Mijn tuintje.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg meer aanwijzingen als ik het Oosterpark ga checken.
Ohh best lekkerquote:
Een Ioniq?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Auto voorruit moet vervangen worden en de dealer gaf me een elektrische Kia mee. Daar kan je aardig rap mee trappen zeg, pfffff.
Niet vergeten om opteladen ... of is ie alweer terugquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Auto voorruit moet vervangen worden en de dealer gaf me een elektrische Kia mee. Daar kan je aardig rap mee trappen zeg, pfffff.
E-Niro. Van 0 naar 100 is een peulenschil. Je gaat ook zo te hard zonder dat je het merkt.quote:
Hij kan nog ongeveer 200 km mee. Morgen moet ie weer terug. Er is geen mogelijkheid om 'm op te laden hier, anders was het een optie geweest om er eentje aan te schaffen. Slimme reclame om zo'n ding aan klanten mee te geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet vergeten om opteladen ... of is ie alweer terug
Wel een lelijk ding.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
E-Niro. Van 0 naar 100 is een peulenschil. Je gaat ook zo te hard zonder dat je het merkt.
Er is geen tussenweg mogelijk, lijkt wel.quote:
Die Ioniq vind ik er wel aardig uitzien. Die rijden hier veel als taxi.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is geen tussenweg mogelijk, lijkt wel.Mensen vinden het erg fraai, of spuuglelijk.
Ken ik helemaal niet. Is geen Kia, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Ioniq vind ik er wel aardig uitzien. Die rijden hier veel als taxi.
niet veel ik gaa wat einkaufen dann gaa ik naar mijn vater nogquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag op het programma?
Tegen alle verwachting in vind ik die andere veel mooier.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Ioniq vind ik er wel aardig uitzien. Die rijden hier veel als taxi.
O wacht, dat is een Hyundaiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken ik helemaal niet. Is geen Kia, toch?
Ja, jij bent meer van de familie-auto'squote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tegen alle verwachting in vind ik die andere veel mooier.
Nee maar ik vind die 'van jou' echt superlelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, jij bent meer van de familie-auto's
Ik zal je een plaatje van mijn nieuwe zonnebril besparen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee maar ik vind die 'van jou' echt superlelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |