Waarschijnlijk een groot huis en inboedel, duurt even voor dat je op papier hebt wat je mee moet nemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ze moet nog even een break periode
Weten we wel waar ze wonen ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een groot huis en inboedel, duurt even voor dat je op papier hebt wat je mee moet nemen.
Ik heb geen idééquote:
Laatste keer dat ik ze op tv zag nog in Turkije. Maar toen voetbalde hij nog bij Galatasaray.quote:
Naar mijn idee iets minder dan het gesprek van vanmorgen. Hij leek een beetje ongeīnteresseerd te zijn. Maar dat kan ook een foute indruk van mij zijn.quote:
Mooi geweest voor vandaagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar mijn idee iets minder dan het gesprek van vanmorgen. Hij leek een beetje ongeīnteresseerd te zijn. Maar dat kan ook een foute indruk van mij zijn.
Ik zou er vanmiddag nog eentje hebben maar die is net afgezegd daar hij geen passend werk voor mij in de regio hebt.
Hopelijk snel goed nieuwsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar mijn idee iets minder dan het gesprek van vanmorgen. Hij leek een beetje ongeīnteresseerd te zijn. Maar dat kan ook een foute indruk van mij zijn.
Ik zou er vanmiddag nog eentje hebben maar die is net afgezegd daar hij geen passend werk voor mij in de regio hebt.
Dat hoop ik ook, het gesprek van vanmorgen had wel een aantal opties. Morgen en donderdag heb ik ook nog afspraken.quote:
Luie donder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt precies zien waar die muizenfamilie ooit gewoond heeft."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nog niet, ik moet nog even een afspraak maken. Misschien morgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je de verloofde voor je killer lotje al binnen?
OK .. kijkt ze er al naar uit ? Of heb je geen fotootje hangen ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, ik moet nog even een afspraak maken. Misschien morgen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja van die Tom & JerrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt precies zien waar die muizenfamilie ooit gewoond heeft.ingangen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Heeft weken geduurd voor ik in de gaten kreeg dat de geluiden die ik met name 's nachts hoorde daar vandaan kwamen en dat het muizen waren.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
tijd voor vervanging iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt precies zien waar die muizenfamilie ooit gewoond heeft.
Het zal haar allemaal worst zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. kijkt ze er al naar uit ? Of heb je geen fotootje hangen ?
Is er geen kans dat ze elkaar niet niet zo liggen en de kooi uit vechten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal haar allemaal worst zijn.Ik moet even opzoek gaan naar een nestkastje.
Of een logeerkooitjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal haar allemaal worst zijn.Ik moet even opzoek gaan naar een nestkastje.
Die kans is er altijd als je 2 dezelfde dieren neemt zeker als ze ook nog van hetzelfde geslacht zijn. Maar Lotje komt ook bij een kweker vandaan dus ze is andere vogels wel gewend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er geen kans dat ze elkaar niet niet zo liggen en de kooi uit vechten.
Dan komt het vast goed. Plus ben ik voor twee is beter, al jouw vogeltje ook buiten de kooi mag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kans is er altijd als je 2 dezelfde dieren neemt zeker als ze ook nog van hetzelfde geslacht zijn. Maar Lotje komt ook bij een kweker vandaan dus ze is andere vogels wel gewend.
Parkieten zijn ook gezelschapsdieren dus een tweede erbij is beter. En ze maag hier ook dagelijks uit der kooi, ze vliegt nu ook weer lekker rond.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan komt het vast goed. Plus ben ik voor twee is beter, al jouw vogeltje ook buiten de kooi mag.
jah, niets eens ff langskomen afgelopen nachtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal wel weer -10 van sacha krijgen
Saaaaaachaaaaaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:14 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, niets eens ff langskomen afgelopen nacht
Hummus zie ik, en nog meer hummus op een bedje van hummusquote:
Ik heb net een zak drop opengetrokken.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hummus zie ik, en nog meer hummus op een bedje van hummus
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net een zak drop opengetrokken.
quote:
Ik 5quote:
Geen boodschappen gedaan en dat is wat ik heb. Plus het is oven shit met een ovenshit kroketquote:
Gadverdamme, dat hoort uit de frituur te komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen boodschappen gedaan en dat is wat ik heb. Plus het is oven shit met een ovenshit kroket
Ja die komt er ook erg snelquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat hoort uit de frituur te komen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:25 schreef Deisyy het volgende:
Stamppot rauwe andijvie met spekjes en een gehaktbal
Ik ook met speedquote:
En een satetje.quote:
Precies. Wordt net zo'n kneiter van een zomer als vorig jaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ga je keihard nodig hebben deze zomer
Staat dat in de Enkhuizer Almanak?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Wordt net zo'n kneiter van een zomer als vorig jaar.
Hier ook, nog geen honger en ik zie wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb nog geen idee, maar ook geen haast.
Ik krijg meer aanwijzingen als ik het Oosterpark ga checken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Wordt net zo'n kneiter van een zomer als vorig jaar.
Wichelroede mee, Biostabil om en gáán!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg meer aanwijzingen als ik het Oosterpark ga checken.
Ja en mijn Scrut t-shirtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wichelroede mee, Biostabil om en gáán!
Mijn tuintje.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg meer aanwijzingen als ik het Oosterpark ga checken.
Ohh best lekkerquote:
Een Ioniq?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Auto voorruit moet vervangen worden en de dealer gaf me een elektrische Kia mee. Daar kan je aardig rap mee trappen zeg, pfffff.
Niet vergeten om opteladen ... of is ie alweer terugquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Auto voorruit moet vervangen worden en de dealer gaf me een elektrische Kia mee. Daar kan je aardig rap mee trappen zeg, pfffff.
E-Niro. Van 0 naar 100 is een peulenschil. Je gaat ook zo te hard zonder dat je het merkt.quote:
Hij kan nog ongeveer 200 km mee. Morgen moet ie weer terug. Er is geen mogelijkheid om 'm op te laden hier, anders was het een optie geweest om er eentje aan te schaffen. Slimme reclame om zo'n ding aan klanten mee te geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet vergeten om opteladen ... of is ie alweer terug
Wel een lelijk ding.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
E-Niro. Van 0 naar 100 is een peulenschil. Je gaat ook zo te hard zonder dat je het merkt.
Er is geen tussenweg mogelijk, lijkt wel.quote:
Die Ioniq vind ik er wel aardig uitzien. Die rijden hier veel als taxi.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is geen tussenweg mogelijk, lijkt wel.Mensen vinden het erg fraai, of spuuglelijk.
Ken ik helemaal niet. Is geen Kia, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Ioniq vind ik er wel aardig uitzien. Die rijden hier veel als taxi.
niet veel ik gaa wat einkaufen dann gaa ik naar mijn vater nogquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag op het programma?
Tegen alle verwachting in vind ik die andere veel mooier.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Ioniq vind ik er wel aardig uitzien. Die rijden hier veel als taxi.
O wacht, dat is een Hyundaiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken ik helemaal niet. Is geen Kia, toch?
Ja, jij bent meer van de familie-auto'squote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tegen alle verwachting in vind ik die andere veel mooier.
Nee maar ik vind die 'van jou' echt superlelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, jij bent meer van de familie-auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |