De keer dat ik daar in de arena van Valencia stond was het Bierfestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daarna zijn ze voorlopig weer even klaar met die luchtvervuiling en gaan ze weer op een vrolijke wijze stieren afslachten voor publiek?
Toch niet om de bank doormidden te zagen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik op Vlieland was
Ik heb wel vaker een dipje, nooit echt iets serieus.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je had toch een dipje oid of heb ik dat verkeerd gelezen/te serieus genomen
Goed gezien! Gisteren zo druk bezig geweest met een potentiele toekomstige klant die op het laatste moment afzegt dat het vandaag rustiger isquote:
Ah okquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een dipje, nooit echt iets serieus.
[..]
Goed gezien!
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch niet om de bank doormidden te zagen?
Je moest naar huis bellen, maar je was niet thuis dus er werd niet opgenomen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was daar opeens en kreeg het idee om te gaan zwemmen. Daarvoor moest ik eerst m'n zwembroek thuis ophalen. Ik kon daardoor de tweede keer nog net de laatste veerboot halen maar had geen onderdak. Gelukkig kwam ik een collega tegen die een hotelkamer had waar vier tweepersoonsbedden in stonden.
Over het aantrekken van de zwembroek deed ik zo lang dat het al bijna donker was. Toen ik eindelijk op het strand was bleek het strand maar 90 cm breed en heel druk. Ik weet niet of ik nog gezwommen heb want ik moest ook nog naar huis bellen. Helaas was ik niet thuis, dus er werd niet opgenomen.
Klopt toch? Alleen dat het 'moest' vind ik wel wat aan de strengen kant, maar hij zal zich wel zorgen maken over zichzelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moest naar huis bellen, maar je was niet thuis dus er werd niet opgenomen?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was daar opeens en kreeg het idee om te gaan zwemmen. Daarvoor moest ik eerst m'n zwembroek thuis ophalen. Ik kon daardoor de tweede keer nog net de laatste veerboot halen maar had geen onderdak. Gelukkig kwam ik een collega tegen die een hotelkamer had waar vier tweepersoonsbedden in stonden.
Over het aantrekken van de zwembroek deed ik zo lang dat het al bijna donker was. Toen ik eindelijk op het strand was bleek het strand maar 90 cm breed en heel druk. Ik weet niet of ik nog gezwommen heb want ik moest ook nog naar huis bellen. Helaas was ik niet thuis, dus er werd niet opgenomen.
Ja, ik had niemand verteld dat ik op Vlieland was en dat leek me niet verstandig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moest naar huis bellen, maar je was niet thuis dus er werd niet opgenomen?
Geheel terechtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klopt toch? Alleen dat het 'moest' vind ik wel wat aan de strengen kant, maar hij zal zich wel zorgen maken over zichzelf.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klopt toch? Alleen dat het 'moest' vind ik wel wat aan de strengen kant, maar hij zal zich wel zorgen maken over zichzelf.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik had niemand verteld dat ik op Vlieland was en dat leek me niet verstandig.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik had niemand verteld dat ik op Vlieland was en dat leek me niet verstandig.
Sacha is stil de laatste dagenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal wel weer -10 van sacha krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |