA met 24 zetels in de 1e kamer.
pi_185759251
Dat had o.a te maken met de val Den Uyl
(typo, goeiemorgen zeg :') )

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2019 07:58:30 ]
pi_185759388
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 07:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Lul toch niet zo slap. Democratie gaat om de miljoenen kiezers, niet om die paar partijleden die bij GL en CDA nog al eens denken de kiezer te mogen overrulen.
Dus jij vind het niet raar dat de leden niet kunnen beslissen over de positie van baudet?
speak only if it improves the silence.
pi_185759416
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 08:08 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Dus jij vind het niet raar dat de leden niet kunnen beslissen over de positie van baudet?
Het is voor de democratie niet relevant. Wat wel relevant is voor de democratie in de zin dat het ernstig antidemocratisch is, zijn partijleden die beslissen wat de verkozen volksvertegenwoordigers moeten stemmen of dat verkozen volksvertegenwoordigers plaats moeten maken voor partijleden met de 'juiste' opvattingen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185759417
12 zetels zoals het lijkt. Even groot als de grootste. Wat een fantastisch resultaat _O_ Ik blijf genieten.
pi_185759474
Linkse tranen _O_
pi_185759504
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2019 08:12 schreef Monopoly het volgende:
12 zetels zoals het lijkt. Even groot als de grootste. Wat een fantastisch resultaat _O_ Ik blijf genieten.
Ik ook, lekker wakker worden zo. Ik verheug me al op de talkshows en actualiteitenprogramma's vanavond waar ze zuur de winst voor FvD gaan duiden.
  donderdag 21 maart 2019 @ 08:46:19 #173
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185759774
De lol begint nu echt. Baudet staat volledig op het netvlies van racistisch, zelfhatend, hysterisch, gewetenloos extreem links Nederland. Kijk maar liever niet naar alle haat en Nazi vergelijkingen op Twitter.

Laat men hem alsjeblieft goed beschermen!
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 08:50:31 #174
88815 The_Emotion
98.3
pi_185759816
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2019 08:12 schreef Monopoly het volgende:
12 zetels zoals het lijkt. Even groot als de grootste. Wat een fantastisch resultaat _O_ Ik blijf genieten.
En dat vanuit het niets, ik vind het prachtig en het is ze gegund ^O^
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 21 maart 2019 @ 09:12:27 #175
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_185760123
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 08:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Linkse tranen _O_
The salt _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 21 maart 2019 @ 09:24:44 #176
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185760348
Als Forum daadwerkelijk 12 zetels haalt komt Nicki Pouw-Verweij de 1e kamer in voor het FvD.
Met haar 27 jaar toch best bijzonder!


I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  donderdag 21 maart 2019 @ 09:26:41 #177
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_185760397
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 08:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De lol begint nu echt. Baudet staat volledig op het netvlies van racistisch, zelfhatend, hysterisch, gewetenloos extreem links Nederland. Kijk maar liever niet naar alle haat en Nazi vergelijkingen op Twitter.

Laat men hem alsjeblieft goed beschermen!
Inderdaad, zodat we niet hetzelfde tafereel krijgen als met Fortuyn! Deze man gaat eindelijk de broodnodige veranderingen brengen en dat is voor veel linkse rakkers niet te verteren
"Hoka Hey!"
pi_185760413
Ik zie nu pas Loek van Wely op die lijst staan.

:') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 21 maart 2019 @ 09:27:55 #179
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185760422
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2019 09:27 schreef Ludachrist het volgende:
Ik zie nu pas Loek van Wely op die lijst staan.

:') .
Kan best een aardig potje schaken :P
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185760448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 08:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De lol begint nu echt. Baudet staat volledig op het netvlies van racistisch, zelfhatend, hysterisch, gewetenloos extreem links Nederland. Kijk maar liever niet naar alle haat en Nazi vergelijkingen op Twitter.

Laat men hem alsjeblieft goed beschermen!
Ja, lijkt me wel verstandig idd. Gaan mensen bijna door het lint hierdoor.
I´m back.
pi_185760700
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2019 09:27 schreef Ludachrist het volgende:
Ik zie nu pas Loek van Wely op die lijst staan.

:') .
Die zijn dikke matties ja. Thierry opende het Corus-of-hoe-dat-nu-heet ook vorig jaar.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 21 maart 2019 @ 09:52:58 #182
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185760924
Vrolijke Forum voor Democratie-stemmers in provinciehuis

ARNHEM - Forum voor Democratie (FvD) is de grote winnaar bij de verkiezingen in Gelderland. Wat hun reactie daarop is, is nog niet bekend aangezien zij niet in het provinciehuis in Arnhem aanwezig zijn. Wel zijn er stemmers aanwezig die enorm vrolijk zijn.

Jill staat breedlachend voor de camera. 'Ik stemde altijd GroenLinks, maar mijn vriend heeft mij getriggerd om ook eens naar Thierry Baudet te luisteren. Daardoor ben ik op Forum voor Democratie gaan stemmen.'

De vrienden van Jill vinden dat minder mooi. 'Zij waren allemaal boos, want al mijn vrienden zijn links.'

https://www.omroepgelderl(...)ers-in-provinciehuis

LINKSE MEISJES GENOT _O_ _O_ _O_
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 21 maart 2019 @ 10:22:39 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185761481
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 09:52 schreef Gohf046 het volgende:
Vrolijke Forum voor Democratie-stemmers in provinciehuis

ARNHEM - Forum voor Democratie (FvD) is de grote winnaar bij de verkiezingen in Gelderland. Wat hun reactie daarop is, is nog niet bekend aangezien zij niet in het provinciehuis in Arnhem aanwezig zijn. Wel zijn er stemmers aanwezig die enorm vrolijk zijn.

Jill staat breedlachend voor de camera. 'Ik stemde altijd GroenLinks, maar mijn vriend heeft mij getriggerd om ook eens naar Thierry Baudet te luisteren. Daardoor ben ik op Forum voor Democratie gaan stemmen.'

De vrienden van Jill vinden dat minder mooi. 'Zij waren allemaal boos, want al mijn vrienden zijn links.'

https://www.omroepgelderl(...)ers-in-provinciehuis

LINKSE MEISJES GENOT _O_ _O_ _O_
_O- _O- _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 21 maart 2019 @ 10:28:52 #184
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185761584
Definitieve uitslag Zuid-Holland :

Forum voor Democratie: 11
VVD: 9
GroenLinks: 5
D66: 5
PvdA: 5
CDA: 4
PVV: 4
ChristenUnie: 3
50Plus: 2
Partij voor de Dieren: 2
SP: 2
SGP: 2
Denk: 1
Lokale Partijen Zuid-Holland: 0
Nida: 0
Code Oranje: 0
Jezus Leeft: 0
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  donderdag 21 maart 2019 @ 10:35:41 #185
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_185761710
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 09:52 schreef Gohf046 het volgende:
Vrolijke Forum voor Democratie-stemmers in provinciehuis

ARNHEM - Forum voor Democratie (FvD) is de grote winnaar bij de verkiezingen in Gelderland. Wat hun reactie daarop is, is nog niet bekend aangezien zij niet in het provinciehuis in Arnhem aanwezig zijn. Wel zijn er stemmers aanwezig die enorm vrolijk zijn.

Jill staat breedlachend voor de camera. 'Ik stemde altijd GroenLinks, maar mijn vriend heeft mij getriggerd om ook eens naar Thierry Baudet te luisteren. Daardoor ben ik op Forum voor Democratie gaan stemmen.'

De vrienden van Jill vinden dat minder mooi. 'Zij waren allemaal boos, want al mijn vrienden zijn links.'

https://www.omroepgelderl(...)ers-in-provinciehuis

LINKSE MEISJES GENOT _O_ _O_ _O_
Want linkse meisjes worden...
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 21 maart 2019 @ 10:39:32 #186
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185761794
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 09:52 schreef Gohf046 het volgende:
Vrolijke Forum voor Democratie-stemmers in provinciehuis

ARNHEM - Forum voor Democratie (FvD) is de grote winnaar bij de verkiezingen in Gelderland. Wat hun reactie daarop is, is nog niet bekend aangezien zij niet in het provinciehuis in Arnhem aanwezig zijn. Wel zijn er stemmers aanwezig die enorm vrolijk zijn.

Jill staat breedlachend voor de camera. 'Ik stemde altijd GroenLinks, maar mijn vriend heeft mij getriggerd om ook eens naar Thierry Baudet te luisteren. Daardoor ben ik op Forum voor Democratie gaan stemmen.'

De vrienden van Jill vinden dat minder mooi. 'Zij waren allemaal boos, want al mijn vrienden zijn links.'

https://www.omroepgelderl(...)ers-in-provinciehuis

LINKSE MEISJES GENOT _O_ _O_ _O_
Niets mooier dan een meisje dat van GroenLinks totaal overstapt naar ''the dark side'' })
  donderdag 21 maart 2019 @ 10:55:05 #187
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_185762048
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 10:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Niets mooier dan een meisje dat van GroenLinks totaal overstapt naar ''the dark side'' })
Jetzt geht's los _O_
"Hoka Hey!"
  donderdag 21 maart 2019 @ 10:57:29 #188
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_185762086
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 03:55 schreef Mr.Major het volgende:
Jongens, wat lekker wat heerlijk.

FvD _O_ _O_ _O_

Maurice de hond legt de vinger precies op de zere plek. In een monoloog legt hij haarfijn de polarisatie uit. Ajax - Feyenoord

Er zal een hoop zelfreflectie moeten volgen na deze overweldigende uitslag.
Die vergelijking werd niet zo serieus genomen door de kenners.
  donderdag 21 maart 2019 @ 10:59:17 #189
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_185762111
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 10:57 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Die vergelijking werd niet zo serieus genomen door de kenners.
Welke "kenners"?
"Hoka Hey!"
  donderdag 21 maart 2019 @ 11:05:02 #190
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_185762213
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 10:59 schreef matspontius het volgende:

[..]

Welke "kenners"?
De tafelgasten bij dwdd afgelopen dinsdag. Met voorop die columnist van de NRC.
  donderdag 21 maart 2019 @ 11:10:33 #191
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185762318
Heeft FVD wel genoeg kandidaten die in de gekozen pronvincie wonen? Begreep dat er binnen 1 maand nu heel veel mensen moeten gaan verhuizen én inschrijven anders zal de FVD wat zetels mislopen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_185762588
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 03:55 schreef Mr.Major het volgende:
Jongens, wat lekker wat heerlijk.

FvD _O_ _O_ _O_

Maurice de hond legt de vinger precies op de zere plek. In een monoloog legt hij haarfijn de polarisatie uit. Ajax - Feyenoord

Er zal een hoop zelfreflectie moeten volgen na deze overweldigende uitslag.
Zelfreflectie zal voorlopig wel uitblijven bij de FvD-ers. Maar ik hoop met je mee.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:01:12 #193
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185763147
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 04:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hij heeft nu gewonnen dus denkt hij iets meer van zijn ware aard te kunnen laten zien, geef hem eens ongelijk.
Nouja, het is niet alsof dit soort retoriek volkomen nieuw is. Ik lees dat hij deze specifieke referentie al eerder heeft gemaakt. Hij weet dus precies wat hij doet.
pi_185763197
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:01 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Nouja, het is niet alsof dit soort retoriek volkomen nieuw is. Ik lees dat hij deze specifieke referentie al eerder heeft gemaakt. Hij weet dus precies wat hij doet.
Dat zeg ik daarom is het zijn ware aard. Het was al lang duidelijk dat de FvD een partij was met idiote denkbeelden. Maar ze zijn vrij voorzichtig met dat te tonen want ze willen wel mainstream aanslaan. Dus je moet genoeg laten zien dat je fascistisch bent om alle racisten en andere tuig op je te laten stemmen. Terwijl de dombo's die niet verder kijken dan hun neus lang is niet door hebben waar je het over hebt. Zie je ook in dit topic, verder dan linkse tranen en dat soort memes komen de meeste niet.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:06:51 #195
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_185763275
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:03 schreef Smegma. het volgende:
Ik heb voor zowel PS als WS een lokale belangenpartij gestemd.

Ik sta of stond neutraal ten opzichte van Baudet/FvD, vond het al eerder een soort verlate Fortuyn-doorbraak, die er niet zonder reden is. Hier en daar waren er zelfs wat terechte inhoudelijke punten. Als ik dan gister die lange overwinningstoespraak van Baudet hoor dan krijg ik de kriebels.

20-03-2019: de dag dat het nieuwe fascisme begon te marsen in Nederland.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:09:32 #196
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185763325
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dat zeg ik daarom is het zijn ware aard. Het was al lang duidelijk dat de FvD een partij was met idiote denkbeelden. Maar ze zijn vrij voorzichtig met dat te tonen want ze willen wel mainstream aanslaan. Dus je moet genoeg laten zien dat je fascistisch bent om alle racisten en andere tuig op je te laten stemmen. Terwijl de dombo's die niet verder kijken dan hun neus lang is niet door hebben waar je het over hebt. Zie je ook in dit topic, verder dan linkse tranen en dat soort memes komen de meeste niet.
Dus stemmers van het FvD zijn fascisten of gewoon dombo's. Het is denk ik ook voor een gedeelte deze houding van andere politici/analisten/duiders dat Forum zo groot is geworden.
Het gros stemt op het forum omdat ze het vertrouwen in de politiek kwijt zijn. Zolang daar niks aan gedaan word en Forum stemmers in een bepaalde hoek weggezet worden zullen ze alleen maar groter worden.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:15:48 #197
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185763472
Ze laten er in iig geen gras over groeien.

Rob_Roos twitterde op donderdag 21-03-2019 om 12:04:21 De voorlopige uitslag wijst uit dat Forum voor Democratie de grootste partij van Zuid-Holland is geworden. Daarom nemen wij het initiatief tot verkenning van een nieuw provinciebestuur. #PS2019 https://t.co/aNPVyKfWK4 reageer retweet
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185763498
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:09 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Dus stemmers van het FvD zijn fascisten of gewoon dombo's.
Dat lijkt me wat sterk uitgedrukt, maar dat dit soort speeches van Baudet wel een behoorlijk ondertoontje hebben ben ik het mee eens.

Verder ook wel eens met het 'linkse tranen', ik zie hier meer mensen blij zijn dat ze lekker kunnen memen over salty linksen dan dat ze nu zeggen wat het FvD voor ze gaat betekenen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185763509
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:09 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Dus stemmers van het FvD zijn fascisten of gewoon dombo's. Het is denk ik ook voor een gedeelte deze houding van andere politici/analisten/duiders dat Forum zo groot is geworden.
Het gros stemt op het forum omdat ze het vertrouwen in de politiek kwijt zijn. Zolang daar niks aan gedaan word en Forum stemmers in een bepaalde hoek weggezet worden zullen ze alleen maar groter worden.
Ja prima hoor, het komt omdat de FvD'er in een permanente slachtoffer rol zit. Omdat mensen FvD kut vinden stem je er op? Dat is een nogal domme reden.
Gaan partijen als D66, GL en VVD ook groeien als kool omdat iedereen ze hier kut vindt en zwart maakt?

Blijkbaar mag je nooit commentaar leveren op de FvD anders worden ze groter. Alsof hun meningen onbelangrijk zijn en het alleen maar gaat om hokjes denken. Het begint er inderdaad op te lijken.
Als Baudet in zijn overwinningsspeech doet alsof je amper veilig over straat komt in NL slaat dat nergens op. Als je naar Baudet's speech luistert past die echt totaal niet bij een welvarend land als waarin wij leven. Hij doet alsof het op alle fronten kut is en alles moet veranderen. Het is hier geen Afrika.
pi_185763565
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:09 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Dus stemmers van het FvD zijn fascisten of gewoon dombo's. Het is denk ik ook voor een gedeelte deze houding van andere politici/analisten/duiders dat Forum zo groot is geworden.
Zeker, maar dat dringt bij die figuren niet door helaas en er zal ook niets veranderen. Je zal vanavond op televisie vast weer horen dat dit een signaal is waar wat mee gedaan moet worden, dat duurt een week en gaan weer op de oude voet verder.
pi_185763632
Sowieso was de minder minder speech van Wilders een prachtig staaltje verbinden in vergelijking met de speech die Baudet gisteren hield. _O-
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:28:35 #202
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185763691
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja prima hoor, het komt omdat de FvD'er in een permanente slachtoffer rol zit. Omdat mensen FvD kut vinden stem je er op? Dat is een nogal domme reden.
Gaan partijen als D66, GL en VVD ook groeien als kool omdat iedereen ze hier kut vindt en zwart maakt?

Blijkbaar mag je nooit commentaar leveren op de FvD anders worden ze groter. Alsof hun meningen onbelangrijk zijn en het alleen maar gaat om hokjes denken. Het begint er inderdaad op te lijken.
Als Baudet in zijn overwinningsspeech doet alsof je amper veilig over straat komt in NL slaat dat nergens op. Als je naar Baudet's speech luistert past die echt totaal niet bij een welvarend land als waarin wij leven. Hij doet alsof het op alle fronten kut is en alles moet veranderen. Het is hier geen Afrika.
Nee, zoals ik al eerder zei is het gros van de stemmers het vertrouwen in de politiek gewoon kwijt. Kritiek mag je altijd en overal op iedereen hebben, maar ik denk dat het de afgelopen dagen wel eens onredelijk is geweest zonder inhoud(een prem bij DWDD bijv)

Ik kan die speech van Baudet ook amper serieus nemen, maar we weten inmiddels toch wel dat de beste man graag overdrijft en in hyperbolen praat(en dit is nog een understatement), ik kan alleen maar lachen om hoe hij met een stalen gezicht al die kolder uit zijn mond laat komen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:31:32 #203
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185763727
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Sowieso was de minder minder speech van Wilders een prachtig staaltje verbinden in vergelijking met de speech die Baudet gisteren hield. _O-
Onzin natuurlijk, hij probeerde juist mensen warm te laten lopen voor onze gemeenschappelijke beschaving. Maar hij verbond niet iedereen nee, voor figuren als Gokmen Tanis is geen plek.
pi_185763739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:28 schreef Gohf046 het volgende:
Ik kan die speech van Baudet ook amper serieus nemen, maar we weten inmiddels toch wel dat de beste man graag overdrijft en in hyperbolen praat(en dit is nog een understatement), ik kan alleen maar lachen om hoe hij met een stalen gezicht al die kolder uit zijn mond laat komen.
Dit vind ik wel een vreemde opmerking, op zich. 'Oke, die speech schuurde tegen een paar hele dubieuze dingen aan, maar hij overdrijft graag he, dat is toch lachen man'.

Niet dat ik denk dat Baudet daar overdrijft. Hij gebruikt ironie altijd wel als een schild, maar dit zijn gewoon zijn standpunten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:33:09 #205
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185763746
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185763767
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:09 schreef Gohf046 het volgende:
Dus stemmers van het FvD zijn fascisten of gewoon dombo's. Het is denk ik ook voor een gedeelte deze houding van andere politici/analisten/duiders dat Forum zo groot is geworden.
Het gros stemt op het forum omdat ze het vertrouwen in de politiek kwijt zijn.
Dat eerste is natuurlijk onzin. Dat laatste klopt, maar dat brengt natuurlijk direct het risico met zich mee dat je nogal wat gekkies aantrekt in zowel aanhang als partijleden. Helemaal als de partij feitelijk niet echt een ideologie heeft, maar de brede aantrekkingskracht toch vooral het "tegen-zijn" is: tegen Europa, tegen immigranten, tegen de klimaatmaatregelen. Dat spreekt normale conservatieven aan en ook mensen die zich niet gehoord voelen of zich bedreigd voelen door een veranderende wereld om hen heen. Maar ook de libertariërs, Erkenbrand-types en de Vader_Aardbei's die een stijf plassertje krijgen als ze liberal tears menen te zien vloeien.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_185763813
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:28 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Nee, zoals ik al eerder zei is het gros van de stemmers het vertrouwen in de politiek gewoon kwijt. Kritiek mag je altijd en overal op iedereen hebben, maar ik denk dat het de afgelopen dagen wel eens onredelijk is geweest zonder inhoud(een prem bij DWDD bijv)
Ja ik snap dat mensen het vertrouwen in de politiek kwijt zijn. Daar speelt de FvD zeer knap op in.
Dat Prem onredelijk is, ja die kerel ken ik ook alleen maar als een gigantische schreeuwlelijk. Ik vind hem eigenlijk wel mooi, hij steekt zijn mening niet onder stoelen of banken ik ben het lang niet altijd met hem eens maar vaak denk ik ook dat hij goed zegt waar het op staat. Maar ik snap het probleem dat de alt-right met DWDD heeft niet helemaal. Je hoeft het toch niet te kijken, ik ga toch ook niet zo calimero doen van programma's van Powned of WNL.

quote:
Ik kan die speech van Baudet ook amper serieus nemen, maar we weten inmiddels toch wel dat de beste man graag overdrijft en in hyperbolen praat(en dit is nog een understatement), ik kan alleen maar lachen om hoe hij met een stalen gezicht al die kolder uit zijn mond laat komen.
Dat gezeik over Minerva is inderdaad redelijk lachwekkend. Zijn ondergangsretoriek en angstzaaierij vind ik walgelijk. Donder op met die vent, ik dacht voor ik die speech zag prima laat FvD het maar bewijzen. Nu vraag ik me af of je dat ooit kunt doen zolang Baudet er zit.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:42:42 #208
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185763916
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een vreemde opmerking, op zich. 'Oke, die speech schuurde tegen een paar hele dubieuze dingen aan, maar hij overdrijft graag he, dat is toch lachen man'.

Niet dat ik denk dat Baudet daar overdrijft. Hij gebruikt ironie altijd wel als een schild, maar dit zijn gewoon zijn standpunten.
Ja, hij gebruikt het word boreaal. Gebruikt ie dat expres? Ik denk van wel. Denk ik dat ie dat roept omdat ie een nazi is of daar sympathieën voor heeft? Nee. Heeft het eerder ook al gebruikt en toen is er ook wat ophef ontstaan, persoonlijk denk ik dat ie het gewoon leuk vind om wat mensen te triggeren.

Ik weet niet precies wat ie verder nog allemaal gezegd heeft wat zo dubieus is, maar persoonlijk is mij verder niet zo veel opgevallen buiten het gebruik van het woord boreaal.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:45:22 #209
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185763960
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:34 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat eerste is natuurlijk onzin. Dat laatste klopt, maar dat brengt natuurlijk direct het risico met zich mee dat je nogal wat gekkies aantrekt in zowel aanhang als partijleden. Helemaal als de partij feitelijk niet echt een ideologie heeft, maar de brede aantrekkingskracht toch vooral het "tegen-zijn" is: tegen Europa, tegen immigranten, tegen de klimaatmaatregelen. Dat spreekt normale conservatieven aan en ook mensen die zich niet gehoord voelen of zich bedreigd voelen door een veranderende wereld om hen heen. Maar ook de libertariërs, Erkenbrand-types en de Vader_Aardbei's die een stijf plassertje krijgen als ze liberal tears menen te zien vloeien.
Ik ben het helemaal met je eens, buiten dat ze natuurlijk veel "tegen" zijn stellen ze er ook een belofte tegen over. "Wij gaan het anders doen", "Meer inspraak voor de burger" etc etc.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185764009
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:42 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Ja, hij gebruikt het word boreaal. Gebruikt ie dat expres? Ik denk van wel. Denk ik dat ie dat roept omdat ie een nazi is of daar sympathieën voor heeft? Nee. Heeft het eerder ook al gebruikt en toen is er ook wat ophef ontstaan, persoonlijk denk ik dat ie het gewoon leuk vind om wat mensen te triggeren.

Ik weet niet precies wat ie verder nog allemaal gezegd heeft wat zo dubieus is, maar persoonlijk is mij verder niet zo veel opgevallen buiten het gebruik van het woord boreaal.
Natuurlijk gebruikt hij zo'n woord expres. Het is geen domme kerel die maar wat roept natuurlijk.

Verder is het 'nazi' iets wat je er zelf weer van maakt. Boreaal is gewoon een term die je bij veel figuren aan de verre rechterkant (Le Pen, Erkenbrand) tegenkomt, duidt op het blanke christelijke noordelijke deel van Europa. Dat zijn ook geen nazi's, dat is extreem-rechts en dat is niet altijd hetzelfde. Baudet weet best dat zij die termen gebruiken en gebruikt ze zelf ook, deels om ze te lokken. Vader_Aardbei gaat dan janken over dogwhistles, maar het is wel zo.

Daarnaast ben ik het wel met nostra eens dat het FvD vooral 'tegen zijn' als ideologie heeft, maar de stelling dat Baudet zelf wel een bepaalde ideologie heeft durf ik wel aan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185764019
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja prima hoor, het komt omdat de FvD'er in een permanente slachtoffer rol zit. Omdat mensen FvD kut vinden stem je er op? Dat is een nogal domme reden.
Gaan partijen als D66, GL en VVD ook groeien als kool omdat iedereen ze hier kut vindt en zwart maakt?

Blijkbaar mag je nooit commentaar leveren op de FvD anders worden ze groter. Alsof hun meningen onbelangrijk zijn en het alleen maar gaat om hokjes denken. Het begint er inderdaad op te lijken.
Als Baudet in zijn overwinningsspeech doet alsof je amper veilig over straat komt in NL slaat dat nergens op. Als je naar Baudet's speech luistert past die echt totaal niet bij een welvarend land als waarin wij leven. Hij doet alsof het op alle fronten kut is en alles moet veranderen. Het is hier geen Afrika.
Baudet is een extraverte dramaticus, daar moet je een beetje doorheen prikken. Wel is hij in zijn standpunten een stap extremer dan de meesten in de partij en haar stemmers. Ik durf te wedden dat het merendeel van de FvD stemmers EU-kritisch is maar niet per se een Nexit willen en dat de meesten de invloed van de mens op kllimaatverandering en de maatregelen die op tafel liggen overdreven/onjuist vinden maar dat ze niet per se niets om het milieu geven of niets ervoor over hebben. Een FvD-stem is vooral een signaal naar het establishment (Den Haag, EU) en het gedram (milieu, immigratie, policor) maar dat betekent niet dat het allemaal extremisten, laag IQ of gekkies zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:50:47 #212
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185764073
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:47 schreef Ludachrist het volgende:
Natuurlijk gebruikt hij zo'n woord expres. Het is geen domme kerel die maar wat roept natuurlijk.
Zie ook post #150.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:53:30 #213
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185764133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:42 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Ja, hij gebruikt het word boreaal. Gebruikt ie dat expres? Ik denk van wel. Denk ik dat ie dat roept omdat ie een nazi is of daar sympathieën voor heeft? Nee. Heeft het eerder ook al gebruikt en toen is er ook wat ophef ontstaan, persoonlijk denk ik dat ie het gewoon leuk vind om wat mensen te triggeren.
Baudet gebruikt taal die rechtstreeks uit extremistische discoursen is overgenomen enkel om wat mensen te triggeren. Ja, goede poets.
pi_185764176
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:53 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Baudet gebruikt taal die rechtstreeks uit extremistische discoursen is overgenomen enkel om wat mensen te triggeren. Ja, goede poets.
Dat is wel altijd zijn verdediging natuurlijk. Ironie, for the lulz, enz.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185764221
quote:
Waardeloos column die gast heeft er echt helemaal niets van begrepen.

Dit artikel over de FvD slaat wel de spijker op zijn kop.
https://foreignpolicy.com(...)aAbs_FpYQtALffVfQEIw
  donderdag 21 maart 2019 @ 13:01:16 #216
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185764283
En nu gaan we (voorlopig) van 12 naar 13 zetels en heeft de VVD écht de tweede plek:

https://nos.nl/liveblog/2(...)-dertien-zetels.html
  donderdag 21 maart 2019 @ 13:07:47 #217
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_185764402
Dit alles ter eer en nagedachtenis aan Pim Fortuyn, die deze veranderingscyclus al een aantal jaren geleden inzette. Laten we hopen dat Baudet en zijn partij hem eer aan doen, al vermoed ik dat Baudet een stuk minder gematigd zal zijn dan Fortuyn (dus sommigen onder ons kunnen de borst natmaken (en zeer waarschijnlijk een nat pak halen _O- )

[ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 21-03-2019 13:13:54 ]
"Hoka Hey!"
  donderdag 21 maart 2019 @ 13:09:42 #218
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_185764440
quote:
Och jee, Veelo gaat ook maar een filosoofje citeren. Schattig.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_185764523
Ach een vleugje etno-nationalisme kan echt geen kwaad hoor. Mogelijk noodzakelijk daar het verlichtingsdenken, en de onduidelijkheid van de abstracte natiestaat in zijn verhaal van een boeraal Europa op continentale schaal, moeilijk af te bakenen blijkt. Het is als subdeel van de stroming bij lange na niet zo rigide als een religieuze stroming dat op bepaalde fronten kan zijn. Zie de coulance jegens zijn eigen genen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2019 13:15:44 ]
pi_185764683
Zo lang als Baudet bij Forum voor Democratie zit en er onzinnige standpunten zijn als een Nexit, zal ik nooit op FvD stemmen. Bovendien vind ik FvD nog sektarischer overkomen dan GroenLinks.
pi_185764715
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Waardeloos column die gast heeft er echt helemaal niets van begrepen.

Dit artikel over de FvD slaat wel de spijker op zijn kop.
https://foreignpolicy.com(...)aAbs_FpYQtALffVfQEIw
:') :') :') x 100000000000
pi_185764783
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Baudet is een extraverte dramaticus, daar moet je een beetje doorheen prikken. Wel is hij in zijn standpunten een stap extremer dan de meesten in de partij en haar stemmers. Ik durf te wedden dat het merendeel van de FvD stemmers EU-kritisch is maar niet per se een Nexit willen en dat de meesten de invloed van de mens op kllimaatverandering en de maatregelen die op tafel liggen overdreven/onjuist vinden maar dat ze niet per se niets om het milieu geven of niets ervoor over hebben. Een FvD-stem is vooral een signaal naar het establishment (Den Haag, EU) en het gedram (milieu, immigratie, policor) maar dat betekent niet dat het allemaal extremisten, laag IQ of gekkies zijn.
Ik wilde ook tegen dit kabinet stemmen, maar FvD slaat volkomen door in mijn optiek en was daarom voor mij geen optie.
pi_185764840
marhendrickx twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:31:26 Ik hoop dat mensen in Tilburg zich realiseren dat een stem op Hans Smolders, lijstduwer Forum v Democratie, een stem tegen onze inclusieve stad is. Het is een stem voor racisme, afbraak rechtsstaat, haat & verdeeldheid. Dat heeft Baudet afgelopen weken weer duidelijk laten zien. reageer retweet
D66 wethouder in Tilburg
:')
pi_185764893
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 10:57 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Die vergelijking werd niet zo serieus genomen door de kenners.
Dat was ook de aanleiding van zijn betoog. Hij gaf aan dat zoals DWDD het doet volkomen verkeerd is.

Sommige mensen gaan dat nooit snappen.
pi_185764923
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:26 schreef Aquarii het volgende:
marhendrickx twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:31:26 Ik hoop dat mensen in Tilburg zich realiseren dat een stem op Hans Smolders, lijstduwer Forum v Democratie, een stem tegen onze inclusieve stad is. Het is een stem voor racisme, afbraak rechtsstaat, haat & verdeeldheid. Dat heeft Baudet afgelopen weken weer duidelijk laten zien. reageer retweet
D66 wethouder in Tilburg
:')
https://www.telegraaf.nl/(...)uder-om-racismetweet

Het is ook nog een hypocriet met haar 'uitsluiten'. :')
En getrouwd met een fraudeur.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Diederik_Stapel

:W
  donderdag 21 maart 2019 @ 13:32:36 #226
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185764971
thierrybaudet twitterde op donderdag 21-03-2019 om 12:50:57 Zojuist een constructief gesprek gehad met Hans Wiegel, die bereid is als informateur op te treden in Zuid Holland om met #FVD als grootste partij te komen tot de vorming van een college. reageer retweet
Ben zeer benieuwd.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185765027
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Waardeloos column die gast heeft er echt helemaal niets van begrepen.

Dit artikel over de FvD slaat wel de spijker op zijn kop.
https://foreignpolicy.com(...)aAbs_FpYQtALffVfQEIw
Moet heerlijk zijn om je eigen bubbel driegangendiner geserveerd te worden. Eet smakelijk.
pi_185765095
Op nu jij heb ik al de volgende reactie mogen lezen:

quote:
waar is Volkert als je hem nodig hebt
Volgens mij moeten de progressieve partijen wat meer verantwoordelijkheid nemen voor hun kiezers. Over anti-democratisch en fascistisch gedachtegoed gesproken. Is er niemand die de mensen duidelijk maakt dat dit niet kan?
pi_185765117
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:26 schreef Aquarii het volgende:
marhendrickx twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:31:26 Ik hoop dat mensen in Tilburg zich realiseren dat een stem op Hans Smolders, lijstduwer Forum v Democratie, een stem tegen onze inclusieve stad is. Het is een stem voor racisme, afbraak rechtsstaat, haat & verdeeldheid. Dat heeft Baudet afgelopen weken weer duidelijk laten zien. reageer retweet
D66 wethouder in Tilburg
:')
'Inclusieve stad' :')!

Inclusiviteit als motto/norm... wat normaliter het vanzelfsprekende is.
Weet je waar ze super-inclusief zijn? Japan. Daar hoeven ze het niet kunstmatig af te dwingen. Weet je waarom? Omdat ze exclusief zijn - en de cohesie NIET met de hamer van diversiteit gesloopt hebben. Domme doos.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2019 13:42:31 ]
pi_185765151
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:30 schreef Aurelius het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)uder-om-racismetweet

Het is ook nog een hypocriet met haar 'uitsluiten'. :')
En getrouwd met een fraudeur.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Diederik_Stapel

:W
Dat is blijkbaar de verbinding waar D66 het de afgelopen weken over had. :7
pi_185765179
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:39 schreef Mr.Major het volgende:
Op nu jij heb ik al de volgende reactie mogen lezen:
[..]

Volgens mij moeten de progressieve partijen wat meer verantwoordelijkheid nemen voor hun kiezers. Over anti-democratisch en fascistisch gedachtegoed gesproken. Is er niemand die de mensen duidelijk maakt dat dit niet kan?
Van der Graaf is een communist. Zo ver ik weet zijn er geen communistische partijen van betekenis in Nederland. Bovendien kan de reactie ook sarcastisch zijn.
pi_185765364
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:35 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Moet heerlijk zijn om je eigen bubbel driegangendiner geserveerd te worden. Eet smakelijk.
Hoe het is om in je eigen bubbel te leven en geserveerd te worden kunnen jullie na gisteren natuurlijk goed vertellen. :Y
Het feit dat ik hier post geeft al wel aan dat ik niet in mijn eigen bubbel zit lijkt me.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:21 schreef Aurelius het volgende:

[..]

:') :') :') x 100000000000
Precies de inhoud die we ondertussen gewend zijn van de FvD'er. Geeft ook wel aan waarom het nutteloos is om verbinding te zoeken. Gewoon verantwoordelijkheid geven deze zaadpartij dan stort het kaartenhuis snel genoeg in.
  donderdag 21 maart 2019 @ 13:53:42 #233
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185765375
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:32 schreef Gohf046 het volgende:
thierrybaudet twitterde op donderdag 21-03-2019 om 12:50:57 Zojuist een constructief gesprek gehad met Hans Wiegel, die bereid is als informateur op te treden in Zuid Holland om met #FVD als grootste partij te komen tot de vorming van een college. reageer retweet
Ben zeer benieuwd.
Nu snel een partijplan voor de provincie schrijven
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 21 maart 2019 @ 13:55:03 #234
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_185765398
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hoe het is om in je eigen bubbel te leven en geserveerd te worden kunnen jullie na gisteren natuurlijk goed vertellen. :Y
Het feit dat ik hier post geeft al wel aan dat ik niet in mijn eigen bubbel zit lijkt me.
[..]

Precies de inhoud die we ondertussen gewend zijn van de FvD'er. Geeft ook wel aan waarom het nutteloos is om verbinding te zoeken. Gewoon verantwoordelijkheid geven deze zaadpartij dan stort het kaartenhuis snel genoeg in.
Hoop doet leven, niet? _O- _O- We zullen zien wat deze "zaadparij" ervan bakt. Kan echter nooit slechter zijn dan al die andere zaadpartijen
"Hoka Hey!"
  donderdag 21 maart 2019 @ 13:59:34 #236
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_185765466
"Hoka Hey!"
pi_185765471
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:55 schreef matspontius het volgende:

[..]

Hoop doet leven, niet? _O- _O- We zullen zien wat deze "zaadparij" ervan bakt. Kan echter nooit slechter zijn dan al die andere zaadpartijen
Gezien FvD net als de PVV meer is van de luchtkastelen dan van de concrete plannen denk ik inderdaad dat de kans zéér groot is dat ze veel slechter zijn dan de andere kutpartijen. Als mijn tegendeel bewezen is geef ik dat graag toe. Maar FvD doet zijn uiterste best om duidelijk te maken dat Nederland er alleen is voor een bepaald type Nederlander.
  donderdag 21 maart 2019 @ 14:02:00 #238
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_185765517
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Gezien FvD net als de PVV meer is van de luchtkastelen dan van de concrete plannen denk ik inderdaad dat de kans zéér groot is dat ze veel slechter zijn dan de andere kutpartijen. Als mijn tegendeel bewezen is geef ik dat graag toe. Maar FvD doet zijn uiterste best om duidelijk te maken dat Nederland er alleen is voor een bepaald type Nederlander.
Zoals ik al zei, hoop doet leven. De praktijk zal het wel uitwijzen. We zijn toe aan verandering
"Hoka Hey!"
  donderdag 21 maart 2019 @ 14:02:15 #239
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185765523
https://www.dagelijksesta(...)worden-gerealiseerd/

quote:
1. Weg met de waardeloze, onbetaalbare, en inefficiënte klimaatwet

2. Strenger immigratiebeleid en afgedwongen integratie

3. Koopkrachtverbetering voor werkenden en gepensioneerden
Dus meer geld naar integratie en azc's? :D
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_185765565
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:02 schreef matspontius het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, hoop doet leven. De praktijk zal het wel uitwijzen. We zijn toe aan verandering
Welke verandering? Het is precies hetzelfde riedeltje als we al minimaal 17 jaar aanhoren. Rechts is constant aan de macht beloofd constant verandering. Het gaat nooit komen. In ieder geval niet voor de mensen die dit soort partijen aan de macht helpen.
  donderdag 21 maart 2019 @ 14:08:23 #241
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_185765659
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Welke verandering? Het is precies hetzelfde riedeltje als we al minimaal 17 jaar aanhoren. Rechts is constant aan de macht beloofd constant verandering. Het gaat nooit komen. In ieder geval niet voor de mensen die dit soort partijen aan de macht helpen.
Rechts is constant aan de macht? Rechts, werkelijk? Heb ik toch niet goed opgelet de afgelopen jaren.

Het valt me op dat er heel veel gefrustreerden rondlopen die expliciet willen dat Baudet en zijn partij op hun bek gaan. Geef die man een kans, hij is democratisch gekozen, weet je wel. net zoals Trump!
"Hoka Hey!"
pi_185765702
Heerlijk om die zure reacties te lezen.
Wat heb je gestemd Lord-Ronddraai? :s)
pi_185765733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:08 schreef matspontius het volgende:

[..]

Rechts is constant aan de macht? Rechts, werkelijk? Heb ik toch niet goed opgelet de afgelopen jaren.

Het valt me op dat er heel veel gefrustreerden rondlopen die expliciet willen dat Baudet en zijn partij op hun bek gaan. Geef die man een kans, hij is democratisch gekozen, weet je wel. net zoals Trump!
Ik snap dat als je de politiek helemaal niet volgt dat je dan niet weet dat rechts aan de macht is. Het is echter weinig discutabel. Kijk zelf maar even
https://nl.wikipedia.org/(...)_Tweede_Wereldoorlog
Het meest linkse kabinet was Balkenende IV. Maar met CDA als grootste partij en conservatieven als Hirsch Ballin natuurlijk absoluut niet links.
Ik zeg toch dat ze hem een kans moeten geven. Net als bij Trump zul je zien wat een drama het wordt.
  donderdag 21 maart 2019 @ 14:13:37 #244
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_185765738
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:08 schreef matspontius het volgende:

[..]

Rechts is constant aan de macht? Rechts, werkelijk? Heb ik toch niet goed opgelet de afgelopen jaren.

Het valt me op dat er heel veel gefrustreerden rondlopen die expliciet willen dat Baudet en zijn partij op hun bek gaan. Geef die man een kans, hij is democratisch gekozen, weet je wel. net zoals Trump!
Er is een democratische VVD-D66-CDA-CU-GL meerderheid in de Eerste Kamer. De Eerste Kamer, waar nu ook het democatisch gekozen FvD zijn kans gaat krijgen.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 21 maart 2019 @ 14:16:19 #245
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_185765800
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:08 schreef matspontius het volgende:

net zoals Trump!
Aye, there's the rub :')
Ja inderdaad, V. ja.
pi_185765884
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:53 schreef gniffie het volgende:

[..]

Nu snel een partijplan voor de provincie schrijven
Zuid-Holland is volgens mij een van de weinige provincies waar dat nog wel een beetje redelijk is uitgewerkt ook.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185765959
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zuid-Holland is volgens mij een van de weinige provincies waar dat nog wel een beetje redelijk is uitgewerkt ook.
Oh bijzonder, ik wist van geen enkel plan en ik volg dit topic en de politiek toch vrij goed.
  donderdag 21 maart 2019 @ 14:32:50 #248
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185766076
https://www.omroepbrabant(...)inning-heeft-geboekt

In noord Brabant is de FVD er iig nog niet uit wat ze willen

quote:
Wat vindt De Bie van het verwijt dat niemand wist wat Forum met Brabant wil?
"Dat is niet terecht. Ons programma is gepubliceerd en iedereen kent Forum voor Democratie. Vanuit de landelijke standpunten willen wij ook ons beleid gaan doorvoeren in de provincie Noord-Brabant. Iedereen weet wat wij willen en wat Forum voor Democratie niet wil. Windmolens willen we echt niet. Wij kijken ook heel sterk naar koopkracht. De lasten voor de burger moeten omlaag."

Wat moet er met de veestapel gebeuren?
"De landbouwsector is een heel belangrijke sector. Ook economisch voor Brabant. Dus die moeten we de ruimte geven waar het kan."

Moet de veesector groeien of worden teruggedrongen?

"Er zijn veel dieren in Brabant, maar daar waar het kan, kan er ruimte geschapen worden. En niet waar het niet kan. Dit is zo'n belangrijke sector dat we daar heel voorzichtig mee moeten omgaan."

Hoe kijkt u tegen Eindhoven Airport aan?

"Ook dat is een belangrijke banenmotor."

Mag Eindhoven Airport groeien?
"Dat is een lastige... We moeten het belang voor omwonenden afwegen tegen de werkgelegenheid. Daar zal toch een goede balans in gevonden moeten worden."

Hoe Forum voor Democratie de komende informatiegesprekken zal ingaan, is nog niet duidelijk. "Wij móeten niks", legt De Bie uit. "We moeten de wens van de kiezer uitvoeren en dat kan op verschillende manieren. Als meeregeren ons wordt gegund door de andere partijen, dan deinzen wij daar niet voor terug."

"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_185766153
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:32 schreef gniffie het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)inning-heeft-geboekt

In noord Brabant is de FVD er iig nog niet uit wat ze willen
[..]

In Groningen hadden ze ook wel een mooi interview.

quote:
Vorig jaar zei Baudet op een partijbijeenkomst in Groningen dat de NAM niet moet stoppen naar het boren naar gas, maar dat de inwoners van het bevingsgebied wel ruimschoots moeten worden gecompenseerd.

Pestman wil dat nuanceren. 'Vorige week in Drachten heeft onze lijsttrekker Bart van der Werf gezegd dat we moeten doorgaan met gaswinning, maar dat de schades met het grootste deel van de opbrengst moeten worden vergoed. Dat is onze lijn.'

'Ik zie dat, nu er minder gas gewonnen wordt, de grond minder schudt. Maar de problemen moeten opgelost worden. De Groningers zijn de afgelopen jaren verzopen door Rutte, dat kan echt niet. Wij willen dat veranderen.'
Helder verhaal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 21 maart 2019 @ 14:40:52 #250
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_185766220
Niet doen.

[ Bericht 98% gewijzigd door capricia op 21-03-2019 14:56:53 ]
"Hoka Hey!"
pi_185766734
thierrybaudet twitterde op donderdag 21-03-2019 om 14:50:38 Namens ons gehele campagne-team, namens @THiddema @ANanninga @hendrikotten3 en namens alle andere kandidaten van Forum voor Democratie wil ik onze kiezers uit de grond van mijn hart danken voor het vertrouwen. Met dit overweldigende mandaat gaan wij nu keihard aan de slag! #FVD https://t.co/QdcYQglQCH reageer retweet
  donderdag 21 maart 2019 @ 15:32:07 #252
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_185767078
thierrybaudet twitterde op donderdag 21-03-2019 om 15:06:36 Zojuist gesproken met Paul Scheffer die bereid is om namens #FVD in Noord Holland verkennende gesprekken te voeren om te komen tot een constructief Provinciaal bestuur. reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 maart 2019 @ 15:32:56 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185767090
Hij maakt zich betrekkelijk weinig zorgen over het vullen van de stoeltjes zo te lezen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 21 maart 2019 @ 15:41:15 #254
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185767240
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Hij maakt zich betrekkelijk weinig zorgen over het vullen van de stoeltjes zo te lezen.
Terwijl er in Flevoland toch echt een probleem is. 10 mensen op de lijst waarvan 8 verkozen. Alleen de nummers 8 t/m 10 wonen in Noord-Holland en zijn daar verkozen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  donderdag 21 maart 2019 @ 15:50:34 #255
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185767389
'Nu Forum voor Democratie de grootste is, is de morele paniek compleet'

Columnist Bart Nijman smult ervan. 'Want nog steeds zien pers, policor en partijkartel de betonplaat voor hun eigen porem niet.'

Sinds de laatste PS-verkiezingen zijn er twee referenda gehouden en genegeerd. Daarna is het controlemiddel van de burger afgepakt. De Europese Unie drong verder achter de vaderlandse voordeur. In haar kielzog: een toenemende stroom niet-gewortelde gelegenheidswerkers uit de arme delen van EU alsook een oncontroleerbare migrantenstroom vol vluchtelingen, gelukszoekers en economische opportunisten uit Afrika en het Midden-Oosten.

Door hun ietwat overmoedige onthaal in de verzorgingsstaat door de zittende politiek, met voorrang op huizen uit de sociale sector en een pinpas voor de Sociale Verzekeringsbank, leggen al die nieuwe buren een grote druk op de inschikkelijkheid van de autochtone bevolking, temeer nu het asielsysteem niet in staat blijkt om, geholpen door ideologisch gedreven asieladvocaten, de rotte appels terug naar de mand van herkomst te sturen.

Plotseling verrees daar ook nog die kerk voor het klimaat, waaruit potsierlijke preken opstegen over miljarden kostende klimaatmaatregelen die ver achter de komma voor marginale afkoeling der aarde moeten zorgen, terwijl woorden van morele hel en sociale verdoemenis donderen tegen ‘klimaatontkenners’ die het wagen hun erfzonde te verwerpen en weigeren deze nieuwe religie te omarmen.

Toch kwam het klimaatakkoord, en wordt de torenhoge aflaat alsnog opgeëist via de energierekening van gezinnen die hun koopkracht achter zagen blijven op de beloftes. Of het volk ook nog even de gaskraan wil sluiten en een warmtepomp wil installeren, alstublieft. En gaarne geen vliegvakanties meer.

Ook Brexit werd een feit, evenals Donald Trump, en de mainstream media – met name de NPO en de twee enorme uitgeefhuizen waar bijna alle kranten tegenwoordig onder vallen – hebben nooit één poging gedaan om dat ‘vreselijke populisme’ eerlijk te duiden.

Het is allemaal de schuld van het domme stemvolk, misleid door rattenvangers en racisten, die blank nationalisme ophitsen en alle blaam bij ‘de buitenlanders’ leggen. Islamkritiek is ‘xenofobie’, EU-scepsis wordt uitgelegd als een oorlogswens en alle alternatieve opvattingen zijn ‘fake news’ en ‘Russische beïnvloeding’ door ‘trollenlegers’ op sociale media.

Daarom krijgt de burger meer censuur, minder internetvrijheid, een sleepnet over de privacy en een adellijke feeks in een ivoren toren die nepnieuws gaat bestrijden, maar zelf de democratische inspraak lachend van de kiezer afpakt.

En nu is Forum voor Democratie dus van nul naar allergrootste geknald, is de morele paniek bij pers, policor en partijkartel compleet en zien ze nog steeds de betonplaat voor hun eigen porem niet. Sorry, maar ik smul.

https://revu.nl/columns/n(...)rele-paniek-compleet
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185767531
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 15:50 schreef Gohf046 het volgende:
'Nu Forum voor Democratie de grootste is, is de morele paniek compleet'

Columnist Bart Nijman smult ervan. 'Want nog steeds zien pers, policor en partijkartel de betonplaat voor hun eigen porem niet.'

Sinds de laatste PS-verkiezingen zijn er twee referenda gehouden en genegeerd. Daarna is het controlemiddel van de burger afgepakt. De Europese Unie drong verder achter de vaderlandse voordeur. In haar kielzog: een toenemende stroom niet-gewortelde gelegenheidswerkers uit de arme delen van EU alsook een oncontroleerbare migrantenstroom vol vluchtelingen, gelukszoekers en economische opportunisten uit Afrika en het Midden-Oosten.

Door hun ietwat overmoedige onthaal in de verzorgingsstaat door de zittende politiek, met voorrang op huizen uit de sociale sector en een pinpas voor de Sociale Verzekeringsbank, leggen al die nieuwe buren een grote druk op de inschikkelijkheid van de autochtone bevolking, temeer nu het asielsysteem niet in staat blijkt om, geholpen door ideologisch gedreven asieladvocaten, de rotte appels terug naar de mand van herkomst te sturen.

Plotseling verrees daar ook nog die kerk voor het klimaat, waaruit potsierlijke preken opstegen over miljarden kostende klimaatmaatregelen die ver achter de komma voor marginale afkoeling der aarde moeten zorgen, terwijl woorden van morele hel en sociale verdoemenis donderen tegen ‘klimaatontkenners’ die het wagen hun erfzonde te verwerpen en weigeren deze nieuwe religie te omarmen.

Toch kwam het klimaatakkoord, en wordt de torenhoge aflaat alsnog opgeëist via de energierekening van gezinnen die hun koopkracht achter zagen blijven op de beloftes. Of het volk ook nog even de gaskraan wil sluiten en een warmtepomp wil installeren, alstublieft. En gaarne geen vliegvakanties meer.

Ook Brexit werd een feit, evenals Donald Trump, en de mainstream media – met name de NPO en de twee enorme uitgeefhuizen waar bijna alle kranten tegenwoordig onder vallen – hebben nooit één poging gedaan om dat ‘vreselijke populisme’ eerlijk te duiden.

Het is allemaal de schuld van het domme stemvolk, misleid door rattenvangers en racisten, die blank nationalisme ophitsen en alle blaam bij ‘de buitenlanders’ leggen. Islamkritiek is ‘xenofobie’, EU-scepsis wordt uitgelegd als een oorlogswens en alle alternatieve opvattingen zijn ‘fake news’ en ‘Russische beïnvloeding’ door ‘trollenlegers’ op sociale media.

Daarom krijgt de burger meer censuur, minder internetvrijheid, een sleepnet over de privacy en een adellijke feeks in een ivoren toren die nepnieuws gaat bestrijden, maar zelf de democratische inspraak lachend van de kiezer afpakt.

En nu is Forum voor Democratie dus van nul naar allergrootste geknald, is de morele paniek bij pers, policor en partijkartel compleet en zien ze nog steeds de betonplaat voor hun eigen porem niet. Sorry, maar ik smul.

https://revu.nl/columns/n(...)rele-paniek-compleet
Bart Nijman altijd goed _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 maart 2019 @ 16:12:50 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185767866
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 15:41 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Terwijl er in Flevoland toch echt een probleem is. 10 mensen op de lijst waarvan 8 verkozen. Alleen de nummers 8 t/m 10 wonen in Noord-Holland en zijn daar verkozen.
Muah, er zal vast wel een plan B voor beide provincies zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185768688
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 08:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De lol begint nu echt. Baudet staat volledig op het netvlies van racistisch, zelfhatend, hysterisch, gewetenloos extreem links Nederland. Kijk maar liever niet naar alle haat en Nazi vergelijkingen op Twitter.

Laat men hem alsjeblieft goed beschermen!
We moeten onze verlosser inderdaad goede bescherming bieden. Bij Geert weet je dat het een schreeuwende gek is in principe en hoeft men niet echt te vrezen. Baudet on the other hand... Door de opkomst van FvD loopt het bij links dun door de broek. FvD gaat keihard ingrijpen en wortelen in ons land. Moet er niet aan denken dat er weer een gek hem omlegt.

Triest hoe de media er trouwens ook weer aan meewerkt hem te demoniseren net als toen met Fortuyn. Niks geleerd.
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 17:01:53 #259
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185768896
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 16:51 schreef Moustachio het volgende:

[..]

We moeten onze verlosser inderdaad goede bescherming bieden. Bij Geert weet je dat het een schreeuwende gek is in principe en hoeft men niet echt te vrezen. Baudet on the other hand... Door de opkomst van FvD loopt het bij links dun door de broek. FvD gaat keihard ingrijpen en wortelen in ons land. Moet er niet aan denken dat er weer een gek hem omlegt.

Triest hoe de media er trouwens ook weer aan meewerkt hem te demoniseren net als toen met Fortuyn. Niks geleerd.
Verlosser, really? Thierry Christus van Nazareth tot Baudet?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_185768979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 15:50 schreef Gohf046 het volgende:
'Nu Forum voor Democratie de grootste is, is de morele paniek compleet'

Columnist Bart Nijman smult ervan. 'Want nog steeds zien pers, policor en partijkartel de betonplaat voor hun eigen porem niet.'

Sinds de laatste PS-verkiezingen zijn er twee referenda gehouden en genegeerd. Daarna is het controlemiddel van de burger afgepakt. De Europese Unie drong verder achter de vaderlandse voordeur. In haar kielzog: een toenemende stroom niet-gewortelde gelegenheidswerkers uit de arme delen van EU alsook een oncontroleerbare migrantenstroom vol vluchtelingen, gelukszoekers en economische opportunisten uit Afrika en het Midden-Oosten.

Door hun ietwat overmoedige onthaal in de verzorgingsstaat door de zittende politiek, met voorrang op huizen uit de sociale sector en een pinpas voor de Sociale Verzekeringsbank, leggen al die nieuwe buren een grote druk op de inschikkelijkheid van de autochtone bevolking, temeer nu het asielsysteem niet in staat blijkt om, geholpen door ideologisch gedreven asieladvocaten, de rotte appels terug naar de mand van herkomst te sturen.

Plotseling verrees daar ook nog die kerk voor het klimaat, waaruit potsierlijke preken opstegen over miljarden kostende klimaatmaatregelen die ver achter de komma voor marginale afkoeling der aarde moeten zorgen, terwijl woorden van morele hel en sociale verdoemenis donderen tegen ‘klimaatontkenners’ die het wagen hun erfzonde te verwerpen en weigeren deze nieuwe religie te omarmen.

Toch kwam het klimaatakkoord, en wordt de torenhoge aflaat alsnog opgeëist via de energierekening van gezinnen die hun koopkracht achter zagen blijven op de beloftes. Of het volk ook nog even de gaskraan wil sluiten en een warmtepomp wil installeren, alstublieft. En gaarne geen vliegvakanties meer.

Ook Brexit werd een feit, evenals Donald Trump, en de mainstream media – met name de NPO en de twee enorme uitgeefhuizen waar bijna alle kranten tegenwoordig onder vallen – hebben nooit één poging gedaan om dat ‘vreselijke populisme’ eerlijk te duiden.

Het is allemaal de schuld van het domme stemvolk, misleid door rattenvangers en racisten, die blank nationalisme ophitsen en alle blaam bij ‘de buitenlanders’ leggen. Islamkritiek is ‘xenofobie’, EU-scepsis wordt uitgelegd als een oorlogswens en alle alternatieve opvattingen zijn ‘fake news’ en ‘Russische beïnvloeding’ door ‘trollenlegers’ op sociale media.

Daarom krijgt de burger meer censuur, minder internetvrijheid, een sleepnet over de privacy en een adellijke feeks in een ivoren toren die nepnieuws gaat bestrijden, maar zelf de democratische inspraak lachend van de kiezer afpakt.

En nu is Forum voor Democratie dus van nul naar allergrootste geknald, is de morele paniek bij pers, policor en partijkartel compleet en zien ze nog steeds de betonplaat voor hun eigen porem niet. Sorry, maar ik smul.

https://revu.nl/columns/n(...)rele-paniek-compleet
Lord-Ronddraai: "Waardeloos column die gast heeft er echt helemaal niets van begrepen."
Heb ik dat alvast voor je gedaan. Geen dank.
pi_185769004
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2019 17:01 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Verlosser, really? Thierry Christus van Nazareth tot Baudet?
Ik kom superlatieven te kort om Thierry te omschrijven. Messias en God komt dicht in de buurt.
  donderdag 21 maart 2019 @ 17:07:54 #262
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_185769006
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 08:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De lol begint nu echt. Baudet staat volledig op het netvlies van racistisch, zelfhatend, hysterisch, gewetenloos extreem links Nederland. Kijk maar liever niet naar alle haat en Nazi vergelijkingen op Twitter.

Laat men hem alsjeblieft goed beschermen!
Ene Volkert schijnt ook weer los te lopen...
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_185769858
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2019 17:06 schreef DavidTwente het volgende:

[..]

Lord-Ronddraai: "Waardeloos column die gast heeft er echt helemaal niets van begrepen."
Heb ik dat alvast voor je gedaan. Geen dank.
Heb je goed gezien. Je leest niet vaak zulke nonsense.
Neem bijvoorbeeld dat hij de Brexit een feit noemt. Als hij het nieuws zou volgen hij kan weten dat de Brexit nog geen feit is. Lullen over een betonplaat voor de kop, ja dat heeft hij zelf inderdaad. Dat is waarschijnlijk de reden dat zijn column zo ver van de realiteit staat. Maarja veel meer kun je natuurlijk ook niet verwachten van de man achter Geenstijl die over een partij schrijft die hij vanaf het begin steunt.

Net even gekeken wat Prem dan zei bij DWDD, waar de FvD'ers zich dan zo aan stoorden. Wauw, gewoon de feiten benoemen en niet politiek correct zijn. Ik snap wel dat het de sneeuwvlokjes zo triggered. Die heeft het wel begrepen.
  donderdag 21 maart 2019 @ 17:41:27 #265
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_185769860
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2019 17:01 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Verlosser, really? Thierry Christus van Nazareth tot Baudet?
Nee, DE verlosser.
"Hoka Hey!"
  donderdag 21 maart 2019 @ 17:47:51 #266
80382 manny
30 is best veel
pi_185770005
tja. als je universiteiten en journalisten als ondermijnend beschouwt dan kom je toch op 1 lijn met mannen als erdogan. dan is het ook niet zo gek dat mensen vergelijkingen gaan maken.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_185770387
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 17:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Heb je goed gezien. Je leest niet vaak zulke nonsense.
Neem bijvoorbeeld dat hij de Brexit een feit noemt. Als hij het nieuws zou volgen hij kan weten dat de Brexit nog geen feit is. Lullen over een betonplaat voor de kop, ja dat heeft hij zelf inderdaad. Dat is waarschijnlijk de reden dat zijn column zo ver van de realiteit staat. Maarja veel meer kun je natuurlijk ook niet verwachten van de man achter Geenstijl die over een partij schrijft die hij vanaf het begin steunt.

Net even gekeken wat Prem dan zei bij DWDD, waar de FvD'ers zich dan zo aan stoorden. Wauw, gewoon de feiten benoemen en niet politiek correct zijn. Ik snap wel dat het de sneeuwvlokjes zo triggered. Die heeft het wel begrepen.
Prem serieus nemen... En dan FvD wegzetten als een zaadpartij :D
Maarre... wat heb je nou gestemd eigenlijk Ronddraai :s) ?
pi_185770442
Trouwens geen Prem vanavond bij DWDD? :o De rest van dinsdag zit er wel.

[ Bericht 10% gewijzigd door DavidTwente op 21-03-2019 18:15:25 (toevoeging) ]
pi_185770565
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja prima hoor, het komt omdat de FvD'er in een permanente slachtoffer rol zit. Omdat mensen FvD kut vinden stem je er op? Dat is een nogal domme reden.
Gaan partijen als D66, GL en VVD ook groeien als kool omdat iedereen ze hier kut vindt en zwart maakt?

Blijkbaar mag je nooit commentaar leveren op de FvD anders worden ze groter. Alsof hun meningen onbelangrijk zijn en het alleen maar gaat om hokjes denken. Het begint er inderdaad op te lijken.
Als Baudet in zijn overwinningsspeech doet alsof je amper veilig over straat komt in NL slaat dat nergens op. Als je naar Baudet's speech luistert past die echt totaal niet bij een welvarend land als waarin wij leven. Hij doet alsof het op alle fronten kut is en alles moet veranderen. Het is hier geen Afrika.
Hoho, het was gewoon echt bijna te laat en dan ga jij nu doen alsof alles hier prima gaat?

"We worden ondermijnd door onze bestuurders." Aldus iemand die vooral bezig is met campagne voeren en mensen lukraak de politieke contreien in knalt.
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:29:27 #270
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_185770643
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoho, het was gewoon echt bijna te laat en dan ga jij nu doen alsof alles hier prima gaat?

"We worden ondermijnd door onze bestuurders." Aldus iemand die vooral bezig is met campagne voeren en mensen lukraak de politieke contreien in knalt.
Auto-immuunziekte ;(
We have always been at war with Eastasia.
pi_185770856
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Auto-immuunziekte ;(
Ik begrijp het echt niet. Baudet roept dat het kartel maar in één ding gelooft, de afgod genaamd transitie. Maar dat is precies waar hij zijn achterban mee lokt. :') De beloftes op een transitie naar nu eindelijk een betere, of zelfs goede wereld waarin met alles wat Baudet hekelt wordt afgerekend.

:')

:') :')
pi_185770959
Iemand zei hier iets over de speech en dat het op fascisme leek. Ik heb zojuist de hele speech gehoord. En bemerk niets van fascisme. Hij benoemt enkelt de fascisme van het politieke kartel en pinokio Rutte. Gedwongen EU Oekraine etetera.
pi_185770991
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik begrijp het echt niet. Baudet roept dat het kartel maar in één ding gelooft, de afgod genaamd transitie. Maar dat is precies waar hij zijn achterban mee lokt. :') De beloftes op een transitie naar nu eindelijk een betere, of zelfs goede wereld waarin met alles wat Baudet hekelt wordt afgerekend.

:')

:') :')
Bij bedoelt geen Ruttiaanse VS-imperialisme meer EU-Briussel transitie. Dat is toch wel duidelijk. Hij benoemt letterlijk in zijn speech alles wat Rutte fout deed en dat hij dat anders wilt. Ik werd warm van binnen toen hij begon over bindende referenda :P

F deze truther (ik) heeft het altijd bij het rechte eind gehad. Waarom loopt de meerderheid zo achter op bepaalde klinklare concepten recht voor hun neus. Jarenlang worden jullie bedrogen door het kartel. Hoe kan dat. IK ben blij dat ik beide keren op FvD heb gestemd.
pi_185771027
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:47 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Bij bedoelt geen Ruttiaanse VS-imperialisme meer EU-Briussel transitie. Dat is toch wel duidelijk.
Je kunt natuurlijk niet verwijten dat je tegenstanders iets doen waar je jezelf ook nogal schuldig aan maakt om stemmen binnen te halen. Of nu ja, het kan wel, maar het staat zo dom. Het is notabene het argument waarmee het FvD zichzelf bestaansrecht geeft.
pi_185771079
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk niet verwijten dat je tegenstanders iets doen waar je jezelf ook nogal schuldig aan maakt om stemmen binnen te halen. Of nu ja, het kan wel, maar het staat zo dom. Het is notabene het argument waarmee het FvD zichzelf bestaansrecht geeft.
Het is duidelijk dat Baudet niet de koers vaart van het kartel. Dat begrijp je toch ook wel.
pi_185771241
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat Baudet niet de koers vaart van het kartel. Dat begrijp je toch ook wel.
Dat is inderdaad duidelijk. Alleen is me niet duidelijk hoe iemand die z'n achterste afveegt met wetenschappelijke bevindingen, strooit met complottheorieën, maar blijft flirten met het nazisme, opruiende oorlogstaal gebruikt waarmee die alles op de spits drijft en veranderingen belooft die die nooit waar zal kunnen maken tenzij het ècht een fascist is, zoveel stemmen trekt.

Maar goed, ik ben geen 'truther', wellicht is dat het.
pi_185771260
Kijk aan, er wordt al naar Volkert gevraagd..

En nog een Hitler-vergelijking.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185771319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:06 schreef Oostwoud het volgende:
Kijk aan, er wordt al naar Volkert gevraagd..

En nog een Hitler-vergelijking.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 17:07 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Ene Volkert schijnt ook weer los te lopen...
"Geweldig Thierry! Maar...pas op! Het Kartel, Grachtengordel, NPO, Groen Links, worden nu gevaarlijk. ALLES zullen ze doen om je kapot te maken, ALLES. Vraag het aan de èchte moordenaar van Pim Fortuyn, Paul Rosenmöller, die in plaats van levenslang in de gevangenis gewoon in de senaat zit."

Enzovoort, enzovoort.

Als ik de FvD-truthers moet geloven zal Volkert zich binnenkort laten gelden. Dus dan lijkt de logische vraag me inderdaad waar die uit hangt.
pi_185771381
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is inderdaad duidelijk. Alleen is me niet duidelijk hoe iemand die z'n achterste afveegt met wetenschappelijke bevindingen, strooit met complottheorieën, maar blijft flirten met het nazisme, opruiende oorlogstaal gebruikt waarmee die alles op de spits drijft en veranderingen belooft die die nooit waar zal kunnen maken tenzij het ècht een fascist is, zoveel stemmen trekt.

Maar goed, ik ben geen 'truther', wellicht is dat het.
Misschien kan je wat bronnen posten.

'Blijft flirten met nazisme.' Dat verdient wel wat uitleg.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185771448


[ Bericht 100% gewijzigd door BoneThugss op 21-03-2019 19:16:22 ]
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185771455
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:11 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Misschien kan je wat bronnen posten.

'Blijft flirten met nazisme.' Dat verdient wel wat uitleg.
Moet dit echt weer helemaal over? Het gaat om Taylor, de speech op de IJzerwake en de overige ontmoetingen en feestjes met lui uit die hoek. En dan is er nu ook weer 'Boreaal Europa'.

Baudet lijkt me geen domme jongen die zichzelf soms even niet goed uit weet te drukken. Zeker na vorig jaar zou er genoeg reden moeten zijn om niet meer van die bedenkelijke uitspraken te doen. Dat hij er dan toch vrolijk mee doorgaat is veelzeggend.
pi_185771501
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Moet dit echt weer helemaal over? Het gaat om Taylor, de speech op de IJzerwake en de overige ontmoetingen en feestjes met lui uit die hoek. En dan is er nu ook weer 'Boreaal Europa'.

Baudet lijkt me geen domme jongen die zichzelf soms even niet goed uit weet te drukken. Zeker na vorig jaar zou er genoeg reden moeten zijn om niet meer van die bedenkelijke uitspraken te doen. Dat hij er dan toch vrolijk mee doorgaat is veelzeggend.
Jij beweert iets chef, dus toon het maar aan.

Ik moet die hele Baudet niet, maar wat jij doet kan ik ook bij jouw favoriete partijtje doen. Als Baudet extreem-rechts is, is Klaver extreem-links. Bronnen? Die heb ik in overvloed.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185771518
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:20 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Jij beweert iets chef, dus toon het maar aan.
Wat wil je dat ik aantoon? Dat Baudet het over Boreaal Europa heeft? Taylor heeft ontmoet? Op de IJzerwake een speech heeft afgestoken? Figuren uit die hoek ontmoet?
pi_185771563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat wil je dat ik aantoon? Dat Baudet het over Boreaal Europa heeft? Taylor heeft ontmoet? Op de IJzerwake een speech heeft afgestoken? Figuren uit die hoek ontmoet?
Cherry picking weer.

Als Baudet extreem-rechts is, is Klaver extreem-links.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185771595
Druk hem trouwens vooral in het verdomhoekje, daar hunkert hij naar. Resultaat is alleen maar dat z'n partij blijft groeien.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 21 maart 2019 @ 19:26:31 #286
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_185771614
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:24 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Cherry picking weer.

Als Baudet extreem-rechts is, is Klaver extreem-links.
Klaver heeft toch niet openlijk contact met extreem-linkse mensen?
Dit, dus.
pi_185771642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:24 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Cherry picking weer.

Als Baudet extreem-rechts is, is Klaver extreem-links.
Ik probeer me een voorstelling te maken van hoe dit gaat. Dus je leest een aantal posts hier in dit topic, dan denk je: "Hey, ik weet iets te zeggen wat ik heel gevat vind! Ja! Als Baudet extreem-rechts is is Klaver extreem-links, haha! Daar heb ik 'm mooi mee tuk!"

Moet je daar dan bij giechelen, komt er lucht uit je neus, ben je stiekem boos of hoe ziet dat er uit?
pi_185771655
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Klaver heeft toch niet openlijk contact met extreem-linkse mensen?
Zeker heeft hij dat.

Maakt hem dat extreem-links?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185771689
Maar goed, Baudet geeft aan nieuwe (TK) verkiezingen te willen en anders de boel te frustreren. De basis voor de senaat wordt dan extreem wankel over rechts, dus dan maar over GL? Forum zet zichzelf wat buiten de spotlights op die manier.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_185771715
quote:
9s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik probeer me een voorstelling te maken van hoe dit gaat. Dus je leest een aantal posts hier in dit topic, dan denk je: "Hey, ik weet iets te zeggen wat ik heel gevat vind! Ja! Als Baudet extreem-rechts is is Klaver extreem-links, haha! Daar heb ik 'm mooi mee tuk!"

Moet je daar dan bij giechelen, komt er lucht uit je neus, ben je stiekem boos of hoe ziet dat er uit?
Moet ik jou 'tuk' hebben dan ofzo?

Jij verwijt Baudet dat hij 'flirt met Nazi's'. Dan kan het niet heel moeilijk zijn daar een bronnetje van te posten.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185771761
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:32 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Moet ik jou 'tuk' hebben dan ofzo?

Jij verwijt Baudet dat hij 'flirt met Nazi's'. Dan kan het niet heel moeilijk zijn daar een bronnetje van te posten.
Ik heb je net al een aantal gebeurtenissen gegeven waar dat uit blijkt. Wil je van die specifieke gebeurtenissen een bron zien?
pi_185771828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb je net al een aantal gebeurtenissen gegeven waar dat uit blijkt. Wil je van die specifieke gebeurtenissen een bron zien?
Je trekt een hele grote broek aan dus mag je dat gaan aantonen. Beetje Baudet-gedrag, er om heen draaien, van het onderwerp afwijken. Ik zou graag lezen waarom Baudet extreem-rechts is.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 21 maart 2019 @ 19:38:31 #293
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_185771839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:28 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Zeker heeft hij dat.

Maakt hem dat extreem-links?
Met wie dan?
Dit, dus.
pi_185771893
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:38 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Je trekt een hele grote broek aan dus mag je dat gaan aantonen. Beetje Baudet-gedrag, er om heen draaien, van het onderwerp afwijken. Ik zou graag lezen waarom Baudet extreem-rechts is.
Ik zeg niet dat Baudet extreem-rechts is. Wel dat hij er hele gevaarlijke trekjes op nahoudt en flirt met het nazisme / fascisme en hij dat niet onder stoelen of banken steekt. Hij zit er heel, heel dicht tegenaan.
pi_185771923
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Met wie dan?
Och, hij voert gesprekken met activisten en is vooral bekend van z'n 'Nederland verdient vluchtelingen'. Ik neem Jesse Klager graag op de hak, net als Baudet. In mijn ogen zijn ze beide te dom om te poepen en verdienen ze veel te veel voor wat ze doen.

Maarja, je word toch wel genaaid, linksom of rechtsom.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185772002
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat Baudet extreem-rechts is. Wel dat hij er hele gevaarlijke trekjes op nahoudt en flirt met het nazisme / fascisme en hij dat niet onder stoelen of banken steekt. Hij zit er heel, heel dicht tegenaan.
Allemaal leuk en aardig chef.

Ik vind het echt de grootste bullshit, als het jouw partijtje uitkomt is het ineens wel allemaal goed ofzo.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185772061
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:45 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig chef.

Ik vind het echt de grootste bullshit, als het jouw partijtje uitkomt is het ineens wel allemaal goed ofzo.
Roept Klaver op tot een naderend einde? Een opkomende oorlog waarin de blanke beschaving zal moeten vechten voor haar voortbestaan? Propageert die een wantrouwende houding richting ons systeem of onze 'identiteit'? Wat is het?

Eigenlijk totaal niet relevant of zinnig ook, dat gewijs naar andere politici.
  donderdag 21 maart 2019 @ 19:51:53 #298
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_185772135
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:41 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Och, hij voert gesprekken met activisten en is vooral bekend van z'n 'Nederland verdient vluchtelingen'. Ik neem Jesse Klager graag op de hak, net als Baudet. In mijn ogen zijn ze beide te dom om te poepen en verdienen ze veel te veel voor wat ze doen.

Maarja, je word toch wel genaaid, linksom of rechtsom.
Dus geen namen van extreem-linkse mensen, wat je bij Baudet met extreem-rechts wel kunt aantonen?
Dit, dus.
pi_185772192
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dus geen namen van extreem-linkse mensen, wat je bij Baudet met extreem-rechts wel kunt aantonen?
Toon het maar aan. Graag zelfs.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185772212
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat Baudet niet de koers vaart van het kartel. Dat begrijp je toch ook wel.
Bedoel je het kartel van Fvd zelf waarbij Baudet voornamelijk zelf de "democratie" van de "partij" vormgeeft of bedoel je wat anders?

Ik kan me opzich ook wel voorstellen dag Fvd liefhebbers een groot liefhebber van Erdogan en zn Akp zijn.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 21 maart 2019 @ 19:56:58 #301
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185772270
FvD :D *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')