Is er geen kans dat ze elkaar niet niet zo liggen en de kooi uit vechten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal haar allemaal worst zijn.Ik moet even opzoek gaan naar een nestkastje.
Of een logeerkooitjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal haar allemaal worst zijn.Ik moet even opzoek gaan naar een nestkastje.
Die kans is er altijd als je 2 dezelfde dieren neemt zeker als ze ook nog van hetzelfde geslacht zijn. Maar Lotje komt ook bij een kweker vandaan dus ze is andere vogels wel gewend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er geen kans dat ze elkaar niet niet zo liggen en de kooi uit vechten.
Dan komt het vast goed. Plus ben ik voor twee is beter, al jouw vogeltje ook buiten de kooi mag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kans is er altijd als je 2 dezelfde dieren neemt zeker als ze ook nog van hetzelfde geslacht zijn. Maar Lotje komt ook bij een kweker vandaan dus ze is andere vogels wel gewend.
Parkieten zijn ook gezelschapsdieren dus een tweede erbij is beter. En ze maag hier ook dagelijks uit der kooi, ze vliegt nu ook weer lekker rond.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan komt het vast goed. Plus ben ik voor twee is beter, al jouw vogeltje ook buiten de kooi mag.
jah, niets eens ff langskomen afgelopen nachtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal wel weer -10 van sacha krijgen
Saaaaaachaaaaaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:14 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, niets eens ff langskomen afgelopen nacht
Hummus zie ik, en nog meer hummus op een bedje van hummusquote:
Ik heb net een zak drop opengetrokken.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hummus zie ik, en nog meer hummus op een bedje van hummus
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net een zak drop opengetrokken.
quote:
Ik 5quote:
Geen boodschappen gedaan en dat is wat ik heb. Plus het is oven shit met een ovenshit kroketquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |