wel leuk hoor. 1 keer was in Paradiso maar dat was veeels te druk. Overigens is 1x wel genoeg want hij doet steeds hetzlfde truukjequote:
Bij VI ook al!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
wel leuk hoor. 1 keer was in Paradiso maar dat was veeels te druk. Overigens is 1x wel genoeg want hij doet steeds hetzlfde truukje
Dat bepaal jij niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Post #23 wordt de TT (tenzij deze over @:GGMM gaat)
Dan liever niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
wel leuk hoor. 1 keer was in Paradiso maar dat was veeels te druk. Overigens is 1x wel genoeg want hij doet steeds hetzlfde truukje
Tijdens de reclames doen wij andere dingen.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:38 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk moet iedereen wegzappen na het 1e reclameblok volgens Gijp. Daar zal ome Sjon blij mee wezen
jij duurt te langquote:Op maandag 18 maart 2019 20:38 schreef Karina het volgende:
Nou ik vind het tegenwoordig ook veel te lang duren. Op het eind haak ik ook wel af.
Daarom haxballen we altijd nog in het laatste blok.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:38 schreef Karina het volgende:
Nou ik vind het tegenwoordig ook veel te lang duren. Op het eind haak ik ook wel af.
Hoe is t ouwe bloed elf?quote:
Hoi mannenquote:
Rechtop blijven zittenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik slaap het laatste half uur van de show al.
Oude mannen struggles
ik ben wel een beetje bang om met de tram naar school te gaan lav.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi mannen. Was even aan het lezen op NWS. Heb wel het begin gehoord toen Johan zei dat dit niet een lach of ik schiet show gaat worden.
Gewoon de fiets pakken.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben wel een beetje bang om met de tram naar school te gaan lav.
doe ik ook maar soms als het regent (zoals de hele week vorige week en de week ervoor) moet ik welquote:
Onze relatie is nu overquote:Op maandag 18 maart 2019 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik zit nu ook een beetje te gamenNightelf trouwens, geen horde he
Facebookgodenquote:X heeft zichzelf als veilig gemarkeerd tijdens de schietpartij in Utrecht (stad).
Zeg dat nou niet, straks schiet ze in een stuip.quote:
Dat lijkt me best leukquote:Op maandag 18 maart 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks schiet ze in een stuip.
quote:
Over manwijven gesprokenquote:
Werken is voor arbeidersquote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]nou ik snap je want wij verliezen altijd
hoe is het met jou? had je nou weer werk? of ander werk?
Vond de keeper van den haag ook prrrimaquote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niks mis met op transseksuelen vallen hoor Guus.
Beetje laten peggen.
Waar is t mis gegaan?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja helaas ben ik nu weer een arbeider.
Echt?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vond de keeper van den haag ook prrrima
Was het grapje de moeite waard om terug te lezen? Want ik ben al een pagina verder zie ik net.quote:
Dankquote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Karina het volgende:
Uit de verte leek het net die ene gast uit TBBTLeonard.
neequote:Op maandag 18 maart 2019 20:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Was het grapje de moeite waard om terug te lezen? Want ik ben al een pagina verder zie ik net.
Nee.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoi Scrummie.
Kijk je ook uit naar de analyse van de heren over Feyenoord - Willem II?
2007 belde.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Seksfilmpje met ADO-keeper Postma op internet gezet
quote:
dan verwacht ik dat @Tjacka en @Mortaxx ook aanwezig zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk doet @:alors ook mee.(Die zag ik vandaag in het DWDD-topic)
Wil niet meer posten omdat jij Groningen continu belachelijk maakt. Ik zit ook dicht tegen stoppen aanquote:
@Zorroquote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef Coco. het volgende:
Dit topic gaat sneller dan het licht, gelukkig haken een boel af bij de eerste reclame.
Het gaat dan ook over bijna alles behalve het programmaquote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef Coco. het volgende:
Dit topic gaat sneller dan het licht, gelukkig haken een boel af bij de eerste reclame.
item NIET gevonden!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wilde ze hun grap terug van je ?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
2007 belde.
GVD het was 2006. MAN MAN MAN
DE KEEPER VAN DEN HAAG HEEFT EEN DILDO IN ZIJN MAAG.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier welquote:
Dit zie ik echt voor het eerstquote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die is er, rustig kijkend wat voor briljante opmerkingen hier voorbij komenquote:
sorry ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil niet meer posten omdat jij Groningen continu belachelijk maakt. Ik zit ook dicht tegen stoppen aan
Niets mis mee toch, lekker man. Gewoon zelf online zetten, ja toch.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Whoooooooooo DILDO! Jalalalaquote:Op maandag 18 maart 2019 20:45 schreef superniger het volgende:
[..]
DE KEEPER VAN DEN HAAG HEEFT EEN DILDO IN ZIJN MAAG.
Wat goed van AZ gisteren he?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan verwacht ik dat @:tjacka en @:mortaxx ook aanwezig zijn
ik vind dat niet leuk lavquote:Op maandag 18 maart 2019 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat goed van AZ gisteren he?Had het nooit verwacht.
Tilgodquote:Op maandag 18 maart 2019 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Retteketetquote:Op maandag 18 maart 2019 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1-0. 6-2.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind dat niet leuk lav
kampioenschap is nu een stukje verder weg.
quote:
Maar ja, ik ben een kaaskop he, dus dan ben je wel erg blij. Zelfs als ik eigenlijk ook voor Ajax ben. Die eeuwige tweestrijdquote:Op maandag 18 maart 2019 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind dat niet leuk lav
kampioenschap is nu een stukje verder weg.
Ik vind het altijd erg gezellig als Laenderr er is.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef Coco. het volgende:
Lavenderr komt hier zo weinig, ze weet niet meer dat KingRoland voor Ajax is.
Wie is Laenderr?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg gezellig als Laenderr er is.
Volgens mij bedoel je Lavenderrquote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan Lavender ook eens meedoen met Haxballquote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik vind het gewoon zo goed van AZ. Nooit verwachtquote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef Coco. het volgende:
Ik dacht dat hij voor PSV isquote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef Coco. het volgende:
dat komt zeker omdat een paar van mijn goede vrienden davy en coco voor psv zijn.quote:
Ik kom hier ook graag buurten. Altijd lachen bij julliequote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kom hier ook graag buurten. Altijd lachen bij jullie
Ook beter dan Jo de jong?quote:
Nee, ik let daar blijkbaar niet op.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou zomaar zijn nieuwe act kunnen zijn.
Maar Davy en Coco zijn ook schatjes.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat komt zeker omdat een paar van mijn goede vrienden davy en coco voor psv zijn.
Je bent zelf een schatje als je weer eens mad bent.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik let daar blijkbaar niet op.
[..]
Maar Davy en Coco zijn ook schatjes.![]()
Alleen jammer van PSV
@Dj_Day-V @Coco.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik let daar blijkbaar niet op.
[..]
Maar Davy en Coco zijn ook schatjes.![]()
Alleen jammer van PSV
Geen ideequote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jimbo!Mooi topic had jij toch op TRU
. Of was dat BNW?
Heerlijk act, ik geniet er zelf van.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je bent zelf een schatje als je weer eens mad bent.
hij heeft eerder vandaag gezegd dat hij met een moslim koffie heeft gedronken dus ja hij heeft het wel over aanslagen gehad.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef RamboDirk het volgende:
Jammer dat we Koeman niet horen over de aanslagen, had graag zijn mening daarover gehoord.
'act'.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heerlijk act, ik geniet er zelf van.
RIP coolcatquote:Op maandag 18 maart 2019 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind de trui van Gert Jan foeilelijk. Kon wel van de Cool Cat zijn.
Ik versierde altijd tienermeisjes in de Coolcat (toen ik zelf tiener was).quote:Op maandag 18 maart 2019 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
RIP coolcat
America today en MS Mode doen het wel goed
vreemd lol
Is goed hoor, ik zit hier ook niet voor het voetbal.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was dat. Was hilarisch. Maar goed, dit is voetbal dus ik hou mijn klep.
Hoe deed je dat dan ?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik versierde altijd tienermeisjes in de Coolcat (toen ik zelf tiener was).
Winkelverbod gekregen?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij komt ook voor de gezelligheid hier? Ik ook. En ook om Karina weer eens te zienquote:Op maandag 18 maart 2019 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik zit hier ook niet voor het voetbal.
"Die broek maakt jou dik, ik zou die andere pakken."quote:
Karinaquote:Op maandag 18 maart 2019 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij komt ook voor de gezelligheid hier? Ik ook. En ook om Karina weer eens te zien
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
"Die broek maakt jou dik, ik zou die andere pakken."
En dan het kleedhokje insleuren.
Idem.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoi nou ik ben al bijna uitgefased eigenlijk. Hopelijk wordt het straks was leuker.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij komt ook voor de gezelligheid hier? Ik ook. En ook om Karina weer eens te zien
over tienermeisjes gesprokenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Beetje tam he.Maar ja, was wel te verwachten na vandaag.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi nou ik ben al bijna uitgefased eigenlijk. Hopelijk wordt het straks was leuker.
Was dat K-pop shit niet opgeheven na al die schandalen?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
over tienermeisjes gesproken
ik heb samen met mijn goede vriendin tickets gehaald voor een k-pop concert
Sow, hardhandig joh!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
"Die broek maakt jou dik, ik zou die andere pakken."
En dan het kleedhokje insleuren.
Dat wel ja. Maar als het 2 uur duurt dan trek ik het niet meer. 1 uur vind ik sowieso wel zat.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Beetje tam he.Maar ja, was wel te verwachten na vandaag.
Het is toch wat..quote:Op maandag 18 maart 2019 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Frenkie geschrokken is van de aanslag in Utrecht?
Hij zou eerder geschrokken moeten zijn van de aanslag in Alkmaar.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Frenkie geschrokken is van de aanslag in Utrecht?
Ik hoopte al dat iemand hierop zou inspelenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij zij eerder geschrokken moeten zijn van de aanslag in Alkmaar.
Jammer dat ik me versprak. Nu gaat iemand (GGMM) mij belachelijk maken.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat iemand hierop zou inspelen
Heb ik weer wat schandalen gemist?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was dat K-pop shit niet opgeheven na al die schandalen?
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij zou eerder geschrokken moeten zijn van de aanslag in Alkmaar.
Dat ga ik niet doen hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat ik me versprak. Nu gaat iemand (GGMM) mij belachelijk maken.
@GGMM is een volwassen man van 36. Die doet dat niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat ik me versprak. Nu gaat iemand (GGMM) mij belachelijk maken.
Bedankt voor je steun maatquote:Op maandag 18 maart 2019 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM is een volwassen man van 36. Die doet dat niet.
Die Jan van Halst opmerking maakt hem een totaaldebielquote:Op maandag 18 maart 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Valentijn sloeg onzin uit ja.
Gras is groen.
Ik volg ALLES.quote:
Dan heb ik liever een type Clapton.quote:
Poulsen zijn waarde wordt ook overschat.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Jan van Halst opmerking maakt hem een totaaldebiel
Nee joh ik wacht al in spanning af.quote:
Ik vond het wel geinig toen die Van Bommel en Toivonen begon te schoppen. Lambiek raakte niemand .quote:Op maandag 18 maart 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen zijn waarde wordt ook overschat.
Mai Verbij?!quote:Op maandag 18 maart 2019 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)van-k-pop-schandalen
Daar denken mensen ook nog aan ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vond het wel geinig toen die Van Bommel en Toivonen begon te schoppen. Lambiek raakte niemand .
Wie kent hem niet?quote:
In Nederland niet nee als je voor 80% de bal hebt.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar denken mensen ook nog aan ja.
Maar in 9 van de 10 wedstrijden stond hij tussen de twee CV's en had hij geen toegevoegde waard.
Matige show idd.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef GGMM het volgende:
Dit gaat echt nergens over.
Als Coco er niet was had ik niet gekeken
Bedankt.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef GGMM het volgende:
Eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hierna komt de reclame, dus zullen we vast haxballen?
Nee ik haxball liever los.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hierna komt de reclame, dus zullen we vast haxballen?
Gewoon lekker Radio1 luisteren, je bent beter dan dit.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef GGMM het volgende:
Ik las frikandeltoto.quote:
Stem PVV of FvD.twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 19:45:31Ik heb de Kamervoorzitter geïnformeerd dat ik morgen een debat wil met Rutte en Grapperhaus over de aanslag in Utrecht.Nederland heeft recht op de waarheid. Vóór de verkiezingen! reageer retweet
Dan is zijn pilletje uitgewerkt.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:21 schreef Anneloos het volgende:
Sluit net aan. Wat is er met Gijp en 40 min?
Hier nergens last van.quote:
Zei aan het begin van de uitzending dat het allemaal te lang duurt voor hem. Na 40 minuten is er weinig meer te bespreken, en wilde hij naar huis.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:21 schreef Anneloos het volgende:
Sluit net aan. Wat is er met Gijp en 40 min?
Bedankt maat. Wel goed dat we gewonnen hebben ondanks dat Messi en Chevy bij ons in het team zatenquote:
avatar /JRquote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe krijg je eigenlijk je letters op je rondje?
/avatar JRquote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
/avatar GMquote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
/avatar 93quote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier ook vanuit de provincie. Alleen wel met kabelquote:Op maandag 18 maart 2019 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn probleem provinciaal is.
ja behalve de drukte in de metro vanmorgen niks aan de hand.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is het nog veilig in A'dam? #IkBenVeilig
quote:
Och man man manquote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zei aan het begin van de uitzending dat het allemaal te lang duurt voor hem. Na 40 minuten is er weinig meer te bespreken, en wilde hij naar huis.
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Corry van Gorp mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |