De keer dat ik daar in de arena van Valencia stond was het Bierfestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daarna zijn ze voorlopig weer even klaar met die luchtvervuiling en gaan ze weer op een vrolijke wijze stieren afslachten voor publiek?
Toch niet om de bank doormidden te zagen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik op Vlieland was
Ik heb wel vaker een dipje, nooit echt iets serieus.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je had toch een dipje oid of heb ik dat verkeerd gelezen/te serieus genomen
Goed gezien! Gisteren zo druk bezig geweest met een potentiele toekomstige klant die op het laatste moment afzegt dat het vandaag rustiger isquote:
Ah okquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een dipje, nooit echt iets serieus.
[..]
Goed gezien!
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch niet om de bank doormidden te zagen?
Je moest naar huis bellen, maar je was niet thuis dus er werd niet opgenomen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was daar opeens en kreeg het idee om te gaan zwemmen. Daarvoor moest ik eerst m'n zwembroek thuis ophalen. Ik kon daardoor de tweede keer nog net de laatste veerboot halen maar had geen onderdak. Gelukkig kwam ik een collega tegen die een hotelkamer had waar vier tweepersoonsbedden in stonden.
Over het aantrekken van de zwembroek deed ik zo lang dat het al bijna donker was. Toen ik eindelijk op het strand was bleek het strand maar 90 cm breed en heel druk. Ik weet niet of ik nog gezwommen heb want ik moest ook nog naar huis bellen. Helaas was ik niet thuis, dus er werd niet opgenomen.
Klopt toch? Alleen dat het 'moest' vind ik wel wat aan de strengen kant, maar hij zal zich wel zorgen maken over zichzelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moest naar huis bellen, maar je was niet thuis dus er werd niet opgenomen?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was daar opeens en kreeg het idee om te gaan zwemmen. Daarvoor moest ik eerst m'n zwembroek thuis ophalen. Ik kon daardoor de tweede keer nog net de laatste veerboot halen maar had geen onderdak. Gelukkig kwam ik een collega tegen die een hotelkamer had waar vier tweepersoonsbedden in stonden.
Over het aantrekken van de zwembroek deed ik zo lang dat het al bijna donker was. Toen ik eindelijk op het strand was bleek het strand maar 90 cm breed en heel druk. Ik weet niet of ik nog gezwommen heb want ik moest ook nog naar huis bellen. Helaas was ik niet thuis, dus er werd niet opgenomen.
Ja, ik had niemand verteld dat ik op Vlieland was en dat leek me niet verstandig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moest naar huis bellen, maar je was niet thuis dus er werd niet opgenomen?
Geheel terechtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klopt toch? Alleen dat het 'moest' vind ik wel wat aan de strengen kant, maar hij zal zich wel zorgen maken over zichzelf.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klopt toch? Alleen dat het 'moest' vind ik wel wat aan de strengen kant, maar hij zal zich wel zorgen maken over zichzelf.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik had niemand verteld dat ik op Vlieland was en dat leek me niet verstandig.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik had niemand verteld dat ik op Vlieland was en dat leek me niet verstandig.
Sacha is stil de laatste dagenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal wel weer -10 van sacha krijgen
Als ze maar genoeg hummus in huis heeftquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zit met al dat bezoek in de maag elke dag weer 3 nieuwen, nou ja 2
Ik kan wel een bakje voor haar meenemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze maar genoeg hummus in huis heeft
Dr zit geen Appie daar.. Dus ik zou eisen dat de Humus Dutch treat isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze maar genoeg hummus in huis heeft
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan wel een bakje voor haar meenemen.
Wat is een dutch treat? Dat de gast het meeneemt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr zit geen Appie daar.. Dus ik zou eisen dat de Humus Dutch treat is
Ja je neemt zelf bv je eigen favo humus mee.. sas zorgt dan wel voor de toastjes van de Spar of de COOPquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat is een dutch treat? Dat de gast het meeneemt?
Goeie dealquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je neemt zelf bv je eigen favo humus mee.. sas zorgt dan wel voor de toastjes van de Spar of de COOP
Ook lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgesporken bij deze.. ik neem wel wat brie en pate mee ipv H
Was ik er ook?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Scrut is nu even een blokje om, misschien straks als ie terug is nog een keer vragen en anders hopen op de komende droom van aankomende nachtquote:
Gevlogen met Easyslet?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Kikkerbilletjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Het lijkt wel een kikker van de onderkant zo
Nu EVEN NIET. Tot over een maandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |