Welke sterkte is dan nu mijn vraag ....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom niet een zonnebril op sterkte dan?
Was je de maîtresse van Prins Bernhard?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog een Rayban uit 1983, die is weer helemaal hip [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, jij houdt van kleine autootjes zoals de Peel P50.
soms heb je ook best mooie aanbiedingenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit, kost een paar knaken maar dan heb je ook wat
Wie weetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was je de maîtresse van Prins Bernhard?
DM gelezen? sonst heeft geen zinnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke sterkte is dan nu mijn vraag ....
ow ja, dat snap ik, je bent nog in afwachting van..was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke sterkte is dan nu mijn vraag ....
DM hier openbaren heeft ook geen zinquote:
Had ik dat wel eens verteld van die sjacheraar hier in de buurt? Z'n huis moest gerenoveerd en onder een huizenhoge stapel oude fietswrakken kwam niet alleen een originele Witkar maar ook zo'n Messerschmitt vandaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]De Messerschmitt KR200 is veel mooier.
Over lelijk gesproken zegquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]De Messerschmitt KR200 is veel mooier.
quote:
ik heb het met je te doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet wel met Soury in de buurt en mijn nachtelijke uitstapjes naar Vlieland.
Ik wist niet wat een Witkar was.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had ik dat wel eens verteld van die sjacheraar hier in de buurt? Z'n huis moest gerenoveerd en onder een huizenhoge stapel oude fietswrakken kwam niet alleen een originele Witkar maar ook zo'n Messerschmitt vandaan.
Nee, ik had altijd hele mooie auto's, alhoewel Disana daar heel anders over dacht. Die heeft ook eens een auto van mij volledig afgekraaktquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog een Rayban uit 1983, die is weer helemaal hip [ afbeelding ]
Beetje water en een paar goudvissen maken het nog sierlijker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een Witkar was.
[ afbeelding ]
![]()
Dat zijn wel bijzondere vondsten.
Misschien daarna zonder sterkte ...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja, dat snap ik, je bent nog in afwachting van..was ik even vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |