Yeahquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar jij rijdt op een patserfiets.
Nee, die dikke kop heb ik van mezelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Die dikke kop komt niet van mij hè spriet.
Ik vind een dikke kop niet bij je passen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die dikke kop heb ik van mezelf.
De aanwijzingen komen binnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die dikke kop heb ik van mezelf.
ja maar lamellen zijn weer anders dan rasterquote:
Toch heb ik 'm al m'n hele leven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind een dikke kop niet bij je passen.
Het wordt steeds makkelijker in het Oosterpark.quote:
Volgens mij lijk je een beetje op die VARA-knul, die lange dunne.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch heb ik 'm al m'n hele leven.
Hoe gaat het met het sporten?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch heb ik 'm al m'n hele leven.
Ja, precies, Dolf Jansen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij lijk je een beetje op die VARA-knul, die lange dunne.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij lijk je een beetje op die VARA-knul, die lange dunne.
Na een paar weken waren ze allemaal verdwenen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Project heeft volgens mij niet lang geduurd.
Ik ben druk met het spreadsheet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:44 schreef sacha het volgende:
[..]
dit zet je zelf maar in het schriftje hoor
Dat vergt wat calorieënquote:
Ik heb vandaag al genoeg calorieën verbrand.quote:
Ik hoop dat ik ook snel weer kan fietsen, komend weekend misschien maar een proberen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar jij rijdt op een patserfiets.
Nah, het gewicht is stabiel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
En ondertussen nog wel last van verslavingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |