Ik zal je een plaatje van mijn nieuwe zonnebril besparen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee maar ik vind die 'van jou' echt superlelijk.
Oh nee! Doe! Welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal je een plaatje van mijn nieuwe zonnebril besparen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal je een plaatje van mijn nieuwe zonnebril besparen.
Vast niet. En anders lieg ik gewoonquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij zult 'm vast heel lelijk vinden
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:07 schreef Lyza666 het volgende:
Volgens mij zijn we wel zonnebril-compatible hoor
toch niet zo'n 'je kunt hem ook over je gewone bril zetten'?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij zult 'm vast heel lelijk vinden
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet veel ik gaa wat einkaufen dann gaa ik naar mijn vater nog
Goedgekeurd, mooi ding. Niet eens gelogen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is een vrij grote, maar ik heb dan ook een dikke kop.
OK Hier geen plannen ..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet veel ik gaa wat einkaufen dann gaa ik naar mijn vater nog
Mooie bril.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ow is niks mis meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Hmmm.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Goedgekeurd, mooi ding. Niet eens gelogen.
Ik heb alleen maar zonnebrillen die je over mn gewone bril kan zetten..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
toch niet zo'n 'je kunt hem ook over je gewone bril zetten'?
Ik vind het allebei gedrochten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tegen alle verwachting in vind ik die andere veel mooier.
Die is primaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom niet een zonnebril op sterkte dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zonnebrillen die je over mn gewone bril kan zetten..
Code groen in Kärnten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
erg regenweer was en kleine hagelkörner
Dit, kost een paar knaken maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom niet een zonnebril op sterkte dan?
Welke sterkte is dan nu mijn vraag ....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom niet een zonnebril op sterkte dan?
Was je de maîtresse van Prins Bernhard?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog een Rayban uit 1983, die is weer helemaal hip [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, jij houdt van kleine autootjes zoals de Peel P50.
soms heb je ook best mooie aanbiedingenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit, kost een paar knaken maar dan heb je ook wat
Wie weetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was je de maîtresse van Prins Bernhard?
DM gelezen? sonst heeft geen zinnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke sterkte is dan nu mijn vraag ....
ow ja, dat snap ik, je bent nog in afwachting van..was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke sterkte is dan nu mijn vraag ....
DM hier openbaren heeft ook geen zinquote:
Had ik dat wel eens verteld van die sjacheraar hier in de buurt? Z'n huis moest gerenoveerd en onder een huizenhoge stapel oude fietswrakken kwam niet alleen een originele Witkar maar ook zo'n Messerschmitt vandaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]De Messerschmitt KR200 is veel mooier.
Over lelijk gesproken zegquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]De Messerschmitt KR200 is veel mooier.
quote:
ik heb het met je te doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet wel met Soury in de buurt en mijn nachtelijke uitstapjes naar Vlieland.
Ik wist niet wat een Witkar was.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had ik dat wel eens verteld van die sjacheraar hier in de buurt? Z'n huis moest gerenoveerd en onder een huizenhoge stapel oude fietswrakken kwam niet alleen een originele Witkar maar ook zo'n Messerschmitt vandaan.
Nee, ik had altijd hele mooie auto's, alhoewel Disana daar heel anders over dacht. Die heeft ook eens een auto van mij volledig afgekraaktquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
Beetje water en een paar goudvissen maken het nog sierlijker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een Witkar was.
[ afbeelding ]
![]()
Dat zijn wel bijzondere vondsten.
Misschien daarna zonder sterkte ...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja, dat snap ik, je bent nog in afwachting van..was ik even vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had altijd hele mooie auto's, alhoewel Disana daar heel anders over dacht. Die heeft ook eens een auto van mij volledig afgekraakt
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had altijd hele mooie auto's, alhoewel Disana daar heel anders over dacht. Die heeft ook eens een auto van mij volledig afgekraakt
Kreeg ik van mijn broer, we hadden een weddenschap dat ik de HAVO niet af zou maken.quote:
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
Nou noem je ook wel zo ongeveer de lelijkste auto ooit gemaakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Alles beter dan een Multipla in ieder geval
djiez wat is dat voor ding danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een Witkar was.
[ afbeelding ]
![]()
Dat zijn wel bijzondere vondsten.
Eerste deelauto's in Amsterdam.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
djiez wat is dat voor ding dande voorloper van de Canta?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien daarna zonder sterkte ...
Deze werkt ookdaar word je toch helemaal leip van als door dat raster moet kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Project heeft volgens mij niet lang geduurd.quote:
Ik kan er nu soms scherper mee zien dan met bril op sterktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar word je toch helemaal leip van als door dat raster moet kijken?
14 jaar, lees ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Project heeft volgens mij niet lang geduurd.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
dikke kop, pooierwagen, ik zie mogelijkheden voor EasySlet
EasySlet. Ik wist niet dat Scrute een bijnaam had.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar word je toch helemaal leip van als door dat raster moet kijken?
Je moet Disana niet geloven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
Yeahquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar jij rijdt op een patserfiets.
Nee, die dikke kop heb ik van mezelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Die dikke kop komt niet van mij hè spriet.
Ik vind een dikke kop niet bij je passen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die dikke kop heb ik van mezelf.
De aanwijzingen komen binnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die dikke kop heb ik van mezelf.
ja maar lamellen zijn weer anders dan rasterquote:
Toch heb ik 'm al m'n hele leven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind een dikke kop niet bij je passen.
Het wordt steeds makkelijker in het Oosterpark.quote:
Volgens mij lijk je een beetje op die VARA-knul, die lange dunne.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch heb ik 'm al m'n hele leven.
Hoe gaat het met het sporten?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch heb ik 'm al m'n hele leven.
Ja, precies, Dolf Jansen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij lijk je een beetje op die VARA-knul, die lange dunne.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij lijk je een beetje op die VARA-knul, die lange dunne.
Na een paar weken waren ze allemaal verdwenen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Project heeft volgens mij niet lang geduurd.
Ik ben druk met het spreadsheet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:44 schreef sacha het volgende:
[..]
dit zet je zelf maar in het schriftje hoor
Dat vergt wat calorieënquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |