Valt wel mee. Dat gevaar wordt zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk wel link uit....
Albert Heijn. Derde week achter elkaar al.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:19 schreef chufi het volgende:
Is de humus in de aanbieding ? Waar? Sla ik gelijk in voor volgende week
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Valt wel mee. Dat gevaar wordt zwaar overdreven.
Guus Meeuwis?quote:Manager Yolanthe: 'Het kan alle kanten op'.
man man man....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Albert Heijn. Derde week achter elkaar al.
Ze raken die zooi niet kwijt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Albert Heijn. Derde week achter elkaar al.
Zo komt het nooit afquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hebben die gasten pauze of wat?
Het is ineens zo stil....
Ze zijn ff naar de Appiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hebben die gasten pauze of wat?
Het is ineens zo stil....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van afgelopen nacht in Valencia.. nu live knallenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat waren dat voor vuurwerk videos?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh (zit op Spaanse VPN) .... zoeken anders maar op Nit de Foc Valencia 2019
Die deed het ook gewoonquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:06 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
Het ging me eigenlijk om een link van vannacht van Scrutteloni, maar ik heb ‘m al op spotify gevonden
Kan aan mijn internet liggen, maar de rest doet het wel gewoon. Misschien geblock/banned door YTquote:
Man, ik vrees de dag dat YT niet meer bestaatquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan aan mijn internet liggen, maar de rest doet het wel gewoon. Misschien geblock/banned door YTthe horror stel je voor
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Man, ik vrees de dag dat YT niet meer bestaat
OK gelukkig, begon me al zorgen te maken ....quote:
Is er een feestdag dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Van afgelopen nacht in Valencia.. nu live knallen
En fok danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van alle sites is dat wel mijn lievelings.
En daarna zijn ze voorlopig weer even klaar met die luchtvervuiling en gaan ze weer op een vrolijke wijze stieren afslachten voor publiek?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
OK gelukkig, begon me al zorgen te maken ....
Dit was nu wel een knallende afsluiter ....
Vannacht gaat de fik in alle bouwwerken ..
waarschijnlijk ook te volgen op
http://tvfallas.com
of dit YT kanaal
https://www.youtube.com/channel/UCL_Wb6cMXFVK_7BISrz1BRw
maar ook op de Ziggo TVE kijkers op kanaal 73 vanaf 00:30 dacht ik
De keer dat ik daar in de arena van Valencia stond was het Bierfestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daarna zijn ze voorlopig weer even klaar met die luchtvervuiling en gaan ze weer op een vrolijke wijze stieren afslachten voor publiek?
Toch niet om de bank doormidden te zagen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik op Vlieland was
Ik heb wel vaker een dipje, nooit echt iets serieus.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je had toch een dipje oid of heb ik dat verkeerd gelezen/te serieus genomen
Goed gezien! Gisteren zo druk bezig geweest met een potentiele toekomstige klant die op het laatste moment afzegt dat het vandaag rustiger isquote:
Ah okquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een dipje, nooit echt iets serieus.
[..]
Goed gezien!
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch niet om de bank doormidden te zagen?
Je moest naar huis bellen, maar je was niet thuis dus er werd niet opgenomen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was daar opeens en kreeg het idee om te gaan zwemmen. Daarvoor moest ik eerst m'n zwembroek thuis ophalen. Ik kon daardoor de tweede keer nog net de laatste veerboot halen maar had geen onderdak. Gelukkig kwam ik een collega tegen die een hotelkamer had waar vier tweepersoonsbedden in stonden.
Over het aantrekken van de zwembroek deed ik zo lang dat het al bijna donker was. Toen ik eindelijk op het strand was bleek het strand maar 90 cm breed en heel druk. Ik weet niet of ik nog gezwommen heb want ik moest ook nog naar huis bellen. Helaas was ik niet thuis, dus er werd niet opgenomen.
Klopt toch? Alleen dat het 'moest' vind ik wel wat aan de strengen kant, maar hij zal zich wel zorgen maken over zichzelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moest naar huis bellen, maar je was niet thuis dus er werd niet opgenomen?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was daar opeens en kreeg het idee om te gaan zwemmen. Daarvoor moest ik eerst m'n zwembroek thuis ophalen. Ik kon daardoor de tweede keer nog net de laatste veerboot halen maar had geen onderdak. Gelukkig kwam ik een collega tegen die een hotelkamer had waar vier tweepersoonsbedden in stonden.
Over het aantrekken van de zwembroek deed ik zo lang dat het al bijna donker was. Toen ik eindelijk op het strand was bleek het strand maar 90 cm breed en heel druk. Ik weet niet of ik nog gezwommen heb want ik moest ook nog naar huis bellen. Helaas was ik niet thuis, dus er werd niet opgenomen.
Ja, ik had niemand verteld dat ik op Vlieland was en dat leek me niet verstandig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moest naar huis bellen, maar je was niet thuis dus er werd niet opgenomen?
Geheel terechtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klopt toch? Alleen dat het 'moest' vind ik wel wat aan de strengen kant, maar hij zal zich wel zorgen maken over zichzelf.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klopt toch? Alleen dat het 'moest' vind ik wel wat aan de strengen kant, maar hij zal zich wel zorgen maken over zichzelf.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik had niemand verteld dat ik op Vlieland was en dat leek me niet verstandig.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik had niemand verteld dat ik op Vlieland was en dat leek me niet verstandig.
Sacha is stil de laatste dagenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal wel weer -10 van sacha krijgen
Als ze maar genoeg hummus in huis heeftquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zit met al dat bezoek in de maag elke dag weer 3 nieuwen, nou ja 2
Ik kan wel een bakje voor haar meenemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze maar genoeg hummus in huis heeft
Dr zit geen Appie daar.. Dus ik zou eisen dat de Humus Dutch treat isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze maar genoeg hummus in huis heeft
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan wel een bakje voor haar meenemen.
Wat is een dutch treat? Dat de gast het meeneemt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr zit geen Appie daar.. Dus ik zou eisen dat de Humus Dutch treat is
Ja je neemt zelf bv je eigen favo humus mee.. sas zorgt dan wel voor de toastjes van de Spar of de COOPquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat is een dutch treat? Dat de gast het meeneemt?
Goeie dealquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je neemt zelf bv je eigen favo humus mee.. sas zorgt dan wel voor de toastjes van de Spar of de COOP
Ook lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgesporken bij deze.. ik neem wel wat brie en pate mee ipv H
Was ik er ook?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Scrut is nu even een blokje om, misschien straks als ie terug is nog een keer vragen en anders hopen op de komende droom van aankomende nachtquote:
Gevlogen met Easyslet?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Kikkerbilletjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Het lijkt wel een kikker van de onderkant zo
Nu EVEN NIET. Tot over een maandquote:
Waarschijnlijk een groot huis en inboedel, duurt even voor dat je op papier hebt wat je mee moet nemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ze moet nog even een break periode
Weten we wel waar ze wonen ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een groot huis en inboedel, duurt even voor dat je op papier hebt wat je mee moet nemen.
Ik heb geen idééquote:
Laatste keer dat ik ze op tv zag nog in Turkije. Maar toen voetbalde hij nog bij Galatasaray.quote:
Naar mijn idee iets minder dan het gesprek van vanmorgen. Hij leek een beetje ongeïnteresseerd te zijn. Maar dat kan ook een foute indruk van mij zijn.quote:
Mooi geweest voor vandaagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar mijn idee iets minder dan het gesprek van vanmorgen. Hij leek een beetje ongeïnteresseerd te zijn. Maar dat kan ook een foute indruk van mij zijn.
Ik zou er vanmiddag nog eentje hebben maar die is net afgezegd daar hij geen passend werk voor mij in de regio hebt.
Hopelijk snel goed nieuwsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar mijn idee iets minder dan het gesprek van vanmorgen. Hij leek een beetje ongeïnteresseerd te zijn. Maar dat kan ook een foute indruk van mij zijn.
Ik zou er vanmiddag nog eentje hebben maar die is net afgezegd daar hij geen passend werk voor mij in de regio hebt.
Dat hoop ik ook, het gesprek van vanmorgen had wel een aantal opties. Morgen en donderdag heb ik ook nog afspraken.quote:
Luie donder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt precies zien waar die muizenfamilie ooit gewoond heeft."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nog niet, ik moet nog even een afspraak maken. Misschien morgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je de verloofde voor je killer lotje al binnen?
OK .. kijkt ze er al naar uit ? Of heb je geen fotootje hangen ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, ik moet nog even een afspraak maken. Misschien morgen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja van die Tom & JerrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt precies zien waar die muizenfamilie ooit gewoond heeft.ingangen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Heeft weken geduurd voor ik in de gaten kreeg dat de geluiden die ik met name 's nachts hoorde daar vandaan kwamen en dat het muizen waren.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
tijd voor vervanging iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt precies zien waar die muizenfamilie ooit gewoond heeft.
Het zal haar allemaal worst zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. kijkt ze er al naar uit ? Of heb je geen fotootje hangen ?
Is er geen kans dat ze elkaar niet niet zo liggen en de kooi uit vechten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal haar allemaal worst zijn.Ik moet even opzoek gaan naar een nestkastje.
Of een logeerkooitjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal haar allemaal worst zijn.Ik moet even opzoek gaan naar een nestkastje.
Die kans is er altijd als je 2 dezelfde dieren neemt zeker als ze ook nog van hetzelfde geslacht zijn. Maar Lotje komt ook bij een kweker vandaan dus ze is andere vogels wel gewend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er geen kans dat ze elkaar niet niet zo liggen en de kooi uit vechten.
Dan komt het vast goed. Plus ben ik voor twee is beter, al jouw vogeltje ook buiten de kooi mag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kans is er altijd als je 2 dezelfde dieren neemt zeker als ze ook nog van hetzelfde geslacht zijn. Maar Lotje komt ook bij een kweker vandaan dus ze is andere vogels wel gewend.
Parkieten zijn ook gezelschapsdieren dus een tweede erbij is beter. En ze maag hier ook dagelijks uit der kooi, ze vliegt nu ook weer lekker rond.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan komt het vast goed. Plus ben ik voor twee is beter, al jouw vogeltje ook buiten de kooi mag.
jah, niets eens ff langskomen afgelopen nachtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal wel weer -10 van sacha krijgen
Saaaaaachaaaaaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:14 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, niets eens ff langskomen afgelopen nacht
Hummus zie ik, en nog meer hummus op een bedje van hummusquote:
Ik heb net een zak drop opengetrokken.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hummus zie ik, en nog meer hummus op een bedje van hummus
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net een zak drop opengetrokken.
quote:
Ik 5quote:
Geen boodschappen gedaan en dat is wat ik heb. Plus het is oven shit met een ovenshit kroketquote:
Gadverdamme, dat hoort uit de frituur te komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen boodschappen gedaan en dat is wat ik heb. Plus het is oven shit met een ovenshit kroket
Ja die komt er ook erg snelquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat hoort uit de frituur te komen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:25 schreef Deisyy het volgende:
Stamppot rauwe andijvie met spekjes en een gehaktbal
Ik ook met speedquote:
En een satetje.quote:
Precies. Wordt net zo'n kneiter van een zomer als vorig jaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ga je keihard nodig hebben deze zomer
Staat dat in de Enkhuizer Almanak?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Wordt net zo'n kneiter van een zomer als vorig jaar.
Hier ook, nog geen honger en ik zie wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb nog geen idee, maar ook geen haast.
Ik krijg meer aanwijzingen als ik het Oosterpark ga checken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Wordt net zo'n kneiter van een zomer als vorig jaar.
Wichelroede mee, Biostabil om en gáán!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg meer aanwijzingen als ik het Oosterpark ga checken.
Ja en mijn Scrut t-shirtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wichelroede mee, Biostabil om en gáán!
Mijn tuintje.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg meer aanwijzingen als ik het Oosterpark ga checken.
Ohh best lekkerquote:
Een Ioniq?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Auto voorruit moet vervangen worden en de dealer gaf me een elektrische Kia mee. Daar kan je aardig rap mee trappen zeg, pfffff.
Niet vergeten om opteladen ... of is ie alweer terugquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Auto voorruit moet vervangen worden en de dealer gaf me een elektrische Kia mee. Daar kan je aardig rap mee trappen zeg, pfffff.
E-Niro. Van 0 naar 100 is een peulenschil. Je gaat ook zo te hard zonder dat je het merkt.quote:
Hij kan nog ongeveer 200 km mee. Morgen moet ie weer terug. Er is geen mogelijkheid om 'm op te laden hier, anders was het een optie geweest om er eentje aan te schaffen. Slimme reclame om zo'n ding aan klanten mee te geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet vergeten om opteladen ... of is ie alweer terug
Wel een lelijk ding.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
E-Niro. Van 0 naar 100 is een peulenschil. Je gaat ook zo te hard zonder dat je het merkt.
Er is geen tussenweg mogelijk, lijkt wel.quote:
Die Ioniq vind ik er wel aardig uitzien. Die rijden hier veel als taxi.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is geen tussenweg mogelijk, lijkt wel.Mensen vinden het erg fraai, of spuuglelijk.
Ken ik helemaal niet. Is geen Kia, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Ioniq vind ik er wel aardig uitzien. Die rijden hier veel als taxi.
niet veel ik gaa wat einkaufen dann gaa ik naar mijn vater nogquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag op het programma?
Tegen alle verwachting in vind ik die andere veel mooier.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Ioniq vind ik er wel aardig uitzien. Die rijden hier veel als taxi.
O wacht, dat is een Hyundaiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken ik helemaal niet. Is geen Kia, toch?
Ja, jij bent meer van de familie-auto'squote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tegen alle verwachting in vind ik die andere veel mooier.
Nee maar ik vind die 'van jou' echt superlelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, jij bent meer van de familie-auto's
Ik zal je een plaatje van mijn nieuwe zonnebril besparen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee maar ik vind die 'van jou' echt superlelijk.
Oh nee! Doe! Welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal je een plaatje van mijn nieuwe zonnebril besparen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal je een plaatje van mijn nieuwe zonnebril besparen.
Vast niet. En anders lieg ik gewoonquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij zult 'm vast heel lelijk vinden
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:07 schreef Lyza666 het volgende:
Volgens mij zijn we wel zonnebril-compatible hoor
toch niet zo'n 'je kunt hem ook over je gewone bril zetten'?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij zult 'm vast heel lelijk vinden
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet veel ik gaa wat einkaufen dann gaa ik naar mijn vater nog
Goedgekeurd, mooi ding. Niet eens gelogen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is een vrij grote, maar ik heb dan ook een dikke kop.
OK Hier geen plannen ..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet veel ik gaa wat einkaufen dann gaa ik naar mijn vater nog
Mooie bril.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ow is niks mis meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Hmmm.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Goedgekeurd, mooi ding. Niet eens gelogen.
Ik heb alleen maar zonnebrillen die je over mn gewone bril kan zetten..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
toch niet zo'n 'je kunt hem ook over je gewone bril zetten'?
Ik vind het allebei gedrochten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tegen alle verwachting in vind ik die andere veel mooier.
Die is primaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom niet een zonnebril op sterkte dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zonnebrillen die je over mn gewone bril kan zetten..
Code groen in Kärnten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
erg regenweer was en kleine hagelkörner
Dit, kost een paar knaken maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom niet een zonnebril op sterkte dan?
Welke sterkte is dan nu mijn vraag ....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom niet een zonnebril op sterkte dan?
Was je de maîtresse van Prins Bernhard?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog een Rayban uit 1983, die is weer helemaal hip [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, jij houdt van kleine autootjes zoals de Peel P50.
soms heb je ook best mooie aanbiedingenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit, kost een paar knaken maar dan heb je ook wat
Wie weetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was je de maîtresse van Prins Bernhard?
DM gelezen? sonst heeft geen zinnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke sterkte is dan nu mijn vraag ....
ow ja, dat snap ik, je bent nog in afwachting van..was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke sterkte is dan nu mijn vraag ....
DM hier openbaren heeft ook geen zinquote:
Had ik dat wel eens verteld van die sjacheraar hier in de buurt? Z'n huis moest gerenoveerd en onder een huizenhoge stapel oude fietswrakken kwam niet alleen een originele Witkar maar ook zo'n Messerschmitt vandaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]De Messerschmitt KR200 is veel mooier.
Over lelijk gesproken zegquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]De Messerschmitt KR200 is veel mooier.
quote:
ik heb het met je te doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet wel met Soury in de buurt en mijn nachtelijke uitstapjes naar Vlieland.
Ik wist niet wat een Witkar was.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had ik dat wel eens verteld van die sjacheraar hier in de buurt? Z'n huis moest gerenoveerd en onder een huizenhoge stapel oude fietswrakken kwam niet alleen een originele Witkar maar ook zo'n Messerschmitt vandaan.
Nee, ik had altijd hele mooie auto's, alhoewel Disana daar heel anders over dacht. Die heeft ook eens een auto van mij volledig afgekraaktquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
Beetje water en een paar goudvissen maken het nog sierlijker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een Witkar was.
[ afbeelding ]
![]()
Dat zijn wel bijzondere vondsten.
Misschien daarna zonder sterkte ...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja, dat snap ik, je bent nog in afwachting van..was ik even vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had altijd hele mooie auto's, alhoewel Disana daar heel anders over dacht. Die heeft ook eens een auto van mij volledig afgekraakt
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had altijd hele mooie auto's, alhoewel Disana daar heel anders over dacht. Die heeft ook eens een auto van mij volledig afgekraakt
Kreeg ik van mijn broer, we hadden een weddenschap dat ik de HAVO niet af zou maken.quote:
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
Nou noem je ook wel zo ongeveer de lelijkste auto ooit gemaakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Alles beter dan een Multipla in ieder geval
djiez wat is dat voor ding danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een Witkar was.
[ afbeelding ]
![]()
Dat zijn wel bijzondere vondsten.
Eerste deelauto's in Amsterdam.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
djiez wat is dat voor ding dande voorloper van de Canta?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien daarna zonder sterkte ...
Deze werkt ookdaar word je toch helemaal leip van als door dat raster moet kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Project heeft volgens mij niet lang geduurd.quote:
Ik kan er nu soms scherper mee zien dan met bril op sterktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar word je toch helemaal leip van als door dat raster moet kijken?
14 jaar, lees ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Project heeft volgens mij niet lang geduurd.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
dikke kop, pooierwagen, ik zie mogelijkheden voor EasySlet
EasySlet. Ik wist niet dat Scrute een bijnaam had.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar word je toch helemaal leip van als door dat raster moet kijken?
Je moet Disana niet geloven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
Yeahquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar jij rijdt op een patserfiets.
Nee, die dikke kop heb ik van mezelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Die dikke kop komt niet van mij hè spriet.
Ik vind een dikke kop niet bij je passen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die dikke kop heb ik van mezelf.
De aanwijzingen komen binnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die dikke kop heb ik van mezelf.
ja maar lamellen zijn weer anders dan rasterquote:
Toch heb ik 'm al m'n hele leven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind een dikke kop niet bij je passen.
Het wordt steeds makkelijker in het Oosterpark.quote:
Volgens mij lijk je een beetje op die VARA-knul, die lange dunne.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch heb ik 'm al m'n hele leven.
Hoe gaat het met het sporten?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch heb ik 'm al m'n hele leven.
Ja, precies, Dolf Jansen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij lijk je een beetje op die VARA-knul, die lange dunne.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij lijk je een beetje op die VARA-knul, die lange dunne.
Na een paar weken waren ze allemaal verdwenen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Project heeft volgens mij niet lang geduurd.
Ik ben druk met het spreadsheet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:44 schreef sacha het volgende:
[..]
dit zet je zelf maar in het schriftje hoor
Dat vergt wat calorieënquote:
Ik heb vandaag al genoeg calorieën verbrand.quote:
Ik hoop dat ik ook snel weer kan fietsen, komend weekend misschien maar een proberen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar jij rijdt op een patserfiets.
Nah, het gewicht is stabiel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
En ondertussen nog wel last van verslavingen?
Biostabiel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |