Valt wel mee. Dat gevaar wordt zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk wel link uit....
Albert Heijn. Derde week achter elkaar al.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:19 schreef chufi het volgende:
Is de humus in de aanbieding ? Waar? Sla ik gelijk in voor volgende week
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Valt wel mee. Dat gevaar wordt zwaar overdreven.
Guus Meeuwis?quote:Manager Yolanthe: 'Het kan alle kanten op'.
man man man....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Albert Heijn. Derde week achter elkaar al.
Ze raken die zooi niet kwijt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Albert Heijn. Derde week achter elkaar al.
Zo komt het nooit afquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hebben die gasten pauze of wat?
Het is ineens zo stil....
Ze zijn ff naar de Appiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hebben die gasten pauze of wat?
Het is ineens zo stil....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van afgelopen nacht in Valencia.. nu live knallenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat waren dat voor vuurwerk videos?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh (zit op Spaanse VPN) .... zoeken anders maar op Nit de Foc Valencia 2019
Die deed het ook gewoonquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:06 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
Het ging me eigenlijk om een link van vannacht van Scrutteloni, maar ik heb ‘m al op spotify gevonden
Kan aan mijn internet liggen, maar de rest doet het wel gewoon. Misschien geblock/banned door YTquote:
Man, ik vrees de dag dat YT niet meer bestaatquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan aan mijn internet liggen, maar de rest doet het wel gewoon. Misschien geblock/banned door YTthe horror stel je voor
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Man, ik vrees de dag dat YT niet meer bestaat
OK gelukkig, begon me al zorgen te maken ....quote:
Is er een feestdag dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Van afgelopen nacht in Valencia.. nu live knallen
En fok danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van alle sites is dat wel mijn lievelings.
En daarna zijn ze voorlopig weer even klaar met die luchtvervuiling en gaan ze weer op een vrolijke wijze stieren afslachten voor publiek?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
OK gelukkig, begon me al zorgen te maken ....
Dit was nu wel een knallende afsluiter ....
Vannacht gaat de fik in alle bouwwerken ..
waarschijnlijk ook te volgen op
http://tvfallas.com
of dit YT kanaal
https://www.youtube.com/channel/UCL_Wb6cMXFVK_7BISrz1BRw
maar ook op de Ziggo TVE kijkers op kanaal 73 vanaf 00:30 dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |