Sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had altijd hele mooie auto's, alhoewel Disana daar heel anders over dacht. Die heeft ook eens een auto van mij volledig afgekraakt
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had altijd hele mooie auto's, alhoewel Disana daar heel anders over dacht. Die heeft ook eens een auto van mij volledig afgekraakt
Kreeg ik van mijn broer, we hadden een weddenschap dat ik de HAVO niet af zou maken.quote:
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog een Rayban uit 1983, die is weer helemaal hip [ afbeelding ]
Nou noem je ook wel zo ongeveer de lelijkste auto ooit gemaakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Alles beter dan een Multipla in ieder geval
djiez wat is dat voor ding danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een Witkar was.
[ afbeelding ]
![]()
Dat zijn wel bijzondere vondsten.
Eerste deelauto's in Amsterdam.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
djiez wat is dat voor ding dande voorloper van de Canta?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien daarna zonder sterkte ...
Deze werkt ookdaar word je toch helemaal leip van als door dat raster moet kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Project heeft volgens mij niet lang geduurd.quote:
Ik kan er nu soms scherper mee zien dan met bril op sterktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar word je toch helemaal leip van als door dat raster moet kijken?
14 jaar, lees ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Project heeft volgens mij niet lang geduurd.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
dikke kop, pooierwagen, ik zie mogelijkheden voor EasySlet
EasySlet. Ik wist niet dat Scrute een bijnaam had.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar word je toch helemaal leip van als door dat raster moet kijken?
Je moet Disana niet geloven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |